Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки). Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках. Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чикусова, Марина. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / М. Чикусова> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові програми -- бренди -- дилери -- ринки легкових автомобілів -- легкові автомобілі -- конкуренція -- програми лояльності -- маркетинговые программы -- дилеры -- рынки легковых автомобилей -- легковые автомобили -- конкуренция -- программы лояльности Анотація: Підвищення ефективності маркетингових програм засобами формування програм лояльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |