Федяєва, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету).
    Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління -- молода людина -- мовна особистість -- виховний процес -- становлення особистості -- особистість -- мовленнєва діяльність -- рідна мова -- сімейне виховання -- мовне виховання -- функції мови -- спілкування -- поліфункціональність мови -- цінність мови -- діяльнісна функція мови -- мовлення -- мовленннєвий розвиток дитини -- мовленнєве спілкування -- культура мовлення -- воспитание молодого поколения -- молодой человек -- становление личности -- воспитательный процесс -- личность -- языковая деятельность -- родной язык -- семейное воспитание -- языковое воспитание -- функции языка -- общение -- многофункциональность языка -- ценность языка -- деятельная функция языка -- языковое развитие ребенка -- языковое общение
Анотація: Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гончаренко, Світлана (аспірантка Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Дитячі будинки сімейного типу - нова форма подолання сирітства / С. Гончаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Социальная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
соціальні сироти -- біологічні сироти -- сирітство -- виховний процес -- дитячі будинки -- дитячі будинки сімейного типу -- форми подолання сирітства -- діти-сироти -- форми опіки -- социальнные сироты -- биологические сироты -- сиротство -- воспитательный процесс -- детские дома -- детские дома семейного типа -- формы преодоления сиротства -- дети-сироты -- формы опеки
Анотація: Визначення особливості функціонування такої специфіки сім'ї, як будинки сімейного типу, окреслення основних умов формування особистості дитини-сироти в сімейному оточенні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ткаченко, Валентина (соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа).
    Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
різнопланові навички життєдіяльності -- особистісний потенціал -- гармонізація взаємодії особистості -- соціальна активність особи -- педагогізація середовища -- умови групового спілкування -- групове спілкування -- проблемні ситуації -- безперервність виховного процесу -- виховний процес -- гуртки -- секції -- разноплановые навыки жизнедеятельности -- личностный потенциал -- гармонизация взаимодействия личностей -- социальная активность личности -- педагогизация окружения -- условия группового общения -- групповое общение -- проблемные ситуации -- безперерывный воспитательный процесс -- воспитательный процесс -- кружки -- секции -- социальная микросреда -- социализация воспитанников -- школы-интернаты -- социальные педагоги -- социально-педагогическая деятельность -- соціальне мікросередовище -- соціалізація вихованців -- школи-інтернати -- соціальні педагоги -- соціально-педагогічна діяльність
Анотація: Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження.


Дод.точки доступу:
Конвенція ООН про права дитини \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Прашко, Олена (методист з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Проектна діяльність і організація роботи самоврядування як головні напрями виховної системи гімназії "Ерудит" / О. Прашко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 32-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- гімназії -- виховний процес -- гімназійне самоврядування -- модель гімназійного самоврядування -- напрямки виховної роботи -- проектна робота -- метод проектування -- досвід гімназій -- учнівське самоврядування -- учебные учреждения -- гимназии -- воспитательный процесс -- гимназическое самоуправление -- модель гимназического самоуправления -- направления воспитательной работы -- проектная работа -- метод проектирования -- опыт гимназий -- ученическое самоуправление
Анотація: Про створення в гімназії "Ерудит" мікромоделі учнівського самоврядування "Еріда". Мета-залучення учнів до управління гімназійним життям та формування управлінських навичок.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Норинчак, Анеля (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Виховання особистості гімназиста-важлива умова оптимізації навчально-виховного процесу в школі повного дня / А. Норинчак // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 72-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- процес виховання -- особистісне виховання -- школи повного дня -- досвід гімназій -- воспитательный процесс -- процесс воспитания -- личностное воспитание -- школы полного дня -- опыт гимназий
Анотація: Про форми, методи, прийоми особистісного виховання. З досвіду роботи.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кравченко, Оксана (аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- творча спадщина -- художня творчість -- освітня політика -- виховний процес -- теорія виховання -- сімейне виховання -- національне виховання -- тема виховання у художніх творах -- українські письменники -- українська література -- педагогічна персоналія -- историко-педагогические исследования -- творческое наследие -- художественное творчество -- образовательная политика -- воспитательный процесс -- теория воспитания -- семейное воспитание -- национальное воспитание -- тема воспитания в художественных произведениях
Анотація: У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення.


Дод.точки доступу:
Куліш, П. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кіян, Ольга (директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська).
    Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.205
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю

   Образование. Педагогика

   Связь школы с семьей и общественностью

Кл.слова (ненормовані):
батьківсько-вчительська взаємодія -- виховання дітей -- виховний процес -- сімейне виховання -- наукові дослідження -- педагогічна спадщина -- педагогічні системи -- ознаки педагогічних систем -- родительско-учительское взаимодействие -- воспитание детей -- воспитательный процесс -- семейное воспитание -- научные исследования -- педагогическое наследие -- педагогические системы -- признаки педагогических систем
Анотація: Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Захаренко, О. (директор Сахнівської середньої школи) \о нем\; Дем'янюк, Т. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гаратик, Анна (доктор педагогічних наук; заступник директора інституту педагогіки Вроцлавського університету (Польща)).
    Ідеї педоцентризму в педагогічній спадщині Януша Корчака і Василя Сухомлинського / А. Гаратик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- біографії педагогів -- педагогічна діяльність -- виховний процес -- ідеї педоцентризму -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- биографии педагогов -- педагогическая деятельность -- воспитательный процесс -- идеи педоцентризма


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Корчак, Януш (1878-1942) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    В. О. Сухомлинський: ціннісно-гуманна основа виховного процесу / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховний процес -- педагогічна спадщина -- педагогічна діяльність -- виховання моральних цінностей -- моральні норми -- моральна свідомість -- педагогічні праці -- выдающиеся педагоги -- воспитательный процесс -- педагогическое наследие -- педагогическая деятельность -- воспитание моральных ценностей -- моральные нормы -- педагогические труды
Анотація: Гуманне спрямування сучасної педагогіки, що грунтується на ідеях ціннісного становлення до особистості, істотно позначається на переосмисленні основоположних поглядів видатного педагога- В.О. Сухомлинського.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Плахотнюк, О. (аспірант Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини).
    Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 75-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- виховання характеру -- виховний процес -- концепції виховання -- школьное образование -- воспитание характера -- воспитательный процесс -- концепции воспитания
Анотація: Мета статті полягає в тому, щоб дослідити різноманітні визначення і підходи до поняття "виховання характеру" та проаналізувати розмаїття поглядів на впровадження відповідної концепції в школах США.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шестопалюк, Олександр (кандидат педагогічних наук; професор; проректор Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
    Громадянська освіта як фактор формування громадських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 33-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація виховного процесу -- національна культура -- розвиток національної свідомості -- виховний процес -- громадянська освіта -- національна свідомість -- громадянська компетентність -- гуманизация воспитательного процесса -- национальная культура -- развитие национального мировоззрения -- воспитательный процесс -- гражданское образование -- национальное мировоззрение -- гражданская компетентность
Анотація: Наголошується на необхідності дослідження динаміки системних змін у процесі формування громадської компетентності в період трансформацій суспільства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Костолович, Марія (здобувач кафедри біології та прикладної екології Рівненського гуманітарного універсітету).
    Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 64-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал підлітків -- виховний процес -- краєзнавча робота -- педагогічні умови -- творческий потенциал подростков -- воспитательный процесс -- краеведческая работа -- педагогические условия
Анотація: Висвітлюються педагогічні умови для забезпечення результативності активізації творчого потенціалу підлітків у краєзнавчій роботі в загальноосвітній школі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Білоусова, Наталія (асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя).
    Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
потреба у самовдосконаленні -- учні молодшого підліткового віку -- педагогічні умови -- виховна методика -- самовдосконалення -- виховний процес -- ситуація успіху -- педагогічний колектив -- педагогічна культура батьків -- потребность в самоусовершенствовании -- ученики младшего подрасткового возраста -- педагогические условия -- воспитательная методика -- самоусовершенствование -- воспитательный процесс -- ситуация успеха -- педагогический коллектив -- педагогическая культура родителей
Анотація: Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку.


Дод.точки доступу:
Бех, І.Д. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах "Виховати особистість" // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 75-76. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські конкурси -- виховний процес -- виховання особистості -- моделі виховного процесу -- умови проведення конкурсу -- анкета-презентація учасника конкурсу -- всеукраинские конкурсы -- воспитательный процесс -- воспитание личности -- модели воспитательного процесса -- условия проведения конкурса -- анкета-презентация участника конкурса
Анотація: Умови проведення конкурсу "Виховати особистість".


Дод.точки доступу:
Виховати особистість, всеукраїнський конкурс \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Загальні проблеми виховання : інформаційний бібліоргафічний список // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
бібліографічні списки -- процес виховання -- виховний процес -- библиографические списки -- процесс воспитания -- воспитательный процесс


Дод.точки доступу:
Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кліменко, Віталій (професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури; кандидат технічних наук).
    Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- принципи освіти -- наступність -- навчальний процес -- вищі навчальні заклади -- виховний процес -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- принципы образования -- последовательный учебный процесс -- высшие учебные заведения -- воспитательный процесс
Анотація: Дотримання принципу наступності розглядається як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю, зокрема у методиці розробки навчальних планів і робочих програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України; вчений секретар Української асоціації імені Василя Сухомлинського).
    Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентричні домінанти -- детоцентрические доминанты -- учений-гуманіст -- ученый-гуманист -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогіка серця -- педагогика сердца -- виховний процес -- воспитательный процесс -- гуманізм -- гуманизм -- педагогічний зміст гуманізму -- педагогическон содержание гуманизма -- гуманістична педагогіка -- гуманистическая педагогика -- психолого-педагогічна система -- психолого-педагогическая система
Анотація: Виділяються і деталізуються дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Розглянуто сутність гуманістичного принципу дитиноцентризму, на якому має базуватися сучасна освітня діяльність.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Столяренко, Оксана (викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
    Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 54-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- толерантность -- молодіжне середовище -- молодежная среда -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- межособистісна толерантність -- межличностная толерантность -- толерантна особистість -- толерантная личность -- характеристики толерантної людини -- характеристики толерантного человека -- виховний процес -- воспитательный процесс -- виховання толерантності -- воспитание толерантности
Анотація: Досліджується проблема виховання сучасної молоді в дусі толерантності. Аналізується поняття толерантності, виводится його дифініція, визначаються основні типи та рівні прояву толерантності. Розкривається зміст діяльності педагога, який працює в напрямі формування толерантних міжособистісних стосунків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Задорожній, Андрій (аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина -- ценностно-смысловая картина -- молодші школяри -- младшие школьники -- принципи моделювання -- принципы моделирования -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- пізнавальна активність учнів -- познавательная активность учеников -- теоретична модель -- теоретическая модель -- процесс навчання -- процесс обучения -- виховний процес -- воспитательный процесс
Анотація: Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Артемова, Любов (здобувач кафедри педагогічної майстерності Київського міжнародного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 93-103 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вихований процес -- воспитательный процесс -- навчальний процес -- учебный процесс -- студенти ВНЗ -- студенты ВУЗ -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкретні завдання -- конкретные задания -- організаційні форми виховання -- организационные формы воспитания -- виховання й освіта -- воспитание и образование
Анотація: Висвітлена проблема виховання студентів магістратури у процесі вивчення курсу "Теорія і практика вищої школи" на основі досвіду Київського міжнародного університету.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання чи лише навчання студентів

Дод.точки доступу:
Київський міжнародний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)