Суханцева, Вікторія (директор інституту філософії та психології Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; завідувач кафедри світової філософії та етики; заслужений діяч науки і техніки України; доктор філософських наук; професор; м. Луганськ). Прогрес філософії чи філософія прогресу / В. Суханцева, О. Яценко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Філософія Загальні питання філософії Философия Общие вопросы философии Кл.слова (ненормовані): екзистенція -- экзистенция -- легітимність -- легитимность -- великодушність -- великодушие -- концепти -- концепты -- філософський аналіз концептів -- философский анализ концептов -- прогрес філософії -- прогресс философии -- філософія прогресу -- философия прогресса -- машина бажань -- машина желаний -- наратив -- постмодерн -- філософія постмодерну -- философия постмодерна Анотація: Здійснюється філософський аналіз концепту "прогрес" та оцінюється можливість його застосування щодо філософії як такої, проаналізовано специфіку змін у змісті та характері сучасної філософії з огляду на вплив цивілізаційно-технічного прогресу. Дод.точки доступу: Яценко, Олена (доцент кафедри світової філософії та естетики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат філософських наук; м. Луганськ); Стан постмодерну \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Романовський, Олександр Георгiйович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; проректор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"). Особистість сучасного керівника в аспекті теорії духовного лідерства / О. Г. Романовський, Н. В. Середа> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Лидерство Лідерство Кл.слова (ненормовані): сучасні керівники -- духовне лідерство -- особистість лідера -- современные руководители -- духовное лидерство -- личность лидера -- теорії героїв -- теории героев -- теорії рис -- теории черт -- риси керівника-лідера -- черты руководителя-лидера -- чесноти -- добродетели -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- великодушність -- великодушие -- смиренність -- смирение Анотація: Про актуальні проблеми дослідження питань лідерства. Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Середа, Н. В. (доцент Національного технічного університету "Харківський политехнічний інститут"; кандидат мистецтвознавства) |
Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН УКраїни; директор Інституту проблем виховання НАПН України). Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): гуманістично орієнтована модель виховання -- моделі виховання -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- великодушність -- психологічне підгрунтя -- психоенергетика -- життєвий поступ особистості -- гуманистически ориентированная модель воспитания -- модели воспитания -- педагогическая самопрезентация -- моральное доверие -- великодушие -- психологическое основание -- психоэнергетика -- жизненный прогресс личности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- особистість педагога -- личность педагога -- віра у вихователів -- вера в воспитателей Анотація: Розкрито сутність гуманістично орієнтованої моделі виховання, яка має об'єднувати два світи - дітей у їніх розвивальних потенціях і дорослих як носіїїв високих духовних цінностей. У цьому процесі педагог як основний духовно перетворювальний фактор має бути носієм загальносвітової й національної культури, що зберігаються у ньому в формі науково-духовного світогляду, до якого він має долучати підростаючу особистість. Розкрито також цілісне психологічне підгрунтя запропонованої моделі виховання, яким є синтез розуму, почуттів і волі. Наголошується на необхідності підтримання достатньої сили психоенергетики у життєвому поступі особистості. |