Борисова, Юлія (аспірантка кафедри цивільного права Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Аналіз правового регулювання електронної комерції в окремих країнах СНД / Ю. Борисова // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 5. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Цивільне право
   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція -- електронна торгівля -- електронний договір -- електронний документ -- законодавче регулювання -- країни СНД -- электронная коммерция -- электронная торговля -- электронный договор -- электронный документ -- законодательное регулирование -- страны СНГ
Анотація: Аналізуються проблеми правового регулювання електронної комерції у країнах СНД, робиться висновок про оптимальне регулювання електронної комерції на прикладі держав, що мають подібну українській правову традицію.


Дод.точки доступу:
Содружество Независимых Государств \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Домбровська, Анна (доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
    Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг -- віртуальні послуги -- е-администрация -- економічна соціологія -- електронна адміністрація -- електронна культура -- електронна торгівля -- електронний банкінг -- електронний бізнес -- електронні послуги -- е-послуги -- е-страхування -- е-услуги -- интернет-образование -- интернет-услуги -- информационно-коммуникативные технологии -- інтернет-навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная торговля -- электронные услуги -- электронный бизнес
Анотація: У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


   65.39(0)-2
   С 13


    Савчук, Н. В. (кандидат економічних наук; Київський національний університет ім. Т.Шевченка).
    Світовий досвід державного регулювання ринку інтернет-послуг / Н. В. Савчук, Н. Є. Доброханська // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(0)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Австралия
    Австралія

    Афганистан

    Афганістан

    Ирак

    Ірак

    Китай

    Сирия

    Сірія

    США

    Франция

    Франція

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- государственное регулирование -- державне регулювання -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ИНТЕРНЕТ-услуги -- ІНТЕРНЕТ-послуги -- рынок ИНТЕРНЕТ-услуг -- ринок ІТЕРНЕТ-послуг -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Присвячено розгляду світового досвіду регулювання ринку інтернет- послуг в європейських, арабських країнах та країнах Близького Сходу.


Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Доброханська, Н.Є.


   65.262.2(4УКР)с-2
   Щ 64


    Щербина, А. Г. (аспірант; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Україна).
    Тенденції розвитку електронної торгівлі на фондовому ринку / А. Г. Щербина // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 301-309 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Рынок ценных бумаг

   Ринок цінних паперів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брокерское обслуживание -- брокерське обслуговування -- биржевая торговля -- біржева торгівля -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- електронна торгівля -- электронная торговля -- Интернет-трейдинг -- Інтернет-трейдинг -- онлайн-трейдинг -- інтернет-брокеридж -- интернет-брокеридж -- автоматизація біржевої торгівлі -- автоматизация биржевой торговли -- торговля ценными бумагами -- торгівля цінними паперами -- частное инвестирование -- приватне інвестування -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Проаналізовано тенденції розвитку сучасних технологій торгівлі цінними паперами на фондових біржах, надано характеристику послуги Інтернет-трейдингу та механізмів електронної торгівлі. На основі статистичних даних "Української біржі" вказано динаміку та розглянуто основні чинники розвитку приватного інвестування в цінні папери в Україні на сучасному етапі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Украинская биржа, ПАТ \о ней\




    Міщенко, Роман (аспірант кафедри економічної політики Національної академії державного управління при Президентові України).
    Електронні закупівлі: реалії впровадження в сучасних геоекономічних умовах / Р. Міщенко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 55-61 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
електронні закупівлі -- электронные закупки -- електронна торгівля -- электронная торговля -- державні закупівлі -- государственные закупки -- механізм державних закупівель -- механизм государственных закупок -- тендери -- тендеры -- система державних закупівель -- система государственных закупок -- конкурсні торги -- конкурсные торги -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- процедура закупівлі у електронній формі -- процедура закупки в электронной форме -- електронний реверсивний аукціон -- электронный реверсионный аукцион -- органи влади -- органы власти -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Досліджується необхідність впровадження механізму електронних закупівель в сучасних геоекономічних умовах. Висвітлено переваги та недоліки впровадження електронних закупівель в Україні, проаналізовано зарубіжний досвід.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель", закон України \о произв.\; Міністерство економічного розвитку і торгівлі України \о нем\; Министерство экономического развития и торговли Украины \о нем\; Державна казначейська служба України \о ней\; Государственная казначейская служба Украины \о ней\; Антимонопольний комітет України \о нем\; Антимонопольный комитет Украины \о нем\




    Фан, Вей-Шан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом / В. -Ш. Фан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 515-526 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
доступность веб-сайтов -- доступність веб-сайтів -- интегрированная информация -- інтегрована інформація -- информационный поиск -- інформаційний пошук -- ИТ -- ІТ -- информационные технологии -- інформаційні технології -- качество информации -- якість інформації -- потоковый опыт -- потоковий досвід -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- проектное моделирование -- проектне моделювання -- управление клиентским знанием -- управління клієнтським знанням -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске




    Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- клиентская лояльность -- клієнтська лояльність -- статистический анализ -- статистичний аналіз -- электронная стоимость -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронная удовлетворенность -- електронна задоволеність -- электронное доверие -- електронна довіра -- электронные покупатели -- електронні покупці
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)




    Бочуля, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку та аудиту Харківського державного університету харчування та торгівлі).
    Обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі / Т. Бочуля // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 22-31 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Торгівля
   Маркетинг

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- электронная торговля -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- товарорух -- товародвижение -- дистанційна торгівля -- дистанционная торговля -- канали руху товарів -- каналы движения товаров -- облік -- учет -- документація -- документация -- субрахунки -- субсчета -- звітність -- отчетность
Анотація: Розглянуто обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Савенко, І. В. (магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов -- веб-сайти інтернет-магазинів -- виртуальные продажи -- віртуальні продажі -- управляющие системы -- керуючі системи -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономическая эффективность интернет-торговли -- економічна ефективність інтернет-торгівлі -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный мерчандайзинг -- електронний мерчандайзинг
Анотація: Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске




    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємств

   Экономика

   Экономика предприятий

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- інтернет-торгівля -- маркетингові дослідження -- інтернет-середовище -- віртуальні підприємства -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- банерна реклама -- контекстна реклама -- віртуальні співтовариства -- інформаційні технології в торгівлі -- электронная торговля -- интернет торговля -- маркетинговые исследования -- интернет среда -- виртуальные предприятия -- электронная коммерция -- интернет-маркетинг -- банерная реклама -- контекстная реклама -- виртуальные сообщества -- информационные технологии в торговле
Анотація: Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ботушан, Марія (кандидат економічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Ракіч, Беба (професор факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)).
    Маркетингові завдання на початку ХХІ століття / Б. Ракіч, М. Ракіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 446-455 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(0)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- глобальный маркетинг -- глобьальний маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая глобализация -- маркетингова глобалізація -- маркетинговые задач -- маркетингові завдання -- онлайн-маркетинг -- персонализированный маркетинг -- персоналізований маркетинг -- потребители -- споживачі -- приоритеные направления -- пріоритетні напрями -- совместное создание ценности -- спільне створення цінності -- стабильное развитие -- сталий розвиток -- ТНК -- транснатциональные компании -- транснаціональні компанії -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Розглянуто завдання розвитку маркетингу на початку XXI століття. Основні завдання маркетингу, з якими стикаються теоретики і практики: по-перше, забезпечення ключової ролі маркетингу у визначенні та реалізації бізнес-стратегії, інтеграції та цілісного маркетингу, по-друге, глобалізація і глобальний маркетинг транснаціональних корпорацій (ТНК), по-третє, процес переходу на цифровий формат, ІНТЕРНЕТ та інші цифрові носії та онлайн-маркетинг, по-четверте, створення унікальної цінності за участю клієнтів і персоналізований маркетинг, і по-п'яте, процес сталого розвитку та сталого маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ракіч, Міра (доцент факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\




    Мерло, Павел (доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
    Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы -- споживацькі витрати -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- польские потребители -- польські споживачі -- сетевые пользователи -- мережеві користувачі -- функциональная динамика -- функціональна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)




    Пелех, М. Я. (магістр права Люблінського католицького університету імені Івана Павла ІІ).
    Захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі : (e-commerce) / М. Я. Пелех, Т. Й. Шопінскі // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 9. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.2(4)в7
Рубрики: Право
   Хозяйственное право

   Господарське право

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- правовое регулирование -- правове регулювання -- электронная торговля -- електронна торгівля -- права споживачів -- права потребителей
Анотація: Розглянуто сучасні інформаційно-комунікаційні технології, впровадження змін до законів, що регулюють відносини між користувачами-споживачами ІНТЕРНЕТу і продавцями, які продають товари або послуги ІНТЕРНЕТ-магазинів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шопінскі, Т.Й. (кандидат економічних наук; Варшавський університету фінансів та управління); Директива 2011/83/UE Европейского парламента и Совета по правам потребителей \о произв.\Европейский потребительский центр \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\




    Гамова, Ірина В'ячеславівна (аспірант кафедри маркетингу в торгівлі Київського національного торговельно-економічного університету).
    Тенденції розвитку електронної торгівлі в Україні / І. В. Гамова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 371-379 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2007-2016 гг.

   Економіка торгівлі, 2007-2016 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-пользователи -- онлайн-користувачі -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- региональное структурирование -- регіональне структурування -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- территориальное размещение -- територіальне розміщення -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- интернет-торговля -- інтернет-торгівля -- виртуальная торговля -- віртуальна торгівля
Анотація: Досліджено динаміку росту ринку електронної торгівлі в Україні, наведено показники купівельної спроможності онлайн-користувачів, проаналізовано регіональну структуру їх розміщення. Досліджено динаміку вподобань онлайн-користувачів, взаємозв'зок вікової структури онлайн-користувачів та частоти здійснення покупок, TOP-5 онлайн-магазинів в Україні, динаміку розвитку електронної роздрібної торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Пурський, Олег Іванович (доктор фізико-математичних наук).
    Аналіз стану і перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні [Текст] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, І. О. Жарій // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2015. - № 6. - С. 14-17 : рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- електронна комерція -- показники розвитку електронної торгівлі -- інтернет-продавці -- підвищення довіри покупців -- електронний ринок -- электронная торговля -- электронная коммерция -- показатели развития электронной торговли -- интернет-продавцы -- повышение доверия покупателей -- электронный рынок
Анотація: Присвячено дослідженню електронного торговельного ринку в Україні. Наведені основні причини, що стримують розширення електронного ринку України. Визначено позитивні тенденції в е-commerce, які дозволяють електронному торговельному ринку України вийти із кризи з найменшими втратами.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Гринюк, Борис Васильович (аспірант); Жарій, Ігор Олегович (аспірант)




    Кунєшова, Ханна (Ing.; аспірант кафедри маркетингу, торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Розвиток сектору В2С в електронній комерції Чеської Республіки після 1990 року [Текст] / Х. Кунєшова, М. Міцик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 470-480 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ЧЕШ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- порталы-дискаунтеры -- портали-дискаунтери -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес
Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку сегменту В2С ринку електронної комерції в Чеській Республіці починаючи з 1990 року. Особливу увагу приділено порталам-дискаунтерам та моделі онлайн-навчання. Запропоновано авторську інтерпретацію відмінностей між концепціями «електронний бізнес» та «електронна комерція».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\




    Маловичко, Світлана Вікторівна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу і менеджменту Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського; м.Кривий Ріг).
    Загальні тенденції та особливості попиту на ринках електронної торгівлі різних країн світу [Текст] / С. В. Маловичко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 48-54 : мапи, табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2012-2017 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2012-2017 рр.

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- развивающиеся страны -- країни, що розвиваються -- развитые страны -- розвинуті країни -- региональные тенденции -- регіональні тенденції -- рыночный спрос -- ринковий попит -- товары -- товари -- услуги -- послуги -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный рынок -- електронний ринок -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Розглянуто особливості попиту на товари та послуги на ринках електронної торгівлі різних регіонів світу. На основі розробленої моделі дослідження особливостей розвитку електронної торгівлі на світовому ринку виявлено її загальні тенденції та особливості формування. Проаналізовано загальні тенденції розвитку електронної торгівлі в розвинутих країнах та країнах, що розвиваються, встановлено відмітні риси.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Пурський, Олег Іванович (доктор фізико-математичних наук ; професор кафедри економічної кібернетики Київського національного торговельно-економічного університету).
    Планування витрат на рекламу і кількість продавців на електронному торговельному ринку [Текст] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, Д,А. Шестопал // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 407-413. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- производственное планирование -- виробниче планування -- конкурентное равновесие -- конкурентна рівновага -- модель Селопа -- рекламные затраты -- рекламні витрати -- Селопа модель -- социально оптимальное количество продавцов -- соціально оптимальна кількість продавців -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронный торговый рынок -- електронний торговий ринок -- электронная торговля -- електронна торгівля -- интернет-торговля -- інтернет-торгівля
Анотація: Використано класичну модель Селопа із симетричною диференціацією товарів у припущенні, що рекламні витрати є параметром функції споживчої корисності, яка безпосередньо зміщує криву попиту. Показано, що при вільному вході на електронний торговельний ринок прибуток ІНТЕРНЕТ-продавців збільшується пропорційно до кіількості покупців, у той час як витрати на рекіаму збільшуються пропорційно до кубічної залежності від числа покупців. Доведено, що кількість продавців на електронному ринку в конкурентній рівновазі з вільним входом перевищує соціально оптимальну кількість продавців, оскільки витрати кожного з продавців на рекламу в конкурентній рівновазі є нижчими за оптимальний рівень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гринюк, Богдан (аспірант кафедри економічної кібернетики Київського національного торговельно-економічного університету); Шестопал, Денис Андрійович (доктор фізико-математичних наук ; професор кафедри економічної кібернетики Київського національного торговельно-економічного університету)




    Говорушко, Т. А. (доктор економічних наук.; професор кафедри фінансів Національного університету харчових технологій; Україна).
    Розвиток електронної комерції в Україні [Текст] / Т. А. Говорушко, І. П. Ситник, К. В. Соловей // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 59-62 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2010-2015 гг.

   Економіка торгівлі, 2010-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-бизнес -- ІНТЕРНЕТ-бізнес -- ИНТЕРНЕТ-торговля -- ІНТЕРНЕТ-торгівля -- ИНТЕРНЕТ-экономика -- ІНТЕРНЕТ-економіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- региональное структурирование -- регіональне структурування -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто основні сфери застосування електронної комерції та визначені основні учасники електронного ринку. Проаналізовано сучасний стан та виявлено подальші перспективи розвитку електронної комерції в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ситник, І.П. (кандидат технічних наук; доцент Національного університету харчових технологій; Україна); Соловей, К.В. (студентка; кафедра фінансів Національного університету харчових технологій; Україна)