Пасечник, В. "Детская" профессия / В. Пасечник, О. Пищевец> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 12. - С. 24-28
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТОЛОГИ Дод.точки доступу: Пищевец, О. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (13.01.2009р. Інв.2244ж - Б.ц.) (вільний) |
Ромащенко, І. (Викладач кафедри іноземних мов Академії муніципального управління , м. Київ). Формування навичок ведення ділових переговорів англійською мовою у майбутніх маркетологів / І. Ромащенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- маркетологи -- професійне спілкування -- іноземні мови -- англійська мова -- ділові переговори -- вища освіта -- фахова лексика -- вправи -- лексичні одиниці -- мовленнєвий матеріал -- профессиональное образование -- иностранные языки -- английский язык -- деловые переговоры -- высшее образование -- специализированная лексика -- упражнения -- лексические единицы -- разговорный материал Анотація: Обгрунтовано рекомендації стосовно навчання майбутніх маркетологів веденню ділових переговорів. Конкретизовано мету і зміст ситуацій ділового спілкування, обгрунтовано вивчення соціокультурного компонента. Доведена необхідність підготовки майбутніх маркетологів до ділового спілкування іноземною мовою. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний) |
Вачевський, М. (професор кафедри менеджменту і підприємництва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; доктор педагогічних наук). Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах / М. Вачевський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 60-67 : табл.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- економічна освіта -- маркетологи -- світове господарство -- міжнародні економічні відносини -- інтернаціоналізація виробництва -- міжнародна торгівля -- капітал -- форми капіталу -- інвестиції -- высшее образование -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- экономическое образование -- мировое хозяйство -- международные экономические отношения -- интернационализация производства -- международная торговля -- капитал -- формы капитала -- инвестиции Анотація: Висвітлюються питання світового господарства та України в міжнародних економічних відносинах у межах курсу, що вивчається студентами факультетів менеджменту і маркетингу, які оволодівають професією маркетолога для сучасної ринкової економіки з відповідним рівнем формування професійних компетенцій. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Лилик, І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 5-10 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): гендерна рівність -- недискримінаційна реклама -- маркетологи -- рекламісти -- саморегулювання -- гендерное равенство -- недискриминационная реклама -- рекламисты -- саморегулирование Анотація: Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднання рекламістів і маркетологів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Курси УАМ : кваліфікація на автомобільному ринку> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 50-52 : ил. . - ISSN 1605-2005
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): автомобільний ринок -- маркетологи -- навчання маркетологів -- спеціалізовані курси -- кваліфікаційні сертифікати -- автомобильный рынок -- обучение маркетологов -- специализированные курсы -- квалификационные сертификаты Анотація: Українська Асоціація Маркетингу запропонувала спеціалізовані курси маркетологів на автомобільному ринку. Перейти к внешнему ресурсу: Дод.точки доступу: Українська Асоціація Маркетингу \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Макаренко, Людмила. Мобільний бум - маркетологам "на руку". Підказки фахівцям / Л. Макаренко> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : ил.
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): мобильная маркетинговая индустрия -- мобильная реклама -- виды реклам -- целевая аудитория -- мобильный Интернет-трафик -- продажа смартфонов -- маркетологи -- коммуникации -- мобильные устройства -- комуникації -- мобільна маркетингова індустрія -- мобільна реклама -- види реклам -- цільова аудиторія -- мобільний Інтернет-трафік -- продаж смартфонів Анотація: Розглядається можливість комунікації зі своїми клієнтами через мобільні пристрої. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Академия качественных исследований. Первая украинская школа модераторов> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 66-67 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): модераторы -- маркетологи-аналитики -- школа модераторов -- качественные исследования -- маркетинговые исследования -- модератори -- маркетологи-аналітики -- школа модераторів -- якісні дослідження -- маркетингові дослідження Анотація: Основная цель школы - научить молодых исследователей проводить качественные маркетинговые исследования. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Украинская школа модераторов \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Квалификационные экзамены специалистов автомобильного бизнеса> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 64-65 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): квалификационные экзамены -- маркетологи -- автомобильный бизнес -- специалисты -- маркетинг -- кваліфікаційні іспити -- автомобільний бізнес -- фахівці Анотація: 16 февраля 2013 Комиссия Украинской Ассоциации Маркетинга экзаменовали маркетологов автомобильного бизнеса Украины. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Украинская Ассоциация Маркетинга \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
XII Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні"> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 4-6
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): конференції -- конференции -- маркетологи -- практика маркетингу -- маркетингові дослідження -- конференции -- практика маркетинга -- маркетинговые исследования Анотація: 14-15 лютого зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі на Міжнародній науково-практичній конференції "Маркетинг в Україні". Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" \о нем\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 59 Сокол, Михаил (эксперт авторынка). Прогнозы развития рынка легковых автомобилей в 2013 году [] : материалы рабочего заседания 28 марта 2013 года / М. Сокол> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 19-22 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): рынки автомобилей -- ринки автомобілей -- прогнози ринків автомобілей -- прогнозы рынков автомобилей -- маркетологи -- автомобильный бизнес -- автомобільний бізнес -- отечественные автопроизводители -- вітчизняні автовиробники Анотація: На заседании Клуба маркетологов автомобильного бизнеса был представлен прогноз рынка новых легковых автомобилей. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Клуб маркетологов автомобильного бизнеса \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Визначені найкращі молоді студенти-маркетологи []> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 8-9 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): конференції -- конференции -- конкурси -- конкурсы -- молодь -- молодежь -- студенти-маркетологи -- наукові студентські роботи -- научные студенческие работы -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии Анотація: 23 квітня 2013 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції "Молодь опановує маркетинг" пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченко. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Всеукраїнська наукова студентська конференція "Молодь опановує маркетинг" \о ней\; Молодь опановує маркетинг, всеукраїнська наукова студентська конференція \о ней\; Конкурс наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченко \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Школа модераторов []> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 10 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): модератори -- модераторы -- качественные исследования -- якісні дослідження -- маркетологи-аналитики -- маркетологи-аналітики -- школы модераторов -- школи модераторів -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження Анотація: 29 апреля состоялись экзамены Академии качественных исследований "Первая украинская школа модераторов". Основная цель школы - научить молодых исследователей проводить качественные маркетинговые исследования. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Украинская школа модераторов \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Зварич, Лидия (управляющий партнер). О наболевшем: "поле" или команда специалистов? Проблемы и пути их решения [] / Л. Зварич> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 37-40 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): социологические исследования -- маркетинговые исследования -- социологи -- маркетологи -- кадры -- специалисты -- фахівці -- кадри -- интервьюирование -- интервьюеры -- соціологічні дослідження -- маркетингові дослідження -- соціологи -- маркетологи -- інтерв’ювання -- інтерв’юери Анотація: Рассматриваются проблема кадрового обеспечения социологических и маркетинговых исследований. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням). Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сучасні маркетологи -- современные маркетологи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- ідеальний маркетолог -- идеальный маркетолог -- фактичний маркетолог -- фактический маркетолог -- професія маркетолога -- профессия маркетолога -- маркетинговий успіх -- маркетинговый успех -- вимирювання маркетигового успіху -- измерение маркетингового успеха -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- зовнішні консультанти -- внешние консультанты -- маркетингові вміння -- маркетинговые умения Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Форум состоялся, продолжение будет!> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): форумы -- форуми -- маркетологи -- специалисты ИТ-технологий -- фахівці ІТ-технологій -- партнеры -- партнери -- рекламисты -- рекламісти -- интервью -- інтерв'ю -- интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг Анотація: Интервью с Татьяной Щириной — идейного вдохновителя Всеукраинского форума «Дни Интернет-маркетинга», на котором бизнес и рекламисты, маркетологи и специалисты ИТ-технологий могут видеть возможности друг друга, общаться, находить новых партнеров. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Щирина, Татьяна (специалист в области украинского рынка интернет-маркетинга); Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум \о нем\ |
Череп, О. Г. (кандидат економічних наук; професор Запорізького національного університету). Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [Текст] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): информационная эффективность маркетинга -- інформаційна ефективність маркетингу -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- качественные исследования -- якісні дослідження -- количественные исследования -- кількісні дослідження -- эффективность маркетинговых исследований -- ефективність маркетингових досліджень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетологи -- опросы -- опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребители продукции -- споживачі продукції -- терминология -- термінологія Анотація: Розглянуто основні існуючі методи маркетингових досліджень. Проаналізовано особливості кожного з приведених методів. Представлено ряд найбільш популярних маркетингових досліджень для підприємств. Розглянуто поняття маркетингу та поняття методів маркетингових досліджень та внесено авторське вираження сутності поняття «маркетингові дослідження». Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Мєрєнкова, В.В. (Запорізький національний університет) |
Маркетологи інформують... > // Упаковка. - 2015. - № 1. - С. 16-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - рис.
Кл.слова (ненормовані): упаковка -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок упаковки -- рынок упаковки Анотація: Проаналізовано анотації ринкових досліджень пакувальної продукції, які проводять маркетингові агенції України та інших країн. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2015_1\4.pdf |
Маркетологи інформують > // Упаковка. - 2015. - № 4. - С. 17-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Кл.слова (ненормовані): упаковка -- упаковка для косметики -- пакувальна продукція -- упаковочная продукция -- національний дизайн упаковки -- национальный дизайн упаковки -- ринок самонаклеюваних етикеток -- рынок самоклеющихся этикеток -- национальный дизайн упаковки Анотація: Проаналізовано анотації ринкових досліджень пакувальної продукції, які проводять маркетингові агенції України та інших країн. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2015_4\5.pdf |
Зюзиков, Андрей. Как выстроить воронку продаж с помощью Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 42-45 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- Інтернет -- Интернет -- маркетологи -- продажи -- продаж -- клиенты -- клієнти -- воронка продаж -- код ремаркетинга Анотація: Предложено как продавать с помощью Facebook. Дод.точки доступу: Facebook, социальная сеть \о ней\ |
Уровень конкуренции при поиске работы у маркетологов один из самых низких - на две вакансии претендует три соискателя [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 61-65 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Кл.слова (ненормовані): уровень конуренции -- рівень конкуренції -- маркетологи -- рынок труда -- ринок праці -- поиск работы -- пошук роботи -- попит на ринку праці -- спрос на рынке труда -- структура попиту -- структура попиту -- вакансії на ринку праці -- вакансии на рынке труда -- материалы исследований -- матеріали досліджень Анотація: По материалам исследования Международного кадрового портала HeadHunter Украина (hh.ua) представлены расчеты и прогнозы по рынку труда. |