Федяєва, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету). Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): виховання молодого покоління -- молода людина -- мовна особистість -- виховний процес -- становлення особистості -- особистість -- мовленнєва діяльність -- рідна мова -- сімейне виховання -- мовне виховання -- функції мови -- спілкування -- поліфункціональність мови -- цінність мови -- діяльнісна функція мови -- мовлення -- мовленннєвий розвиток дитини -- мовленнєве спілкування -- культура мовлення -- воспитание молодого поколения -- молодой человек -- становление личности -- воспитательный процесс -- личность -- языковая деятельность -- родной язык -- семейное воспитание -- языковое воспитание -- функции языка -- общение -- многофункциональность языка -- ценность языка -- деятельная функция языка -- языковое развитие ребенка -- языковое общение Анотація: Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гончаренко, Світлана (аспірантка Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). Дитячі будинки сімейного типу - нова форма подолання сирітства / С. Гончаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціальна педагогіка Социальная педагогика Кл.слова (ненормовані): соціальні сироти -- біологічні сироти -- сирітство -- виховний процес -- дитячі будинки -- дитячі будинки сімейного типу -- форми подолання сирітства -- діти-сироти -- форми опіки -- социальнные сироты -- биологические сироты -- сиротство -- воспитательный процесс -- детские дома -- детские дома семейного типа -- формы преодоления сиротства -- дети-сироты -- формы опеки Анотація: Визначення особливості функціонування такої специфіки сім'ї, як будинки сімейного типу, окреслення основних умов формування особистості дитини-сироти в сімейному оточенні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Прашко, Олена (методист з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Проектна діяльність і організація роботи самоврядування як головні напрями виховної системи гімназії "Ерудит" / О. Прашко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 32-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- гімназії -- виховний процес -- гімназійне самоврядування -- модель гімназійного самоврядування -- напрямки виховної роботи -- проектна робота -- метод проектування -- досвід гімназій -- учнівське самоврядування -- учебные учреждения -- гимназии -- воспитательный процесс -- гимназическое самоуправление -- модель гимназического самоуправления -- направления воспитательной работы -- проектная работа -- метод проектирования -- опыт гимназий -- ученическое самоуправление Анотація: Про створення в гімназії "Ерудит" мікромоделі учнівського самоврядування "Еріда". Мета-залучення учнів до управління гімназійним життям та формування управлінських навичок. Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Норинчак, Анеля (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Виховання особистості гімназиста-важлива умова оптимізації навчально-виховного процесу в школі повного дня / А. Норинчак> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 72-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): виховний процес -- процес виховання -- особистісне виховання -- школи повного дня -- досвід гімназій -- воспитательный процесс -- процесс воспитания -- личностное воспитание -- школы полного дня -- опыт гимназий Анотація: Про форми, методи, прийоми особистісного виховання. З досвіду роботи. Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кравченко, Оксана (аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини). Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): історико-педагогічні дослідження -- творча спадщина -- художня творчість -- освітня політика -- виховний процес -- теорія виховання -- сімейне виховання -- національне виховання -- тема виховання у художніх творах -- українські письменники -- українська література -- педагогічна персоналія -- историко-педагогические исследования -- творческое наследие -- художественное творчество -- образовательная политика -- воспитательный процесс -- теория воспитания -- семейное воспитание -- национальное воспитание -- тема воспитания в художественных произведениях Анотація: У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення. Дод.точки доступу: Куліш, П. \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кіян, Ольга (директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська). Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю Образование. Педагогика Связь школы с семьей и общественностью Кл.слова (ненормовані): батьківсько-вчительська взаємодія -- виховання дітей -- виховний процес -- сімейне виховання -- наукові дослідження -- педагогічна спадщина -- педагогічні системи -- ознаки педагогічних систем -- родительско-учительское взаимодействие -- воспитание детей -- воспитательный процесс -- семейное воспитание -- научные исследования -- педагогическое наследие -- педагогические системы -- признаки педагогических систем Анотація: Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Захаренко, О. (директор Сахнівської середньої школи) \о нем\; Дем'янюк, Т. \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гаратик, Анна (доктор педагогічних наук; заступник директора інституту педагогіки Вроцлавського університету (Польща)). Ідеї педоцентризму в педагогічній спадщині Януша Корчака і Василя Сухомлинського / А. Гаратик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- біографії педагогів -- педагогічна діяльність -- виховний процес -- ідеї педоцентризму -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- биографии педагогов -- педагогическая деятельность -- воспитательный процесс -- идеи педоцентризма Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Корчак, Януш (1878-1942) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України). В. О. Сухомлинський: ціннісно-гуманна основа виховного процесу / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- виховний процес -- педагогічна спадщина -- педагогічна діяльність -- виховання моральних цінностей -- моральні норми -- моральна свідомість -- педагогічні праці -- выдающиеся педагоги -- воспитательный процесс -- педагогическое наследие -- педагогическая деятельность -- воспитание моральных ценностей -- моральные нормы -- педагогические труды Анотація: Гуманне спрямування сучасної педагогіки, що грунтується на ідеях ціннісного становлення до особистості, істотно позначається на переосмисленні основоположних поглядів видатного педагога- В.О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Плахотнюк, О. (аспірант Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини). Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 75-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Організація освіти Организация образования США Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- виховання характеру -- виховний процес -- концепції виховання -- школьное образование -- воспитание характера -- воспитательный процесс -- концепции воспитания Анотація: Мета статті полягає в тому, щоб дослідити різноманітні визначення і підходи до поняття "виховання характеру" та проаналізувати розмаїття поглядів на впровадження відповідної концепції в школах США. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шестопалюк, Олександр (кандидат педагогічних наук; професор; проректор Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського). Громадянська освіта як фактор формування громадських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 33-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): гуманізація виховного процесу -- національна культура -- розвиток національної свідомості -- виховний процес -- громадянська освіта -- національна свідомість -- громадянська компетентність -- гуманизация воспитательного процесса -- национальная культура -- развитие национального мировоззрения -- воспитательный процесс -- гражданское образование -- национальное мировоззрение -- гражданская компетентность Анотація: Наголошується на необхідності дослідження динаміки системних змін у процесі формування громадської компетентності в період трансформацій суспільства. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Костолович, Марія (здобувач кафедри біології та прикладної екології Рівненського гуманітарного універсітету). Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 64-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал підлітків -- виховний процес -- краєзнавча робота -- педагогічні умови -- творческий потенциал подростков -- воспитательный процесс -- краеведческая работа -- педагогические условия Анотація: Висвітлюються педагогічні умови для забезпечення результативності активізації творчого потенціалу підлітків у краєзнавчій роботі в загальноосвітній школі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Білоусова, Наталія (асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя). Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Школознавство Школоведение Кл.слова (ненормовані): потреба у самовдосконаленні -- учні молодшого підліткового віку -- педагогічні умови -- виховна методика -- самовдосконалення -- виховний процес -- ситуація успіху -- педагогічний колектив -- педагогічна культура батьків -- потребность в самоусовершенствовании -- ученики младшего подрасткового возраста -- педагогические условия -- воспитательная методика -- самоусовершенствование -- воспитательный процесс -- ситуация успеха -- педагогический коллектив -- педагогическая культура родителей Анотація: Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку. Дод.точки доступу: Бех, І.Д. \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах "Виховати особистість"> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 75-76. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): всеукраїнські конкурси -- виховний процес -- виховання особистості -- моделі виховного процесу -- умови проведення конкурсу -- анкета-презентація учасника конкурсу -- всеукраинские конкурсы -- воспитательный процесс -- воспитание личности -- модели воспитательного процесса -- условия проведения конкурса -- анкета-презентация участника конкурса Анотація: Умови проведення конкурсу "Виховати особистість". Дод.точки доступу: Виховати особистість, всеукраїнський конкурс \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Загальні проблеми виховання : інформаційний бібліоргафічний список> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): бібліографічні списки -- процес виховання -- виховний процес -- библиографические списки -- процесс воспитания -- воспитательный процесс Дод.точки доступу: Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кліменко, Віталій (професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури; кандидат технічних наук). Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- принципи освіти -- наступність -- навчальний процес -- вищі навчальні заклади -- виховний процес -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- принципы образования -- последовательный учебный процесс -- высшие учебные заведения -- воспитательный процесс Анотація: Дотримання принципу наступності розглядається як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю, зокрема у методиці розробки навчальних планів і робочих програм. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України; вчений секретар Української асоціації імені Василя Сухомлинського). Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): дитиноцентричні домінанти -- детоцентрические доминанты -- учений-гуманіст -- ученый-гуманист -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогіка серця -- педагогика сердца -- виховний процес -- воспитательный процесс -- гуманізм -- гуманизм -- педагогічний зміст гуманізму -- педагогическон содержание гуманизма -- гуманістична педагогіка -- гуманистическая педагогика -- психолого-педагогічна система -- психолого-педагогическая система Анотація: Виділяються і деталізуються дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Розглянуто сутність гуманістичного принципу дитиноцентризму, на якому має базуватися сучасна освітня діяльність. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Столяренко, Оксана (викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету). Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 54-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): толерантність -- толерантность -- молодіжне середовище -- молодежная среда -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- межособистісна толерантність -- межличностная толерантность -- толерантна особистість -- толерантная личность -- характеристики толерантної людини -- характеристики толерантного человека -- виховний процес -- воспитательный процесс -- виховання толерантності -- воспитание толерантности Анотація: Досліджується проблема виховання сучасної молоді в дусі толерантності. Аналізується поняття толерантності, виводится його дифініція, визначаються основні типи та рівні прояву толерантності. Розкривається зміст діяльності педагога, який працює в напрямі формування толерантних міжособистісних стосунків. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Задорожній, Андрій (аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету). Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): ціннісно-смислова картина -- ценностно-смысловая картина -- молодші школяри -- младшие школьники -- принципи моделювання -- принципы моделирования -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- пізнавальна активність учнів -- познавательная активность учеников -- теоретична модель -- теоретическая модель -- процесс навчання -- процесс обучения -- виховний процес -- воспитательный процесс Анотація: Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Артемова, Любов (здобувач кафедри педагогічної майстерності Київського міжнародного університету; доктор педагогічних наук; професор). Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 93-103 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вихований процес -- воспитательный процесс -- навчальний процес -- учебный процесс -- студенти ВНЗ -- студенты ВУЗ -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкретні завдання -- конкретные задания -- організаційні форми виховання -- организационные формы воспитания -- виховання й освіта -- воспитание и образование Анотація: Висвітлена проблема виховання студентів магістратури у процесі вивчення курсу "Теорія і практика вищої школи" на основі досвіду Київського міжнародного університету. Перейти к внешнему ресурсу: Виховання чи лише навчання студентів Дод.точки доступу: Київський міжнародний університет \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |