Астахова, В. (ректор Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор історичних наук; професор). Експеримент із запровадження безперервної освіти / В. Астахова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- вища освіта -- система освіти -- національна освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- беспрерывное образование -- высшее образование -- система образования -- национальное образование -- высшие учебные заведения Анотація: Підбиваються підсумки дванадцятирічної роботи Народної української академії з реалізації власної концепції бесперервної освіти шляхом створення інтегрованого освітнього комплексу. Дод.точки доступу: Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. \о ней\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Постоленко, Ірина (аспірантка Уманського державного педагогічного універсітету імені Павла Тичини). Планування й цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії / І. Постоленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 68-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Організація освіти Организация образования Велика Британія Кл.слова (ненормовані): планування педагогічного процесу -- цілеспрямування педагогічного процесу -- навчальний план -- педагогічний процес -- національна освіта -- шкільни заклади -- участь батьків -- планирование педагогического процесса -- целенаправленность педагогического процесса -- учебный план -- педагогический процесс -- национальное образование -- школьные учреждения -- участие родителей Анотація: Розглянуто процес планування і цілеспрямування шкільної освіти у Великій Британії. Акцентовано увагу на таких особливостях діяльності британських навчально-виховних закладів, як співпраця шкільного колективу, батьків і громадськості, побудова навчальних планів, впровадження і реалізація інноваційних проектів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Данильчук, Володимир (здобувач кафедри управління, адміністративного права і процесу та адміністративної діяльності Національного університету державної податкової служби України). Адміністративно-правове забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі Державної податкової служби України / В. Данильчук> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 2. - С. 83-85. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Адміністративне право Административное право Кл.слова (ненормовані): адміністративно-правове забезпечення -- административно-правовое обеспечение -- відомчий навчальний заклад -- ведомственное учебное учреждение -- відомча освіта -- ведомственное образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- державне регулювання -- государственное регулирование -- національна освіта -- национальное образование Анотація: Досліджується сучасний стан адміністративно-правового забезпечення навчального процесу у навчальному закладі Державної податкової служби України. Визначається суть основних завдань, пріорітетні шляхи розвитку навчального процесу в Національному університеті державної податкової служби України. Дод.точки доступу: Національний університет державної податкової служби України \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Клюй, А. І. (доцент кафедри політології Дніпропетровського національного університету; кандидат історичних наук). Деякі аспекти формування політичної свдомості шкільної молоді / А. І. Клюй> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 151-154. - Бібліографія : С.154 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Київська Русь Киевская Русь Кл.слова (ненормовані): викладання історії в школі -- гендерна рівність -- гендерний баланс -- гендерное равенство -- гендерный баланс -- институт образования -- история Запорожской Сечи -- інститут освіти -- історія запорізьких козаків -- методика викладання історії -- методика преподавания истории и правоведения -- национальное образование -- національна освіта -- политическое сознание -- политическое устройство Киевской Руси -- політична свідомість -- політичний устрій Київської Русі -- преподавание истории -- преподавание истории в школе -- социализация -- социализация молодежи -- соціалізація -- соціалізація молоді Анотація: У статті характеризуються значення демократичних традицій політичної думки України для формування політичної свідомості учнів, аналізуються можливості підвищення ефективності цього процесу за рахунок інтенсифікації та підвищення якості шкільного навчання. |
Балагура, Олена (доцент кафедри гуманітарної освіти та соціології Київського економічного інституту менеджменту; кандидат філософських наук). Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій / О. Балагура> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- духовні цінності -- духовные ценности -- національна самосвідомість -- национальное самосознание -- національно-патріотична свідомість -- национально-патриотическое сознание -- національна освіта -- национальное образование Анотація: У статті з'ясовується роль освіти, політики, економіки, релігії у формуванні високодуховної та національно свідомої молоді. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мельник, Людмила (кандидат історичних наук; директор АНО "Інститут національних проблем освіти"; Москва). Особливості становлення української освіти в Російській федерації [Текст] / Л. Мельник> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 146-148. - Бібліогр.: с. 148. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Соціологія груп Социология групп Україна Росія Украина Россия Кл.слова (ненормовані): українська діаспора -- українська освіта -- українські школи за кордоном -- національна освіта -- українські організації за кордоном -- національна політика -- украинская диаспора -- украинское образование -- украинские школы за границей -- национальное образование -- украинские организации за границей -- национальная политика Анотація: Наведено статистичні дані щодо української діаспори в Росії та подано інформацію про діючі в Росії українські школи; проаналізовано національну політику Російської Федерації стосовно українців. Утримувачі документа: ОБМ ім.М.Свєтлова Дод.точки доступу: Об`єднання українців Росії, українська громадська організація \про нього\; Українці Росії, українська громадська організація \про неї\ Є примірники у відділах: ЧЗ (13.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Балагура, Олена (доцент кафедри гуманітарної освіти та соціології Київського економічного інституту менеджменту; кандидат філософських наук). Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій / О. Балагура> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 108-111. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): національно-культурна самобутність -- национально-культурная самобытность -- національна свідомість -- национальное мировоззрение -- гуманітарний розвиток -- гуманитарное развитие -- духовне виховання -- духовное воспитание -- національна освіта -- национальное образование Анотація: З'ясовується роль освіти, політики, економіки, релігії у формуванні високодуховної та національно-свідомої молоді. Перейти к внешнему ресурсу: Необхідні умови Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Клюй, А. І. (доцент кафедри політології Дніпропетровського національного університету ім. О.Гончара). Особливості формування елементів політичної культури в процесі вивчення шкільних предметів суспільно-гуманітарного напряму / А. І. Клюй> // Грані. - 2011. - № 6. - С. 133-136. - Література : С.136 : 5 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): демократические традиции -- демократичні традиції -- методика викладання суспільно-політичних дисциплін -- методика преподавания общественно-политических дисциплин -- национальное образование -- національна освіта -- политическая культура -- политические партии -- политические программы -- политические портреты -- політична культура -- політичні партії -- політичні програми -- політичні портрети -- предмети суспільно-гуманітарного напряму -- предметы общественно-гуманитарного направления Анотація: Автори характеризують можливості шкільних предметів суспільно-гуманітарного напряму, зокрема історії, для формування політичної культури молоді, аналізують шляхи підвищення ефективності цього процесу за рахунок підвищення якості національної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Січкаренко, Галина (кандидат історичних наук; доцент; докторант Київського національного лінгвістичного університету). Початок структурних перетворень в системі вищої освіти незалежної України / Г. Січкаренко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 73-79. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Реформирование высшего образования в Украине, 1990-е гг. нач. Реформування вищої освіти в Україні, 1990-і рр. поч. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): реформи в освіті -- вища освіта -- національна освіта -- вищі навчальні заклади -- ступенева освіта -- працевлаштування випускників -- навчально-виробничий комплекс -- реформы в образовании -- высшее образование -- национальное образование -- высшие учебные заведения -- ступенчатое образование -- трудоустройство выпускников -- архівні джерела -- архивные источники Анотація: На основі архівних джерел проаналізовано процеси реформування на початку 1990-х років національної системи вищої освіти. |
Мельник, Ольга (кандидат філософських наук; доцент Чернігівського державного інституту економіки і управління). Погляди С. Русової на особу: історіографія питання / О. Мельник> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 150-155. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): виховання -- освіта -- освітні концепції -- національна освіта -- українознавство -- українська освітня думка -- філософсько-педагогічні ідеї -- воспитание -- образование -- образовательные концепции -- национальное образование -- украиноведение -- украинская образовательная мысль -- история образования -- історія освіти -- философско-педгогические идеи -- українські педагоги -- украинские педагоги Анотація: Проаналізовано стан розробки освітніх поглядів С. Русової на особу в науковій літературі. Дод.точки доступу: Русова, София (украинский педагог; общественный деятель ; 1856-1940) \о ней\; Русова, София (український педагог; громадська діячка ; 1856-1940 ) \о ней\ |
Кремень, Василь (доктор філософських наук; професор; академік НАН і НАПН України; президент НАПН України). Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- национальное образование -- освітня діяльність -- образоватедьная деятельность -- філософія освіти -- философия образования -- реформування освіти -- реформирование образования -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- філософсько-освітні парадигми -- философско-образовательные парадигмы Анотація: Розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Похресник, Анатолій (кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України). Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- національна освіта -- криза виховання -- надвисокі технології -- освітні системи -- философия образования -- национальное образование -- кризис воспитания -- сверхвысокие технологии Анотація: Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реаізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 15-25. - Література : С.24-25 : 21 назва
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): концептуальні засади -- концептуальные основы -- класифікація освіти -- классификация образования -- мировое образование -- национальное образование -- національна освіта -- образование в Украине -- освіта в Україні -- світова освіта Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової та національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО для р озроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В.; Международная стандартная классификация образования \о произв.\Міжнародна стандартна класифікація освіти; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная стандартная классификация образования \о произв.\ |
Асаєва, Валерія Володимирівна (вчитель іноземної мови; пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти). Філософія модернізації мовної національної освіти / В. В. Асаєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 64-67. - Література : С.67 : 9 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): методика преподавания иностранных языков -- мовна освіта -- модернизация образования -- модернізація освіти -- мультилингвизм -- мультилингводидактика -- мультилінгвізм -- навчання іноземних мов -- национальное образование -- національна освіта -- философия образования -- філософія освіти -- языковое образование Анотація: Визначено філософські аспекти модернізації мовної освіти в Україні. Окреслено підходи до вивчення іноземних мов, визначено роль мультилінгвізму в сучасному освітньому просторі. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Луценко, Ірина (доктор педагогічних наук; професор). Дошкільна освіта і глобалізація : пріоритетні напрями виховання дошкільнят / І. Луценко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- світова освіта -- європейська освіта -- професіоналізм педагогів -- моральне виховання -- моральні цінності -- громадянське виховання -- національний характер -- глобалізаційна спрямованість виховання -- український менталітет -- национальное образование -- мировое образование -- европейское образование -- профессионализм педагогов -- моральное воспитание -- моральные ценности -- гражданское воспитание -- национальный характер -- глобализационная направленность воспитания -- украинский менталитет -- націонанальне виховання -- типові риси національного характеру українців -- типичные черты национального характера украинцев -- людяність -- человечность -- альтруїзм -- альтруизм -- волонтерський рух -- волонтерское движение -- доброзичливість -- добропорядоточность Анотація: Розповідається про розбудову вітчизняної освітньої системи з пріоритетом національно-патріотичного виховання та інтеграцію в світовий освітній простір Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\2.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Ясько, Катерина (психолог). Освіта, націлена на виховання характеру / К. Ясько> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 2-5 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкольная педагогика США Сполучені штати Америки Соединенные штаты Америки Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- моральне виховання -- чотирирічні діти -- війна з бідністю -- експерименти -- рівень IQ -- некогнітивні чинники -- виховання характеру -- освітні програми -- навички саморегуляції -- успішність людини -- позитивна психологія -- класифікація сил характеру та чеснот -- риси характеру -- сильні риси характеру -- табель характеру -- завзятість -- самоконтроль -- енергійність -- соціальний інтелект -- вдячність -- оптимізм -- допитливість -- казкотерапія -- национальное образование -- моральное воспитание -- четырехлетние дети -- борьба с бедностью -- эксперименты -- уровень IQ -- некогнитивные факторы -- воспитание характера -- образовательные программы -- навыки саморегуляции -- успешность человека -- позитивная психология -- классификация черт характера и достоинств -- черты характера -- сильные черты характера -- табель характера -- упорство -- энергичность -- социальный интеллект -- благодарность -- оптимизм -- любознательность -- сказкотерапия Анотація: Розповідається про зарубіжний досвід дошкільної освіти. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дошк_вихов_2017_10\2.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Мішель, Волтер (американський психолог ; 1930-) \о нем\; Джонсон, Ліндон (36-й президент США ; 1908–1973) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (білоруський і радянський психолог; засновник культурно-історичної школи в психології, на якій базується психологічна теорія діяльності ; 1896-1934) \о нем\; Селігман, Мартін (американський психолог ; 1942-) \о нем\; Петерсон, Крістофер (американський психолог) \о нем\; Хухлаєва, Ольга (доктор педагогічних наук; кандидат психологічних наук) \о ней\; Зефірне тістечко, експеримент \о произв.\; Стенфордський університет \о нем\; SAT, тести \о произв.\; Perry Preschool, експеримент \о произв.\; Perry, високоякісна дворічна освітня програма \о произв.\; Tools of the Mind, освітня програма \о произв.\ЮНЕСКО, міжнародна організація \о ней\; ЮНІСЕФ, Дитячий Фонд ООН \о нем\; Бюро розвитку освіти ЮНЕСКО \о нем\; UNESCO, міжнародна організація \о ней\; UNICEF, міжнародна організація \о ней\; Knowledge is power, освітня програма \о произв.\; Riverdale, приватна школа \о ней\; Маленький ведмедик, казка \о произв.\ |
Кучеренко, Н. Дистанційне навчання як виклик сучасної університетської освіти: філософсько-правовий вимір / Н. Кучеренко> // Вісник / Львів. політехн. - Львів, 2018. - № 906: Юридичні науки, Вип. 20. - С. 34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Інформаційні технології Информационные технологии Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- університетська освіта -- университетское образование -- освітні реформи -- образовательные реформы -- інноваційна освіта -- инновационное образование -- освітні програми -- образовательные программы -- національна освіта -- национальное образование -- заклад вищої освіти -- учреждение высшего образования -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии Дод.точки доступу: Чухрай, Н. І. \ред.\; Львівська політехніка(Львів) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |