Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України). Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- метод проектів -- метод проектов -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- іноземні мови -- иностранные языки -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- іншомовне спілкування -- иноязычное обучение -- зміст підручників -- содержание учебников Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Вінницького державного педагогічного ун-ту ім. М. Коцюбинського). Українська людина над прірвою тоталітарних режимів ХХ століття (Засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою") / О. Куцевол> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 38-43. - Бібліографія : С.43 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- внеклассная работа по литературе -- изучение творчества писателя -- интерактивные технологии обучения -- інтерактивні методи -- литературные кружки -- літературні гуртки -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- позакласна робота з літератури -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті висвітлюється методика проведення засідання літературного гуртка з використанням інтерактивних засобів активізації мовленнєвої діяльності учнів старших класів з вивчення творчості Івана Багряного. Дод.точки доступу: Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \про нього\; Багряный, Иван Павлович (поэт ; 1906-1963) \про нього\; Людина біжить над прірвою, роман \о произв.\ |
Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ). Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческие дисциплины -- технічні університети -- технические дисциплины -- методика викладання суспільствознавчих дисциплін -- методика преподавания обществоведческих дисциплин -- моделі навчання -- модели обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- лекції -- лекции -- семінари -- семинары -- гра -- игры -- прес-конференції -- пресс-конференции -- практичні заняття -- практические занятия -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия Анотація: Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівського НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області). Елементи дебатних технологій на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 22-24 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання літератури Методика преподавания литературы Кл.слова (ненормовані): викладання літератури -- преподавание литературы -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- дебатні технології навчання -- дебатные технологии обучения -- текстові дебати -- текстовые дебаты -- дебати на основі літературознавчого аналізу -- дебаты на основе литературоведчесого анализа -- проблемні дебати -- проблемные дебаты -- швидкісні дебати -- скоростные дебаты -- міні-дебати -- мини-дебаты -- розробки уроків -- разработки уроков -- еміграція -- эмиграция -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание Анотація: Короткий огляд видів дебатних технологій та застосування дебатних технологій на прикладі уроку з теми "Чи можна вважати патріотом людину, що виїхала за межі України у скрутний для неї час?", заснованого на творах української літератури та статтях українських громадських діячів. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського). Використання інтерактивних технологій навчання / М. Ю. Кадемія> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Технологии обучения Технології навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- електронне навчання -- змішане навчання -- мобільне навчання -- технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- электронное обучение -- смешанное обучение -- мобильное обучение -- технологии обучения -- підготовка фахівців -- модернізація освіти -- подготовка специалистов -- модернизация образования Анотація: Розглянуто сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського). Використання сучасних технологій навчання у ВНЗ / Р. С. Гуревич> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- підготовка фахівців -- якість навчального процесу -- сервіси соціальних медіа -- образовательные технологии -- подготовка специалистов -- качество учебного процесса -- сервисы социальных медиа -- технології навчання -- технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- проектні технології навчання -- проектные технологии обучения -- блоги -- веб-квести -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения Анотація: Проаналізовано застосування сучасних технологій навчання в інтеграції з використанням сервісів Інтернет у навчальному процесі ВНЗ та їх вплив на якість підготовки майбутнього фахівця. |
Смірнова, Ірина (учитель географії; старший учитель). Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 56-59 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- дидактика -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- географія -- география -- інтерактивні педагогічні технології -- интерактивные педагогические технологии -- навчально-пізнавальна діяльність -- научно-познавательная деятельность -- інтерактивні уроки -- интерактивные уроки -- структура інтерактивних уроків -- структура интерактивных уроков Анотація: Обгрунтовано провідну роль інтерактивних технологій в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії. Розкрито суть поняття "інтерактивні технології". |
Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського). Сучасні інтерактивні технології навчання студентів / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-комунікаційні мережі -- професійна підготовка -- интерактивные технологии обучения -- информационно-коммуникационные технологии -- информационно-коммуникационные сети -- профессиональная подготовка -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Розглянуто процеси впровадження інтерактивних технологій навчання, що базуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій і мереж, а також проблеми, що виникають при цьому. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського) |
Юрчишина, М. І. (вчитель світової літератури Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ступенів; Тернопільська область). Моє вчительське щастя - у повноквітті учнівських душ [Текст] / М. І. Юрчишина> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 2-3 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Методика викладання літератури Методика преподавания литературы Кл.слова (ненормовані): викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- критичне мислення -- критическое мышление -- розвиток критичного мислення в учнів -- развитие критического мышления у учеников -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- використання соціальних мереж у навчанні -- использование социальных сетей в обучении Анотація: Учитель М. Юрчишина ділиться своїм досвідом щодо виховання критичного мислення в учнів. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (15.06.2015р. - Б.ц.) (вільний) |
Меєрович, Олександр (учитель української словесності; вчитель-методист). Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 64-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Україна Украина Дніпропетровськ Днепропетровск Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- українська словесність -- украинская словесность -- методика викладання української словесності -- методика преподавания украинской словесности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- інтегровані предмети -- интегрированные предметы -- модульні заняття -- модельные занятия -- модульно-розвивальні методики -- модульно-развивающиеся методики -- сценарії занять -- сценарии занятий -- досвід шкіл -- опыт школ -- 11 класс Анотація: Розглядається поняття "українська словесність", подається його авторське тлумачення, наголошується на справжній органічній інтеграції мови, літератури, риторики. Презентується сценарій модульного заняття з української словесності з теми "Стилістика складного речення (ССК та надфразові єдності)" з використанням інтерактивних технологій. Зроблено самоаналіз цього заняття. Дод.точки доступу: Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\ |
Химера, Н. В. (завідувач навчальної лабораторії методики викладання зарубіжної літератури). Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури / Н. В. Химера> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 8-9. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные педагогические технологии -- интерактивные технологии обучения -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури Анотація: Досліджуються теоретичні й практичні засади використання інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури. Автор пропонує прктичні завдання для учнів старших класів. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_12\5.pdf |
Кашуба, Євдокія (вчитель світової літератури; вчитель-методист; смт Котельва, Полтавська область). Про скрайбінг [Текст] / Є. Кашуба> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 7-8. - С. 34-36 : ил. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): скрайбінг -- скрайбинг -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- комп'ютерні програми -- компьютерные программы -- використання комп'ютерних технологій на уроках літератури -- использование компьютерных технологий на уроках литературы -- візуалізація інформації -- вихзуализация информации Анотація: Вчитель-практик ділиться досвідом використання скрайбінгу (анімованих відеопрезентацій з ефектом промальовування від руки) при викладані зарубіжної літератури. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\13.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Невінчана, Валентина (вчитель світової літератури Северинівського НВК; Київська область). Комп'ютер і вчитель на уроках літератури [Текст] / В. Невінчана> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 7-8. - С. 21-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання літератури Методика преподавания литературы Кл.слова (ненормовані): викладання літератури -- преподавание литературы -- використання технічних засобів навчання -- использование технических средств обучения -- використання комп'ютера на уроці -- использование компьютера на уроке -- використання мультимедійних технологій на уроці -- использование мультимедийных технологий на уроке -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения Анотація: Учитель-практик розглядає переваги та недоліки використання комп'ютерних технологій при виладанні літератури в школі. Зазначено, що використовувати комп'ютерні технології на уроках слід обов'язково, щоб не втрачати авторитет учителя, але дуже обмежено, щоб не відволікати увагу учнів від краси слова. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\9.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Гринюк, Валентина (учитель української мови та літератури; вчитель-методист; відмінник освіти). Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- духовність -- духовность -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- українська література -- украинская литература -- поетична спадщина -- поетическое наследие -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- творчий шлях -- творческий путь -- життєвий шлях -- жизненный путь -- образ Вітчизни -- образ Отечества Анотація: Розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку. Дод.точки доступу: Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Лебеді материнства, вірш \о произв.\Задивляюсь у твої зіниці, вірш \о произв.\ |
Бусел, Світлана (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Козлиничі, Волинська область). Запрошення учнів до творчих пошуків [Текст] / С. Бусел> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 2. - С. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання літератури Методика преподавания литературы Кл.слова (ненормовані): викладання літератури -- преподавание литературы -- розвиток креативності в учнів -- развитие креативности у учеников -- інтеактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- творчі завдання -- творческие задания -- розвиток творчості школярів -- развитие творчества школьников Анотація: Запропоновано новий вид творчих завдань для розвитку креативності учнів (з власного педагогічного досвіду). Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_2\4.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Ковальова, Вікторія (старший учитель; вчитель початкових класів). Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- младшие школьники -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно-ориенированное образование -- творча особистість -- творческая личность -- технологія групової роботи -- технология групповой работы -- технологія проблемного навчання -- технология проблемного обучения -- технологія творчого розвитку особистості -- технология творческого развития личности -- проектні технології -- проектные технологии -- створення ситуації успіху -- создание ситуации успеха -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения Анотація: Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо). Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |