Дивак, Володимир (молодший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій ізасобів навчання АПН України). Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Школознавство Школоведение Кл.слова (ненормовані): економічна освіта -- педагогічні працівники -- професійна підготовка -- директори шкіл -- економічна компетентність -- професійна компетентність -- підготовка педагогічних кадрів -- компетентність керівників освіти -- управлінська діяльність -- безперервне підвищення кваліфікації -- экономическое образование -- педагогические работники -- профессиональная подготовка -- директора школ -- экономическая компетентность -- профессиональная компетентность -- подготовка педагогических кадров -- компетентность руководителя образования -- управленческая деятельность -- беспрерывное повышение квалификации Анотація: Стан сучасної економічної освіти в Україні зумовлений необхідністю переходу до реформування та розвитку економічних знань, орієнтованих на аналіз економічних процесів для формування сучасних економічних поглядів у керівників освіти, спрямування економічної діяльності на ефективне управління школою, інтеграцію процесів навчання і виховання як складових освіти, що створюють засади для формування сучасного світогляду фахівців економічного спрямування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Вінарева, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; декан факультету англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов). Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 40-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Україна Украина Донецька область Донецкая область Горлівка Горловка Кл.слова (ненормовані): вчителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- новітні освітні технології -- новые образовательные технологии -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- навчальний процес -- учебный процесс -- досвід ВУЗів -- опыт ВУЗов -- виховна робота -- воспитательная работа -- подготовка педагогических кадров -- підготовка педагогічних кадрів Анотація: Розглядаються тенденції розвитку особистосі майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі вищого педагогічного навчального закладу лінгвістичного профілю. Охарактеризовано конкретні шляхи реалізації завдань, які ставить життя і держава перед системою професійної підготовки педегогічних кадрів. Дод.точки доступу: Марченко, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри педагогіки Горлівського держаного педагогічного інституту іноземних мов); Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Харченко, Т. Г. (доцент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук). Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підгтовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Франція Франция Кл.слова (ненормовані): педагогічні кадри -- підготовка педагогічних кадрів -- європейський досвід -- педагогічні навчальні заклади -- досвід європейських країн -- системи підготовки вчителів -- педагогические кадры -- подготовка педагогических кадров -- европейский опыт -- педагогические учебные заведения -- опыт европейских стран -- системы подготовки учителей Анотація: Про теорію і практику підготовки педагогічних кадрів у Французькій Республіці. |
Бурова, Елла (аспірантка кафедри педагогіки). Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з'їздів / Е. Бурова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 20 ст. 50 - 60-і рр. Образование. Педагогика История образования, 20 ст. 50 - 60-е гг. Кл.слова (ненормовані): педагогічна теорія -- педагогическая теория -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные заведения -- учительські з'їзди -- учительские съезды -- з'їзди учителів -- съезды учителей -- аналіз роботи з'їздів -- анализ работы съездов -- взаємодія педагогічної теорії та освітянської практики -- взаимодействие педагогической теории образовательной практики -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- підвищення кваліфікації вчителів -- повышение квалификации учителей -- підготовка педагогічних кадрів -- подготовка педагогических кадров Анотація: Розглянуті різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних закладів, які обговорювалися в ході роботи з'їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з'їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Шовш, Катерина (директор; коледж Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ). Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. 70-71 (15 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): підготовка педагогічних кадрів -- подготовка педагогических кадров -- інформаційна культура -- информационная культура -- соціальні педагоги -- социальные педагоги -- інформаційно-комінікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- майбутні педагоги -- будущие педагоги Анотація: Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, учителів та соціальних працівників, насамперед, важливість доступу до інформаційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються насамперед у побуті, є тією первинною базою й одночасно джерелом, із якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного статусу. |
Бутова, Віра (асистент кафедри іноземних мов та методики викладання). Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 101-108. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Фінляндія Финляндия Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- школьное образование -- якість освіти -- качество образования -- якість шкільної освіти -- качество школьного образования -- роль вчителів -- роль учителей -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- підготовка педагогіних кадрів -- подготовка педагогических кадров -- здобуття педагогічної освіти -- получение педагогического образования -- педагогічна освіта -- педагогическое образование Анотація: Досліджена роль вчителів у забезпеченні якості освіти у фінських загальноосвітніх школах. Дослідження засвідчило високий рівень компетентності та ступеня незалежності фінських вчителів. Показано особливості підготовки вчителів в університетах Фінляндії. |