Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук). Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в Україні Организация образования в Украине Кл.слова (ненормовані): компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Антоненко, Т. Л. Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку". |
Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти. |
Назимко, Єгор (науковий співробітник відділу організації наукової роботи). Аксіологічне дослідження кримінального права як запорука ефективності кримінально-правового законодавства / Є. Назимко> // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 10. - С. 161-164. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Кримінальне право Уголовное право Кл.слова (ненормовані): кримінальне право -- уголовное право -- аксіологія -- аксиология -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- теорія права -- теория права -- принципи кримінального права -- принципы уголовного права -- принципи права -- принципы права -- нормативно-правове регулювання -- кодекси Анотація: Порушується питання необхідності дослідження кримінального права з позиції аксіології як фактора забезпечення ефективності кримінально-правового законодавства. Дод.точки доступу: Кримінальний кодекс України \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет"). Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Етнокультурна компетентність особистості в реаліях сьогодення: аксіологічні виміри / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 15-18. - Література : С.18 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): аксиологический подход в преподавании различных дисциплин -- аксиология образования -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- виховання учнів -- воспитание учеников -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- етнокультурна компетенція -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное воспитание -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- родинне виховання -- родинні традиції -- семейное воспитание -- семейные традиции -- украинская литература -- українська література -- этнокультурная компетенция Анотація: Окреслено аксіологічні виміри родинних виховних, зокрема трудових, традицій як чинника формування етнокультурної компетентності. Доводиться, що формування етнокультурної компетентності - складний багатовимірний процес якісних змін у когнітивній, морально-естетичній, емоційній сферах особистості. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Мурована, Нонна. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти: наукові засади / Н. Мурована> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 98-105. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Инновационная политика Інноваційна політика Кл.слова (ненормовані): керівники учбових закладів -- руководители учебных заведений -- инновационная культура руководителей -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- інноваційна культура керівників -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- андрагогічні принципи -- андрологические принципы -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педпгогическое образование -- культурологічний підхід -- культурологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход Анотація: У статті обґрунтовано наукові засади розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу, розглянуто особливості реалізації сучасних наукових підходів у післядипломній педагогічній освіті. |
Тарасенко, Галина (доктор пед. наук; професор; зав. кафедри дошкільної та початкової освіти). Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів / Г. Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 3-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільне виховання Дошкольное воспитание Кл.слова (ненормовані): захист дитини -- захист дитинства -- природовідповідний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- аксіологічний підхід -- комунікативний підхід -- інвайроментальний підхід -- середовищний підхід -- креативно-діяльнісний підхід -- методология -- защита ребенка -- защита детства -- природоответственный подход -- личностно ориентированный подход -- аксиологический подход -- коммуникативный подход -- инвайроментальный подход -- окружающий подход -- креативно-деятельностный подход -- экология детства -- екологія дитинства Анотація: Автор статті розкриває сутність поняття "екологія дитинства" та визначає місію педагога щодо її забезпечення. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\2.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Лар'яновський, І. С. (Одеська національна академія харчових технологій). Інтегральний аксіологічний підхід до оцінки науково-технічної діяльності / І. С. Лар'яновський> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 37-42. - Література : 21 назва
Рубрики: Соціальна філософія Социальная философия Кл.слова (ненормовані): аксиологический анализ -- аксиологический подход -- аксиология -- аксіологічний вимір -- аксіологічний підхід -- аксіологія -- инжиниринг -- наукова діяльність -- научная деятельность -- научно-техническая деятельность -- общество и техника -- суспільство і техніка -- технологічна діяльність -- технологическая деятельность -- інтегральний підхід -- интегральный подход -- інтегральні цінності -- ынтегральные ценности -- постнекласичні цінності -- постнеклассические ценности -- концепція інтегральних постнекласичних цінностей -- концепция интегральных постнеклассических ценностей Анотація: Розглянуто проблему соціогуманітарної оцінки науково-технічної діяльності та наголошено, що для розв'язання цієї проблеми потрібен інтегральний аксіологічний підхід. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Артемов, Володимир (кандидат юридичних наук; доцент; доктор педагогічних наук; професор спеціальної кафедри). Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі / В. Артемов> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 9. - С. 57-66. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): диференціація педагогіки -- дифференциация педагогики -- деонтологічна педагогіка -- деонтологическая педагогика -- деонтологічна освіта -- деонтологическое образование -- завдання деонтологічної педагогіки -- задачи деонтологической педагогики -- деонтологічна компетентність -- деонтологическая компетентность -- концепти деонтологічної педагогіки -- концепты деонтологической педагогики -- методологія деонтологічної педагогіки -- методология деонтологической педагогики -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- онтологічний підхід -- онтологический подход -- синергетика Анотація: Аналізується співвідношення між деонтологією і педагогікою. Обгрунтовано необхідність та шляхи становлення нового напряму в педагогіці - деонтологічної педагогіки; визначено передумови її виникнення, об'єкт, предмет, мету, завдання, основні концепти та поняття, її зв'язки з іншими науковими напрямами, компетентнісний підхід, аксіологію, онтологію, синергетику як теоретико-методологічну базу деонтологічної педагогіки. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Рогова, О. Г. Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти [Текст] / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 19-24. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиологический подход -- аксиологическое измерение образования -- аксиология образования -- аксіологічний вимір освіти -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- духовність в освіті -- духовность в образовании -- модернизация образования -- модернізація освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности -- цінності -- аксіостратегії -- аксиостратегии -- освітній процес -- образовательный процесс Анотація: Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Баранова, С. С. Аксіологічний вимір самоорганізації суспільних рухів [Текст] / С. С. Баранова, Т. О. Вербецька> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 9. - С. 74-80. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): аксиологические ориентиры -- аксіологічні орієнтири -- аксиологические основы -- аксіологічні засади -- аксиологическое измерение -- аксиологический подход -- аксіологічний вимір -- аксіологічний підхід -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- общественные движения -- самоорганизация граждан -- самоорганізація громадян -- самоорганізація населення -- самоорганізація соціальних рухів -- социальные движения -- суспільні рухи Анотація: Мета дослідження - аналіз аксіологічного виміру самоорганіазційної взаємодії у суспільних рухах в якості ознаки розбудови громадянського суспільства. Дод.точки доступу: Вербецька, Т. О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 92 Пелех, Л. Р. Формування інструментальних компетентностей у майбутніх фахівців з англійської мови в умовах застосування аксіологічного підходу [Текст] / Л. Р. Пелех> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. - Вип. 4 (67). - С. 101-113 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- інструментальні компетентності -- инструментальные компетентности -- цінність -- ценность -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Оробець, Костянтин (кандидат юридичних наук; доцент кафедри кримінального права №2). Аксіологічний підхід у кримінальному праві: зміст та значення [Текст] / К. Оробець> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2016. - № 12. - С. 222-226. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Кримінальне право Уголовное право Кл.слова (ненормовані): аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- наука кримінального права -- наука уголовного права -- циннісний підхід -- ценностный подход -- кримінально-правова аксіологія -- уголовно-правовая аксиология -- антицинність -- антиценность -- інструменальна цінність -- инструментальная ценность -- соціокультурна цінність -- социокультурная ценность -- істина у кримінальному праві -- истина в уголовном праве -- оцінка у кримінальному праві -- оценка в уголовном праве -- норми права -- нормы права -- норми кримінального права -- нормы уголовного права -- аксіологічні дослідження -- аксиологические исследования -- философия права -- філософія права Анотація: Досліджено проблеми застосування аксіологічного підходу у кримінальному праві. Обгрунтовано пропозиції щодо змісту основних аксіологічних понять та їх співвідношення. З'ясовано предмет вивчення кримінально-правової аксіології. Зроблено висновок щодо значення аксіологічного підходу для вдосконалення чинного кримінального закону та практики його застосування. |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк) Вітченко, А. О. Аксіологічні виміри вищої освіти в сучасній Україні / А. О. Вітченко> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 2(89): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 52-64 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): аксіосфера -- аксиосферы -- аксіологічний компонент -- аксиологический компонент -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- академічні цінності -- академические ценности -- система вищої освіти України -- система высшего образования Украины -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- компетентність -- компетентность Дод.точки доступу: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Тюльпа, Т. М. Аксіологічний підхід до формування соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у професійній підготовц / Т. М. Тюльпа> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2019. - Вип. 6 (93): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 271-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- формування соціальної компетентності -- формирование социальной компетентности -- майбутні фахівці соціономічних спеціальностей -- будущие специалисты социономических специальностей -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля |