Дамірлі, М. (доктор юридичних наук; професор кафедри права Європейського Союзу та порівняльного правознавства Національного університету "Одеська юридична академія"; м. Одеса; Україна). Природа і статус порівняльного правознавства / М. Демерлі> // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 323-334. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Дискусії з приводу порівняльного правознавства та основні підходи до визначення його статусу ; Основні способи обгрунтування науковості порівняльного правознавства ; Онтологічні критерії науковості порівняльного правознавства та його практична необхідність ; Гносеологічні (епістемологічні) критерії науковості порівняльного правознавства і його концептуальна необхідність ; Інституційно-організаційні критерії порівняльного правознавства . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право Международное право Міжнародне право Кл.слова (ненормовані): гносеологические критерии -- гносеологічні критерії -- институциональные критерии -- інституціональні критерії -- концептуальные основи -- концептуальні основи -- научное классифицирование -- наукове класифікування -- научно-исследовательские центры -- науково-дослідні центри -- научные дискуссии -- наукові дискусії -- объектная направленность -- об'єктна спрямованість -- онтологические критерии -- онтологічні критерії -- организационные критерии -- організаційні критерії -- отличительные признаки -- відмінні ознаки -- правовые системы -- правові системи -- предметная специфика -- предметна специфіка -- специфическая методология -- специфічна методологія -- терминология -- термінологія -- юридическая компаративистика -- юридическая компаративистика -- юридические дисциплины -- юридичні дисципліни -- эпистемологические критерии -- епістемологічні критерії Анотація: Текст вступної лекцї до курсу "Природа і статус порівняльного правознавства", який містить як висвітлення місця юридичної компаративістики серед інших теоретико-правових дисциплін, так й має на меті дати всебічне обгрунтування науковості даної галузі юридичної науки. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Йеринг, Рудольф (германский юрист; философ права ; 1818-1892) \о нем\; Институт государства и права им. В. Н. Корецкого НАН Украины \о нем\Институт законодательства и сравнительного правоведения при Правительстве РФ \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ). Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. - № 12. - С. 449-457 : кол.іл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): информационные технологии -- інформаційні технології -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- качественное оценивание -- якісне оцінювання -- кибернетические системы -- кібернетичні системи -- компании -- компанії -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- материальное поощрение -- матеріальне заохочення -- организационные критерии -- організаційні критерії -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рекрутинг -- социальные сети -- соціальні мережі -- специализированные программные комплексы -- спеціалізовані програмні комплекси -- трудовое участие -- трудова участь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- экономическая эффективность -- економічна ефективність Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна) |