Чепига, М. (професор кафедри органічної та неорганічної хімії Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького; доктор філософії).
    Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України / М. Чепига // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 82-86
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі учбові заклади -- реформування вищої освіти -- педагогічний персонал -- професорсько-викладацький склад -- науково-педагогічні працівники -- атестація персоналу -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- реформирование высшего образования -- педагогический персонал -- профессорско-преподавательский состав -- научно-педагогические сотрудники -- аттестация персонала
Анотація: Автор вказує на необхідність об'єктивної фахово-педагогічної атестації науково-педагогічного персоналу у вищій школі.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)




    Базилевич, В. (декан економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; завідувач кафедри економічної теорії; член-кореспондент НАН України; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки України; доктор економічних наук; професор).
    Життєдайна сила знань : до 65-річчя економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Базилевич // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 102-110
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
економічні факультети -- вища освіта -- вищі учбові заклади -- ВНЗ -- історія факультету -- професорсько-викладацький склад -- экономические факультеты -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- история факультета -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: Висвітлюється історія економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, який за 65 років став визнаним науково-освітнім центром підготовки економістів і менеджерів в Україні.


Дод.точки доступу:
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)




    Галиця, Ігор (завідувач кафедри менеджменту підприємств туристичної діяльності Київського університету туризму, економіки і права; науковий радник з інноваційних питань Міжнародної асоціації господарського права; член-кореспондент Академії економічних наук України; доктор економічних наук).
    Інтелектуально-культурні ігри як креативний мезанізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 104-107. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні ігри -- интеллектуальные игры -- конкурентоспроможність фахівців -- конкурентоспособность специалистов -- активізація педагогічного процесу -- активизация педагогического процесса -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- креативні здібності осіб -- креативное способности личности -- інтелектуально-конкурентні ігри -- интеллектуально-конкурентные игры -- вищі учбові заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: У статті розглядається сутність інтелектуально-конкурентних ігор як механізму всебічної активізації творчої активності тих, хто навчається.

Перейти к внешнему ресурсу: Інтелектуально-конкурентні ігри

Дод.точки доступу:
Галиця, Олександр (науковий консультант першого проректора Київського університету туризму, економіки і права; кандидат юридичних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Подолинный, С. И.
    Документально-правовые основы создания кафедры архитектурного проектирования ПГАСА (ДИСИ) / С. И. Подолинный, Е. А. Мирошниченко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. - № 12. - С. 55-62. - Библиогр. в конце ст. : 8 назв.
Рубрики: Вища освіта--Придніпровська державна академія будівництва та архітектури--Кафедра архитектурного проектування--Історія--Україна--Дніпропетровськ
   Высшие учебные заведения--Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры--Кафедра архитектурного проектирования--История--Украина--Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
Архитектурная школа -- Архітектурна школа -- Архитектурный факультет -- Архітектурний факультет -- Даты -- Дати -- Документы -- Документи -- Люди -- Вищі учбові заклади -- Высшие учебные заведения -- Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Кафедра архитектурного проектування -- Історія ПДАБА -- Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры -- Кафедра архитектурного проектирования -- История ПГАСА

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, Е. А.




    Баранов, Порфирий (доктор технических наук; Институт радиоэлектроники и телекоммуникаций Одесского национального политехнического университета).
    История, состояние и перспективы развития научних школ в институте радиоэлектроники и телекоммуникаций Одесского национального политехнического университета / П. Баранов // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 39-43 : фот.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 1918-2010 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 1918-2010 гг.

   Україна
    Одеса

    Украина

    Одесса

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- учбові заклади -- вищі учбові заклади -- інститути радіоелектроніки -- радіотехнічні спеціальності -- наукові школи -- науково-дослідна робота -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- учебные заведения -- высшие учебные заведения -- институты радиоэлектроники -- радиотехнические специальности -- научные школы -- научно-исследовательская работа
Анотація: Об истории создания Института радиоэлектроники и телекоммуникаций ОНПУ, выдающихся ученых-преподавателях вуза и направлениях работы научных школ.


Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет \о нем\; Інститут радіоелектроніки і телекомунікацій ОНПУ \о нем\; Одесский национальный политехнический университет \о нем\; Институт радиоэлектроники и телекоммуникаций ОНПУ \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   88.4(5ПАК)
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент; Інститут наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Емпіричне дослідження сприйняття етичної поведінки студентами вищих навчальних закладів Пакистану / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 328-359 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4(5ПАК) + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- университеты -- університети -- учебные дисциплины -- навчальні дисципліни -- этическое поведение -- етична поведінка -- соціологічне дослідження -- социологические исследования -- толерантність студентів -- толерантность студентов
Анотація: Емпірично досліджено студентське сприйняття етичної поведінки у вищих навчальних закладах Пакистану. Для збору первинної інформації проведено структуроване опитування 670 студентів. Результати дослідження показали, що ступінь толерантності студентів підвіщується у такій послідованості: списування, порушеня загальних правил університету; порушення комп'ютерної етики; використання у корисливих цілях. Жодної суттєвої різниці за всіма позиціями за змінними віку, статі, спеціалізації, кваліфікаційного рівня та року навчання не виявлено. Розроблено рекомендації для адміністрації університетів щодо відповідних політик закладів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Саломатін, О. (доктор юридичних наук; доктор історичних наук; професор; завідувач кафедри теорії держави і права та політології; керівник Науково-освітнього центру порівняльної правової політики Пензенського державного університету; м. Пенза; Росія).
    Інтеграція юридичної компаративістики у навчальні програми вищих навчальних закладів / О. Саломатін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 265-272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- магистратура -- магістратура -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные семинары -- міжнародні семінари -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- отраслевое сравнительное право -- галузеве порівняльне право -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- преподавание права -- викладання права -- преподавательский обмен -- викладацький обмін -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительная политология -- порівняльна політологія -- сравнтельное государствоведение -- порівняльне державознавство -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглядаються можливості посилення вивчення викладання компаративістики на юридичних факультетах. Автор наголошує, що юридична компаративістика складається з порівняльного правознавства, порівняльного державознавства, порівняльної політології, і кожна дисципліна дуже важлива для юридичної освіти. Елементи порівняльного правознавства можуть бути відстежені в різних дисциплінах, які викладаються для бакалаврів: у теорії держави і права, історії держави і права зарубіжних країн. Те саме можна сказати і про порівняльне державознавство. А порівняльну політологію необхідно викладати як частину загальної політології. Спецкурси, присвячені праву конкретної зарубіжної країни, теж дуже важливі, як і курси з європейського права. Для магістерських програм основними елементами є обов’язкова дисципліна порівняльне правознавство і додаткові дисципліни галузевого порівняльного права (такі як порівняльне кримінальне право, порівняльне цивільне право та ін.). Одне з ключових припущень — налагодити обмін викладачами порівняльного правознавства з різних країн та університетів і проводити короткі міжнародні семінари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Голубкова , Т. В. (доктор экономики; профессор Балтийской международной академии; руководитель международной программы EBSI; Рига; Латвия).
    Развитие академической активности для улучшения интеграции иностранных студентов в Латвии / Т. В. Голубкова , К. Е. Голубкова // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 26-29 : рис., портр. - (Економіка та управління національним господарством). - Библиогр. в конце ст., 10 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Интеграционные процессы
   Інтеграційні процеси

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Латвия
    Латвія

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- академическая активность -- академічна активність -- иностранные студенты -- іноземні студенти -- интеграция иностранных студентов -- інтеграція іноземних студентів -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- коммутантно-эксплерантная стратегия -- комутантно-експлерантна стратегія -- товарные портфели -- товарні портфелі -- территориальный сегмент -- територіальний сегмент -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність
Анотація: Авторы статьи аргументировано доказывают, что решение проблемы интеграционного процесса иностранных студентов в Латвии возможно путем разработки и внедрения проекта по созданию новой организации - интернационального студенческого комплекса "Жизнь" ("ISC Life") в территориальном сегменте - Видземском предместье столицы Латвии, где сосредоточено наибольшее количество высших учебных заведений. Новая организация будет способствовать развитию академической активности, улучшая интеграцию иностранных студентов в латвийское общество.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Голубкова , К. Е. (аспирант Балтийской международной академии; преподаватель Латвийского бизнес-колледжа; директор программы "Предпринимательская деятельность"; Рига; Латвия); ISC Life, проект по созданию международного студенческого комплекса "Жизнь" \о произв.\Жизнь, международный студенческий комплекс \о ней\; ISC Life, интернациональный студенческий комплекс в территориальном сегменте, организация \о нем\; Видение Европы, программа по поддержке интернационализации высшего образования \о произв.\




    Борисова, Валентина Іванівна (кандидат юридичних наук; член-кореспондент НАПрН України; завідувач кафедри цивільного права №1 Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого; м.Харків; Україна).
    Харківська школа цивільного (приватного) права / В. І. Борисова // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 48-55. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.404(4УКР-2ХАР)г
Рубрики: Право
   Гражданское право

   Цивільне право

   Украина
    Україна

    Харьков

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗ -- высшее образование -- вища освіта -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- региональные научные школы -- регіональні наукові школи -- украинские правоведы-цивилисты -- українські правознавці-цивілісти -- харьковская цивилистическая школа -- харківська цивілістична школа -- цивилистическая доктрина -- цивілістична доктрина -- частное право -- приватне право
Анотація: Зроблено спробу висвітлити минуле і сьогодення Харківської школи цивільного (приватного) права, зародження і розвиток якої почався зі створення у 1804 р. Імператорського Харківського університету, у складі якого понад 100 років функціонував юридичний факультет (відділення моральних і політичних наук), а серед кафедр останнього — цивілістична кафедра, на якій працювали відомі цивілісти: професори І. Тимковський, О. Куніцин, С. Пахман, П. Цитович, Л. Кассо та ін. Сьогодення харківської школи цивільного права пов’язано з тими науковими школами, які склалися і розвиваються у Національному юридичному університеті імені Ярослава Мудрого, Харківському університеті внутрішніх справ України, Харьківському національному юридичному університеті імені В. Н. Каразіна.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Харьковский национальный университет им. В.Н.Каразина \о нем\; Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна \о нем\; Харьковский университет внутренних дел \о нем\; Харківський університет внутрішніх справ \о нем\; Юридическая академия Украины имени Ярослава Мудрого \о ней\; Юридична академія України імені Ярослава Мудрого \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Авсєнктьєв, М. Ю. (кандидат економічних наук; проректор Київського національного університету будівництва і архітектури).
    Аналіз ринку освітніх послуг в Україні / М. Ю. Авсєнктьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 103-110 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в7-2 + 74.58в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 2008-2013 рр.

   Економіка освіти, 2008-2013 рр.

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- образовательные системы -- освітні системи -- рыночные диспропорции -- ринкові диспропорції -- образовательные услуги -- освітні послуги -- рынки образовательных услуг -- ринки освітніх послуг -- рынки труда -- ринки праці
Анотація: Розглянуто ринок освітніх послуг, у тому числі кількості навчальних закладів, аналізу популярних та непрестижних професій відповідно до результатів різних досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Комаров, В'ячеслав Васильович (професор; академік НАПрН України; проректор з навчально-методичної роботи Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого; заслужений юрист України; м.Харків ; 1950-).
    Вища юридична освіта України: нові виміри / В. В. Комаров // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 20-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- глобализация -- глобалізація -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- компетентостный подход -- компетентнісний підхід -- компетенции -- компетентності -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- учебные результаты -- учбові результати -- юридическое образование -- юридична освіта -- модульний принцип побудови програм -- модульный принцип построение программ
Анотація: Визначено вплив глобалізації на вищу освіту і стан вищої юридичної освіти, підходи до імплементації Закону України «Про вищу освіту» з метою модернізації політики і практики вищої юридичної освіти. Акцентовано увагу на методологічному значенні компетентнісного підходу, покладеному в основу оновлення стандартів вищої юридичної освіти в сучасних умовах. Проаналізовано критерії освітніх стандартів нового покоління та їх інтерпретації при розробці освітніх програм та освітніх технологій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пацурківський, Петро Станіславович (доктор юридичних наук; професор; заслужений юрист України; декан юридичного факультету; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького національного університиету імені Юрія Федьковича).
    Ціннісні виклики українській юридичній (правничій) професії / П. С. Пацурківський, Р. О. Гаврилюк // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 38-55. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Высшее юридическое образование

   Вища юридична освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейские стандарты -- європейські стандарти -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общедоступность образования -- загальнодоступність освіти -- правнича освіта -- правовое образование -- ценностные вызовы -- ціннісні виклики -- юридическое образование -- юридична освіта -- юристы -- юристи -- реформування юридичної освіти -- реформирование юридического образования
Анотація: Зміна парадигми розвитку українського соціуму з етатистської на людиноцентристську з неминучістю вимагає аналогічної зміни парадигми розвитку й української юридичної (правничої) освіти. Цього вимагають й інші небезпечні виклики, що постали перед нею: відсутність державної стратегії і взагалі будь-якої послідовної державної політики у сфері юридичної (правничої) освіти; академічна недоброчесність значної частини викладачів і студентів правничих шкіл, передусім корупція, пов’язані з професійною підготовкою правників і контролем її якості; відірваність сучасної правничої освіти від актуальних потреб суспільної практики та недо оцінка практичної підготовки правників ще у вишах; вкрай недостатня мотивація учасників освітнього процесу у юридичних (правничих) школах, передусім викладачів і студентів. Їхньому подоланню вирішальною мірою сприятиме прийняття Закону України «Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії» та державного Стандарту юридичної (правничої) освіти в Україні.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Руслана (доктор юридичних наук; доцент; завідувач кафедри публічного права Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мельник, Р. С. (доктор юридичних наук; старший науковий співробітник; професор кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Доктринальна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні / Р. С. Мельник, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 56-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Германия

    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- государственные экзамены -- державні іспити -- доктринальные основы -- доктринальні основи -- европейская практика -- європейська практика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные языки -- іноземні мови -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- профессиональная подготовка юристов -- професійна підготовка юристів -- учебные планы -- навчальні плани -- юридическое образование -- юридична освіта -- оцінювання якості знань -- оценивание качества знаний
Анотація: Проведено системний аналіз проблем і визначено основні напрями, у яких має здійснюватися реформа української юридичної освіти. Автори, на основі аналізу сучасного стану української юридичної освіти, власних напрацювань і досвіду німецьких колег, формулюють конкретні пропозиції, спрямовані на досягнення поставленої мети. Розглядаються проблеми, пов’язані з відсутністю єдиних стандартів підготовки юристів; недосконалістю навчальних планів та їх перевантаженістю дисциплінами неюридичного профілю; недостатністю практичної складової у підготовці та слабкою орієнтацією навчального процесу на європейське законодавство та практику; низьким рівнем володіння фаховими іноземними мовами; використанням застарілих (радянських) конструкції та теорій як доктринального підґрунтя для навчальної та наукової літератури; необхідністю оновлення підручників і навчальних посібників з права; потребою покращення процедури оцінювання якості знань студентів і випускників.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кузнєцова, Наталія Семенівна (доктор юридичних наук; академік НАПрН України; професор кафедри цивільного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка; заслужений діяч науки і техніки України).
    Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід'ємна складова реформування юридичної освіти / Н. С. Кузнєцова, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- качество образования -- якість освіти -- реформы образования -- реформи освіти -- юридична освіта освіта -- правовое образование -- практическая подготовка студентов -- практична підготовка студентів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- техника юридической аргументации -- техніка юридичної аргументації -- учебные планы -- навчальні плани -- юридична освіта -- юридическое образование -- методи набуття практичних навичок -- методы приобретения практических навыков
Анотація: Проаналізовано методи набуття практичних навичок студентами-юристами, наголошується на необхідності запровадження інтерактивних методик, оволодіння студентами технікою юридичної аргументації, діловою юридичною мовою. Автор звертається до історичного та зарубіжного досвіду, виявляє «вузькі місця» у практичній підготовці студентів-юристів, обґрунтовує доцільність більш активного запровадження студентських юридичних клінік.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сивий, Р. (кандидат юридичних наук; LL.M.; адвокат; керуючий партнер адвокатського об'єднання "Law Whules").
    Підготовка магістрів права у Великій Британії (з досвіду навчання в університеті міста Данді, Шотландія) / Р. Сивий // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 82-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Конкуренція як запорука успіху юридичної освіти у Великій Британії ; Рівні та деякі загальні особливості вищої юридичної освіти у Великій Бртанії ; Структура та форми навчання у магістратурі ; Бібліотека як серце університету ; Форми й механізми оцінювання студентів ; Дисертація як фінальна стадія навчання в магістратурі ; Університетська інфраструктура та педагогічна етика викладачів. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4ВЕЛ)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Великобритания
    Велика Британія

    Шотландия

    Шотландія

    Данди

    Данді

Кл.слова (ненормовані):
британські університети -- британські університети -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейская практика -- європейська практика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- информационные библиотечные технологии -- інформаційні бібліотечні технології -- магистратури -- межуниверситетская конкуренция -- міжуніверситетська конкуренція -- механизмы оценивания студентов -- механізми оцінювання студентів -- педагогическая этика -- педагогічна етика -- юридична освіта -- юридическое образование -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- семинарские занятия -- семінарські заняття -- университетская инфраструктура -- університетська інфраструктура -- университетские библиотеки -- університетські бібліотеки -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни
Анотація: Наведено міркування автора щодо його досвіду навчання у провідному шотландському університеті — Університеті міста Данді. Незважаючи на те, що вона присвячена досвіду навчання у магістратурі, автор також аналізує деякі загальні принципи та особливості вищої освіти в Сполученому Королівстві. Він вважає, що ці стандарти освіти можуть бути використані в процесі реформування вищої освіти в Україні. Стверджуючи, що система вищої освіти в України на десятиліття відстає від британської системи університетської освіти, автор робить висновок, що головною причиною такого відставання є безоплатність вищої освіти. Держава не в змозі забезпечити фінансування вищої освіти на належному рівні, і лише застосування ринкових механізмів до надання послуг у сфері освіти (тобто здійснення студентами повної оплати вартості свого навчання в університеті) може змінити існуючу систему освіти. На думку автора, лише ринкові механізми можуть вирівняти кількість університетів у країні з реальними потребами суспільства в юристах.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Университет Данди, британский ВУЗ \о нем\; Університет Данді, британський ВНЗ \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Хайн, П. (доктор наук з японознавства; викладач факультету іноземних мов Національного жіночого університетуОтяномидзу; Японія).
    Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних ВНЗів і межі реформи юридичної освіти в Японії / П. Хайн // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 95-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛЮ БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(5ЯПО)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Япония
    Японія

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- квалификационные тесты -- кваліфікаційні тести -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- научные степени -- наукові ступені -- национальные квалификационные экзамены -- національні кваліфікаційні іспити -- образовательная реформа -- освітня реформа -- юридична освіта -- юридическое образование -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії -- система юридичної освіти -- система юридического образования
Анотація: У більшості західних країн система юридичної освіти є уніфікованою, натомість у Японії стати професіоналом в юридичній галузі можна різними способами і на підставі різної кваліфікації. Юристи, судді та прокурори становлять лише незначну частку від загальної кількості фахівців-правників. Таким чином, багато юристів, які отримали академічну підготовку, працюють не як юристи, а на посадах, що відповідають кваліфікації середнього юридичного персоналу. На цьому тлі в 2004 р. Японія впровадила систему юридичної освіти за прикладом американської системи з метою збільшення кількості юристів, повноцінно підготованих за західними стандартами. Як стверджується автором, ситуація з реформуванням юридичної освіти виглядає таким чином: основний акцент зроблений на досягненні кількісних показників, без урахування ширшого кола освітніх і професійних потреб та невідповідності між попитом і пропозицією, при цьому недосить гарні перспективи працевлаштування на тлі високих витрат на освіту лягають на плечі самих студентів і потенційних кандидатів на посади.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Рабінович, Петро Михайлович (доктор юридичних наук; професор; академік НАПрН України; професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права і держави (львівський досвід) / П. М. Рабінович, Н. Стецик // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Львов

    Львів

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- лабораторые занятия -- лабораторні заняття -- права і свободи людини -- правовое образование -- правнича освіта -- практические задания -- практичні завдання -- методика преподавания -- методика викладання -- теория права и государства -- теоряї права і держави -- учебная методология -- навчальна методологія -- человекоцентризм -- людиноцентризм -- юридическая практика -- юридина практика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Висвітлено змістовні та методичні особливості реформованого викладання теорії права і держави на юридичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка. Перша з них полягає у тому, що цей предмет, починаючи з 1991/1992 навчального року, викладається з позицій саме основоположних прав людини. Внаслідок цього встановлене державою позитивне право інтерпретується як засіб, інструмент забезпечення і захисту таких прав. Друга ж особливість полягає у тому, що вивчення усіх тем названого предмета супроводжується виконанням студентами практичних завдань, побудованих на матеріалах реальної юридичної діяльності.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Стецик, Н. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка); Львовский национальный университет им. И.Франко \о нем\Львівський національний університет ім. І.Франка \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жултек, С. (доктор права; заступник декана з виховної роботи факультету права й адміністрації Варшавського університету).
    Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету / С. Жултек, К. -Ю. Ковальска // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 108-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4ПОЛ)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование, 2016-2017 гг.

   Вища професійна освіта, 2016-2017 рр.

   Польша
    Польща

    Варшава

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индивидуальные траектории обучения -- індивідуальні траєкторії навчання -- итоговые аттестации -- підсумкові атестації -- образовательная реформа -- освітня реформа -- обучающие модули -- навчальні модулі -- правовое образование -- правнича освіта -- практическая подготовка юристов -- практична підготовка юристів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- учебные программы -- учбові програми -- юридическое образование -- юридична освіта -- реформи навчальних програм -- реформы учебных програм
Анотація: Описано реформи навчальної програми, запровадженої 2016/2017 академічного року на факультеті права й адміністрації Варшавського університету. Надається аналіз існуючої системи підготовки правників на факультеті та вказуються причини, що зумовили суттєве оновлення змісту навчання і підходів у викладанні правничих дисциплін. По-перше, серед ключових новацій виокремлюється надання студентам більших можливостей для формування власних навчальних планів. По-друге, акцентується увага на необхідності постійного оновлення змісту навчального плану відповідно до існуючих потреб практики. Третьою складовою реформи стала прив’язка до циклу (блоку) вибіркових дисциплін практичної підготовки студентів. Ще одним моментом реформи є орієнтація підсумкової атестація студентів-правників на вимоги доступу до правничих професій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ковальска, К.-Ю. (доктор права; адвокат; куратор юридичної клініки Варшавського університету); Варшавский университет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Барабаш, Юрій Григорович (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; проректор з навчальної роботи; завідувач кафедри конституційного права України Національного університета "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого").
    Висновки та рекомендації з національної правничої дискусії / Ю. Г. Барабаш // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 130-132. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освіти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- юридическое образование -- юридична освіта -- підсумкові висновки -- итоговые заключения
Анотація: Підсумкові висновки та рекомендації з національної правничої дискусії "Реформа вищої юридичної освіти в Україні ".

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\; Про вищу освіту, Закон України \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)