Гарбар, Галина. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища / Г. Гарбар> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Туризм Кл.слова (ненормовані): особистість -- культура -- туризм -- гостинність -- соціальна практика -- личность -- гостеприимство -- социальная практика Анотація: Розглядаються методологічні засади дослідження гостинності як головного стрижня туристичної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Будько, М. В. (кандидат філологічних наук; доцент Мелітопольського державного педагогічного університету). Нумінозне в модусі об'єктивного існування: гість / М. В. Будько> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 49-52. - Література : С.52 : 8 назв
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): гість -- гость -- нуминозное -- нумінозне -- сакральна гостинність -- сакральне -- сакральное гостеприимство -- образ Гостя -- чужий -- чужой Анотація: Автор вдається до спроби вглибитись у зміст поняття "сакральне" шляхом аналізу субстанційних сакральних образів традиційної культури на прикладі образу Гостя, який інтерпретується як нумінозне в модусі свого об'єктивного існування. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Полухина, Анна (професор кафедри соціальних наук і технологій Поволзького державного технологічного університету; м.Йолшкар-Ола; Марій Ел; Росія; доктор економічних наук; доцент). Стратегія якості та взаємодії у розвитку контактів з клієнтами у галузі туризму та гостинності / А. М. Полухина> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 189-194. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Канада Кл.слова (ненормовані): модель управления персоналом -- модель управління персоналом -- стратегия качества и взаимодействия -- стратегія якості та взаємодії -- управление качеством туристических услуг -- управління якістю туристичних послуг -- туризм -- туризм -- гостинність -- гостеприимство -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт Анотація: Представлено стратегію якості та взаємодії, спрямовану на підвищення якості послуг у галузі туризму та гостинності. При формуванні стратегії було використано результати дослідження канадського сектору суспільних послуг та авторські розробки у галузі соціально-культурних послуг і туризму. Стратегія містить 5 принципів роботи з клієнтами, 7 структурних елементів реалізації та 6 кроків процесу впровадження. Продемонстровано, що для успішного застосування даної стратегії необхідно використати нову модель управління персоналом, яку запропоновано автором. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд). Фактори, що визначають намір іноземних туристів повернутися до країни [Текст] : за даними опитування у Бангкоку, Таїланд / К. Вонгліді> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 1020-123 : табл,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Таиланд Таїланд Бангкок Кл.слова (ненормовані): гостеприимство -- гостинність -- дружелюбность -- доброзичливість -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- иностранные туристы -- іноземні туристи -- намерение туристов вернуться -- намір туристів повернутися -- удовлетворенность пользователей -- задоволеність споживчів -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- факторы влияния -- фактори впливу -- ценовая приемлемость -- цінова прийнятність Анотація: Поставлено за мету визначити фактори, що впливають на намір іноземних туристів повернутися до країни ще раз. Вибірка дослідження – 400 іноземних туристів в аеропорту м. Бангкок, Таїланд, обрані випадковим методом. Чоловіки та жінки представлені у виборці в однаковій пропорції. Результати ранжування факторів впливу виявили, що три найбільш значущі фактори для туристів – це гостинність, доброзичливість місцевих та різноманіття національної кухні. Три найменш значущі фактори – це транспорт, багатство природи та різноманіття пам’яток. Крім того, за результатами більш детальних інтерв’ю з обраними респондентами, ключовими факторами впливу стали прийнятні ціни, доброзичливість місцевого населення та різноманіття національної кухні. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк) Безкоровайна, Л. В. Методологія наукових досліджень в туризмі та гостинності під час написання кваліфікаційних робіт майбутніх фахівців із туризму / Л. В. Безкоровайна, П. Ф. Пиптюк, В. Р. Наздравецька> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2021. - Вип. 3 (102): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Вища освіта Высшее образование Наука Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- методологія наукових досліджень -- методология научных исследований -- туризм та гостинність -- туризм и гостеприимство -- наукова діяльність -- научная деятельность -- кваліфікаційна робота -- квалификационная работа -- майбутній фахівець із туризму -- будущий специалист по туризму Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Пиптюк, П. Ф.; Наздравецька, В. Р.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |