Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу [] / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 83-87. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатосторонність інтересу -- виховання -- виховуюче навчання -- воспитание -- воспитывающее обучение -- естетичне судження -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история воспитания -- история зарубежной педагогики -- история педагогики -- історія виховання -- історія зарубіжної педагогіки -- історія педагогіки -- многосторонность интереса -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- разум -- розум -- самостійність -- самостоятельность -- эстетическое суждение
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й.Ф.Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Шле йгера. На підставі аналізу листів-звітів Й.Ф.Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\




    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- естетичне сприйняття -- естетичне судження -- история педагогики -- історія педагогіки -- виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- эстетическое воспитание -- эстетическое восприятие -- эстетическое сознание -- эстетическое суждение -- эстетическое чувство -- листи-звіти -- письма-отчеты
Анотація: Продовження публікації листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності, що розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх (німецький філософ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\