Рудницький, В. Ф. (кандидат технічних наук; директор ДП "Системи якості").
    Впровадження сучасних систем управління якістю на залізничних підприємствах: прагматичність підходу / В. Ф. Рудницький, В. В. Рудзинський, О. Я. Федор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 12-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Управление качеством

   Стандартизация

   Залізничний транспорт

   Управління якістю

   Стандартизація

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- вокзалы -- локомотивные депо -- вагоноремонтные депо -- управление качеством -- системы управления качеством -- стандартизация -- стандарты -- услуги -- качество услуг -- контроль качества -- залізничний транспорт -- конкуренція на залізничному транспорті -- вокзали -- локомотивні депо -- вагоноремонтні депо -- управління якістю -- системи управління якістю -- стандартизація -- стандарти
Анотація: Статтю присвячено аналізуванню питань доцільності і можливим ефектам від впровадження сучасних систем управління якістю на підприємствах Укрзалізниці згідно моделі стандарту ISO 9001. Наведено приклади з практики впровадження СУЯ на залізничних вокзалах та для ремонтних підприємств Львівської залізниці.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Рудзинський, В.В. (головний інженер пасажирської служби ДТГО "Львівська залізниця"); Федор, О.Я. (головний метролог ДТГО "Львівська залізниця"); ДСТУ ISO 9001:2009 Системи управління якістю. Вимоги \о произв.\; МС ISO 9001:2008 / ДСТУ ISO 9001:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 9000:2007 Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів \о произв.\; ДСТУ ISO 19011-2003 Настанови щодо здійснення аудитів систем управління якістю і (або) екологічного управління \о произв.\; Львівська залізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




   
    Система управління якістю медичних послуг / М. Павленко [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 41-45. - Библиогр.: с. 45. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
якість послуг -- качество услуг -- система управління якістю -- СУЯ -- система управления качеством -- СУК -- медичні послуги -- медицинские услуги -- методичні положення -- методические положения -- охорона здоров’я -- охрана здоровья -- системна криза -- системный кризис -- здоров’я населення -- здоровье населения -- демографічна ситуація -- демографическая ситуация -- медична допомога -- медицинская помощь -- фармакологічна допомога -- фармакологическая помощь -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг
Анотація: Досліджено основні методичні положення щодо створення системи управління якістю медичних послуг.


Дод.точки доступу:
Павленко, М. (директор); Маматова, Т. (кандидат економічних наук, доцент); Маматов, В. (кандидат економічних наук, доцент, заступник генерального директора); Федьо, О. (інженер 1-ї категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Степанов, В. В. (аспірант; Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України).
    Аналіз втрат транзитних перевезень на залізничному транспорті / В. В. Степанов // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Статистика, 2008-2009 гг.

   Залізничний транспорт

   Статистика, 2008-2009 рр.

   Украина
    БЕЛОРУСЬ

    Балтия

    Россия

    Україна

    Білорусь

    Балтія

    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- транзитные перевозки -- транзитный потенциал -- транзитные грузы -- потери транзитных перевозок -- снижение потерь перевозок -- грузопотоки -- грузоотправка -- транспортные услуги -- качество услуг -- тарифы -- экспорт -- импорт -- статистика перевозок -- грузовые перевозки -- залізничний транспорт -- транзитні перевезення -- транзитний потенціал -- транзитні вантажі -- втрати транзитних перевезень -- зниження втрат перевезень -- вантажопотоки -- вантажовідправлення -- транспортні послуги -- якість послуг -- тарифи -- експорт -- імпорт -- статистика перевезень -- вантажні перевезення
Анотація: У статті проведено аналіз втрат транзитних перевезень залізницею, висвітлено авторський погляд щодо питання забезпечення зниження цих втрат, враховано основні чинники, що визначають втрати транзитних вантажопотоків.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Сич, Є. М. \про нього\; Чорний, В. В. \про нього\; Заборський, Л. А. \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Широкова, Олена Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач Української державної академії залізничого транспорту (УкрДАЗТ)).
    Основні проблеми адаптації залізничного транспорту до ринкових умов господарювання / О. Широкова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 17-20. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
економіка транспорту -- галузі економіки -- залізничний транспорт -- транспортні перевезення -- ринок транспортних перевезень -- транспортні послуги -- якість послуг -- маркетинг -- ринкова економіка -- статистика галузі -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- железнодорожный транспорт -- транспортные перевозки -- рынок транспортных перевозок -- транспортные услуги -- качество услуг -- рыночная экономика -- статистика отрасли
Анотація: Виявлено основні проблеми, що заважають залізничому транспорту своєчасно та ефективно реагувати на зовнішні умови, які швидко змінюються, а також розглянуті загальні принципи й напрямки адаптації залізничного транспорту до ринкових відносин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мельник, Т. С.
    Аналіз споживчої цінності як основа підвищення якості обслуговування на залізничному пасажирському транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2011. - № 10. - С. 49-53
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Пассажирские перевозки

   Залізничний транспорт

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- качество обслуживания на железнодорожном транспорте -- анализ потребительской ценности -- качество услуг -- методика servqual -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- якість обслуговування на залізничному транспорті -- аналіз споживчих цінностей -- якості послуг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Черчатий, Олександр (начальник Управління державної служби України в Полтавській області).
    Оптимізація надання адміністративних послуг у контексті впровадження системи управління якістю в органах влади / О. Черчатий // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
адміністративні послуги -- административные услуги -- групи адміністративних послуг -- группы административных услуг -- управління якістю послуг -- управление качеством услуг -- органи влади -- органы власти -- качество услуг -- якість послуг
Анотація: Аналізуються напрями оптимізації надання адміністративних послуг у взаємозв'зку з упровадженням системи управління якістю.





   
    Аналіз показників якості природного газу, які впливають на процес горіння / І. Петришин [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 51-56 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість послуг -- качество услуг -- природний газ -- природный газ -- показники якості -- показатели качества -- процес горіння -- процесс горения
Анотація: Проведено аналіз показників якості природного газу в Україні.


Дод.точки доступу:
Петришин, І. (доктор технічних наук; професор; генеральний директор); Соколовський, В. (заступник генерального директора); Петришин, Н. (кандидат технічних наук; начальник відділу); Дарвай, І. (кандидат технічних наук; інженер 1-ї категорії)




    Маматов , В.
    Конкурс на здобуття премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг / В. Маматов , О. Мачульський // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 66-67
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- конукрс -- церемонія нагородження лауреатів -- церемония награждения лауреатов -- здобуття премії -- получение премии
Анотація: 21 серпня 2012 року у Виконавчому комітеті СНД (м. Мінськ, Республіка Білорусь) відбулась церемонія нагородження лауреатів 3-го Конкурсу на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав.


Дод.точки доступу:
Мачульський, О.; Виконавчий комітет Співдружності Незалежних Держав \о нем\Конкурс на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ткаченко, Н. (заступник генерального директора).
    Добровільна сертифікація перукарських та косметичних послуг - гарантоване підтвердження їхньої високої якості / Н. Ткаченко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 63-65
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість послуг -- качество услуг -- перукарські послуги -- парикмахерские услуги -- косметичні послуги -- косметические услуги
Анотація: Розглядається сертифікація перукарських та косметичних послуг.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Должанський, А. (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація").
    Метод максимізації комплексного показника якості об’єкта шляхом оптимізації керуючих дій / А. Должанський // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- показники якості -- показатели качества -- метод максимізації -- метод максимизации -- технічні впливи -- технические воздействия -- технологічні впливи -- технологические воздействия -- організаційні впливи -- организационные воздействия
Анотація: Запропановано метод визначення доцільного рівня технічних, технологічних та організаційних впливів на чинники процесу продукції та послуг.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, О. (аспірант кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Маматова, Т. В. (доктор наук з державного управління; доцент; професор Національної академії державного управління).
    Впровадження систем управління якістю при наданні муніципальних послуг: існуючі практики та напрями вдосконалення / Т. В. Маматова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 115-119. - Література : С.119 : 25 назв
УДК
ББК 60.8
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- качество услуг -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- модели качества -- моделі якості -- муниципальное управление -- муниципальные услуги -- муніципальне управління -- муніципальні послуги -- системи управління якістю -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Розглянуто сучасні моделі якості діяльності у контексті поліпшення якості муніципальних послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Сугробов, Н. В.
    Система организации выгрузки на железнодорожном транспорте / Н. В. Сугробов, П. В. Куренков, А. С. Котов // Транспорт: наука, техника, упр. - 2012. - № 7. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0236-1914
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Организация выгрузки

   Організація вивантаження

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- организация выгрузки -- організація вивантаження -- железные дороги -- залізниці -- выгрузка -- вивантаження -- логистический подход -- логістичний підхід -- качество услуг -- якість послуг -- логистические цепи -- логістичні ланцюги -- дирекция управления движением -- дирекція управління рухом -- службы коммерческих работ -- служби комерційних робіт -- грузополучатели -- вантажоодержувачі
Анотація: Предложена функциональность и взаимодействие звеньев логистической цепи при организации грузовой работы. Управление выгрузкой производится с помощью кодов приоритета, сформированных на основе экономических критериев оценки сложившейся ситуации, что позволяет минимизировать издержки и убытки перевозчика.


Дод.точки доступу:
Куренков, П. В.; Котов, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)


   65.43в7-5
   В 20


    Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія
Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)




    Тарасова, Татьяна Михайловна (старший преподаватель кафедры бухгалтерского учета, анализа и статистики Самарского института (филиала) Российского государственного торгово-экономического университета; г.Саратов; Россия; кандидат экономических наук).
    Методика оценивания конкурентоспособности оказываемых услуг транспортными организациями / Т. М. Тарасова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 454-459 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- конкуренция -- конкуренція -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоспроможність -- конкурентоспособность транспорта -- конкурентоспроможність транспорта -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- функциональня желательность -- функціональна бажаність
Анотація: Рассмотрен процесс определения уровня конкурентоспособности транспортных услуг на основании функции желательности. Разработана шкала желательности при оказании услуг транспортными организациями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Ільчук, Ольга (головний державний фінансовий інспектор відділу організаційної роботи Держфінінспекції в Чернівецькій області).
    Організована хода до банкрутства - саме такі результати діяльності демонструють чернівецькі комунальники / О. Ільчук // Фінансовий контроль : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 51-53. - (Анатомія безгосподарності). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Фінансова політика
   Финансовая политика

   Україна
    Чернівецька область

    Украина

    Черновицкая область

Кл.слова (ненормовані):
житлово-комунальні господарства -- комунальні підприємства -- якість послуг -- тепловодопостачання -- тарифи -- зменшення витрат -- реконструкція мереж водопостачання -- фінансові порушення -- міська рада -- жилищно-коммунальные хозяйства -- коммунальные предприятия -- качество услуг -- тепловодоснабжение -- тарифы -- уменьшение расходов -- реконструкция сетей водоснабжения -- финансовые нарушения -- городской совет -- регионы Украины -- регіони України
Анотація: Про результати державного фінансового аудіту діяльності комунального підприємства, які засвідчили його впевнену ходу до банкрутства.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Держфінінспекція в Чернівецькій області \о ней\




    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Сприйняття клієнтами якості послуг у банківській сфері та рівень задоволеності клієнтів : за даними банку "Мейбанк Берхад" (Малайзія) / М. Садік, ур-Реман С., Джаліль Анджум Х.М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 494-504 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доступность -- доступність -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество услуг -- якість послуг -- клиентская удовлетворенность -- кліентська задоволеність -- надежность банков -- надійність банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- потребительское восприятие банков -- сповацьке сприйняття банків -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- финансовые сервисы -- фінансові сервіси -- экономическая эффективность банков -- економічна ефективність банків
Анотація: Досліджено фактори задоволеності клієнтів послугами банків. Показано, як клієнти можуть ранжувати фактори у відповідності до своїх пріоритетів і за демографічними особливостями. Результати показали, що всі 8 параметрів (відчутність, надійність, рівень чуйності, впевненість, співпереживання, ціна, доступність та ефективність) мають значну і позитивну взаємозалежність із задоволеністю клієнтів. Найбільшу значущість має параметр "відчутності". Доведено існування значного позитивного зв'язку між сприйняттям клієнтів, задоволеністю клієнтів і 8 параметрами якості обслуговування в банківській сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
ур-Реман, Саїф (доцент факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Джаліль Анджум, Хан Мухаммад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Мейбанк Берхад, малайзийский коммерческий банк \о нем\




    Романюк, О. М.
    Шляхи модернізації підприємств водопровідно-каналізаційного господарства / О. М. Романюк // Водопостачання та водовідведення. - 2013. - № 6. - С. 16-25
УДК
Рубрики: Водоснабжение
   Водопостачання

   Канализация

   Каналізація

Кл.слова (ненормовані):
водопроводно-канализационное хозяйство -- водопровідно-каналізаційне господарство -- водоснабжение -- водопостачання -- водоотведение -- водовідведення -- масштаб галузі -- масштаб отрасли -- послуги -- услуги -- якість послуг -- качество услуг -- технічний стан -- техническое состояние -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- нормативно-правова база -- нормативно-правовая база


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Бочарова, О. (доктор технічних наук; доцент).
    Експрес-методи оцінювання якості плодовоі продукції / О. Бочарова, О. Боброва, Ю. Галюрова // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2013. - № 4. - С. 53-56 : ил. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- плодова продукція -- плодовая продукция -- консервована продукція -- консервированная продукция
Анотація: Встановлено доцільність використання оптичного методу експрес-оцінювання якості консервованої продукції.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Боброва, О. (аспірант кафедри товарознавства та експертизи товарів); Галюрова, Ю. (студентка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Станкевич, Ірина (кандидат економічних наук; доцент).
    Кваліметричнии підхід до комплексної оцінки якості роботи оператора поштового зв'язку / І. Станкевич // Банківська справа. - 2013. - № 5. - С. 84-93 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
якість обслуговування споживачів -- кваліметрія -- якість послуг -- поштовий зв’язок -- оператори поштового зв’язку -- методичний інструментарій -- качество обслуживания потребителей -- квалиметрия -- качество услуг -- почтовая связь -- операторы почтовой связи -- методический инструментарий
Анотація: Розглядаються проблеми оцінки якості роботи оператора поштового зв’язку.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"




    Станкевич, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафкдри менеджменту та маркетингу).
    Сутність поняття "якість" як управлінської категорії / І. Станкевич, Ю. Ціомашко // Банківська справа. - 2013. - № 8. - С. 68-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
аспекти якості -- якість продукції -- якість послуг -- управлінські категорії -- управління якістю -- вільна торгівля -- аспекты качества -- качество продукции -- качество услуг -- управленческие категории -- управление качеством -- свободная торговля
Анотація: Досліджено та узагальнено різноманітність підходів до розуміння поняття "якість" і запропоновано власне трактування цього терміна як управлінської категорії.


Дод.точки доступу:
Ціомашко, Юлія (економіст)