Оржеховська, В. М. Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічне виховання -- валеологія -- виховання -- виховання підлітків -- виховання студентів -- виховання учнів -- вища освіта -- воспитание -- воспитание подростков -- воспитание студентов -- воспитание учеников -- высшее образование -- діяльність, спрямована на здоров'я -- збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- методология образования -- методологія освіти -- педагогика здоровья -- педагогическая терминология -- педагогіка здоров'я -- педагогічна термінологія -- принципи виховання -- приципы воспитания -- сохранение здоровья -- технологии сохранения здоровья -- технології збереження здоров'я Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища. |
Андрєєва, Т. І. (доцент Школи охорони здоров'я Національного університету "Києво-Могилянська академія"). Чи є більш освічені люди в Україні здоровішими? / Т. І. Андрєєва> // Грані. - 2011. - № 5. - С. 99-102. - Література : С.102 : 33 назви
Рубрики: Соціологія Социология Україна Украина Кл.слова (ненормовані): збереження здоров'я -- здоров'я населення -- здоровье населения -- медицинская социология -- медична соціологія -- сохранение здоровья -- социальный градиент -- социология здоровья -- соціальний градієнт -- соціологія здоров'я -- хронические заболевания -- хронічні захворювання Анотація: Розглянуто відмінності стану здоров'я за освітою за даними самоповідомлень про хронічні захворювання та розлади в населення України. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Батюк, А. Н. (Криворожский национальный университет; Кривой Рог). Использование социально-коммуникационных технологий в процессе популяризации спортивных практик / А. Н. Батюк> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 65-68. - Литература : С.68 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): активизация информирования -- активізація інформування -- донесение информации -- донесення інформації -- залучення громадян -- збереження здоров'я -- зв'язки з громадськістю -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- популяризация здорового образа жизни -- популяризация спортивных практик -- популяризація здорового способу життя -- популяризація спортивних практик -- практики зберігаючі здоров'я -- практики сохраняющие здоровье -- привлечение граждан -- связи с общественностью -- сохранение здоровья -- социально-коммуникационные технологии -- социология досуга -- социология спорта -- соціально-комунікаційні технології -- соціологія досуга -- соціологія спорту -- спортивні практики -- спортивно-оздоровительные практики -- спортивно-оздоровчі практики -- спортивные практики -- физическая активность -- фізична активність -- целевая аудитория -- цільова аудиторія Анотація: Анализируются возможные подходы к популяризации спортивных практик в социальной среде. Рассматриваются случаи целесообразного применения тех или иных способов донесения информационных сообщений. В качестве основных средств предложено использо вать связи с общественностью и рекламу. Также рассмотрены целесообразные типы носителей информации для различных представителей целевой аудитории. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Великодна, Є. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ). Медіа-освіта як система забезпечення здоров'я особистості у медійно-інформаційному просторі / Є. М. Великодна> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 64-69. - Література : С.68-69 : 6 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): духовне здоров'я -- духовное здоровье -- збереження здоров'я -- медиакультура -- медиаобразование -- медийно-информационное пространство -- медіакультура -- медіаосвіта -- медійно-інформаційний простір -- сохранение здоровья -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Основною метою статті є розкриття проблеми збереження здоров'я та гарантування безпеки людини у медійно-інформаційному освітньому просторі. Медіа-освіта як система формування цінностей в умовах становлення медійно-інформаційного освітнього простору ор ієнтована на зебезпечення розвивальної та захисної функцій у їх тісній взаємозалежності. Розвивальна спрямована на створення умов для духовного розвитку суб'єктів освіти, стимулювання позитивних змін у їхньому особистісному розвитку. Захисна спрямован а на підвищення рівня соціальної захищеності суб'єктів освіти в умовах деструктивних тенденцій у суспільстві, на нейтралізацію впливу негативних факторів медіа. З'ясовано, що конструктивне використання сенсоутворюючого впливу медійно-інформаційного пр остору визначає пріоритетне становище медіа-освіти як чинника забезпечення духовного здоров'я особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |