Сологуб, Наталія (учитель історії; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Організація проектної роботи на уроках історії / Н. Сологуб> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 45-47 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- методика викладання історії -- проектна робота -- метод проектів -- проектні технології -- досвід гімназій -- учебные предметы -- методика преподавания истории -- проектная работа -- метод проектов -- проектные технологии -- опыт гимназий Анотація: Про запровадження проектних елементів в навчальну діяльність, про проектний метод організації занять при вивченні історії. Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Міщенко, Наталія (директор Бердянської станції юних натуралістів). Проектні технології - перспективний шлях виховання молоді у позашкільному закладі : з досвіду роботи Бердянської станції юннатів Запорізької області / Н. Міщенко, М. Гриценко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 37-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Україна Украина Бердянск Бердянськ Кл.слова (ненормовані): проектні технології -- проектные технологии -- позашкільні заклади -- внешкольные учреждения -- станції юних натуралістів -- станции юных натуралистов -- гуртки -- кружки -- атестаційні конкурси -- атестационные конкурсы Анотація: Про практику впровадження проектних технологій у роботу по вихованню творчих здібностей у молоді. Дод.точки доступу: Гриценко, Маргарита (методист Бердянської станції юних натуралістів); Станція юних натуралістів \о ней\Впровадження нової моделі організації діяльності закладу з розвитку творчих здібностей гуртківців, прект \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ходорич, Оксана (вчителька світової літератури школи-гімназії №323 м. Києва). Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури (на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва) [Текст] / О.Ходорич> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігіфно-філософський журнал. - 2011. - № 4. - С. 202-207 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури Методика преподавания зарубежной литературы Україна Украина Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- життєві компетентності -- методика викладання літератури -- творчість учителя -- педагогічні технології -- проектні технології -- метод проектів -- інтерактивні методи навчання -- розвиваюче навчання -- компетентностный подход -- жизненные компетентности -- методика преподавания литературы -- творчество учителя -- педагогические технологии -- проектные технологии -- метод проектов -- интерактивные методы обучения -- развивающее обучение Анотація: Використання компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Дод.точки доступу: Школа-гімназія №323 \про неї\ Є примірники у відділах: ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Коса, Т. Г. (здобувач Інституту педагогіки Національної АПН України). Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-виховний процес -- проектні технології -- коледжі -- педагогічні технології -- метод проектів -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-воспитательный процесс -- проектные технологии -- колледжи -- педагогические технологии -- метод проектов Анотація: Розкрито зміст проектної технології як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю коледжу. Окреслено визначальні риси проектної технології в коледжі, наведено характеристику етапів виконання проекту. |
Єрмакова, О. (вчитель української мови і літератури; вчитель світової літератури). Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 65-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- педагогические технологии -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- проектні технології -- проектные технологии -- методика викладання літератури -- методика преподавания улитературы -- застосування проектних технологій на уроках літератури -- применение проектных технологий на уроках литературы -- проектне навчання -- проектное обучение -- технологічні особливості проектного навчання -- технологические особенности проектного обучения -- уроки світової літератури -- уроки мировой литературы Анотація: Розглянуто питання використання проектної технології на уроках літератури. Аналізується поняття педагогічної технології та принципів інноваційної діяльності. Зазначається, що педагогічна діяльність вимагає від учителя розумного поєднання технологічності й творчого підходу, має базуватися на знанні природних потреб та нахилів дитини. |
Стегній, В. Ф. (учитель вищої категорії ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5; м. Лебедин Сумської області). Формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. Ф. Стегній> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання світової літератури Методика преподавания мировой литературы Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- уроки зарубіжної літератури -- технології розвитку креативного мислення -- інтерактивне навчання -- проектні технології -- технології проблемного навчання -- мультимедійні технології -- технології ігрового навчання -- уроки-презентації -- креативное мышление -- уроки зарубежной литературы -- технологии развития креативного мышления -- интерактивное обучение -- проектные технологии -- технологии проблемного обучения -- мультимедийные технологии -- технологии игрового обучения -- уроки-презентации -- разработки уроков -- розробки уроків Анотація: Розглянуто систему формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\5.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Давліканова, Олена (координаторка проектів). Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету) [Текст] / О. Давліканова, О. Купенко, Н. Світайло> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): проектні технології -- наскрізна практична підготовка -- конкурентоспроможність випускників -- педагогічні експерименти -- рівень підготовки фахівців -- кваліфіковані кадри -- підприємства-партнери -- проектные технологии -- сквозная практическая подготовка -- конкурентоспособность выпускников -- педагогические эксперименты -- уровень подготовки специалистов -- квалифицированные кадры -- предприятия-партнеры -- дуальное образование -- дуальна освіта Анотація: Присвячена аналізу позитивного досвіду впровадження елементів дуальної освіти у Сумському державному університеті. Акцентується увага на можливостях діючої нормативної бази, організаційно-методичних підходах, ефективності проектних технологій. Підкреслюється значення наскрізної практичної підготовки для майбутньої конкурентоспроможності випускників. Дод.точки доступу: Купенко, Олена (канд. пед. наук ; доцент); Світайло, Ніна (канд. філос. наук ; доцент) |
Вороніна, Марина (кандидат педагогічних наук; викладач кафедри технологій та дизайну (напрям "Дизайн одягу")). Обгрунтування педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу / М. Вороніна,> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творческие способности -- майбутні дизайнери одягу -- будущие дизайнеры одежды -- педагогічні умови розвитку -- педагогические условия развития -- проектні технології -- проектные технологии -- розвиток творчих здібностей -- развитие творческих способностей -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Розглядено структурна складова та обґрунтовано шість основних педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу відповід но до етапів навчально-пізнавальної діяльності студентів у межах проектних технологій. Деталізовано додаткові педагогічні умови для комбінування фахових навчально-творчих завдань. |
Ковальова, Вікторія (старший учитель; вчитель початкових класів). Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Начальная школа Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- младшие школьники -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно-ориенированное образование -- творча особистість -- творческая личность -- технологія групової роботи -- технология групповой работы -- технологія проблемного навчання -- технология проблемного обучения -- технологія творчого розвитку особистості -- технология творческого развития личности -- проектні технології -- проектные технологии -- створення ситуації успіху -- создание ситуации успеха -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения Анотація: Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо). Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка |