Селютина, Марина (учитель французької мови; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Застосування комп'ютерних навчальних програм на уроках французької мови / М. Селютина> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 54-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- французька мова -- методика викладання французької мови -- комп'ютерні технології -- комп'ютерні навчальні програми -- досвід гімназій -- учебные предметы -- французский язык -- методика преподавания французского языка -- компьютерные технологии -- компьютерные учебные программы -- опыт гимназий Анотація: Про принципи та особливості комп'ютеризованого навчання на уроках французької мови в гімназії "Ерудит". Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова). Інформаційно-комп'ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): музична освіта -- музыкальное образование -- початкова музична освіта -- начальное музыкальное образование -- початкова школа -- начальная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- комп'ютерна грамотність -- компьютерная грамотность -- комп'ютерне забезпечення -- компьютерное обеспечение -- інформаційні технології -- информационные технологии -- комп'ютерні навчальні програми -- компьютерные учебные программы -- музичні програми -- музыкальные программы Анотація: Розглянуто основні положення щодо використання інформаційних технологій у практиці початкової школи. Виявлено головну мету впровадження комп'ютерного навчання у системі початкової музичної освіти та визначено доцільність застосування програмно-педагогічних засобів на уроках музики. Наголошено, що використання інформаційних технологій впливає на творчий розвиток дитини, її активну позицію у навчанні, краще опанування необхідного обсягу знань. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |