Липова, Людмила ([та інші]).
    Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л Липова // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04.(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні програми -- модернізація освітньої системи -- деференціація навчання -- профільне навчання -- самовизначення учнів -- стан професійного самовизначення -- навчально-виробничі комбінати -- індивідуальні особливості інтелекту -- авторитарний уніфікований зміст -- конкурентоспроможність освіти -- незалежне тестування -- компетентність учнів -- інтеграція освіти -- шкільна психологічна служба -- розвивальне навчання акмеологічного типу -- проектування самовизначення -- Болонський процес -- государственная общеобразовательная программа -- модернизация образовательной системы -- дифферинцированное обучение -- профильное обучение -- самовыражение учеников -- интеграция образования -- независимое тестирование -- компетентность учеников -- проектирование самовыражения
Анотація: Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад. Модернізація освітньої системи є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\




    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н