Рогова, О. Г. (методист кабінету суспільствознавчих дисциплін Дніпропетровського обласного інституту післядипломної). Ушинський К. Д. про роль суспільства й народності в справі духовно-етичного виховання / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 77-80. - Бібліографія: С.80 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): духовное образование -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральні цінності -- духовно-моральные ценности -- история педагогики -- історія педагогіки -- личность -- моральне виховання -- морально-етичні орієнтири -- морально-нравственное воспитание -- морально-этические ориентиры -- народність -- народность -- нравственное воспитание -- педагогическое наследие -- педагогічна спадщина -- особистість -- религиозное воспитание -- религиозное образование -- релігійна освіта -- релігійне виховання -- эстетическое воспитание Анотація: У статті висвітлюється актуальність включення етичних компонентів релігійної освіти до загальноосвітньої школи через звернення до історичного досвіду вітчизняної християнської освіти. Представлено новий погляд на педагогічну спадщину К. Д. Ушинського з позиції визначення ролі суспільства й народності щодо розвитку ідей духовно-етичної освіти на засадах християнства, визначаються можливості їх реалізації в сучасній педагогічній практиці. Дод.точки доступу: Ушинский, Константин Дмитриевич (педагог ; 1824-1871) \о нем\ |
Мосаєв, Ю. В. (кандидат соціологічних наук; доцент Класичного приватного університету). Особливість морально-етичних та філософських поглядів Тимура Тамерлана / Ю. В. Мосаєв> // Грані. - 2012. - № 1. - С. 34-37. - Бібліографія: : С.37 : 7 назв
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): ислам -- исламская философия -- исламская этика -- история стран Востока -- іслам -- ісламська філософія -- морально-етичні орієнтири -- морально-этические ориентиры -- философия истории -- філософія історії Анотація: Розглянуто особливості морально-етичних та філософських поглядів видатного східного державотворця й полководця Тимура Тамерлана. Проаналізовано автобіографію та моральний статут життя й діяльності Тамерлана. Обгрунтовано вплив морально-етичних принцип ів Тамерлана на філософію державного управління в ісламських державах. Дод.точки доступу: Ибн, Халдун (средневековый арабский мыслитель ; 1332-1406) \о нем\; Тамерлан (среднеазиатский завоеватель ; 1336-1405) \о нем\; Коран \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Шпитальов, Геннадій Георгійович (кандидат історичних наук; доцент Запорізького національного технічного університету). Діалектика етичного та естетичного у процесі формування особистості фахівця охоронної діяльності / Г. Г. Шпитальов> // Грані. - 2012. - № 1. - С. 22-25. - Бібліографія: : С.25 : 10 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): естетична свідомість -- етична свідомість -- личность -- морально-этические ориентиры -- особистість -- охоронна діяльність -- охоронці -- охранная деятельность -- охранники -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна етика -- профессиональная этика -- философия образования -- філософія освіти -- формирование личности -- формування особистості -- эстетическое воспитание -- эстетическое сознание -- этическое сознание Анотація: На основі аналізу світоглядних орієнтирів сучасної вітчизняної філософсько-педагогічної думки теоретично обгрунтовано необхідність взаємодії етичного та естетичного підходів до процесу підготовки майбутніх фахівців охоронної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |