Боголіб, Т. М. (доктор економічних наук; професор; директор навчально-наукового фінансово-економічного інституту ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди"). Організація діяльності та фінансування дослідницьких університетів: зарубіжний досвід / Т. Боголіб> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2010. - № 4. - С. 35-44. - 2 табл.
Рубрики: Економіка Кредитно-грошова система Экономика Кредитно-денежная система США Кл.слова (ненормовані): дослідницькі університети -- інноваційний розвиток -- фінансовий механізм -- національна економіка -- державне фінансування -- елітні університети -- конкурентоспроможність фахівців -- зарубіжний досвід -- досвід США -- американські університети -- наукові дослідження -- організація наукових досліджень -- исследовательские университеты -- инновационное развитие -- финансовый механизм -- национальная экономика -- государственное финансирование -- элитные университеты -- конкурентоспособность специалистов -- зарубежный опыт -- опыт США -- американские университеты -- научные исследования -- организация научных исследований Анотація: Досліджено проблеми створення й діяльності дослідницьких університетів, розкрито їхню роль у забезпеченні інноваційного розвитку національних економік. Узагальнено досвід США. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Гринченка). Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 62-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Організація освіти Организация образования США Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- качество образования -- якість загальної освіти -- качество общего образования -- інвестиції в освіту -- инвестиции в образование -- досвід країн -- опыт стран -- опыт США -- освітні інвестиції -- образовательные инвестиции -- індекс вартості навчання -- индекс стоимости обучения -- оцінювання знань -- оценивание знаний Анотація: Окреслено шляхи використання результатів моніторингу якості загальної освіти на національному рівні, визначено поняття освітніх інвестицій та охарактеризовано пріорітетні напрями інвестування в освіту для України. Перейти к внешнему ресурсу: Освітні інвестиції в контексті національного Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка). Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 104-113 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования США Кл.слова (ненормовані): індикатори моніторингу -- индикаторы мониторинга -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система індикаторів -- система индикаторов -- якість освіти -- качество образования -- освітні індикатори -- образовательные индикаторы -- концепція освітніх індикаторів -- концепция образовательных индикаторов -- досвід США -- опыт США Анотація: Досліджено теоретичні та методологічні основи використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять "індикатор" і "система індикаторів", визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Представлено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Романовська, Олександра (кандидат педагогічних наук; доцент; Українсько-американський гуманітарний інститут "Вісконсінський Міжнародний Університет (США) в Україні"). Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві / О. Романовська, О. Романовський, Ю. Романовська> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 23-45. - Бібліогр. в кінці ст. 36 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование США Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- університетське підприємництво -- фінансова підтримка ВНЗ -- ендаумент -- підприємницькі ВНЗ -- высшие учебные заведения -- университетское предпринимательство -- финансовая поддержка вузов -- эндаумент -- предпринимательские вузы -- зарубежный опыт -- опыт США -- досвід США Анотація: Узагальнено існуючі теоретичні та практичні дослідження у сфері університетського підприємництва провідних країн світу (на досвіді США). Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Романовський, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; ректор Українсько-американський гуманітарний інституту "Вісконсінський Міжнародний Університет (США) в Україні"); Романовська, Юлія (кандидат філологічних наук; професор; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова) |
Кравченко, В. В. (кандидат наук з державного управління; доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності). Аналіз програм підготовки докторів філософії в галузі управління освітою в університетах США / В. В. Кравченко> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління". - 2015. - № 1. - С. 44-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Управління персоналом Управление персоналом США Кл.слова (ненормовані): доктор філософії -- управління освітою -- програми підготовки докторів філософії -- навчальні компоненти програм -- досвід США -- державне управління -- підготовка докторів філософії -- американські університети -- доктор философии -- управление образованием -- программы подготовки докторов философии -- учебные компоненты программ -- опыт США -- государственное управление -- подготовка докторов философии -- американские университеты Анотація: Виокремлено основні характеристики програм підготовки докторів філософії в галузі управління освітою в США на основі аналізу структури та змісту таких програм з обраних американських університетів. Утримувачі документа: Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000 |