Ткачук, Юлія Контекст для культурної катастрофи: роман "Надзвичайно голосно та неймовірно близько" Дж. С. Фоера як пошук історії-зцілення / Юлія Ткачук> // Слово і час : Науково-теоретичний журнл. - 2009. - № 1. - С. 38-44. - Бібліографія : С.44 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Літературознавство Література США, 21 ст. Литературоведение Литература США, 11 сентября 2001 г. Кл.слова (ненормовані): американская литература -- американська література -- история-исцеление -- історія-зцілення -- катастрофи культурні -- катастрофы культурные -- крос-культурна взаємодія -- кросс-культурное взаимодействие -- культурні катастрофи -- межкультурное взаимодействие -- межкультурный контекст -- міжкультурна взаємодія -- міжкультурний контекст -- наративна стратегія -- наратор -- нарративная стратегия -- нарратор -- оповідання історій -- оповідач -- переживание -- переживання -- подолання травми -- постмодернизм -- постмодернізм -- преодоление травмы -- рассказчики -- рассказывание историй -- роман постмодернистский -- роман постмодерністський -- терористичні акти -- террористические акты -- травма психологическая -- травма психологічна -- трагическое в литературе -- трагічне в літературі -- постмодерністський роман -- психологічна травма Анотація: Досліджується, як постмодерністський роман Джонатана Сафрана Фоера конструює пошук історії-зцілення, використовуючи різноманітні стратегії (насамперед наративні) подолання психологічної травми людської свідомості внаслідок переживання катастрофи - тер акту 11 вересня 2001 р. у США. Автор включає досвід та переживання героїв свого роману в широкий міжкультурний та інтертекстуальний контекст, індивідуальні втрати проектуються в загальний наратив відповіді культури на травматичну подію, а ця контексту алізація має значення для крос-культурної взаємодії. Дод.точки доступу: Фоэр, Джонатан Сафран (прозаїк) \о нем\ |
Джонсон, Джон (професор Аризонського державного університету (Темпе, США)). Екзистенціальні аспекти довіри / Джон Джонсон, Андрій Мельников> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 78-93. - Бібліографія : С.92-93. - На рус. яз.
Рубрики: Соціологія Социология, 21 ст. Україна Кл.слова (ненормовані): абсурд -- доверие -- довіра -- екзистенційна соціологія -- екзистенційне переживання -- екзистенційний досвід -- индивидуальный опыт -- індивідуальний досвід -- масова недовіра -- массовое недоверие -- мониторинг общественного мнения -- моніторинг громадської думки -- настроения социальные -- настрої соціальні -- недоверие -- недовіра -- социальная справедливость -- социальное доверие -- соціальна довіра -- соціальна справедливість -- страх -- украинское общество -- українське суспільство -- экзистенциальная социология -- экзистенциальное переживание -- экзистенциальный опыт Анотація: Проблеми довіри розглянуті крізь призму екзистенціальної соціології; в основу дослідження покладено дані щорічного моніторингу громадської думки, здійснюваного Інситутом соціології НАНУ. Автори вивчають джерела довіри та її роль в індивідуальному досв іді особистості (в теорії Еріка Еріксона та ін.), структуру та рівні довіри (в працях Тетяни Скрипкіної та П. Штомпки), феномен масової недовіри в українському суспільстві і досвід переживання довіри, екзистенційний вибір та почуття абсурду і страху я к екзистенційних аспектів довіри/недовіри. Проблема недовіри громадян в українському суспільстві має бути переформульована як проблема соціальної справедливості. Дод.точки доступу: Мельников, Андрій; Эриксон, Эрик \о нем\; Штомпка, Петер \о нем\; Скрипкина, Татьяна \о ней\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Загороднюк, Тетяна (аспірантка Кам'янець-Подільського національного університету). Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): моральне виховання школярів -- учні підліткового віку -- почуття корисності -- емоційні переживання -- співпереживання -- децентрація -- піклування -- турботливе становлення до людей -- безкорисливе служіння людям -- програми виховання -- технологія системи виховних занять -- моральное воспитание школьников -- ученики подрасткового возраста -- чувство полезности -- эмоциональные пережтвания -- сопереживание -- децентрация -- забота -- заботливое отношение к людям -- бескорыстное служение людям -- программы воспитания -- технология системы воспитательных занятий Анотація: Розкривається сутність поняття "почуття корисності для іншої людини", висвітлюється зміст його структурних компонентів. Подається програма виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку, описуються форми, прийоми та принципи формування цього почуття в зазначеній віковій групі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скок, Н. С. (викладач Донецького державного університету управління). Електоральна поведінка жителів Донецької області в контексті дослідження впливу суб'єктивного часу на соціальну поведінку особистості / Н. С. Скок> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 80-83. - Бібліографія : С.83 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Україна Донецька область Кл.слова (ненормовані): електоральна поведінка -- политическая социология -- політична соціологія -- социальное поведение -- соціальна поведінка -- суб'єктивний час -- суб'єктивні переживання -- субъективное время -- субъективные переживания -- электоральное поведение Анотація: У статті досліджується електоральна поведінка (як вид соціальної поведінки) в контексті впливу на неї суб'єктивного часу. |
Бех, І. Д. Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя. |
Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України). Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- рефлексия -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- функція самостійності -- функция самостоятельности -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания -- породжувальна функція -- порождающая функция -- самоутверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- функція самоцінності -- функция самоценности -- консолідуюча функція -- консолидирующая функция -- функція душевного умиротворення -- функция душевного удовлетворения Анотація: Розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліографія : С.16 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): емоційні переживання -- консолидирующая функция -- консолідуюча функція -- личность -- особистість -- породжувальна функція -- порождающая функция -- психологическая рефлексия -- психология личности -- психологічна рефлексія -- психологія особистості -- развитие личности -- рефлексия -- рефлексія -- розвиток особистості -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- самостверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- функция душевного умиротворения -- функция самоценности -- функція душевного умиротворення -- функція самоцінності -- эмоциональные переживания -- Я-концепция -- Я-концепція Анотація: В статті розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії. На основі проведеного аналізу змістовно-цільової своєрідності та сутнісних характеристик особистісної рефлесії розкрито основні її функції: породжувальна функція рефлексії, акмецентрована функція рефлексії, самозахисна функція рефлексії, функція самоцінності, консолідуюча функція рефлексії, функція душевного умиротворення. |
Вертій, Олексій (доктор філологічних наук; Суми). Методика вивчення української літератури на сучасному етапі: основні ознаки й поняття [Текст] / О. Вертій> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 4. - С. 28-36. - закінчення, початок у № 3 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української літератури Методика преподавания украинской литературы Україна Украина Кл.слова (ненормовані): українська література -- патріотичне виховання -- національне виховання -- національна методика вивчення української літератури -- національний світогляд -- світогляд праукраїнців -- національна свідомість -- національна самосвідомість -- національне світовідчуття -- національне світосприйняття -- національне світорозуміння -- національне світовираження -- національне світоутвердження -- культ жінки -- культ героїв -- культ матері -- природні національні вірування та уявлення -- культ краси -- ідея, як почування -- культурний націоналізм -- національна духовність -- національна ідея -- національне буття -- мета життя -- національний дух -- украинская литература -- патриотическое воспитание -- национальное воспитание -- национальная методика изучения украинской литературы -- национальное мировоззрение -- мировоззрение праукраинцев -- национальное сознание -- национальное самосознание -- национальное мироощущение -- национальное мировосприятие -- национальное миропонимание -- национальное мировыражение -- национальное мироутверждение -- культ женщины -- культ героев -- культ матери -- естественные национальные верования и представления -- культ красоты -- идея, как ощущение -- культурный национализм -- национальная духовность -- национальная идея -- национальное бытие -- цель жизни -- национальный дух -- смысл жизни -- смисл життя -- цінність життя -- життєва позиція -- національна честь -- національна гідність -- національна воля -- патріотизм -- мужність -- мудрість -- ценность жизни -- жизненная позиция -- национальная честь -- национальное достоинство -- национальная воля -- патриотизм -- мужество -- национальное вырождение -- мудрость -- національна література -- національний зміст літератури -- внутрішні форми -- зовнішні форми -- національний характер -- національний тип героя -- національний тип зв'язків героя зі світом -- національний колорит -- національна картина світу -- закони композиції -- національна сутність літератури -- національна самодостатність літератури -- національна самобутність літератури -- естетична оцінка -- естетичний ідеал -- переживання художнього твору -- пізнавальні емоції -- естетично розвинута особистість -- художня творчість -- національні естетичні цінності -- естетична свідомість -- національна система естетичного виховання -- ідейне та моральне семопізнання -- национальная литература -- национальное содержание литературы -- внутренняя форма -- внешняя форма -- национальный характер -- национальный тип героя -- национальный тип связей героя с миром -- национальный колорит -- национальная картина мира -- законы композиции -- национальная сущность литературы -- национальная самодостаточность литературы -- национальная самобытность литературы -- воспроизведение и превращение -- эстетические потребности -- эстетический вкус -- эстетическое отношение -- эстетическая оценка -- эстетический идеал -- переживание художественного произведения -- познавательные эмоции -- эстетически развитая личность -- художественное творчество -- национальные эстетические ценности -- эстетическое сознание -- национальная система эстетического воспитания -- идейное и моральное самопознание -- ідейна і моральна самооцінка -- ідейна та моральна самосвідомість -- національна духовність -- моральна особистість -- идейная и моральная самооценка -- идейное и моральное самосознание -- национальная духовность -- моральная личность Анотація: Подане визначення головних рис національного світогляду Українців. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (07.05.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Кострюкова, М. С. (преподаватель кафедры философии Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара). Экзистенциальный анализ как путь обретения человеком себя / М. С. Кострюкова> // Грані. - 2012. - № 1. - С. 45-48. - Бібліографія: : С.48 : 13 назв
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): буття-у-світі -- бытие-в-мире -- екзистенційна онтологія -- екзистенційне переживання -- екзистенційний аналіз -- онтология экзистенциальная -- переживание -- переживання -- экзистенциальное переживание -- экзистенциальный анализ Анотація: Статья посвящена исследованию методологических оснований понимания сущности человека в одном из влиятельнейших направлений современного психоанализа - экзистенциальном анализе. Прослеживается связь между феноменологией Э. Гуссерля, фундаментальной онт ологией М. Хайдеггера и экзистенциальним анализом Л. Бинсвангера, М. Босса и В. Франкла, а также его модернизированными учениями. Дод.точки доступу: Хайдеггер, М. (немецкий философ-экзистенциалист ; 1889-1976) \о нем\; Франкл, Виктор (австрийский психиатр; психолог; невролог ; 1905-1997) \о нем\; Гуссерль, Э. (немецкий философ; основатель феноменологии ; 1859-1938) \о нем\; Гайдеггер, Мартін (німецький філософ ; 1889-1976) \про нього\; Босс, Медард (1904-1990) \о нем\; Бинсвангер, Людвиг (1881-1966) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Мельник, В. В. (кандидат філософських наук; доцент Слов'янського державного педагогічного університету). Страх самотності та смерті як екзистенціал людського буття / В. В. Мельник> // Грані. - 2011. - № 5. - С. 73-76. - Література : С.76 : 11 назв
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): буття людини -- бытие человека -- екзистенційне переживання -- личность -- нарцисизм -- нарциссизм -- одиночество -- особистість -- самотність -- смерть человека -- страх смерти -- страх смерті -- экзистенциальное переживание -- экзистенция Анотація: Страх самотності та смерті - невід'ємна частина екзистенції як соціального і культурного аспекту. Природність смерті для людини неминуча, але кожна людина боїться померти наодинці. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Скільський, Дмитро (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри загальної педагогіки Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту імені Тараса Шевченка; заслужений працівник освіти України). До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі / Д. Скільський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- естетичне виховання школярів -- эстетическое воспитание школьников -- учбові предмети -- учебные предметы -- предмети неестетичного циклу -- предметы неэстетического цикла -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- естетичні переживання -- эстетические переживания -- естетичні елементи учбових предметів -- эстетические элементы учебных предметов Анотація: Розглянуто питання естетичного виховання школярів на уроках з предметів неестетичного циклу. Проаналізовано основні шляхи і засоби естетичного виховання учнів у навчальному процесі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Циба, В'ячеслав (магістр філософії; випускник Національного університету "Києво-Могилянська академія"). Соліпсизм: межі очевидності "Я" / В. Циба> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 47-60. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики: Філософія Теорія пізнання Философия Теория познания Кл.слова (ненормовані): теорія пізнання -- історія філософії -- картезіанська філософія -- природа соліпсизму -- очевидність самосвідомості -- суб'єктивні переживання -- наукові дискусії -- теория познания -- история философии -- картезианская философия -- природа солипсизма -- очевидность самосознания -- субъективные переживания -- научные дискуссии Анотація: З'ясовується наскільки соліпсизм укорінений у рефлексійній "очевидності самосвідомості", а також чи веде усунення граматичних засад цієї очевидності до усунення загрози соліпсизму. Дод.точки доступу: Кант, І. (німецький філософ ; 1724-1804) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Токмань, Ганна. Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзинського і філософії Габріеля Марселя / Г. Токмань> // Слово і час : науково-теоретичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 53-67. - Література : С.67 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ поэтического текста -- аналіз поетичного тексту -- екзистенційне переживання -- екзистенційні мотиви в літературі -- жанри лірики -- жанри поезії -- жанры лирики -- жанры поэзии -- жизнь и смерть как мотив литературы -- життя і смерть як мотив літератури -- инфернальное -- інфернальне -- лирический герой -- литература и философия -- лірика -- ліричний герой -- література і філософія -- мистические мотивы -- мифопоэтика -- містичні мотиви -- міфопоетика -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- смерть -- украинская литература 20 в. -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- философия экзистенциализма -- філософія екзистенціалізму -- экзистенциальное переживание -- экзистенциальные мотивы в литературе Анотація: Вірші Володимира Свідзінського розглядаються як художньо-філософський феномен. У центрі уваги дослідниці перебуває смерть коханої жінки. Проведено зіставлення поетичного розмислу з філософською системою Г. Марселя. Текстуальний аналіз застосо вано до циклів В. Свідзинського "Mortalia" і "Пам'яті З. С-ської". Використано філософські категорії існування, цінності, порога, простору, часу, кохання. Визначено особливості художніх образів та стилю. Дод.точки доступу: Свідзінський, Володимир (поет ; 1885-1941) \о нем\; Марсель, Габриэль (французский философ) \о нем\; Mortalia, цикл поезії \о произв.\; Пам'яті З. С-ської, цикл поезії \о произв.\ |
Іщенко, Євген. Концепти й екзистенціали в семантичному полі лірики Василя Стуса / Є. Іщенко> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 31-41. - Література : С.40-41 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ поэтического текста -- аналіз поетичного тексту -- екзистенціалізм -- екзистенційне переживання -- екзистенційний досвід -- екзистенційні мотиви в літературі -- лирика -- лірика -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- семантическое поле -- семантичне поле -- украинская литература 20 в. -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- художественное сознание -- художня свідомість -- экзистенциализм -- экзистенциальное переживание -- экзистенциальные мотивы в литературе Анотація: Розкрито модифікацію понять екзистенціалізму в силовому полі художнього мислення, їх перетікання з денотативного рівня в багатозначний конотативний. Обгрунтовано екзистенційний вибір В. Стуса, шо полягає в пошуках шляхів до Бога, прагненні поєднати мікросвіт із макросвітом, подолати обмежену людську природу й утвердити себе через смерть, котру поет тлумачив як вихід у нову форму існування. Утримувачі документа: НБ ДНУ ім. О. Гончара Дод.точки доступу: Стус, Василь (письменник ; 1938-1985) \о нем\ |
Ніконова, О. Ю. (старший викладач кафедри психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка). Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 53-57. - (Школа практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 37 назв. - Закінчення. Початок у № 1 за 2013 р. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
Социальная психология Україна Украина Кл.слова (ненормовані): гендерна ідентичність -- гендерная идентичность -- гендерні ролі -- гендерные роли -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания -- личность -- особистість -- співзалежності особистості -- созависимости личности -- катарсичні переживання -- катарсические переживания -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения Анотація: Пропонуються тренінгові вправи, спрямовані на зниження співзалежності. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 |
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Література : С.66 : 6 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- виховна роль -- виховні методи -- воспитание учеников -- воспитательная роль -- воспитательные методы -- духовні цінності -- духовно-ценностное переживание -- духовно-ціннісне переживання -- духовные ценности -- Его-мотиви -- етичне одухотворення навчального змісту -- навчальний зміст -- навчальний матеріал -- переживание -- переживання -- учебное содержание -- учебный материал -- широкие социальные мотивы -- широкі соціальні мотиви -- Эго-мотивы -- этическое одухотворение учебного содержания Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості на вчальним надбанням. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Гаврилькевич, В. К. (кандидат психологічних наук; старший викладач кафедри практичної психології та педагогіки Хмельницького національного університету; лікар-психіатр Хмельницького обласного психоневрологічного диспансеру). Роль емоційних станів у етіології та патогенезі ішемічної хвороби серця / В. К. Гаврилькевич> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 62-67. - (Медична психологія). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Медицинская психология Кл.слова (ненормовані): ішемічна хвороба серця -- ишемическая болезнь сердца -- емоційні фактори -- эмоциональные факторы -- емоційна реактивність -- эмоциональная реактивность -- емоційні стани -- эмоциональные состояния -- емоційно-особистісні якості -- эмоционально-личностные качества -- стресові емоційні переживання -- стрессовые эмоциональные переживания Анотація: На основі теоретичного аналізу літератури виділено основні емоційні стани, які відіграють патогенну роль у виникненні та розвитку ішемічної хвороби серця (ІХС). Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 |
Грабовець, О. В. (практичний психолог Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ст. № 29). Корекційно-профілактичні тренінги-семінари з вчителями / О. В. Грабовець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 55-61. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Практическая психология Психологія колективу Психология коллектива Кл.слова (ненормовані): конфліктогени -- конфликтогены -- емпатія -- эмпатия -- негативні емоційні переживання -- отрицательные эмоциональные переживания -- психофізіологічна саморегуляція -- психофизиологическая саморегуляция -- рефлексія -- рефлексия -- мовленнєва поведінка -- речевое поведение -- живе образне спілкування -- живое образное общение -- тренінги-семінари -- тренинги-семинары -- тести -- тесты -- тренінги для вчителів -- тренинги для учителей Анотація: Пропонується програма корекційно-профілактичного тренінгу для вчительського колективу. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Конфліктна компетентність учителя, тестова методика \о произв.\; Конфліктність учителя, тест \о произв.\; Терпимість учителя, тест \о произв.\; Такт учителя, тест \о произв.\ |
Верещак, Є. П. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психодіагностики Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Доля вченого: світогляд, успіхи, переживання. До 85-річчя від дня народження українського психолога Олексія Тимофійовича Губка (1928-2013) / Є. П. Верещак> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 60-64. - (Для того, щоб пам'ятали). - Бібліогр. наприкінці ст., 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Психология Кл.слова (ненормовані): персоналії -- персоналии -- українські психологи -- украинские психологи -- психологічна наука -- психологическая наука Анотація: Присвячено українському психологу О. Т. Губке, 85-річчя якого відзначили 28 листопада. За істотно короткий у історичному вимірі двадцятирічний період, що минув з моменту набуття Україною державного суверенітету, О. Т. Губка, як фахівець, встиг багато зробити для нашої психологічної науки. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Губка, Олексій Тимофійович (український психолог ; 1928-2013) \о нем\ |