Куцевич, В. В. (доктор архітектури).
    Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. / В. В. Куцевич // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2009. - № 9/10. - С. 9-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0135-1699
ББК 85.11
Рубрики: Будівництво
   Строительство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
нормативне забезпечення -- підприємства торгівлі -- об'єкти обслуговування -- типологічні особливості -- торговельні центри -- торговельні зали -- нормативні положення -- нормативное обеспечение -- предприятия торговли -- объекты обслуживания -- типологические особенности -- торговые центры -- торговые залы -- нормативные положения -- проектування підприємств торгівлі -- архітектура підприємств торгівлі -- проектирование предприятий торговли -- архитектура предприятий торговли
Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.





    Чорна, М. В. (доктор економічних наук; професор; Харківський університет харчування та торгівлі).
    П'ять сил конкуренції : особливості прояву в сучасній роздрібній торгівлі / М. В. Чорна // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 83-87 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
розничная торговля -- роздрібна торгівля -- підприємства торгівлі -- предприятия торговли -- динаміка попиту -- динамика спроса -- конкуренция -- конкуренція -- силы конкуренции -- сили конкуренції -- способность торговаться -- здатність торгуватися -- угроза появления конкурентов -- загроза появи конкурентів -- уровень соперничества -- рівень суперництва -- гибкая система ценообразования -- гнучка система ціноутворення -- ценообразование -- ціноутворення -- цінова політика
Анотація: У статті визначено особливості прояву п'яти сил конкуренції в сучасні й роздрібній торгівлі з урахуванням галузевої специфіки та виокремлення різних стратегічних груп підприємств.





    Корсак, Віктор Іванович (генеральний директор ТОВ "Наш Край Груп"; м.Луцьк; Україна; кандидат медичних наук).
    "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів : (на прикладі поліпшення якості обслуговування споживачів у роздрібній торгівлі) / В. І. Корсак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 131-137 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04-2 + 65.422(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика розничной торговли

   Економіка роздрібної торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы розничной торговли -- бізнес-процеси розбрібної торгівлі -- розничная торговля -- розбрібна торгівля -- динамический видеоаудит -- динамічний відеоаудит -- контролинг -- контролінг -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- стабильное развитие регионов -- сталий розвиток регіонів -- экономическая эффективность розничной торговли -- економічна ефективність роздрібної торгівлі -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі
Анотація: Обгрунтовано можливість вирішення сьогоденних проблем суспільства з одночасним урахуванням потреб прийдешніх поколінь, що є єдиним шляхом забезпечення сталого розвитку. Запропоновано сучасну методику контролінгу діяльності торговельних закладів, яка підвищить ефективність діяльності роздрібних організацій і покращить якість обслуговування населення регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске




    Матюха, Микола Миколайович (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку).
    Методичні аспекти побудови аналітичного балансу як форми управлінської звітності / М. М. Матюха // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 9-13 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.052.2
Рубрики: Економіка
   Облік. Бухгалтерський облік

   Экономика

   Учет. Бухгалтерский учет

Кл.слова (ненормовані):
аналітичний баланс -- аналитический баланс -- управлінська звітність -- управленческая отчетность -- підприємства торгівлі -- предприятия торговли -- етапи формування управлінського балансу -- этапы формирования управленческого баланса -- управлінський баланс -- управленческий баланс -- завдання управлінського балансу -- задачи управленческого баланса -- форми представлення звітів -- формы представления отчетов -- представлення управлінських звітів -- представление управленческих отчетов -- способи побудови аналітичних балансів -- способы построения аналитических балансов -- структурна форма управлінського балансу -- структурная форма управленческого баланса
Анотація: Розкрити методичні аспекти побудови аналітичного балансу як форми управлінської звітності. Представлені етапи підготовки аналітичного балансу, подається характеристика управлінських балансів підприємств.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів [Текст] / М. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 55-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

    Одеська область

    Одесская область

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика роздрібної торгівлі -- класифікація методів ціноутворення -- роздрібна торгівля -- підприємства торгівлі -- підприємства роздрібної торгівлі -- торговельні мережі -- класифікація підприємств роздрібної торгівлі -- зарубіжний досвід -- регіони України -- споживча вартість товарів -- ценовая политика розничной торговли -- классификация методов ценообразования -- розничная торговля -- предприятия торговли -- предприятия розничной торговли -- торговые сети -- классификация предприятий розничной торговли -- зарубежный опыт -- регионы Украины -- потребительская стоимость товаров
Анотація: Розглянуто теоретико- прикладні оложення формування механізмів ціноутворення, а також чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Колотій, В'ячеслав Олександрович (здобувач Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Донецьк; Україна).
    Науково-методичні основи використання потенціалу підприєств будівельного рітейлу в контексті сталого розвитку / В. О. Колотій // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 150-155 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.31в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика строительства

   Економіка будівництва

   Конкуренция

   Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
потенциал предприятия -- потенціал підприємства -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі -- розничные сети -- роздрібні мережі -- стойчивое развитие -- сталий розвиток -- торговля строительными товарами -- торгівля будівельними товарами -- строительные товары -- будівельні товари -- финансовые показатели -- фінансові показники
Анотація: Розглянуто науково-методичні основи формування і використання потенціалу підприємств торгівлі будівельними товарами та їх сталого розвитку на конкурентному ринку. Запропоновано підхід до аналізу потенціалу підприємств будівельного рітейлу та зроблено висновки щодо можливості роздрібним підприємствам на ринку будівельних товарів дістати реальних конкурентних переваг та забезпечити гарантовану реалізацію своїх економічних програм, стабілізацію товарної та збутової політики тощо.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
    Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації -- рекламні агентства -- соціально-етичний маркетинг -- етична інтерактивність -- підприємства торгівлі -- інформаційні технології в торгівлі -- інтереси споживачів -- конфіденційність -- захист персональних даних -- интернет-маркетинговые коммуникации -- рекламные агентства -- социально-этический маркетинг -- этическая интерактивность -- предприятия торговли -- информационные технологии в торговле -- интересы потребителей -- конфиденциальность -- защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.





    Савчук, А. М. (аспірант кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 66-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационные системы -- інформаційні системи -- информационное обеспечение маркетинга -- інформаційне забезпечення маркетингу -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- система информационного обеспечения -- система інформаційного забезпечення
Анотація: Розглянуто основні завдання стратегічного маркетингу підприємств торгівлі та особливості формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено основні складові системи інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі, показано їхній взаємозв'язок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске




    Краус, К. М. (асистент кафедри комерційної діяльності та підприємництва).
    Венчурне фінансування маркетингової політики малого торговельного бізнесу в Україні / К. М. Краус // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний маркетинг -- венчурне фінансування маркетингу підприємств торгівлі -- венчурний капітал -- малий бізнес -- бізнес-ангели -- торговельні підприємства -- торгівельні підприємства -- підприємства торговлі -- малі торговельні підприємства -- інновації в торговлі -- маркетингова політика підприємств -- маркетинг торговельних підприємств -- инновационный маркетинг -- венчурное финансирование маркетинга предприятий торговли -- венчурный капитал -- малый бизнес -- бизнес-ангелы -- торговые предприятия -- предприятия торговли -- малые торговые предприятия -- инновации в торговле -- маркетинговая политика предприятий -- маркетинг торговых предприятий
Анотація: З’ясовано сутність інноваційного маркетингу та обґрунтовано актуальність використання його засад малими бізнес-суб’єктами торгівлі. Запропоновано фінансувати стратегічні напрями їх маркетингової політики за рахунок венчурного капіталу. Досліджено форми венчурного фінансування маркетингової діяльності малого торговельного бізнесу, їх ключові переваги та недоліки. Розглянуто види “бізнес-ангелів”, узагальнено їх роль і значення у фінансуванні маркетингової політики малих бізнес-суб’єктів торгівлі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\42.pdf




    Дрига, С. Г. (доктор економічних наук; професор; Київський національний торговельно-економічний університет).
    Структура капіталу підприємств торгівлі та підходи до її оптимізаії в сучасних умовах [Текст] / С. Г. Дрига, І. Д. Міщенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 83-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы торговых предприятий

   Фінанси торговельних підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
підприємства торгівлі -- предприятия торговли -- заемный капитал -- позиковий капітал -- научные подходы -- наукові підходи -- оптимизационное моделирование -- оптимізаційне моделювання -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- собственный капитал -- власний капітал -- структура капитала предприятий торговли -- структура капіталу підприємств торгівлі -- капитал предприятий торговли -- капітал підприємств торгівлі -- структурная оптимизация -- структурна оптимізація -- терминология -- термінологія -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи
Анотація: Уточнено поняття структури капіталу, досліджені наявні концепції оптимізації структури капіталу з точки зору можпивості їх використання для вітчизняних підприємств торгівлі. Також досліджено фактори, що впливають на структуру капіталу підприємств торпвлі в кризових умовах, та запропоновано модель оптимізації структури у відповідь на зміну кон'юнктури ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Міщенко, І.Д. (аспірант кафедри економіки і фінансів підприємств Київського національного торговельно-економічного університету)




    Лабурцева, О. І. (доктор економічних наук; професор; професор кафедри маркетингу та реклами).
    Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств / О. І. Лабурцева // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 79-91 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства -- маркетингові ризики торговельних підприємств -- управління ризиками -- репутаційні ризики -- підприємства торгівлі -- маркетинговые риски торговых предприятий -- управление рисками -- репутационные риски -- торговые предприятия -- предприятия торговли
Анотація: Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти об'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забезпечення та при прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торговельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2016_4\7.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Камінський, Сергій Іванович (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри економіки та фінансів підприємства Київського національного торговельно-економічного університету).
    Управління ризиками в процесі управління фінансовим циклом підприємства торгівлі [Текст] / С. І. Камінський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 117-125 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы торговых предприятий

   Фінанси торговельних підприємств

Кл.слова (ненормовані):
валовая прибыль -- валовий прибуток -- антикризисное управление -- антикризове управління -- имущественные потери -- майнові втрати -- контроль -- методический инструментарий -- методичний інструментарій -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- підприємства торгівлі -- предприятия торговли -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансовое равновесие -- фінансова рівновага -- финансовые риски предприятий торговли -- фінансові ризики підприємств торгівлі -- финансовые циклы предприятий торговли -- фінансові цикли підприємств торгівлі
Анотація: Розглянуто механізм управління фінансовими ризиками в процесі управління фінансовим циклом підприємства торгівлі. Запропоновано основні етапи даного процесу. Наведено методичний інструментарій обґрунтування управлінських рішень за критерієм допустимих ризиків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Головко, Тетяна Володимирівна (аспірант).
    Обгрунтування типу політики управління грошовими потоками у плановому періоді на підприємствах торгівлі [Текст] / Т. В. Головко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 9. - С. 37-40 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
грошові потоки підприємств -- політика управління грошовими потоками -- чистий грошовий потік -- підприємства торгівлі -- фінанси підприємств -- фінансовий менеджмент -- денежные потоки предприятий -- политика управления денежными потоками -- чистый денежный поток -- предприятия торговли -- финансы предприятий -- финансовый менеджмент -- денежные потоки компаний
Анотація: Присвячено питанню обрання типу політики управління грошовими потоками у плановому періоді на підприємствах торгівлі. Здійснено критичний огляд основних типів політики управління грошовими потоками. Визначено основні критеріальні показники вибору типу політики управління, що описують співвідношення доходу та ризику. Визначено допоміжні критеріальні показники вибору типу політики управління, що характеризують внутрішнє та зовнішнє середовище діяльності підприємства торгівлі. Узагальнено наявність конкретних умов для обрання агресивного, помірного чи консервативного типу політики управління грошовими потоками у плановому періоді.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)