Бакалінський, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; директор консалтингової компанії VIVAT STRATEGY).
    Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні / О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Вагоны пассажирские

   Залізничний транспорт

   Вагони пасажирські

   Украина
    Канада

    США

    Бельгия

    Франция

    Великобритания

    Финляндия

    Германия

    Австрия

    Чехия

    Польша

    Италия

    Япония

    Україна

    Бельгія

    Франція

    Велика Британія

    Фінляндія

    Німеччина

    Австрія

    Чехія

    Польща

    Італія

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
вагоны пассажирские -- вагоны двухэтажные -- компании-изготовители -- маркетинговые исследования -- интерьер вагона -- сервис -- поезда двухэтажные -- кластерные модели -- вагони пасажирські -- вагони двоповерхові -- компанії-виробники -- маркетингові дослідження -- інтер'єр вагона -- сервіс -- поїзди двоповерхові -- кластерні моделі
Анотація: В статті наведені маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні, розглянуто світовий досвід запровадження руху двоповерхових вагонів, основні виробники, інтер'єри вагонів та рівень їх комфорту.


Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України); Bombardier \про нього\Alstom, компания \про неї\; GAI \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)