Орєхова, Світлана Євгенівна (кандидат історичних наук; доцент Маріупольського державного університету).
    Реклама доброчинності на поштових марках Російської імперії / С. Є. Орєхова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 18-21. - Література : С.21 : 13 назв
УДК
ББК 63.3(2)5
Рубрики: Історія, 20 ст. поч.
   История, 20 ст. нач.

   Російська імперія
    Российская империя

Кл.слова (ненормовані):
благотворительность -- история благотворительности -- история рекламы -- история России -- история России начала 20 в. -- історія доброчинності -- історія реклами -- історія Росії -- Первая мировая война -- Перша світова війна -- почтовые марки -- поштові марки -- реклама благотворительности -- реклама доброчинності -- социальная реклама -- соціальна реклама -- филателия -- філателія
Анотація: На основі проведеного аналізу введення в обіг поштових доброчинних марок розглядається вплив рекламно-інформаційного чинника на ефективність діяльності доброчинних організацій та товариств.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук).
    Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - №10. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Реклама

   Украинская литература

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
агитационные плакаты -- агитация -- агітаційні плакати -- агітація -- використання літературних творів у рекламі -- використання художніх творів у рекламі -- использование литературных произведений в рекламе -- использование художественных произведений в рекламе -- история рекламы -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- мова реклами -- писатели Украины -- письменники України -- политическая реклама -- політична реклама -- реклама в Украине -- реклама в Україні -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- социальная реклама -- соціальна реклама -- шевченкове слово -- цитирование в рекламе -- цитування в рекламі -- язык рекламы -- історія реклами
Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)




    Согорін, А. А. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства на шляху її історичного розвитку [Текст] / А. А. Согорін // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - №12/1. - С. 91-95. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.524.224
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
история рекламы -- історія реклами -- реклама -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- перші рекламні оголошення -- первые рекламные объявления
Анотація: Автор аналізує основи соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства з точки зору історії реклами.





   
    Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста / І. В. Москаленко [та ін.] // Технології та дизайн. - 2017. - № 2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- наружная реклама -- внешняя реклама -- візуальна реклама -- визуальная реклама -- історія реклами -- история рекламы -- історія зовнішньої реклами -- история внешней рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні оголошення -- рекламные объявления
Анотація: Стаття виступає прямим зверненням до всього суспільства, і саме до «майстрів» реклами, що може сприяти конкретним обдуманим діям перед тим, як розповсюджувати по всій країні неграмотну та некоректну рекламу. Реклама стане успішнішою, лаконічною та приємною до сприйняття зору. І головне – вона почне рахуватися з пам’ятками архітектури та сучасними будівлями та спорудами.
статья выступает в качестве прямого обращения ко всему обществу, и именно к «мастерам» рекламы, которое может способствовать конкретным обдуманным действиям перед тем, как распространять по всей стране неграмотную и некорректную рекламу. Реклама станет успешнее, лаконичной и приятной к восприятию зрения. И главное – она начнет считаться с достопримечательностями архитектуры и современными зданиями и сооружениями.
The article serves as a direct appeal to the whole society, and that the «masters» of advertising that can promote advised to concrete action before the spread across the country are not competent and malicious advertisements. Advertising will become even more successful, concise and pleasant to the perception of view. And most importantly – it will begin to reckon with monuments and modern buildings and structures.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_02\4.pdf

Дод.точки доступу:
Москаленко, І. В.; Кугай, Т. А.; Бистрякова, В. Н.; Басанець, О. П.; Чернявький, К. В.