Рудницький, В. Ф. (кандидат технічних наук; директор ДП "Системи якості"). Впровадження сучасних систем управління якістю на залізничних підприємствах: прагматичність підходу / В. Ф. Рудницький, В. В. Рудзинський, О. Я. Федор> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 12-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Управление качеством Стандартизация Залізничний транспорт Управління якістю Стандартизація Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- вокзалы -- локомотивные депо -- вагоноремонтные депо -- управление качеством -- системы управления качеством -- стандартизация -- стандарты -- услуги -- качество услуг -- контроль качества -- залізничний транспорт -- конкуренція на залізничному транспорті -- вокзали -- локомотивні депо -- вагоноремонтні депо -- управління якістю -- системи управління якістю -- стандартизація -- стандарти Анотація: Статтю присвячено аналізуванню питань доцільності і можливим ефектам від впровадження сучасних систем управління якістю на підприємствах Укрзалізниці згідно моделі стандарту ISO 9001. Наведено приклади з практики впровадження СУЯ на залізничних вокзалах та для ремонтних підприємств Львівської залізниці. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Рудзинський, В.В. (головний інженер пасажирської служби ДТГО "Львівська залізниця"); Федор, О.Я. (головний метролог ДТГО "Львівська залізниця"); ДСТУ ISO 9001:2009 Системи управління якістю. Вимоги \о произв.\; МС ISO 9001:2008 / ДСТУ ISO 9001:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 9000:2007 Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів \о произв.\; ДСТУ ISO 19011-2003 Настанови щодо здійснення аудитів систем управління якістю і (або) екологічного управління \о произв.\; Львівська залізниця \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Система управління якістю медичних послуг / М. Павленко [и др.]> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 41-45. - Библиогр.: с. 45. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Кл.слова (ненормовані): якість послуг -- качество услуг -- система управління якістю -- СУЯ -- система управления качеством -- СУК -- медичні послуги -- медицинские услуги -- методичні положення -- методические положения -- охорона здоров’я -- охрана здоровья -- системна криза -- системный кризис -- здоров’я населення -- здоровье населения -- демографічна ситуація -- демографическая ситуация -- медична допомога -- медицинская помощь -- фармакологічна допомога -- фармакологическая помощь -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг Анотація: Досліджено основні методичні положення щодо створення системи управління якістю медичних послуг. Дод.точки доступу: Павленко, М. (директор); Маматова, Т. (кандидат економічних наук, доцент); Маматов, В. (кандидат економічних наук, доцент, заступник генерального директора); Федьо, О. (інженер 1-ї категорії) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Степанов, В. В. (аспірант; Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України). Аналіз втрат транзитних перевезень на залізничному транспорті / В. В. Степанов> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Статистика, 2008-2009 гг. Залізничний транспорт Статистика, 2008-2009 рр. Украина БЕЛОРУСЬ Балтия Россия Україна Білорусь Балтія Росія Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- транзитные перевозки -- транзитный потенциал -- транзитные грузы -- потери транзитных перевозок -- снижение потерь перевозок -- грузопотоки -- грузоотправка -- транспортные услуги -- качество услуг -- тарифы -- экспорт -- импорт -- статистика перевозок -- грузовые перевозки -- залізничний транспорт -- транзитні перевезення -- транзитний потенціал -- транзитні вантажі -- втрати транзитних перевезень -- зниження втрат перевезень -- вантажопотоки -- вантажовідправлення -- транспортні послуги -- якість послуг -- тарифи -- експорт -- імпорт -- статистика перевезень -- вантажні перевезення Анотація: У статті проведено аналіз втрат транзитних перевезень залізницею, висвітлено авторський погляд щодо питання забезпечення зниження цих втрат, враховано основні чинники, що визначають втрати транзитних вантажопотоків. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Сич, Є. М. \про нього\; Чорний, В. В. \про нього\; Заборський, Л. А. \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Широкова, Олена Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач Української державної академії залізничого транспорту (УкрДАЗТ)). Основні проблеми адаптації залізничного транспорту до ринкових умов господарювання / О. Широкова> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 17-20. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка транспорту Экономика Экономика транспорта Кл.слова (ненормовані): економіка транспорту -- галузі економіки -- залізничний транспорт -- транспортні перевезення -- ринок транспортних перевезень -- транспортні послуги -- якість послуг -- маркетинг -- ринкова економіка -- статистика галузі -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- железнодорожный транспорт -- транспортные перевозки -- рынок транспортных перевозок -- транспортные услуги -- качество услуг -- рыночная экономика -- статистика отрасли Анотація: Виявлено основні проблеми, що заважають залізничому транспорту своєчасно та ефективно реагувати на зовнішні умови, які швидко змінюються, а також розглянуті загальні принципи й напрямки адаптації залізничного транспорту до ринкових відносин. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Мельник, Т. С. Аналіз споживчої цінності як основа підвищення якості обслуговування на залізничному пасажирському транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Вагонный парк. - 2011. - № 10. - С. 49-53
Пассажирские перевозки Залізничний транспорт Пасажирські перевезення Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- качество обслуживания на железнодорожном транспорте -- анализ потребительской ценности -- качество услуг -- методика servqual -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- якість обслуговування на залізничному транспорті -- аналіз споживчих цінностей -- якості послуг Дод.точки доступу: Христофор, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Черчатий, Олександр (начальник Управління державної служби України в Полтавській області). Оптимізація надання адміністративних послуг у контексті впровадження системи управління якістю в органах влади / О. Черчатий> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Адміністративне право Административное право Кл.слова (ненормовані): адміністративні послуги -- административные услуги -- групи адміністративних послуг -- группы административных услуг -- управління якістю послуг -- управление качеством услуг -- органи влади -- органы власти -- качество услуг -- якість послуг Анотація: Аналізуються напрями оптимізації надання адміністративних послуг у взаємозв'зку з упровадженням системи управління якістю. |
Аналіз показників якості природного газу, які впливають на процес горіння / І. Петришин [и др.]> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 51-56 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Україна Украина Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандартизация -- якість послуг -- качество услуг -- природний газ -- природный газ -- показники якості -- показатели качества -- процес горіння -- процесс горения Анотація: Проведено аналіз показників якості природного газу в Україні. Дод.точки доступу: Петришин, І. (доктор технічних наук; професор; генеральний директор); Соколовський, В. (заступник генерального директора); Петришин, Н. (кандидат технічних наук; начальник відділу); Дарвай, І. (кандидат технічних наук; інженер 1-ї категорії) |
Маматов , В. Конкурс на здобуття премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг / В. Маматов , О. Мачульський> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 66-67
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- конукрс -- церемонія нагородження лауреатів -- церемония награждения лауреатов -- здобуття премії -- получение премии Анотація: 21 серпня 2012 року у Виконавчому комітеті СНД (м. Мінськ, Республіка Білорусь) відбулась церемонія нагородження лауреатів 3-го Конкурсу на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав. Дод.точки доступу: Мачульський, О.; Виконавчий комітет Співдружності Незалежних Держав \о нем\Конкурс на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ткаченко, Н. (заступник генерального директора). Добровільна сертифікація перукарських та косметичних послуг - гарантоване підтвердження їхньої високої якості / Н. Ткаченко> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 63-65
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість послуг -- качество услуг -- перукарські послуги -- парикмахерские услуги -- косметичні послуги -- косметические услуги Анотація: Розглядається сертифікація перукарських та косметичних послуг. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Должанський, А. (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація"). Метод максимізації комплексного показника якості об’єкта шляхом оптимізації керуючих дій / А. Должанський> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- показники якості -- показатели качества -- метод максимізації -- метод максимизации -- технічні впливи -- технические воздействия -- технологічні впливи -- технологические воздействия -- організаційні впливи -- организационные воздействия Анотація: Запропановано метод визначення доцільного рівня технічних, технологічних та організаційних впливів на чинники процесу продукції та послуг. Дод.точки доступу: Бондаренко, О. (аспірант кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація") Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Маматова, Т. В. (доктор наук з державного управління; доцент; професор Національної академії державного управління). Впровадження систем управління якістю при наданні муніципальних послуг: існуючі практики та напрями вдосконалення / Т. В. Маматова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 115-119. - Література : С.119 : 25 назв
Рубрики: Соціальне управління Социальное управление Кл.слова (ненормовані): государственное управление -- державне управління -- качество услуг -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- модели качества -- моделі якості -- муниципальное управление -- муниципальные услуги -- муніципальне управління -- муніципальні послуги -- системи управління якістю -- управление качеством -- управління якістю Анотація: Розглянуто сучасні моделі якості діяльності у контексті поліпшення якості муніципальних послуг. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Сугробов, Н. В. Система организации выгрузки на железнодорожном транспорте / Н. В. Сугробов, П. В. Куренков, А. С. Котов> // Транспорт: наука, техника, упр. - 2012. - № 7. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0236-1914
Залізничний транспорт Организация выгрузки Організація вивантаження Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- организация выгрузки -- організація вивантаження -- железные дороги -- залізниці -- выгрузка -- вивантаження -- логистический подход -- логістичний підхід -- качество услуг -- якість послуг -- логистические цепи -- логістичні ланцюги -- дирекция управления движением -- дирекція управління рухом -- службы коммерческих работ -- служби комерційних робіт -- грузополучатели -- вантажоодержувачі Анотація: Предложена функциональность и взаимодействие звеньев логистической цепи при организации грузовой работы. Управление выгрузкой производится с помощью кодов приоритета, сформированных на основе экономических критериев оценки сложившейся ситуации, что позволяет минимизировать издержки и убытки перевозчика. Дод.точки доступу: Куренков, П. В.; Котов, А. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1) Вільні: ДБВ (1) |
В 20 Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна). Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика сферы услуг Економіка сфери послуг Кл.слова (ненормовані): интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна) |
Тарасова, Татьяна Михайловна (старший преподаватель кафедры бухгалтерского учета, анализа и статистики Самарского института (филиала) Российского государственного торгово-экономического университета; г.Саратов; Россия; кандидат экономических наук). Методика оценивания конкурентоспособности оказываемых услуг транспортными организациями / Т. М. Тарасова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 454-459 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика транспорта Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): качество услуг -- якість послуг -- конкуренция -- конкуренція -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоспроможність -- конкурентоспособность транспорта -- конкурентоспроможність транспорта -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- функциональня желательность -- функціональна бажаність Анотація: Рассмотрен процесс определения уровня конкурентоспособности транспортных услуг на основании функции желательности. Разработана шкала желательности при оказании услуг транспортными организациями. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Ільчук, Ольга (головний державний фінансовий інспектор відділу організаційної роботи Держфінінспекції в Чернівецькій області). Організована хода до банкрутства - саме такі результати діяльності демонструють чернівецькі комунальники / О. Ільчук> // Фінансовий контроль : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 51-53. - (Анатомія безгосподарності). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Финансовая политика Україна Чернівецька область Украина Черновицкая область Кл.слова (ненормовані): житлово-комунальні господарства -- комунальні підприємства -- якість послуг -- тепловодопостачання -- тарифи -- зменшення витрат -- реконструкція мереж водопостачання -- фінансові порушення -- міська рада -- жилищно-коммунальные хозяйства -- коммунальные предприятия -- качество услуг -- тепловодоснабжение -- тарифы -- уменьшение расходов -- реконструкция сетей водоснабжения -- финансовые нарушения -- городской совет -- регионы Украины -- регіони України Анотація: Про результати державного фінансового аудіту діяльності комунального підприємства, які засвідчили його впевнену ходу до банкрутства. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Держфінінспекція в Чернівецькій області \о ней\ |
Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія). Сприйняття клієнтами якості послуг у банківській сфері та рівень задоволеності клієнтів : за даними банку "Мейбанк Берхад" (Малайзія) / М. Садік, ур-Реман С., Джаліль Анджум Х.М.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 494-504 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Банковская система Банківська система Маркетинг Малайзия Малайзія Кл.слова (ненормовані): банковские услуги -- банківські послуги -- доступность -- доступність -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество услуг -- якість послуг -- клиентская удовлетворенность -- кліентська задоволеність -- надежность банков -- надійність банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- потребительское восприятие банков -- сповацьке сприйняття банків -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- финансовые сервисы -- фінансові сервіси -- экономическая эффективность банков -- економічна ефективність банків Анотація: Досліджено фактори задоволеності клієнтів послугами банків. Показано, як клієнти можуть ранжувати фактори у відповідності до своїх пріоритетів і за демографічними особливостями. Результати показали, що всі 8 параметрів (відчутність, надійність, рівень чуйності, впевненість, співпереживання, ціна, доступність та ефективність) мають значну і позитивну взаємозалежність із задоволеністю клієнтів. Найбільшу значущість має параметр "відчутності". Доведено існування значного позитивного зв'язку між сприйняттям клієнтів, задоволеністю клієнтів і 8 параметрами якості обслуговування в банківській сфері. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: ур-Реман, Саїф (доцент факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Джаліль Анджум, Хан Мухаммад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Мейбанк Берхад, малайзийский коммерческий банк \о нем\ |
Романюк, О. М. Шляхи модернізації підприємств водопровідно-каналізаційного господарства / О. М. Романюк> // Водопостачання та водовідведення. - 2013. - № 6. - С. 16-25
Водопостачання Канализация Каналізація Кл.слова (ненормовані): водопроводно-канализационное хозяйство -- водопровідно-каналізаційне господарство -- водоснабжение -- водопостачання -- водоотведение -- водовідведення -- масштаб галузі -- масштаб отрасли -- послуги -- услуги -- якість послуг -- качество услуг -- технічний стан -- техническое состояние -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- нормативно-правова база -- нормативно-правовая база Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Бочарова, О. (доктор технічних наук; доцент). Експрес-методи оцінювання якості плодовоі продукції / О. Бочарова, О. Боброва, Ю. Галюрова> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2013. - № 4. - С. 53-56 : ил. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- плодова продукція -- плодовая продукция -- консервована продукція -- консервированная продукция Анотація: Встановлено доцільність використання оптичного методу експрес-оцінювання якості консервованої продукції. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Боброва, О. (аспірант кафедри товарознавства та експертизи товарів); Галюрова, Ю. (студентка) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Станкевич, Ірина (кандидат економічних наук; доцент). Кваліметричнии підхід до комплексної оцінки якості роботи оператора поштового зв'язку / І. Станкевич> // Банківська справа. - 2013. - № 5. - С. 84-93 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
Рубрики: Економіка Фінансова система Экономика Финансовая система Кл.слова (ненормовані): якість обслуговування споживачів -- кваліметрія -- якість послуг -- поштовий зв’язок -- оператори поштового зв’язку -- методичний інструментарій -- качество обслуживания потребителей -- квалиметрия -- качество услуг -- почтовая связь -- операторы почтовой связи -- методический инструментарий Анотація: Розглядаються проблеми оцінки якості роботи оператора поштового зв’язку. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" |
Станкевич, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафкдри менеджменту та маркетингу). Сутність поняття "якість" як управлінської категорії / І. Станкевич, Ю. Ціомашко> // Банківська справа. - 2013. - № 8. - С. 68-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
Рубрики: Економіка Фінансова система Экономика Фінансова система Кл.слова (ненормовані): аспекти якості -- якість продукції -- якість послуг -- управлінські категорії -- управління якістю -- вільна торгівля -- аспекты качества -- качество продукции -- качество услуг -- управленческие категории -- управление качеством -- свободная торговля Анотація: Досліджено та узагальнено різноманітність підходів до розуміння поняття "якість" і запропоновано власне трактування цього терміна як управлінської категорії. Дод.точки доступу: Ціомашко, Юлія (економіст) |