Азарова, Світлана.
    Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Неперервна освіта
   Азія
    Африка

    Азия

    Африка

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- формальна освіта -- позаформальна освіта -- неперервна освіта -- позашкільна освіта -- світова криза в освіті -- ціложиттєва освіта -- електронне навчання -- періоди неформальної освіти -- дистанційна освіта -- освітні програми -- неформальное образование -- внеформальное образование -- непрерывное образование -- мировой кризис в образовании -- электронное обучение -- периоды неформального образования -- дистанционное обучение -- образовательные программы
Анотація: Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.


Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\




    Міщенко, Володимир (доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
    Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Іспанія
    Испания

    Словенія

    Словения

    Австрія

    Австрия

    Норвегія

    Норвегия

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійне спрямування освыти -- профессиональная направленность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- економічна освіта -- экономическое образование -- освіта дорослих -- образование взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- системи непрерервної освіти -- системы непрерывного образования
Анотація: Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; директор інституту доуніверсітетської підготовки НАУ).
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стендарти / Н. Муранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 41-44 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- державні стандарти у навчанні -- государственные стандарты в образовании -- професійне навчання -- профессиональное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- навчання дорослого населення -- обучение взрослого населения -- дорослі учні -- взрослые ученики -- неперервність навчання -- неперерывность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Розглядаються питання освіти дорослого населення ПТНЗ, висвітлюється досвід упровадження українсько-німецького проекту "Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні", а також наголошується на потребі розроблення і використання державних стандартів України.


Дод.точки доступу:
Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дикань, С. А. (кандидат технічних наук; доцент; академік Міжнародної академії безпеки життєдіяльності).
    Безпека освітньої діяльності: аксіологічний аспект / С. А. Дикань // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 6. - С. 27-31 : портр. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст., 18 назв
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- аксіологія -- аксиология -- життєві цінності людини -- жизненные ценности человека -- якість освіти -- качество образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- формальна (інституційна) освіта -- формальное (институциональное) образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- комерціалізація освіти -- коммерциализация образования -- функціональна неграмотність -- функциональная неграмотность -- професійна некомпетентність -- профессиональная некомпетентность -- культурація студентства -- культурация студенчества -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Про зміни, що відбуваються у вітчизняній системі вищої освіти, про небезпечні явища, що несе вона споживачам освітніх послуг та які цінності сповідує комерційна освіта.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Про вищу освіту, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
    Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назви
ББК 74.04в2 + 74.4
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Образование взрослых

   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- філософія освіти -- неперервність освіти -- неформальное образование -- философия образования -- непрерывность образования
Анотація: "Неформальна освіта" проаналізована як закономірне явище в освітньому процесі XXI століття; розглянута як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя".

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Тітова, Надія Миколаївна (директор Дніпропетровської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія).
    "Бібліотеки як центр неформальної освіти" / Н. М. Тітова ; интервьюер Н. Маслова-Зоріна // Бібліотечна планета : науково-виробничий журнал. - 2013. - № 4. - С. 7-9. - (Бібліотечні проекти)
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
комплексні бібліотечні програми -- комплексные библиотечные программы -- освітянська функція бібліотек -- образовательная функция библиотек -- неформальное образование -- неформальна освіта -- обслуговування студентів у бібліотеках -- обслуживание студентов в библиотеках -- електронні ресурси для вчителів -- электронные ресурсы для учителей -- обслуговування школярів у бібліотеках -- обслуживание школьников в библиотеках -- краєзнавчий туризм -- краеведческий туризм -- центры правовой информации -- центри правової інформації -- проектна діяльність бібліотек -- проектная деятельность библиотек -- іноваційні проекти -- инновационные проекты
Анотація: Про комплексну програму, яка реалізується в ДОУНБ. Програма складається з 11 проектів, що розраховані на обслуговування молоді (студентів та школярів), вчителів, викладачів вишів, літніх людей, соціально активних та малозабезпечених громадян тощо.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Маслова-Зоріна, Н. \интервьюер.\; Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Войцях, Тетяна (методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи; Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників; соціальний педагог-правник; магістр соціальної педагогіки).
    Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 62-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагоги -- професійна компетентність -- післядипломна освіта -- неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта -- стратегія навчання впродовж життя -- навчання впродовж життя -- социальные педагоги -- профессиональная компетентность -- последиплимное образование -- формальное образование -- неформальное образование -- информальные образование -- стратегия обучения в течении жизни -- непрерывное образование -- обучение в течении жизни -- стилі навчання -- стили обучения -- моделі стилів навчання -- модели стилей обучения -- модель Колба -- Колба модель -- тренінгові табори -- тренинговые лагеря
Анотація: Обгрунтовується актуальність та ефективнсть інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога. Аналізуються концептуальні засади стратегії навчання впродовж життя та зміст формальної, неформальної та інформальної освіти на основі документів Європейської Комісії та Меморандуму неперервної освіти Європейського Союзу. Представлено авторське бачення експериментальної моделі Тренінгового табору для тренерів.



Дод.точки доступу:
Тренінговий табір для тренерів \о нем\




    Дрозач, М. (кандидат економічних наук).
    Неформальне навчання за робітничими професіями: світова та вітчизняна практика підтвердження його результатів / М. Дрозач, Н. Паршина, Н. Стульпінас // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 28-36 : рис. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
визнання результатів неформального навчання -- признание результатов неформального обучения -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- види компетенцій -- виды коппетенций -- неформальне навчання -- неформальное обучение -- навчання за робочими професіями -- обучение рабочим профессиям -- неформальна освіта -- неформальное образование -- досвід зарубіжних країн -- опыт зарубежных стран -- процедура оцінювання знань -- процедура оценивания знаний
Анотація: Проаналізовано проблему у сфері визнання (підтвердження) результатів неформального навчання за робітничими професіями та запропоновані рекомендації щодо проведення кваліфікаційної атестації осіб за компетентнісним підходом для визнання кваліфікацій за результатами неформального навчання, а також щодо удосконалення відповідних нормативно-правових актів.

Утримувачі документа:
ДРІДУ НАДУ

Дод.точки доступу:
Паршина, Н.; Стульпінас, Н.




    Прохорова, Ганна (бібліотекар I категорії відділу науково-інформаційного забезпечення інформаційних процесів Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка).
    NE-FORMAT не навчання бібліотекарів / Г. Прохорова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 26-27
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

    Львовская область

    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- молодые библиотекари -- молоді бібліотекарі -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- школи молодих бібліотекарів -- школы молодых библиотекарей -- навчання -- обучение -- цель проекта -- мета проекту -- формальное образование -- формальна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- самообучение -- самонавчання -- фандрейзинг -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- реклама -- проектный менеджмент -- проектний менеджмент
Анотація: Інформація про Зимову школу молодих бібліотекарів Української бібліотечної асоціації, що була проведена за підтримки програми "Бібліоміст" 11-15 лютого 2014 року у Львівській області.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Українська бібліотечна асоціація \про неї\; Бібліоміст, програма \про неї\; NE-FORMAT, школа молодих бібліотекарів \про неї\; Зимова школа молодих бібліотекарів \про неї\




    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf




    Возняк, Оксана (завідувач сектору ).
    Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О. Возняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 41-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта протягом життя -- образование на протяжении жизни -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- типи неформальної освіти -- типы неформального образования -- організація освіти -- организация образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- євроінтеграція освіти -- евроинтеграция образования -- форми неформальної освіти -- формы неформального образования
Анотація: Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дука, О. А. (начальник Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України).
    Роль освіти дорослих в органзації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука, А. М. Григоренко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 6. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.409(4УКР) + 74.4(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Уголовно-исполнительное право

   Кримінально-виконавче право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
европейская интеграция -- європейська інтеграція -- информальное образование -- інформальна освіта -- кримінально-виконавча служба -- уголовно-исполнительная служба -- кадровое обеспечение -- кадрове забезпечення -- образовательные системы -- освітні системи -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- образовательные инновации -- освітні інновації -- передовой опыт -- передовий досвід -- уголовно-исполнительная политика -- книмінально-виконавча політика -- учения на протяжении жизни -- навчання протягом життя -- формальное образование -- формальна освіта
Анотація: Висвітлено актуальність організації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України за допомогою європейського підходу освіти дорослих та інтеграції досягнень міжнародної і вітчизняної науки й практики у сфері виконання кримінальних покарань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Григоренко, А.М. (перший заступник начальника училища - начальник навчального відділу Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України); Белоцерковское училище профессиональной подготовки персонала Государственной уголовно-исполнительной службы Украины \о нем\Білоцерківське училище професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України \о нем\; Державна кримінально-виконавча служба України \о ней\; Академія Державної пенітенціарної служби \о ней\




    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 37-48. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование за рубежом -- коммунальные колледжи -- комунальні коледжі -- неформальна освіта -- неформальное образование -- неформальное образование взрослых -- неформальна освіта дорослих -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- навчальні курси -- учебные курсы -- сертифікатні освітні програми -- сертифицированные образовательные программы -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: На прикладі штату Флорида проаналізовано спеціку комунальних коледжів США з огляду на розвиток відповідних закладів освіти в Європі та Україні. Досліджено роль коледжів у забезпеченні формальної і неформальної освіти впродовж життя, насамперед після с ередньої невищої та вищої освіти.





    Куцаєва, Т. О.
    Неформальна освіта дорослих та музейна андрагогіка в контексті історії сучасної музейної справи в Україні (огляд історіографії) [Текст] / Т. О. Куцаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № № 9. - С. 162-170. - Література : 48 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63л61
Рубрики: Музейна справа. Музеєзнавство
   Музейное дело. Музееведение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
андрагогика -- андрагогическая модель образования -- андрагогічна модель освіти -- андрагогіка -- дорослі відвідувачі музеїв -- история музейного дела -- історія музеїв -- история музеев -- історія музейної справи -- неформальна освіта -- неформальное образование -- неформальное образование взрослых -- неформальна освіта дорослих -- освіта дорослих -- образование взрослых -- взрослые посетители музеев -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни
Анотація: Автор аналізує наукові публікації та результати практичних напрацювань музеїв України за 1990 - 2010-і рр., що у своїй сукупності можна характеризувати як музейну андрогогіку або неформальну освіту дорослих музейними засобами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Виноградова, О. (кандидат історичних наук; заступник директора).
    Державна бібліотека України для юнацтва як центр координації діяльності різних соціальних інституцій / О. Виноградова // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2017. - № 1. - С. 14-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні системи -- библиотечные системы -- бібліотеки для юнацтва -- библиотеки для юношества -- бібліотечно-інформаційна діяльність -- библиотечно-информационная деятельность -- досвід роботи бібліотек -- опыт работы библиотек -- неформальна освіта -- неформальное образование -- напрями роботи бібліотек -- направления работы библиотек -- форми роботи бібліотек -- формы работы библиотек
Анотація: Розглянуто основні завдання бібліотек для юнацтва, співпраця з закладами освіти та сприяння неформальній освіті. Основну увагу приділено досвіду роботи Державної бібліотеки України для юнацтва у організації сучасних бібліотечних заходів.


Дод.точки доступу:
Державна бібліотека України для юнацтва \о ней\




    Москаленко, Л. (кандидат філософських наук).
    Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти (за матеріалами воркшопу бібліотекарів від 29 червня 2017 року.) / Л. Москаленко // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2017. - № 3. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна діяльність -- библиотечная деятельность -- неформальна освіта -- неформальное образование -- освітній простір -- образовательное пространство -- трансформація освітнього простору -- трансформация образовательного пространства -- нові освітні тренди -- новые образовательные тренды -- образование на протяжении жизни -- освіта протягом життя -- освіта для дорослих -- образование для взрослых -- бібліотечний простір -- библиотечное пространство -- канали комунікації -- каналы коммуникации -- менеджмент освітніх заходів -- менеджмент образовательных мероприятий -- цільові аудиторії -- целевые аудитории -- освітні послуги -- образовательные услуги -- провайдери освітніх послуг -- провайдеры образовательный услуг
Анотація: Мова йде про умови успішної реалізації освітніх програм бібліотеками. Запропоновано невеликий огляд ефективних комунікаційних каналів, котрі бібліотеки можуть використовувати в роботі зі своєю цільовою аудиторією.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Огус, І. (директор).
    Центри освіти для дорослих - новий тренд сучасної бібліотеки / І. Огус // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2017. - № 3. - С. 28-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна діяльність -- библиотечная деятельность -- неформальна освіта -- неформальное образование -- центри освіти для дорослих -- центры образования для взрослых -- арт-студії -- арт-студии -- форми роботи бібліотек -- формы работы библиотек -- творчі майстерні -- творческие мастерские -- бібліотечні послуги -- библиотечные услуги -- досвід бібліотек -- опыт библиотек -- проектна діяльність бібліотек -- проектная деятельность библиотек -- досвд роботи ЦОД -- опыт работы ЦОВ -- бібліотечні сервіси -- библиотечные сервисы
Анотація: Розповідається про досвід роботи центрів освіти для дорослих (ЦОД) в бібліотеках Смілянської централізованної бібліотечної системи.


Дод.точки доступу:
Смілянська централізованна бібліотечна система \о ней\




    Заюков, І. (кандидат економічних наук).
    Неформальне професійне навчання як інструмент підвищення гнучкості ринку праці України [Текст] / І. Заюков. - Электрон. журн. // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2017. - № 2(эл). - С. 14-20 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці, 1991-2015 рр.

   Экономика

   Экономика труда, 1991-2015 гг.

Кл.слова (ненормовані):
професійне навчання -- неформальна освіта -- ринок праці -- безробітні -- професійно-кваліфікаційна структура -- освіта впродовж життя -- навчання протягом життя -- нормативно-правове регулювання -- зарубіжний досвід -- політика управління людськими ресурсами -- конкурентоспроможність випускників на ринку праці -- профессиональное обучение -- неформальное образование -- рынок труда -- безработица -- профессионально-квалификационная структура -- образование в течение жизни -- обучения на протяжении жизни -- нормативно-правовое регулирование -- зарубежный опыт -- политика управления человеческими ресурсами -- конкурентоспособность выпускников на рынке труда
Анотація: Актуалізовано проблему концепції "навчання протягом життя", у тому числі в системі неформального професійного навчання (НПН). Побудовано модель функціонування НПН за робітничими професіями в Україні. Запропоновано рекомендації щодо дальшого розвитку НАПН як вагомого інструменту підвищення гнучкості ринку праці України.





Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Матіюк, Д. В.
    Перспективні напрями екстраполяції в систему неформальної освіти України: досвід Німеччини / Д. В. Матіюк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
форми освіти -- формы образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информационное образование -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- гейміфікація -- геймификация -- диференціація -- дифференциация -- предметно-мовне інтегроване навчання -- предметно-языковое интегрированное обучение


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)