Чернишова, Євгенія (перший проректор університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент). Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 8-12 : схема ст 9. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Система підготовки наукових кадрів у галузі освіти Система подготовки научных кадров в отрасли образования Велика Британія Іспанія Франція Великобритания Испания Франция Кл.слова (ненормовані): євроінтеграція -- вища освіта -- методологічні підходи -- докторська підготовка -- зальцбурзькі принципи -- інституційний менеджмент -- докторська освіта -- наукові дослідження -- доктора філософії -- науково-педагогічні працівники -- докторская подготовка -- доктора философии -- научно-педагогические работники -- професійне зростання НПП -- профессиональный рост НПР -- высшее образование -- докторское образование -- научные исследования -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- Болонский процесс -- научно-педагогические работники Анотація: Про визначення пріоритетів в управлінні процесом професійного зростання НПП. Дод.точки доступу: Штомпель, Георгій Олександрович (доцент кафедри психології Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент); Саюк, Валентина Іванівна (заступник директора Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук); Європейська асоціація університетів \о ней\; Рамкова програма досліджень \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Таланова, Жанна (докторант Інституту вищої освіти НАПН України; кандидат наук з державного управління). Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- докторська підготовка -- інтеграція освіти -- вища освіта -- Європейська освіта -- докторська освіта -- підготовка докторів наук -- міжнародні стандарти -- законопроекти -- Болонский процесс -- докторская подготовка -- интеграция образования -- высшее образование -- европейское образование -- докторское образование -- подготовка докторов наук -- доктора наук -- международные стандарты -- законопроекты Анотація: На підставі узагальнення світового і європейського досвіду здійснено системну класифікацію докторської підготовки за рівнями, етапами, циклами, типами. Надано рекомендації щодо реформування підготовки кандидатів і докторів наук та її віднесення до вищої освіти в Україні в контексті сучасних тенденцій. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
П 32 Борова, Т. А. Основні принципи застосування докторських програм на основі європейського досвіду [Текст] / Т. А. Борова> // Підготовка докторів філософії (PhD) в умовах реформування вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково - практичної конференції (Запоріжжя, 5-6 жовт. 2017 р.). - Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2017. - С. 71-73
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вчені звання -- ученые звания -- философия -- філософія -- закони -- законы -- европейские стандарты -- європейські стандарти -- аспирантура -- аспірантура -- докторська освіта -- докторское образование Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |