Сейдаметова, Зарема (завідувач кафедри інформаційно-комп'ютерних технологій Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; професор; учасник Fulbright Scholar Program 2013-2014 (Університет Дюка, Пн. Кароліна, США)). Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 50-59 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования США Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- CS-освіта -- CS-образование -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- модернізація CS-освіти -- модернизация CS-образования -- освітні стандарти -- образовательные стандарты -- мови програмування -- языки програмирования -- вивчення програмування -- изучение програмирования -- закон Астрахана -- Астрахана закон Анотація: Представлений педагогічний інструментарій, що забезпечує високу якість підготовки фахівців у сфері Computer Science (CS) в американських університетах. Автори вважають за необхідне краховувати при складанні програм навчання, підготовки навчальних курсів рекомендації освітнього стандарту CSCC 2013, сучасні підходи до вивчення програмування, закон Астрахана (орієнтація на творчі завдання для студентів), а також можливість залучення студентів і аспірантів як помічників викладача. Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ" Дод.точки доступу: Темненко, Валерій (доцент кафедри прикладної математики Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Computor Scince Computinq Curricula \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея). Проактивна бізнес-освіта [Текст] : опис кейсу / Х. -Д. Шін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 348-355 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Высшее образование Вища освіта Южная Корея Південна Корея Кл.слова (ненормовані): бизнес-колледжи -- бізнес-коледжі -- бизнес-образование -- бізнес-освіта -- креативность образования -- креативність освіти -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- проектное обучение -- проектне навчання -- преподавание -- викладання -- проактивное образование -- проактивна освіта -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- коммуникативные проблемы -- комунікативні проблеми Анотація: Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестру та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 з 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО). Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури / Анна-Марія Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-20. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): инновационные технологии обучения -- образовательные интернет-технологии -- навчальні інтернет-технології -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- культура мовлення -- культура речи -- культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новітні технології навчання -- особистість учителя -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- технологическая карта урока -- технологічна карта уроку -- учитель зарубежной литературы -- учитель зарубіжної літератури Анотація: Автор досліджує педагогічний інструментарій учителя зарубжної літератури - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів навчання, якими володіє педагог і які він використовує в процесі навчання. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\4.pdf |
Гайченко, О. В. (методист Миколаївського методичного центру). Діти найліпше вчаться тоді, коли їх заохочують до спілкування / Ольга Гайченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 21-23. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): активні методи навчання -- активные методы обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури -- уроки-тренинги -- уроки-тренінги Анотація: Автор пропонує матеріали для уроків-тренінгів з вивчення зарубіжної літератури. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\5.pdf |