Могильний, О. (доктор економічних наук). Реалії та парадокси аграрної політики / О. Могильний> // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 12. - С. 40-51 : табл.
Рубрики: Економіка Економіка сільського господарства Экономика Экономика сельского хозяйства, 2000-2007 рр. Україна Кл.слова (ненормовані): аграрна політика -- сільське господарство -- аграрне підприємництво -- державне регулювання -- сільське населення -- ресурси сільських домогосподарств -- сільські домогосподарства -- підготовка спеціалістів -- сельское хозяйство -- аграрное предпринимательство -- государственное регулирование -- сельское население -- сельские домохозяйства -- подготовка специалистов Анотація: Зроблено критичний аналіз результативності державної аграрної політики щодо підвищення добробуту зайнятих у сільському господарстві, розвитку кооперації малих і середніх форм аграрного підприємництва, а також стану підготовки та закріплення кваліфікованих кадрів на селі. Обгрунтовано необхідність удосконалення механізму державного регулювання аграрної сфери щодо зазначених питань з метою підвищення її конкурентоспроможності в умовах лібералізації агропродовольчих ринків. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2243ж - Б.ц.) (вільний) |
Чорний, Олександр (кандидат історичних наук; викладач Кіровоградського державного педагогічного університету). Реформування системи підготовки морських спеціалістів на півдні України у 1850 - 1860-х роках / Олександр Чорний> // Історичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 82-90. - Бібліографія : С.90 : 32 назви. - В БИБИЛОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол. История Україна Миколаїв Севастополь Кл.слова (ненормовані): адмиралтейские мастерские -- адмиралы -- адмірали -- адміралтейські майстерні -- військова освіта -- військово-морська освіта -- військово-морський флот -- военное образование -- военно-морское образование -- военно-морской флот -- история военно-морского флота России -- история образования -- історія військово-морського флоту -- історія освіти -- морские офицеры -- морские специалисты -- морские школы -- морські офіцери -- морські спеціалісти -- морські школи -- офицерский состав флота -- офіцерський склад флоту -- підготовка офіцерів -- підготовка спеціалістів -- подготовка офицеров -- подготовка специалистов -- портові ремісничі школи -- портовые ремесленные школы -- реформирование образования -- реформування освіти -- специальное образование -- спеціальна освіта -- Черноморские морские училища -- школа флотских юнкеров -- школа флотських юнкерів Анотація: Досвід реформування Чорноморських морських училищ і шкіл у 50 - 60-х рр. 19 ст. у зв'язку з появою парового флоту. Діяльність адміралів М. Лазарєва, В. Корнілова, Є. Путятина щодо реформування воєнно-морської освіти та створення спеціальних військово- морських навчальних закладів. Дод.точки доступу: Корнилов, Владимир Алексеевич (генерал ; 1806-1854) \о нем\; Лазарев, Михаил Петрович (1788-1852) \о нем\; Путятин, Ефим Васильевич (1803-1883) \о нем\; Чорноморська гардемаринська рота,учбовий заклад \о нем\; Черноморский флот \о нем\ |
П78 Профессиональная подготовка специалистов железнодорожного транспорта с использованием тренажеров / С. В. Мямлин, Е. П. Блохин, В. В. Жижко, Е. А. Письменный> // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тезисы LXYI Междунар. науч.-практ. конф. (11.05-12.05 2006) / ДНУЗТ им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2006 = Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. - С. 348-349
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КБМ -- ТРЕНАЖЕРЫ -- ТРЕНАЖЕРИ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Дод.точки доступу: Мямлин, С. В.; Блохин, Е. П.; Жижко, В.В.; Письменный, Е. А. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор). Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр. Образование. Педагогика Україна Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти. Дод.точки доступу: Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний) |
Ткаченко, Л. (методист УМЦ Міністерства транспорту та зв'язку України). МИНУЛЕ... СЬОГОДЕННЯ... МАЙБУТНЄ... / Л. Ткаченко> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 63-64 : фото
Освіта Украина Черновцы Україна Чернівці Кл.слова (ненормовані): образование -- учебные заведения -- подготовка специалистов -- воспитательная работа -- национальное воспитание -- семинар -- освіта -- учбові заклади -- підготовка фахівців -- виховна робота -- національне виховання Анотація: Про роботу Чернівецького транспортного коледжу - державного навчального закладу України першого рівня акредитації, що готує фахівців для транспортної галузі. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Чернівецький транспортний коледж (Чернівецький технікум залізничного транспорту) \про нього\; Художньо-естетичне виховання молоді, відродження духовності та національних традицій українського суспільства, семінар заступників директорів з питань гуманітарної освіти та виховання вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації транспортної галузі \про нього\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (26.08.2009р. Інв.2862ж - Б.ц.) (вільний) |
Виткалов, В. (завідувач кафедри культурології Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат педагогічних наук; професор). Культурологічна освіта у системі гуманітарних знань / В. Виткалов, О. Граб> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 88-95. - Библиогр. в конце ст.
Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- гуманітизація освіти -- підготовка фахівців -- вищі навчальні заклади -- культурологическое образование -- высшее образование -- гуманитизация образования -- подготовка специалистов -- высшие учебные заведения Анотація: Розкривається кризова ситуація щодо планування "Культурології" як нормативної дисципліни у системі вищої освіти некультурологічного спрямування. Наголошується роль культурологічної освіти у формуванні критичного стилю мислення, навичок аналітико-оцінювальної практики. Дод.точки доступу: Граб, О. (доцент кафедри культурології Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат мистецтвознавства) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" : з досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103 / М. Бондаренко [и др.]> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 50-61 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- програмне забезпечення -- інформаційні технології -- напрями навчання -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- высшее образование -- программное обеспечение -- информационные технологии -- направления обучения -- подготовка специалистов -- инженерное образование Анотація: Висвітлено засади створення галузевих стандартів вищої освіти для напряму підготовки 050103 - "Програмна інженерія" і репрезентовано ключові елементи моделі випускника цього бакалаврату. Дод.точки доступу: Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; член-кореспондент НАН України; доктор технічних наук; професор; голова НМП 050103); Сидоров, М. (декан факультету "Комп'ютерні науки", завідувач кафедри "Інженерія програмного забезпечення" Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор; заступник голови НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Морозова, Т. (докторант Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат технічних наук; доцент; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Мендзебровський, І. (віце-президент асоціації "Інформаційні технології України"; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний) |
Коляда, М. (докторант Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; доцент кафедри радіотехніки та захисту інформації Донецького національного технічного університету). Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою / М. Коляда> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 66-76
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека -- інформаційна компетентність -- управління інформаційною безпекою -- підготовка фахівців -- захист інформації -- навчальні дисципліни -- вища школа -- информационная безопасность -- информационная компетентность -- управление информационной безопасностью -- подготовка специалистов -- защита информации -- учебные дисциплины Анотація: Розглядаються питання формування варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою. Як приклад наведено анотації вибірникової частини програми за всіма циклами дисциплін. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний) |
Степко, М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
П 78 Пічурін, В. В. Психофізична підготовка як компонент системи формування фахівця / В. В. Пічурін, Н. В. Лутаєва> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : Тези доповідей 68 Міжнародної науково-практичної конференції. 22.05 - 23.05. 2008 / ДНУЗТ ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - С. 184-185
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФВ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- ПСИХОФИЗИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА -- ПСИХОФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА Дод.точки доступу: Лутаєва, Н. В.; Лутаева, Н. В.; Пичурин, В. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 53 Кобилянський, О. В. Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 99-104
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- подготовка специалистов -- безопасность жизнедеятельности -- ВИЩА ОСВІТА -- підготовка спеціалістів -- безпека життєдіяльності Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бобало, Ю. (ректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук; професор). Організація контролю якості підготовки фахівців у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 5-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища школа -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- якість освіти -- контроль якості викладання -- навчальний процес -- види контролю -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- качество образования -- контроль за качеством преподавания -- учебный процесс -- виды контроля Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в Національному університеті "Львівська політехніка". Дод.точки доступу: Гунькало, А. (начальник відділу забезпечення функціонування системи управління якістю національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук); Загородній, А. (проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; професор); Національний університет "Львівська політехніка" \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Левочко, М. (доцент кафедри обліку і аудиту Державної академії статистики; кандидат педагогічних наук). Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи / М. Левочко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 111-115. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- економічна освіта -- підготовка фахівців -- высшее образование -- экономическое образование -- подготовка специалистов Анотація: Розглядається проблема нерозробленості теоретичних підходів до покликання та вибору обліково-економічної освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Теслик, А. Г. Научно-технические аспекты подготовки пособий для учебных заведений железнодорожного транспорта I и II уровней аккредитации / А. Г. Теслик, В. В. Бобров, Ю. В. Комов> // Локомотив-информ. - 2010. - № 2. - С. 18-19
НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА -- НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ -- НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ Дод.точки доступу: Бобров, В. В.; Комов, Ю. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (03.03.2010р. Інв.3142ж - Б.ц.) (вільний) |
Рудишин, С. Д. Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища. |
Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці. |
Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання. |
Бендера, І. (директор Інституту механізації та електрифікації сільського господарства Подільського державного аграрно-технічного університету; професор кафедри сільськогоподарських машин; кандидат технічних наук). Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. Бендера> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 61-78 : табл., сх. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- підготовка фахівців -- кредитно-модульна система -- нормативні документи -- методична документація -- паспортизація навчального процесу -- індивідуальні навчальні плани -- анкети -- высшее образование -- подготовка специалистов -- нормативные документы -- методическая документация -- паспортизация учебного процесса -- индивидуальные учебные планы Анотація: Наводяться основні вимоги до структури, змісту і наповнення навчально-методичних комплексів (паспортів) студентів з організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Луцький, М. (перший проректор Національного авіаційного університету; кандидат технічних наук; доцент). Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 104-111 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- IT-фахівці -- інженерна освіта -- програмісти -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- программисты Анотація: Розглядаються умови підготовки фахівців з програмного забезпечення в контексті нового бакалаврату "Програмна інженерія" в Національному авіаційному університеті на факультеті комп'ютерних наук. Дод.точки доступу: Сидоров, М. (декан факультету комп'ютерних наук Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор); Національний авіаційний університет \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шляхи розв'язнення проблем підготовки спеціалістів з промислової та цивільної безпеки з урахуванням вимог сьогодення> // Безпека життєдіяльності. - 2010. - № 2. - С. 13-16
Высшее образование Безпека життєдіяльності Вища освіта Кл.слова (ненормовані): подготовка специалистов -- безопасность жизнедеятельности -- высшее образование -- учебная дисциплина -- безпека життєдіяльності -- вища освіта -- підготовка спеціалістів Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |