Сологуб, Наталія (учитель історії; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Організація проектної роботи на уроках історії / Н. Сологуб // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 45-47 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- методика викладання історії -- проектна робота -- метод проектів -- проектні технології -- досвід гімназій -- учебные предметы -- методика преподавания истории -- проектная работа -- метод проектов -- проектные технологии -- опыт гимназий
Анотація: Про запровадження проектних елементів в навчальну діяльність, про проектний метод організації занять при вивченні історії.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Міщенко, Наталія (директор Бердянської станції юних натуралістів).
    Проектні технології - перспективний шлях виховання молоді у позашкільному закладі : з досвіду роботи Бердянської станції юннатів Запорізької області / Н. Міщенко, М. Гриценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 37-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Бердянск

    Бердянськ

Кл.слова (ненормовані):
проектні технології -- проектные технологии -- позашкільні заклади -- внешкольные учреждения -- станції юних натуралістів -- станции юных натуралистов -- гуртки -- кружки -- атестаційні конкурси -- атестационные конкурсы
Анотація: Про практику впровадження проектних технологій у роботу по вихованню творчих здібностей у молоді.


Дод.точки доступу:
Гриценко, Маргарита (методист Бердянської станції юних натуралістів); Станція юних натуралістів \о ней\Впровадження нової моделі організації діяльності закладу з розвитку творчих здібностей гуртківців, прект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ходорич, Оксана (вчителька світової літератури школи-гімназії №323 м. Києва).
    Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури (на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва) [Текст] / О.Ходорич // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігіфно-філософський журнал. - 2011. - № 4. - С. 202-207 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєві компетентності -- методика викладання літератури -- творчість учителя -- педагогічні технології -- проектні технології -- метод проектів -- інтерактивні методи навчання -- розвиваюче навчання -- компетентностный подход -- жизненные компетентности -- методика преподавания литературы -- творчество учителя -- педагогические технологии -- проектные технологии -- метод проектов -- интерактивные методы обучения -- развивающее обучение
Анотація: Використання компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Школа-гімназія №323 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Коса, Т. Г. (здобувач Інституту педагогіки Національної АПН України).
    Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-виховний процес -- проектні технології -- коледжі -- педагогічні технології -- метод проектів -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-воспитательный процесс -- проектные технологии -- колледжи -- педагогические технологии -- метод проектов
Анотація: Розкрито зміст проектної технології як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю коледжу. Окреслено визначальні риси проектної технології в коледжі, наведено характеристику етапів виконання проекту.





    Єрмакова, О. (вчитель української мови і літератури; вчитель світової літератури).
    Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 65-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- проектні технології -- проектные технологии -- методика викладання літератури -- методика преподавания улитературы -- застосування проектних технологій на уроках літератури -- применение проектных технологий на уроках литературы -- проектне навчання -- проектное обучение -- технологічні особливості проектного навчання -- технологические особенности проектного обучения -- уроки світової літератури -- уроки мировой литературы
Анотація: Розглянуто питання використання проектної технології на уроках літератури. Аналізується поняття педагогічної технології та принципів інноваційної діяльності. Зазначається, що педагогічна діяльність вимагає від учителя розумного поєднання технологічності й творчого підходу, має базуватися на знанні природних потреб та нахилів дитини.





    Стегній, В. Ф. (учитель вищої категорії ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5; м. Лебедин Сумської області).
    Формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. Ф. Стегній // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання світової літератури
   Методика преподавания мировой литературы

Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- уроки зарубіжної літератури -- технології розвитку креативного мислення -- інтерактивне навчання -- проектні технології -- технології проблемного навчання -- мультимедійні технології -- технології ігрового навчання -- уроки-презентації -- креативное мышление -- уроки зарубежной литературы -- технологии развития креативного мышления -- интерактивное обучение -- проектные технологии -- технологии проблемного обучения -- мультимедийные технологии -- технологии игрового обучения -- уроки-презентации -- разработки уроков -- розробки уроків
Анотація: Розглянуто систему формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Давліканова, Олена (координаторка проектів).
    Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету) [Текст] / О. Давліканова, О. Купенко, Н. Світайло // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
проектні технології -- наскрізна практична підготовка -- конкурентоспроможність випускників -- педагогічні експерименти -- рівень підготовки фахівців -- кваліфіковані кадри -- підприємства-партнери -- проектные технологии -- сквозная практическая подготовка -- конкурентоспособность выпускников -- педагогические эксперименты -- уровень подготовки специалистов -- квалифицированные кадры -- предприятия-партнеры -- дуальное образование -- дуальна освіта
Анотація: Присвячена аналізу позитивного досвіду впровадження елементів дуальної освіти у Сумському державному університеті. Акцентується увага на можливостях діючої нормативної бази, організаційно-методичних підходах, ефективності проектних технологій. Підкреслюється значення наскрізної практичної підготовки для майбутньої конкурентоспроможності випускників.


Дод.точки доступу:
Купенко, Олена (канд. пед. наук ; доцент); Світайло, Ніна (канд. філос. наук ; доцент)




    Вороніна, Марина (кандидат педагогічних наук; викладач кафедри технологій та дизайну (напрям "Дизайн одягу")).
    Обгрунтування педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу / М. Вороніна, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творческие способности -- майбутні дизайнери одягу -- будущие дизайнеры одежды -- педагогічні умови розвитку -- педагогические условия развития -- проектні технології -- проектные технологии -- розвиток творчих здібностей -- развитие творческих способностей -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглядено структурна складова та обґрунтовано шість основних педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу відповід но до етапів навчально-пізнавальної діяльності студентів у межах проектних технологій. Деталізовано додаткові педагогічні умови для комбінування фахових навчально-творчих завдань.





    Ковальова, Вікторія (старший учитель; вчитель початкових класів).
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно-ориенированное образование -- творча особистість -- творческая личность -- технологія групової роботи -- технология групповой работы -- технологія проблемного навчання -- технология проблемного обучения -- технологія творчого розвитку особистості -- технология творческого развития личности -- проектні технології -- проектные технологии -- створення ситуації успіху -- создание ситуации успеха -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения
Анотація: Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка