Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.





    Чернишова, Євгенія (перший проректор університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 8-12 : схема ст 9. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74р4
Рубрики: Система підготовки наукових кадрів у галузі освіти
   Система подготовки научных кадров в отрасли образования

   Велика Британія
    Іспанія

    Франція

    Великобритания

    Испания

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- вища освіта -- методологічні підходи -- докторська підготовка -- зальцбурзькі принципи -- інституційний менеджмент -- докторська освіта -- наукові дослідження -- доктора філософії -- науково-педагогічні працівники -- докторская подготовка -- доктора философии -- научно-педагогические работники -- професійне зростання НПП -- профессиональный рост НПР -- высшее образование -- докторское образование -- научные исследования -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- Болонский процесс -- научно-педагогические работники
Анотація: Про визначення пріоритетів в управлінні процесом професійного зростання НПП.


Дод.точки доступу:
Штомпель, Георгій Олександрович (доцент кафедри психології Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент); Саюк, Валентина Іванівна (заступник директора Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук); Європейська асоціація університетів \о ней\; Рамкова програма досліджень \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таланова, Жанна (докторант Інституту вищої освіти НАПН України; кандидат наук з державного управління).
    Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- докторська підготовка -- інтеграція освіти -- вища освіта -- Європейська освіта -- докторська освіта -- підготовка докторів наук -- міжнародні стандарти -- законопроекти -- Болонский процесс -- докторская подготовка -- интеграция образования -- высшее образование -- европейское образование -- докторское образование -- подготовка докторов наук -- доктора наук -- международные стандарты -- законопроекты
Анотація: На підставі узагальнення світового і європейського досвіду здійснено системну класифікацію докторської підготовки за рівнями, етапами, циклами, типами. Надано рекомендації щодо реформування підготовки кандидатів і докторів наук та її віднесення до вищої освіти в Україні в контексті сучасних тенденцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні").
    Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 7-26 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- докторська підготовка -- докторская подготовка -- постдокторська підготовка -- пост докторская подготовка -- трициклова структура вищої освіти -- трехцикловая структура высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- освітні кваліфікації -- образовательные квалификации -- освітні програми -- образовательные программы -- класифікація програм -- классификация программ -- рівні освіти -- уровни образования -- міжнародні стандарти освіти -- международные стандарты образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования
Анотація: На підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положенями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України.



Дод.точки доступу:
Міжнародна стандартная класифікація освіти \о произв.\; Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)