Pererva, E. M.
    Mind Mapping as Means of Foreing Communicate Competance Formation at English Classes [Electronic resource] / E. M. Pererva // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук : зб. нак. пр. / Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2013. - P. 378-382. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2152/1/Pererva.pdf. - Повний текст (296,6 kB)
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- английский язык -- англійська мова -- интеллектуальные карты -- інтелектуальні карти -- иноязычная коммуникативная компетентность -- іншомовна комунікативна компетентність -- уроки английского языка -- уроки англійської мови

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (296,6 kB)

Дод.точки доступу:
Перерва, Е. М.


   656.2
   П 78


    Власова, Т. И.
    Способы передачи английской терминологии в русском языке (радиоэлектроника) / Т.И. Власова, О.В. Кравец // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тез. 65-й Междунар. науч.-практ. конф. (19.05-20.05.2005) / ДНУЖТ. - Днепропетровск, 2005. - С. 367-368
УДК
Рубрики: АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КІМ -- АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК


Дод.точки доступу:
Кравец, О.В.; Власова, Т. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   656.2
   П 78


    Ільїна, О. Є. (ДІІТ).
    Деякі аспекти вивчення термінологічної лексики у курсі ділової англійської мови : материалы временных коллективов / О.Є. Ільїна // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тез. 65-й Междунар. науч.-практ. конф. (19.05-20.05.2005) / ДНУЖТ. - Днепропетровск, 2005. - С. 375-376
УДК
Рубрики: АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   Д 54


    Юшина, Л. Б.
    Работа над английскими словосочетаниями типа [n]+[n] в технической литературе / Л.Б. Юшина, Н.Л. Семенец // Тезисы докладов научно-методической конференции по применению учебных кинофильмов, диафильмов и технических средств в преподавании иностранных языков / ДИИТ. - Днепропетровск, 1967. - С. 69-71
УДК
Рубрики: АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
   АНГЛІЙСЬКА МОВА

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК -- АНГЛІЙСЬКА МОВА


Дод.точки доступу:
Семенец, Н.Л.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шпак, І.
    Навчання англійській мові для спеціальних цілей (на прикладі Business English) [Електронний ресурс] / І. Шпак, А. Мунтян // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія : зб. наук. пр. - Київ, 2013. - № 192(2). - С. 267-274. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2149/1/Kupcova.pdf. - Повний текст (174,97 kB)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- английский язык -- англійська мова -- язык для специальных целей -- мова для спеціальних цілей -- деловой язык -- ділова мова -- языковая компетенция -- мовна компетенція -- языковые навыки -- мовні навички

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (174,97 kB)

Дод.точки доступу:
Мунтян, А.; Мунтян, А. А.; Шпак, И.




    Afanasieva, L. V.
    The significance of the term "concept" in the international communication process in english [Electronic resource] / L. V. Afanasieva // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук : зб. нак. пр. / Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2013. - Вип. 3. - P. 178-181. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2638/1/2.pdf. - Повний текст (185,1 kB)
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- международное общение -- міжнародне спілкування -- английский язык -- англійська мова -- когнитивная лингвистика -- когнітивна лінгвістика -- концепт -- термины -- терміни -- структура -- ядро концепта -- ядро концепту -- сравнение -- порівняння -- персонификация -- персоніфікація -- культурный -- культурний -- общение -- спілкування

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (185,1 kB)

Дод.точки доступу:
Афанасьева, Л. В.




    Карпова, В. Н.
    Гуманистические технологии обучения: использование интеллект-карт в преподавании английского языка и методике обучения иностранным языкам / В. Н. Карпова // Іноземні мови. - 2008. - № 3. - С. 3-7
УДК
Рубрики: АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
   Высшее образование

   АНГЛІЙСЬКА МОВА

   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК -- Высшее образование -- МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ -- АНГЛІЙСЬКА МОВА -- ВИЩА ОСВІТА -- МЕТОДИКА НАВЧАННЯ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.10.2008р. Інв.1965ж - Б.ц.) (вільний)




    Стрілець, В. В.
    Навчання англійського писемного мовлення за проектною методикою з використанням дистанційного курсу / В. В. Стрілець // Іноземні мови. - 2008. - № 3. - С. 16-22
УДК
Рубрики: АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
   АНГЛІЙСЬКА МОВА

Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК -- АНГЛІЙСЬКА МОВА

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.10.2008р. Інв.1965ж - Б.ц.) (вільний)




   
    Методичні рекомендації щодо підготовки до зовнішнього оцінювання з іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська) // Іноземні мови. - 2008. - № 4. - С. 19-28
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Иностранные языки

   Вища освіта

   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- иностранные языки -- тестирование -- английский язык -- немецкий язык -- французский язык -- испанский язык -- вища освіта -- іноземні мови -- тестування -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- испанська мова
Анотація: Приклади завдань.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.01.2009р. Інв.2261ж - Б.ц.) (вільний)




    Іваницька, Н. Б.
    Tertium comparationis у міжмовному зіставленні дієслівних систем / Н. Б. Іваницька // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 1. - С. 46-59. - Бібліографія посторінкова : 57 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.02
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
tertium comparationis -- английский язык -- англійська мова -- виокремлення частин мови -- выделение частей речи -- глагол -- глагольная система -- глагольные категории -- граматичні категорії -- граматичні традиції -- грамматические категории -- грамматические традиции -- дієслівна система -- дієслівні категорії -- дієслово -- зіставна граматика -- зіставне мовознавство -- категория процессуальности -- категорія процесуальності -- контрастивна лінгвістика -- контрастивная лингвистика -- межъязыковое сопоставление -- міжмовне зіставлення -- основа зіставлення -- основы сопоставления -- сопоставительная грамматика -- сопоставительное языкознание -- украинский язык -- українська мова -- частеречная классификация -- части речи -- частини мови -- частиномовна класифікація
Анотація: У статті з'ясовується проблема вибору tertium comparationis (основи зіставлення) при порівняльному аналізі дієслівних систем української та англійської мов. Обгрунтовується можливість застосування семантико-граматичної категорії "процесуальність" як о снови зіставлення при встановленні міжмовних співвідношень між досліджуваними системами. Розглядається історія та теорія виокремлення частин мови та частиномовних класифікацій в зарубіжному та вітчизняному мовознавстві, засади зіставного аналізу в рі зних граматичних традиціях, трактування поняття "категорія" в лінгвістиці тощо.





    Ромащенко, І. (Викладач кафедри іноземних мов Академії муніципального управління , м. Київ).
    Формування навичок ведення ділових переговорів англійською мовою у майбутніх маркетологів / І. Ромащенко // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- маркетологи -- професійне спілкування -- іноземні мови -- англійська мова -- ділові переговори -- вища освіта -- фахова лексика -- вправи -- лексичні одиниці -- мовленнєвий матеріал -- профессиональное образование -- иностранные языки -- английский язык -- деловые переговоры -- высшее образование -- специализированная лексика -- упражнения -- лексические единицы -- разговорный материал
Анотація: Обгрунтовано рекомендації стосовно навчання майбутніх маркетологів веденню ділових переговорів. Конкретизовано мету і зміст ситуацій ділового спілкування, обгрунтовано вивчення соціокультурного компонента. Доведена необхідність підготовки майбутніх маркетологів до ділового спілкування іноземною мовою.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)




    Мізін, К. І.
    Системні маркери компаративної фразеології крізь призму зіставлення / К. І. Мізін // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 5. - С. 60-70. - Примітки посторінкові : 36 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
на матеріалі англійської, німецької, української та російської мов
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
английский язык -- англійська мова -- когнитивная лингвистика -- когнітивна лінгвістика -- компаративна фразеологія -- компаративная фразеология -- контрастивна лінгвістика -- контрастивная лингвистика -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- межъязыковое сопоставление -- межъязыковые корреляции -- міжмовні зіставлення -- міжмовні кореляції -- мовні маркери -- мовні універсалії -- немецкий язык -- німецька мова -- образ-еталон -- образ-эталон -- російська мова -- русский язык -- стійкі порівняння -- украинский язык -- українська мова -- усталені порівняння -- устойчивое сравнение -- языковые маркеры -- языковые универсалии
Анотація: Стаття присвячена зіставному вивченню системних маркерів компаративної фразеології - універсальності та когнітивності - на матераілі близькоспоріднених і віддаленоспоріднених мов. Ці системні маркери визначає порівняння, яке, як операція мислення у св ідомості людини і інструмент при пізнанні нею світу, є універсальним та когнітивним.





    Яхонтова, Т. В.
    Структурно-композиційні особливості сучасної англомовної наукової статті / Т. В. Яхонтова // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 6. - С. 51-58. - Бібліографія посторінкова : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
английский язык -- англійська мова -- внутрижанровая вариативность -- внутрішньожанрова варіативність -- жанри наукового тексту -- жанры научного текста -- история научного стиля -- історія наукового стилю -- композиция научного текста -- композиція наукового тексту -- наукова стаття -- науковий стиль -- науковий стиль англійської мови -- научная статья -- научный стиль -- научный стиль английского языка -- стаття-звіт -- статья-отчет
Анотація: У статті аналізуються історико-контекстуальні, комунікативно-прагматичні та структурно-композиційні особливості англомовної наукової статті на матераілі текстів із прикладної математики та прикладної лінгвістики.





    Завідова, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу КНЕУ).
    Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови / Н. Завідова, З. Циганок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 40-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- англійська мова -- фразеологічні звороти -- словниковий склад -- ідіоми -- фразеологічні зрощення -- фразеологічні єдності -- фразеологічні сполучення -- прислів'я -- учебные предметы -- английский язык -- фразеологические обороты -- словарный состав -- идиомы -- фразеологическое единство
Анотація: Фразеологія складає національну специфіку кожної мови, притаманна кожній мові і, таким чином, спричиняє труднощі під час перекладу.


Дод.точки доступу:
Циганок, Зоя (викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу КНЕУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жубинська, Марина (вчитель англійської мови; спеціаліст першої категорії).
    Вивчення англійської мови у рамках додаткової освіти школи повного дня / М. Жубинська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 69-70. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- учбові предмети -- англійська мова -- додаткова освіта -- досвід гімназій -- школы полного дня -- учебные предметы -- английский язык -- дополнительное образование -- опыт гимназий -- бизнес-курсы -- бізнес-курси
Анотація: Про організацію додаткової освіти у гімназії "Ерудит" та про вивчення бізнес-курсу англійської мови.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету управління персоналом та маркетингу Київського національного економічного універсітету ім. В.Гетьмана).
    Розвиток навичок листування під час викладання ділової англійської мови у ВНЗ економічного профілю / Л. Червінська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 25-27 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
розвиток навичок -- ділова англійська мова -- ділові листи -- учбові предмети -- методика викладання -- англійська мова -- іноземні мови -- мовленнєві навичкі -- ділове листування -- развитие навыков -- деловой английский язык -- деловые письма -- учебные предметы -- методика преподавания -- английский язык -- иностранные языки -- языковые навыки -- деловая переписка
Анотація: Розглянуто способи активізації вмінь та навичок написання ділових листів, аналізуються найбільш складні випадки та пропонуються вправи на розвиток навичок ділового листування англійською мовою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дзюбенко, Людмила (вчитель англійської мови Петропавлівсько-Борщагівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Києво-Святошинського району Еиївської області).
    Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- ігрова діяльність -- комунікативний розвиток -- іноземні мови -- методика викладання -- англійська мова -- навчально-ігрове спілкування -- преподаванеи иностранных языков -- игровая деятельность -- коммуникативное развитие -- иностранные языки -- методика преподавания -- английский язык -- учебно-игровое общение
Анотація: Розглядається значення гри в навчанні англійської мови наймолодших школярів. Аналізуються умови, за яких використання навчальної гри є найефективнішим. Висвітлюється роль педагога в організації навчально-ігрового спілкування на уроках.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Червона, Ганна (учитель англійської мови ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Формування дискурсивної компетентності ліцеїстів / Г. Червона // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 52-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
лыцеи -- педагогічний досвід -- дискурсивна компетентність учнів -- спілкування учнів -- комунікативні наміри -- мовленнєва діяльність учнів -- педагогический опыт -- дискурсивная компетентность учеников -- общение учеников -- коммуникативные намерения -- языковая деятельность учеников -- английский язык -- англійська мова
Анотація: Приділено увагу розвитку комунікативної компетентності ліцеїстів і їх умінню висловлювати свою думку англійською мовою з допомогою необхідних дискурсів у мультимедійному супроводі.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ходос, Белла (кандидат педагогічних наук; учитель англійської мови ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання / Б. Ходос // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 55-58 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- полілог -- іншомовне висловлювання -- методика викладання -- англійська мова -- методика навчання -- викладання англійської мови -- коммуникативная компетентность -- полилог -- иноязычные высказывания -- методика преподавания -- английский язык -- методика обучения -- преподавание английского языка
Анотація: Розглянуто один із найефективніших прийомів формування й розвитку комунікативної компетентності - полілог, який є природною формою спілкування у різних сферах діяльності людини.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Співакова, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель англійської мови; старший вчитель).
    Викладання англійської мови у багаторівневих класах / Л. Співакова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 78-80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- английский язык -- викладання англійської мови -- преподавание английского языка -- багаторівневі класи -- многоуровневые классы -- навчальні заклади -- учебные заведения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика викладдання -- методика преподавания -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Типові ситуації щодо підготовки та вибору вчителем методів і пошуку шляхів організації уроку в групі учнів з різними рівнями навчальної підготовленості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)