Лукашова, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання -- уроки -- методика викладання хімії -- класифікація уроків -- методика навчання хімії -- лабораторно-бригадна організація навчання -- характер навчального процесу -- навчальний процес -- комбіновані уроки -- практичні заняття -- типологія уроків -- інтерактивне навчання -- нестандартні уроки -- организационные формы обучения -- методика преподавания химии -- классификация уроков -- методика обучения химии -- лабораторно-бригадная организация обучения -- характер учебного процесса -- учебный процесс -- комбинированные уроки -- практические занятия -- типология уроков -- интерактивное обучение -- нестандартные уроки
Анотація: Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці хімії відбувався розвиток уроку хімії, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Буринська, Н. М.
    Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.





    Буринська, Н. М.
    Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания химии -- навчальні завдання -- навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- процес навчання -- процесс обучения -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность учеников -- учебные задания -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення хімії розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.





    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів