Буринська, Н. М.
    Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.





    Галус, О. М.
    Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- адаптивні здібності -- адаптивные способности -- безперервна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- здібності -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна адаптація молоді -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная адаптация молодежи -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- способности
Анотація: Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.





    Коляда, М. Г.
    Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- дидактические принципы -- дидактичні принципи -- захист інформації -- защита информации -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- навчальний процес -- обучение -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- принципи навчання -- принципы обучения -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації -- управление информационной безопасностью -- управління інформаційною безпекою -- учебный процесс
Анотація: Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.





    Пантелеев, А. А. (кандидат экономических наук; заместитель председателя научного студенческого общества Российской таможенной академии).
    Инновации в работе студенческого общества Российской таможенной академии и их влияние на образовательный процесс и научную деятельность : доклад / А. А. Пантелеев // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2010. - № 3. - С. 109-112. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Таможенное дело
   Работники таможенных органов

   Специализированные учебные заведения других стран

   Митна справа

   Працівники митних органів

   Спеціалізовані навчальні заклади інших країн

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
студентські товариства -- інновації -- навчальний процес -- наукова діяльність -- вища професійна освіта -- вільне працевлаштування -- наукові групи -- творчі об'єднання -- науково-інноваційна діяльність -- наукові працівники -- студенческие общества -- инновации -- учебный процесс -- научная деятельность -- высшее профессиональное образование -- свободное трудоустройство -- научные группы -- творческие объединения -- научно-инновационная деятельность -- научные работники
Анотація: Про діяльність та перспективи роботи студентського товариства Російської митної академії.

Утримувачі документа:
АМСУ

Дод.точки доступу:
Російська митна академія \о ней\; Положення про наукове студентське товариство Російської митної академії \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Скульська, В. Є.
    Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого насалення в сучасних умовах / В. Є. Скульська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 62-68. - Бібліографія : С.67-68 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- зайнятість населення -- занятость населения -- незайняте населення -- незанятое население -- образование Украины -- освіта України -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійна підготовка незайнятого населення -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональная подготовка незанятого населения -- профессиональное образование -- профессиональное обучение -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: В статті розкрито соціально-економічні проблеми розвитку професійного навчання незайнятого населення України. На основі економіко-статистичного аналізу стану професійного навчання незайнятого населення визначені соціально-економічні чинники, що вплива ють на якість та результативність навчання цієї категорії громадян. Запропоновані шляхи удосконалення системи професійного навчання незайнятого населення.





    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.





    Ничкало, Н. Г.
    Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку в умовах ринкової економіки / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 33-45. - Бібліографія : С.44-45 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогика труда -- педагогіка праці -- персоналии педагогики -- персоналії педагогів -- професійна освіта -- професійна педагогіка -- профессиональная педагогика -- профессиональное образование -- психопедагогика -- психопедагогика труда -- психопедагогіка -- психопедагогіка праці -- ринок і освіта -- рынок и образование -- функции педагогики -- ринок праці -- рынок труда -- функції педагогіки
Анотація: В статті проаналізовані теоретичні і технологічні функції педагогіки, охарактеризована систематизація педагогічних наук, викладені методологічні положення педагогіки праці (Т.Новацький, З.Вятровський, С.Качор) і професійної педагогіки (С.Батишев). Професійна педагогіка і педагогіка праці - це субдисциплини педагогіки, що мають інтегрований характер і обгрунтовують свої теорії з урахуванням результатів досліджень з інших галузей наукового знання. Педагогіка праці й професійна педагогіка обгрунтовують такі принципи професійної освіти: випереджальний характер професійної підготовки; неперервність; фундаменталізація; інтеграція професійної освіти, науки й виробництва; рівний доступ до здобуття якісної професійної освіти всіма категоріями населення ; гнучкість і взаємозв'язок процесу професійного навчання з реструктуризацією й розвитком економіки, зайнятості населення та різних форм власності; диверсифікація; регіоналізація професійної освіти; поєднання загальноосвітньої й професійної підготовки ; єдність професійного навчання й виховання, варіативність, індивідуалізація й диференціація.


Дод.точки доступу:
Батышев, С.Я. \о нем\; Новацкий, Тадеуш \о нем\; Новацький, Тадеуш \о нем\




    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\




    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.





    Барановська, Ольга (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та методології науки Одеського Національного політехнічного університету).
    Філософський Foot-Quest: гра як методика викладання / О. Барановська, Н. Бородіна, Ю. Томашевська // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 103-109
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- вища школа -- методики викладання -- філософський Foot-Quest -- ігрові методики -- філософські квести -- навчальні ігри -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- высшая школа -- методики преподавания -- философский Foot-Quest -- философские квесты -- игровые методики -- обучающие игры
Анотація: Представлено досвід проведення філософського квесту для студентів Одеського політехнічного університету та огляд методичних прийомів, розроблених для його здійснення.


Дод.точки доступу:
Бородіна, Наталія (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та методології науки Одеського Національного політехнічного університету); Томашевська, Юлія (асистент кафедри філософії та методології науки Одеського Національного політехнічного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Щербина, Олена (кандидат філософських наук; доцент кафедри логіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Проблеми викладання логіки та дисциплін логічного циклу: IV Міжнародна науково-практична конференція / О. Щербина, В. Гаджиєв // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 110-113
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2010 р., травень

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- викладання логіки -- дисципліни логічного циклу -- міжнародні конференції -- науково-практичні конференції -- зарубіжний досвід -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- преподавание логики -- дисциплины логического цикла -- международные конференции -- научно-практические конференции -- зарубежный опыт
Анотація: Досягненням конференції став обмін досвідом у викладанні дисциплін логічного циклу як майбутнім логікам-професіоналам, так і студентам інших гуманітарних спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Гаджиєв, Віталій (студент філософського факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка); Проблеми викладання логіки та дисциплін логічного циклу, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Пляка, Л. В.
    Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 74-78. - Бібліографія : С.78 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- медицинское образование -- медична освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- провизор -- провізор -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование
Анотація: Комунікативна компетентність провізора вимагає чіткого орієнтування в професійній ситуації й вибору саме найефективніших засобів спілкування. Основи комунікативної компетентності майбутніх провізорів закладаються під час навчання та поглиблюються й розвиваються в період післядипломної освіти. На основі викладеного аналізу професійну компетентність можна представити як якісну характеристику особистості фахівця, що охоплює систему науково-технічних знань, професійних умінь і навичок.

Перейти к внешнему ресурсу: Структура професійної комунікативної компетентності




    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів




    Рудишин, С. Д.
    Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 54-59. - Бібліографія : С.59 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
биологическая подготовка -- біологічна підготовка -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- концептуальні підходи -- концептуальні положення -- концептуальные подходы -- концептуальные положения -- образование Украины -- освіта України -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: В статті обрані певні методичні орієнтири екологічної освіти і виховання студентів у вищих навчальних закладах та узгоджені з рекомендаціями Концепції екологічної освіти України. Викладені основні концептуальні положення підготовки еколога, біологічна підготовка фахівців у галузі 0411 "Природничі науки" за напрямом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування".

Перейти к внешнему ресурсу: Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі




    Войнаренко , Михайло (доктор економічних наук; професор; перший проректор Хмельницького національного університету).
    Наші в Сорбонні... / М. Войнаренко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 1
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Франція

    Украина

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- міжнародні зв'язки -- міжнародні організації -- зарубіжна освіта -- університети -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- международные связи -- международные организации -- зарубежное образование -- университеты
Анотація: Про враження викладачів та студентів Хмельницького національного університету від візиту до Європи, а особливо від знайомства із найстарішим та найвідомішим - Університетом Сорбонни в Парижі.


Дод.точки доступу:
Войнаренко, Михайло (доктор економічних наук, професор) \о нем\; Сорбонна, университет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Култаєва, Марія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри фіософії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Філософія: життя після смерті = Німецький погляд на постболонські реалії / М. Култаєва // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 70-85. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Німеччина

    Германия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- реформування освіти -- Болонський процес -- наука філософія -- викладання філософії -- навчальний процес -- практика тестування -- філософська освіта -- філософська практика -- зарубіжний досвід -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- реформирование образования -- Болонский процесс -- наука философия -- преподавание философии -- учебный процесс -- практика тестирования -- философское образование -- философская практика -- зарубежный опыт
Анотація: Визначено статус філософії у Болонському процесі та досліджена духовна ситуація, що склалася в світі та в Україні. Аналіз праць вітчизняних авторів утворюють підтекст розгляду німецького дискурсу, що дає підстави зрозуміти його у певному значенні як пригадування майбутнього. Проаналізовано особливості філософської освіти та гуманітарно зорієнтованої філософської практики в Німеччині.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Левченко, О. О.
    Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Література : С.75-76 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- викладання психології -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- людиноцентризм -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія -- підготовка психологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- преподавание психологии -- профессиональная подготовка психологов -- фасилитация -- фасилітація
Анотація: Зроблено спробу проаналізувати підстави та особливості підготовки майбутнього вчителя на основі розкриття моделі фасилітативного підходу в культурі людиноцентризму.





    Добровська, Л. М.
    Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 55-66. - Література : С.65-66 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- инженерно-техническое образование -- комп'ютерні системи медичного профілю -- компьютерные системы медицинского профиля -- підготовка інженерів -- підготовка спеціалістів -- подготовка инженеров -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- технічна освіта
Анотація: Представлено концепцію організації процесу формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю на факультетах вищих технічних навчальних закладів.





    Кофанова, О. В.
    Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 46-55. - Література : С.53-55 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- екологічна безпека -- екологічна освіта -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- підготовка екологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- экологическая безопасность -- экологическое образование
Анотація: У статті виявлено й обгрунтовано значущість хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпечення збалансованого розвитку та екологічної безпеки України.





    Постригач, Н. О.
    Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образование в Европейском Союзе -- образовательная политика -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- подготовка педагогов -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.


Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\