Голозубов, А. В. (доцент Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина; кандидат философских наук).
    Религиозное шутовство и его компоненты / А. В. Голозубов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 60-65. - Бібліографія : С.64-65 : 26 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
архетип шута -- архетипи -- архетипы -- блазень -- Иисус Христос -- Ісус Христос -- клоун -- религиозное шутовство -- религиозный постмодернизм -- релігійне блазнювання -- релігійний постмодернізм -- смех -- сміх -- теология смеха -- теологія сміху -- трикстер -- философия религии -- філософії релігії -- юродивий -- юродивый -- юродство -- христианская культура
Анотація: Рассматриваются основные формы религиозного шутовства в христианской культуре - фигуры клоуна, шута, трикстера, особенно же юродивого, который может превратиться в мученика. Шут характеризуется как архетип европейской культуры. Уделяется внимание фено мену шутовства Христа. Определяется место феномена религиозного шутовства в таком направлении религиозного постмодернизма, как теология смеха.





    Каплуновська, Олена (методист з дошкільної освіти).
    Коли, чому та як навчати грамоти дошкільнят / О. Каплуновська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 8-11 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- підготовка до школи -- розвиток мовлення -- розпізнавання зображень -- аналіз живого мовлення -- розвиток слуху -- мовленнєвий слух -- ігри -- фізичний слух -- навчання читанню -- обучение грамотности -- подготовка к школе -- развитие речи -- распознавание изображений -- анализ живой речи -- развитие слуха -- игры -- физический слух -- обучение чтению -- речевой звук
Анотація: Розповідається про навчання дітей читанню.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Упізнай, що звучало, вправа \о произв.\; Торбинки-торохтілки, вправа \о произв.\; Піжмурки, вправа \о произв.\; Поплескаємо, вправа \о произв.\; Веселий клоун, вправа \о произв.\; Упізнай голос, вправа \о произв.\; Голосно - тихо, вправа \о произв.\; Слухай і обирай, вправа \о произв.\; Правильно - неправильно, вправа \о произв.\; Що зайве?, вправа \о произв.\; Місто звуків, вправа \о произв.\; Листочки тріпочуть - не тріпочуть, вправа \о произв.\; Гойдалки, вправа \о произв.\; Заборонені звуки, вправа \о произв.\; Будинок звуків, вправа \о произв.\; Кольорові олівці, вправа \о произв.\; Завантажимо машини, вправа \о произв.\; Чарівне віконце, вправа \о произв.\; Малюк, вправа \о произв.\; Будинок для Черепахи, вправа \о произв.\; Визнач межу, вправа \о произв.\; Наші діти, фотоконкурс \о нем\; ДНЗ № 9, м. Мирноград \о нем\