Тарасова, Н. Ю.
    Ідентичність у світі множинності, варіативності, суперечливості / Н.Ю. Тарасова // Грані. - 2005. - № 4. - С. 67-73
ББК Ю63

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ЛИЧНОСТИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Безкоровайна, О. В.
    Особистість: аспекти наукового осмислення / О. В. Безкоровайна // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. - № 3/4. - С. 77-87
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ
   ФІЛОСОФІЯ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ЛИЧНОСТИ -- ФІЛОСОФІЯ ОСОБИСТОСТІ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)




    Колесниченко, Ю. В.
    Философия личности как преодоленная феноменология. Вл. Соловьев и М. М. Бахтин / Ю. В. Колесниченко // Вопросы философии. - 2012. - № 1. - С. 105-116 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
философия личности -- религиозная парадигма -- субстанция -- субстанциальность -- экзистенциализм -- русский авангардизм -- бытие -- концепты -- философы -- філософія особистості -- релігійна парадигма -- субстанція -- субстанціальність -- екзистенціальність -- російський авангардизм -- буття -- концепти -- філософи


Дод.точки доступу:
Соловьев, Вл. \о нем\; Бахтин, М. М. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Самоактуалізація та самореалізація особистості у системі цілепокладання постсучасної освіти: філософсько-освітній аспект / Н. В. Овчаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 62-66. - Бібліографія : С.66 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
личностно-ориентированное образование -- личность и образование -- особистісно-орієнтована освіта -- особистість і освіта -- постсовременное образование -- постсучасна освіта -- самоактуализация -- самоактуалізація -- самореализация -- самореалізація -- философия личности -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія освіти -- філософія особистості -- філософсько-освітній аспект -- целеполагание -- цели образования -- цілепокладання -- цілі освіти
Анотація: Специфіка феноменів самоактуалізації та самореалізації проявляється у тому, що вони виступають інтегруючою основою формування цілей освітньої діяльності на всіх рівнях. Основною метою особистісно-орієнтованої освіти є розвиток особистості, її автономн ості, самостійності, рефлексії, відповідальності тощо. Індивідуально-розвиваюча освіта виступає стосовно інших моделей освітньої діяльності передусім як основа формування її цілей з використання потенціалу концептів самоактуалізації та самореалізації. На основі концептів самоактуалізації та самореалізації в освіті методологічно обгрунтовується в якості системотворчого фактора особистість освітнього суб'єкта, її потреби, мотиви, цілі, здатності, активність тощо.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Костючков, С. К. (Херсонський державний університет; Херсон).
    Соціально-культурний аспект людської природи в контексті філософської антропології / С. К. Костючков // Грані. - 2015. - № 3. - С. 102-107. - Бібліографія : С.106-107 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
биосоциальная природа -- біосоціальна природа -- личность -- людська природа -- людське життя -- мировоззрение -- окружающий мир -- особистість -- оточуючий світ -- світогляд -- социальная жизнь -- социально-культурный аспект -- соціальне життя -- соціально-культурний аспект -- философия личности -- философия человека -- философская антропология -- философская парадигма -- філософія людини -- філософія особистості -- філософська антропологія -- філософська парадигма -- ценности -- цінності -- человеческая жизнь -- человеческая природа
Анотація: Розглядаються підходи до соціокультурного розуміння людської природи в контексті філософської антропології; аналізується сутність протиріч людської природи, закладених у контрадикції між біологічною і соціальною складовими; автор акцентує ува гу на розгляді поняття "особистість" у контексті філософської антропології та характеристиці статусу людського життя; висувається аргументоване твердження, що світогляд, як рівень філософського осмисленя світу, поєднує в собі як біологічні, так і соці альні компоненти людської природи. У статті наголошується на актуальності нової філософської парадигми, як важливого світоглядного орієнтиру, що вимагає сприймати і розуміти біологічну основу людини не як неодмінне, але нейтральне підгрунтя соціальног о життя, проте як основу, на якій і завдяки якій людина трансформується у культурну і цивілізовану істоту.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\18.pdf




    Стояно, О. О. (Одеська національна академія харчових технологій; Одеса).
    Феномен самоідентифікації особистості у давньосхідній традиції [Текст] / О. О. Стояно // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 27-32. - Література : С.31-32 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.0
Рубрики: Філософія
   Философия

   Давній Схід
    Древний Восток

Кл.слова (ненормовані):
буддизм -- даосизм -- древнекитайская философия -- самовизначення особистості -- самоидентификация личности -- самоідентифікація особистості -- самоопределение личности -- философия личности -- філософія особистості -- давньосхідні традиції -- древневосточные традиции -- религии мира -- релігії світу
Анотація: Присвячена виявленню самовизначення особистості, результатом якої є тотожність людини із самою собою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Костючков, С. К. (Херсонський державний університет).
    Компетентність як інтегральний соціально-особистісний поведінковий феномен: філософсько-освітній контекст [Текст] / С. К. Костючков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 10. - С. 80-85. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.1
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентность -- компетенции -- компетенция -- компетенції -- компетенція -- философия личности -- философия образования -- філософія освіти -- філософія особистості
Анотація: Досліджено особливості сучасної освіти у зв'язку з поняттями "компетенція" та "компетентність".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Стояно, О. О. (Одеська національна академія харчових технологій).
    Ціннісне підгрунтя самоідентифікації особистості [Текст] / О. О. Стояно // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 10. - С. 86-90. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.1
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
самоидентификация личности -- самоідентифікація особистості -- социология личности -- соціологія особистості -- философия личности -- філософія особистості -- ценности личности -- цінності особистості
Анотація: У статті досліджено понятя "цінність" та розглянуто місце цінностей у структурі самоідентифікації особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Антіфєєва, Х. О. (Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького).
    Філософський аналіз особистості в контексті гендерно-орієнтованої культурної освіти [Текст] / Х. О. Антіфєєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 10. - С. 100-104. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.1
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
гендер и образование -- гендерна ідентифікація -- гендерна ідентичність -- гендерна освіта -- гендерна роль -- гендерная идентификация -- гендерная идентичность -- гендерная роль -- гендерний підхід -- гендерный подход -- гендерное образование -- гендерно-ориентированное образование -- гендерно-орієнтована освіта -- гендерный подход в образовании -- философия личности -- философия образования -- філософія освіти -- філософія особистості
Анотація: Автор статті проводить філософський аналіз особистості в контексті гендерно-орієнтованої освіти культурно-освітнього простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тарасюк, Л. С.
    Проблема ідентичності особистості: імітація чи справжність (в конетксті філософської антропології) [Text] / Л. С. Тарасюк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № № 9. - P143-148. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.0
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
идентичность личности -- имитация -- ідентичність особи -- імітація -- особистісна ідентичність -- личностная идентичность -- симулякр -- философия личности -- философская антропология -- філософія особистості -- філософська антропологія -- цілісність особистості -- целостность личности
Анотація: Досліджується проблема ідентичності людини в контексті філософської антропології. Людина намагається знайти підтвердження своєї самототожності, але натикається на безособові соціальні позиції. Ідентифікація підміняється процесом позиціонування. Установлені причини імітації, руйнування самототожності, які заважають людині бути цілісною. Оцінено вплив симулякрів на справжню природу людини. Охарактеризовані закономірності, що сприяють формуванню цілісної особистості. Обґрунтовано, що справжність людини досить тісно пов’язана з цінностями. Світ людини, її світорозуміння, світовідчуття формуються на основі цінностей. Моральні цінності володіють такими властивостями, як об’єктивність, трансцендентність, всезагальність, єдність, єдиність, ієрархічність, інтенціональність. Усі ці якості сприяють справжності людини. Розвиваючи і формуючи світ цінностей, людина віднаходить свою справжність, а найважливіше – цілісність особистості. Ключові слова: особистість; ідентичність; справжність; імітація; симулякр; творчість; якості;

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (Дніпро)

    Zhuzhgina-Allahverdian, T. N.
    Romantic human study: peculiarities of personality philosophy in the literature of the 1820-1830-ies. / T. N. Zhuzhgina-Allahverdian, S. A. Ostapenko // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2020. - Вип. 18: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P155-167. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Французька література
   Французская литература

Кл.слова (ненормовані):
романтизм -- людина -- человек -- людинознавство -- человекознание -- філософія особистості -- философия личности -- філософія "іншого" -- философия "другого" -- особистісні мотиви -- личностные мотивы -- індивідуалізм -- индивидуализм -- авторський міф -- авторскиймиф -- бінарність -- бинарность -- симулякр


Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Хмель, В. В.; Ostapenko, S. A.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпро)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)