Щербакова, Катерина (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету).
    Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Маріуполь

    Мариуполь

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- професіоналізм педагога -- профессионализм педагога -- логіко-математичний розвиток дітей -- логико-математическое развитие детей -- університети -- университеты -- досвід університетів -- опыт университетов -- кафедри дошкільної освіти -- кафедры дошкольного образования -- навчальний курс -- учебный курс -- навчальний процес -- учебный процесс -- модель навчального процесу -- модель учебного процесса -- навчально-педагогічні ігри -- учебно-педагогические игры
Анотація: Висвітлено роль вищого навчального закладу як базової ланки освіти у формуванні професіоналізму майбутнього педагога. Розкрито значення та місце теоретико-методичної підготовки студентів. Обгрунтовується розроблена авторами модель формування готовності майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників.


Дод.точки доступу:
Брежнєва, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник завідувача кафедри дошкільної рсвіти Маріупольського державного університету); Маріупольський державний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тринчук, Олена (керівник відділу зв'язків з работодавцями та сприяння працевлаштуванню студентів Одеського державного економчного університету).
    Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті / О. Тринчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 4. - С. 48-53 : граф. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- працевлаштування випускників ВУЗів -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- досвід університетів -- опыт университетов -- кадрові агентства -- кадровые агентства -- сприяння працевлаштуванню -- способствование трудоустройство
Анотація: Розглядається досвід у вирішенні питання працевлаштування випускників ОДЕУ.

Перейти к внешнему ресурсу: Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному

Дод.точки доступу:
Одеський державний економічний університет \о нем\; Успіх, кадрове агентство \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Беспалов, Володимир (декан факультету міжнародної економіки Одеського державного економічного університету; кандидат економічних наук; доцент).
    Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ / В. Беспалов, С. Стеценко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 4. - С. 107-112. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебныезаведения -- університети -- университеты -- виховання молоді -- воспитание молодежи -- виховна робота -- воспитательная работа -- досвід університетів -- опыт университетов -- національно-патріотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- концепція виховної роботи -- концепция воспитательной работы
Анотація: Висвітлюється досвід виховної роботи на одному з провідних факультетів ОДЕУ, в межах якої особлива увага приділяється формуванню особистості майбутніх фахівців.

Перейти к внешнему ресурсу: Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ

Дод.точки доступу:
Стеценко, Сусана (заступник декана з виховної роботи факультету міжнародної економіки Одеського державного економічного університету; старший викладач кафедри регіональної економіки та екології); Одеський державний економічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Окландер, М. (професор).
    Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

    Одеса

    Одесса

Кл.слова (ненормовані):
сертифікація маркетологів -- маркетилоги -- фахова освіта -- кваліфікаційний статус -- сертификация маркетологов -- профессиональное образование -- квалифиационный статус -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Сертифікація дозволяє фахівцям з маркетингу отримати кваліфікаційний статус, що відповідає високим вимогам професії.

Перейти к внешнему ресурсу: Фахова сертифікація

Дод.точки доступу:
Одеський національний економічний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Вижва, Сергій (проректор з наукової роботи Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор геологічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України; заслужений працівник освіти України).
    Піготовка наукової еліти України / С. Вижва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 14-27 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- досвід університетів -- опыт университетов -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- наукова еліта -- научная элита -- трансфер технологій -- трансфер технологий -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- подготовка кадров высшей квалификации -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Аналізується система підготовки науково-інноваційного потенціалу України на прикладі Київського національного університету імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мікульонок, Ігор (доктор технічних наук; професор; заслужений винахідник України; заступник першого проректора; начальник навчально-методичного управління; професор кафедри хімічного, полімерного та силікатного машинобудування).
    Підготовка навчальних видань у національному технічному університеті України "Київський політехнічний інститут" / І. Мікульонок // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 90-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- навчальні видання -- учебные издания -- якість навчальних видань -- качество учебных изданий -- контроль якості навчальних видань -- контроль качества учебных изданий -- підготовка навчальних видань -- подготовка учебных изданий -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Показано, що підготовка навчальних видань (як друкованих, так і електроних) потребує контролю на всіх етапах їх створення. Розглядаються основні організаційні моменти, які з 2005 року застосовуються в Національному технічному університеті України "КПІ" з метою контролю якості навчальних і навчально-методичних видань.


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\; Национальный технический университет Украины "Киевский политехнический институт" \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Бірченко, Олена (завідувач лабораторії планування кар'єри; доцент кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат соціологічних наук).
    Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ / О. Бірченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 68-73 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- випускники ВНЗ -- выпускники ВУЗов -- працевлаштування випускників ВНЗ -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- лабораторії планування кар'єри -- лаборатории планирования карьеры -- напрямки діяльності лабораторій -- направления деятельности лабораторий -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Розглянуто проблеми працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Проаналізовано механізми поширення впливу ВНЗ на процеси працевлаштування випускників в умовах конкуренції на ринку праці.


Дод.точки доступу:
Харківський гуманітарний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мікульонок, Ігор (доктор технічних наук; професор; заступник першого проректора - начальник навчально-методичного управління; Національний технічний університет "Київський політехнічний інститут").
    Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів / І. Мікульонок // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 89-96. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- учасники навчального процесу -- участники учебного процесса -- викладачі -- преподаватели -- студенти -- студенты -- етика взаємин -- этика взаимоотношений -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Розглянуті деякі питання взаємодії учасників навчального процесу у вищих навчальних закладах. На підставі багаторічного досвіду викладення в Національному технічному університеті "Київський політехнічний інститут" автор ділиться деякими спостереженнями, які можуть стати у пригоді викладачам-початківцям.


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Гладченко, Мирослава (доцент кафедри англійської мови для економічних спеціальностей Національного університету біоресурсів і природокористування України; кандидат педагогічних наук).
    Збалансована система показників як методика впровадження і контролю процесу стратегічного менеджменту у вищій освіті Німеччини / М. Гладченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 1. - С. 49-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
збалансована система показників -- сбалансованная система показателей -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- стратегічний розвиток -- стратегическое развитие -- стратегічні цілі -- стратегические цели -- перспективи стратегічного розвитку -- перспективы стратегического развития -- вища освіта -- высшее оразование -- перспективи потенціалу -- перспективы потенциала -- перспективи фінансування -- перспективы финансирования -- стратегічні плани -- стратегические планы -- стратегічний менеджмент ВНЗ -- стратегический менеджмент ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Проаналізовано теоретичні та практичні засади використання збалансованої системи показників у контексті стратегічного менеджменту ВНЗ. Досліджені перспективи використання збалансованої системи показників, розробленої Університетом Майнца імені Йогана Гутенберга.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_шк_2014_1\6.pdf

Дод.точки доступу:
Університет Майнца імені Погана Гутенберга \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зверко, Тамара (доцент кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат соціологічних наук).
    Практичні аспекти управління професійною орієнтацією студентів у ВНЗ / Т. Зверко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 1. - С. 91-95 . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація студентів -- профессиональная ориентация студентов -- етапи професійної орієнтації -- этапы профессиональной ориентации -- управління професійною орієнтацією -- управление профессиональной ориентацией -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Присвячено вивченню ефективності професійної орієнтації студентів та узагальненню досвіду роботи Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". На основі результатів соціологічних досліджень та налагодженої системи роботи у ВНЗ проаналізований реальний стан і динаміка професійної орієнтації, а також управління її розвитком. Визначені шляхи оптимізації управління формуванням професійної орієнтації у вищому навчальному закладі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_шк_2014_1\11.pdf

Дод.точки доступу:
Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- підготовка вчителів початкової школи -- подготовка учителей начальной школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. декана факультету підготовки вчителів початкових класів); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Васильєв, Анатолій (ректор Сумського державного університету; кандидат технічних наук; професор).
    Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 21-27. - Бібліогр.: 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- підготовка ІТ-фахівців -- подготовка ИТ-специалистов -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- інноваційні освітні технології -- инновационные образовательные технологии -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- системи управління якістю освіти -- системы управления качеством образования -- менеджмент ВНЗ -- e-Learning -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Презентовано результати інноваційних рішень щодо підготовки та підвищення кваліфікації фахівців ІТ-галузі у ВНЗ України. Розглядається компетентнісний підхід, що базується на теоретико-технологічних здобутках з організації та управління електронним, у тому числі дистанційним, навчанням та проектною діяльністю. Презентовано результати комплексної роботи, яка висунута на здобуття Державної премії України в галузі освіти 2014 року в номінації "Вища освіта".


Дод.точки доступу:
Шкарлет, Сергій (доктор економічних наук; Чернігівський державний технологічний університет); Сумський державний університет \о нем\Чернігівський національний технологічний університет \о нем\




    Ніколаєнко, Станіслав (доктор педагогічних наук; професор; ректор).
    Дослідницькі університети у системі освіти та науки України / С. Ніколаєнко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 8. - С. 7-15. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- інтегрований розвиток освіти -- интегрированное развитие образования -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- дослідницькі парки -- исследовательские парки -- трикутник знань -- треугольник знаний -- наука-освіта-інновації -- наука-образование-инновации -- досвід університетів -- опыт университетов -- підготовка магістрів -- подготовка магистров
Анотація: Висвітлено місце та роль дослідницьких університетів у системі сучансої освіти й науки в Україні. Автор виділяє етапи формування дослідницьких університетів, їх спільні характерні риси та основні завдання. розвиток дослідницьких університетів в Україні продемоностровано на прикладі Національного університету біоресурсів та природокористування України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Положення про дослідницький університет \о произв.\; Національний університет біоресурсів і природокористування України \о нем\




    Коргуник, Юлія (провідний спеціаліст відділу міжнародних зв'язків).
    Освіта і сьогодення: виклики часу [Текст] / Ю. Коргуник // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 7-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- досвід університетів -- опыт университетов -- місія університетів -- миссия университетов -- міжнародні молодіжні організації -- международные молодежные организации -- молодіжне спілкування -- молодежное общение
Анотація: Досвід Київського університету імені Бориса Гінченка у сприянні особистісного розвитку студентів.


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка \о нем\; Міжнародне молодіжне спілкування, міжнародна молодіжна організація \о ней\




    Швирка, Вікторія (завідувач кафедри педагогіки; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах Сходу України (сучасні реалії) / В. Швирка // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 66-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- потенціал дистанційного навчання -- потенциал дистанционного обучения -- зона АТО -- система Moode -- Moode система -- користувачі дистанційного навчання -- пользователи дистанционного обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Досліджено потенціал дистанційного навчання в сучасних соціально-політичних умовах Сходу України. Дистанційне навчання розглядається як якісно новий, прогресивний вид навчання, який виник в останній третині ХХ ст. завдяки новим технологічним можливостям. Особлива увага приділяється гуманістичній спрямованості дистанційного навчання, його найважливішим принципам, які є складовими основи процесу навчання студентів. Дається узагальнена характеристика дистанційного навчання. Наводиться досвід організації дистанційного навчання студентів на прикладі Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Єрмаченко, Володимир (кандидат економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу / В. Єрмаченко, О. Єрмоленко // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 59-69 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність ВНЗ -- академическая мобильность ВУЗ -- вхідна мобільність ВНЗ -- входная мобильность ВУЗ -- гармонізація навчального процесу -- гармонизация учебного процесса -- інтернаціоналізація освіти -- интернационализация образования -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество -- навчання іноземних студентів -- обучение иностранных студентов -- іноземні студенти -- иностранные студенты -- науковий обмін -- научный обмен -- освітні програми -- образовательные программы -- міжнародна співпраця -- международное сотрудничество -- досвід університетів -- опыт университетов -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- мобильные университеты -- мобільні університети -- международное образовательное пространство -- міжнародний освітній простір
Анотація: Розглядається проблема входження українського університету до міжнародного освітнього простору. Розкривається сутність європейських принципів в освітній діяльності. Сформовано основні положення, на яких має будуватися модель сучасного відкритого "мобільного університету", діяльність якого базується на застосуванні нових форм та методів навчання, а також оцінювання якості набуття знань та професійних компетентностей, що притаманні європейським освітнім установам, з одночасним збереженням кращих здобутків вітчизняних закладів вищої освіти. Особливу увагу приділено перспективам розвитку та організації "в'їзної мобільності" українського університету.


Дод.точки доступу:
Єрмоленко, Олексій (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри управління персоналом та економіки праці); Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\




    Золотарьова, Ірина (кандидат економічних наук; доцент; професор кафедри інформаційних систем).
    Розвиток інтернаціоналізації університету у співпраці з європейським простором вищої освіти / І. Золотарьова, Жан-Юг Шоша // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 70-79. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація університетів -- интернационализация университетов -- інтернаціоналізація вищої освіти -- интернационализация высшего образования -- подвійні дипломи МБА -- двойные дипломы МБА -- програми подвійних дипломів -- программы двойных дипломов -- освітні програми -- образовательные программы -- мобільність студентів -- мобильность студентов -- міжнародне міжвузовське співробітництво -- международное межвузовское сотрудничество -- досвід університетів -- опыт университетов -- магістерські програми -- магистерские программы -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: З розвитком процесів глобалізації й інтернаціоналізації економіки та бізнесу перед вищою освітою постали нові цілі - підготовка професійних кадрів, здатних ефективно працювати у змінених умовах глобального ринку. Розвиток міжнародного міжвузівського співробітництва дозволяє організувати спільні дослідницькі проекти, обмінні програми для студентів і викладачів, спеціальні програми для іноземних студентів. Програми подвійних дипломів і результати участі у програмах Європейського Союзу стають реальними точками росту та модернізації університетів, сприяють підвищенню конкурентоспроможності, удосконаленню системи забезпечення якості, інфраструктури й управління в університетах.


Дод.точки доступу:
Шоша, Жан-Юг (професор); Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\




    Анохін, Віктор (кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; доцент кафедри інформаційних систем; керівник програми підготовки електронних мультимедійних інтерактивних видань).
    Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів / В. Анохін // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 80-95 : рис.-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
персональні навчальні системи -- персональные учебные программы -- електронні ресурси -- электронные ресурсы -- мультимедійність видань -- мультимедийность изданий -- інтерактивність видань -- интерактивность изданий -- дидактичні принципи -- дидактические принципы -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дидактичні принципи успішного навчання -- дидактические принципы успешного обучения -- електронні ресурси бібліотек -- электронные ресурсы библиотек -- бібліотеки ВНЗ -- библиотеки ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- електронні видання -- электронные издания -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- електронні підручники -- электронные учебники -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Показани результати інтегрування класичних дидактичних принципів успішного навчання із сучасними інформаційними технологіями для підвищення ефективності самостійної роботи студентів у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Об'єднання здійснюється шляхом створення електронної бібліотеки та електронної системи управління навчанням, пристосованих до індивідуальної роботи студентів, наповнення їх інтерактивними мультимедійними навчальними ресурсами, які взаємодіють із користувачем, через метадані - з інформаційними системами і за допомогою звітів - з викладачем, та налаштування інтегрованого середовища на самостійну роботу. Таким чином вибудовується персональна навчальна система (ПНС). Основні дидактичні принципи, що повною мірою реалізуються в ПНС, - це принципи активності, наочності та доступності. Наукова новизна полягає в методиках підготовки інтерактивних навчальних ресурсів, їх інтеграції до ПНС, педагогічних налаштуваннях ПНС, а практична значущість отриманих наукових результатів - у їх упровадженні в систему самостійної роботи студентів.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\




    Зима, Олександр (кандидат економічних наук; доцент; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Профорієнтаційна робота як елемент виховного процесу в університеті / О. Зима // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 96-108. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
літні школи -- летние школы -- функції літніх шкіл -- функции летних школ -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- економічна освіта -- экономическое образование -- інноваційна корпоративна культура -- инновационная корпоративная культура -- партисипативне управління -- партисипативное управление -- принципи партисипативності -- принципы партисипативности -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление -- досвід університетів -- опыт университетов -- напрями діяльності літніх шкіл -- напрвления деятельности летних школ -- форми проведення літніх шкіл -- формы проведения летних школ -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Профорієетаційна робота з учнями і студентами передбачає спеціально організрвану діяльність загальноосвітніх та вищих навчальних закладів, спрямовану га оптимізацію професійного і соціального самовизначення молоді з урахуванням інтересів особистості й суспільства. Метою Літніх шкіл є поглиблене професійно орієнтоване ознайомлення учнів середньої та старшої школи з вищою економічною освітою, формування й розвиток життєво необхідних загальних та професійних компетентностей школярів і студентів за допомогою проектної, творчої та ігрової діяльності під час проходження навчальної практики на базі Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\; Мій майбутній професійний вибір, літня школа \про неї\




    Раєвнєва, Олена (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри статистики та економічного прогнозування).
    Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 109-126 : табл.-2; рис.-6. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів -- автономность высших учебных заведений -- іміджева привабливість ВНЗ -- имиджевая привлекательность ВУЗ -- система управління іміджевою привабливістю ВНЗ -- система управления имиджевой привлекательностью ВУЗ -- конкурентоспроможність ВНЗ -- конкурентоспособность ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- європейська вища освіта -- европейское высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция -- цільові групи ВНЗ -- целевые группы ВУЗ -- фактори вибору привабливого ВНЗ -- факторы отбора привлекательного ВУЗ -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядаються поняття іміджевої привабливості ВНЗ та зв'язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії ВНЗ у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку ВНЗ у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп ВНЗ дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості університету.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\