Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки). Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках. Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка). Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний) |
Степасюк, Л. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету біоресурсів і природокористування України). Конкурентоспроможність продукції скотарства на світовому ринку / Л. М. Степасюк, З. М. Тітенко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 102-106 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Финансы внешней торговли, 2001-2011 гг. Фінанси зовнішньої торгівлі, 2001-2011 рр. Украина Україна Кл.слова (ненормовані): агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- конкуренция -- конкуренція -- говядина -- яловичина -- індекс -- імпорт -- мировые товарные рынки -- світові товарні ринки -- молоко -- мясо -- м'ясо -- конкурентоспособность мясной продукции -- конкурентоспроможність м'ясної продукції -- оценочная методология -- оціночна методологія -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція -- украинское скотоводство -- українське скотарство -- ценовые индексы -- цінові індекси -- экспорт мясной продукции -- експорт м'ясної продукції -- експорт яловичини -- экспорт говядины Анотація: Розглянуто методи визначення конкурентоспроможності продукції на зовнішньому ринку. Здійснено детальний аналіз конкурентоспроможності вітчизняного молока та яловичини на світовому ринку та обгрунтовано напрями її підвищення. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Тітенко, З.М. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |