Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- неперервність освіти -- непрерывность образования -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- андрагогічний цикл -- андрагогический цикл -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення.


Дод.точки доступу:
Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   Україна. Закони.

   
    Про професійний розвиток працівників : Закон від 12 січня 2012 р. № 4312 // Голос України. - 2012. - 4 лют. - С. 16 ; Уряд. кур'єр. - 2012. - 11 лют. - С. 21
Рубрики: ЗАКОНЫ
   ЗАКОНИ

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професйне навчання -- атестація працівників -- профессиональное развитие -- профессиональное обучение -- аттестация работников


Дод.точки доступу:
Україна. Закони
Г20/2012/22 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

У23/2012/27 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   65.290(4УКР)-6
   Л 93


    Любимова, К. О. (асистент; Національний технічний університет України "КПІ").
    Навчально-мотивуюча компонента в практиці розвитку персоналу підприємств / К. О. Любимова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 182-188 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы предприятия

   Трудові ресурси підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
економика предприятий -- економіка підприємств -- адаптація провідного досвіду -- адаптация передового опыта -- динамичность знаний -- динамічність знань -- кадровая политика -- кадрова політика -- управління персоналом -- управление персоналом -- категории персонала -- категорії персоналу -- профессиональное развитие -- професійний розвиток -- развитие персонала -- розвиток персоналу -- учебные мотивации -- навчальні мотивації -- экспертиза персонала -- експертиза персоналу -- качество персонала -- якість персонала -- кваліфікація персоналу -- квалификация персонала
Анотація: Розвинуто теоретичні положення формування експертизи персоналу підприємств. Систематизовано основні методи практичного оволодіння уміннями та формування навиків. Виділено види розривів, які можуть виникати на підприємствах через динамічність знань. Обґрунтовано науково-методичні підходи до адаптації провідного досвіду професійного розвитку різних категорій персоналу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Молчанова, Юлія (кандидат наук з державного управління; доцент; Національна академія державного управління при Президентові України).
    Управління компетентністним розвитком керівних кадрів сфери освіти / Ю. Молчанова // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 18-24. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04к + 74.580.41
Рубрики: Управление образовательными системами
   Управління освітніми системами

   руководящие кадры, образование

   керівні кадри, освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентності керівників -- компетентнісний підхід до навчання -- професійний розвиток -- управління розвитком -- освітня система -- державне управління -- керівні кадри сфери освіти -- компетентности руководителей -- компетентностный подход к обучению -- профессиональное развитие -- управление развитием -- образовательная система -- руководящие кадры сферы образования -- государственное управление
Анотація: Розкрито зміст управління компетентнісним розвитком керівних кадрів сфери освіти як освітньою системою.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)




    Калашнікова, Світлана (перший заступник директора з науково-дослідної роботи Інституту вищої освіти НАПН України).
    Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / С. Калашнікова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.580.41
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- керівники ВНЗ -- колегіальне навчання -- лідерство -- професійний розвиток -- професіоналізація управління вищою освітою -- высшие учебные заведения -- руководители вузов -- коллегиальное обучение -- лидерство -- профессиональное развитие -- профессионализация управления высшим образованием -- короткотермінові програми -- кратковременные программы
Анотація: Виявлено особливості й обгрунтовано актуальність реалізації короткотермінових програм професійного розвитку керівників вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Токарчук, Д. М. (асистент; Вінницький національний аграрний університет).
    Теоретична сутність соціально-виробничої системи зайнятості населення / Д. М. Токарчук // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 98-104 : рис. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. наприкінці ст., 21 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Зайнятість населення
   Занятость населения

Кл.слова (ненормовані):
занятость населения -- зайнятість населення -- социально-производственная система занятости -- соціально-виробнича система зайнятості -- социально-экономическое развитие села -- соціально-економічний розвиток села -- трудоустройство -- працевлаштування -- профессиональное развитие -- професійний розвиток -- трудовые отношения -- трудові відносини
Анотація: Висвітлено формування та функціонування соціально-виробничої системи зайнятості населення як передумови соціально-економічного розвитку села.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 51-59. - Бібліогр. в кінці ст. 24 назв. - табл.
ББК 74.580.41
Рубрики: Руководящие кадры, образование
   Керівні кадри, освіта

   Высшие учебные заведения Украины

   Вищі навчальні заклади України

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- керівники ВНЗ -- лідерство -- професійний розвиток -- управлінська діяльність -- высшие учебные заведения -- руководители вузов -- лидерство -- профессиональное развитие -- управленческоая деятельность -- пилотные программы -- пілотні програми -- реализация программ -- реалізація програм -- національна модель професійного розвитку -- национальная модель профессионального развития
Анотація: Розглянуто проблему професіоналізації управління вищою школою щодо підвищення ефективності управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Калашнікова, Світлана (доктор педагогічних наук; доцент; перший заступник директора з науково-дослідної роботи Інституту вищої освіти НАПН України); Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України; менеджер Національного Темпус-офісу в Україні); Пілотна програма підвищення кваліфікації керівників ВНЗ України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Бойко-Бузиль, Ю. Ю.
    Професійно важливі якості в контексті професіоналізму керівника правоохоронних органів України / Ю. Ю. Бойко-Бузиль // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 79-84. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р4
Рубрики: Правоохранительные органы
   Правоохоронні органи

Кл.слова (ненормовані):
правоохоронна система -- професіоналізм кервників правоохоронних органів -- керівники правоохоранних органів -- професійний розвиток -- правохранительная система -- профессионализм руководителей правоохранительных органов -- руководители правоохранительных органов -- профессиональное развитие
Анотація: Присвячено висвітленню питання професійно важливих якостей в рамках проблеми професіоналізму керівників правоохоронних органів України як основного суб’єкта управління діяльністю організації. Зокрема, наведено основні концептуальні засади розуміння професіоналізму як свідчення того, що якість праці, професійна компетентність та спроможність є визначальним чинником результативності та успішності функціонування керівної ланки правоохоронних органів України.





    Семенова, Алла (директор навчально-консультаційного центру педагогічної майстерності; професор кафедри політології; Одеський національний політехнічний університет; доктор педагогічних наук; доцент).
    Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей / А. Семенова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- викладачі -- преподаватели -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- фахівці інженерних спеціальностей -- специалисты инженерных специальностей -- психопедагогіка -- психопедагогика -- емоційне професійне самоусвідомлення -- эмоциональное профессиональное самосознание -- етапи успішної зміни поведінки -- этапы успешной смены поведения -- непомітність -- незаметность -- міркування -- рассуждения -- підготовка -- подготовка -- дія -- действие -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Визначені сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей, які передбачають соціальну зрілість, професійну компетентність викладачів, розвиток його творчого потенціалу. Обгрунтовується необхідність посилення уваги до розвитку практичних умінь, особливо до формування педагогічної майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладачів вищої школи та управінської майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладача вищої школи та керівника структурного підрозділу чи організації.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет \о нем\




    Чумакова, Ірина (кандидат економічних наук; доцент; завідувач відділу державного фінансового контролю ДННУ "Академія фінансового управління").
    Державний внутрішній аудит в Україні: на шляху до підвищення іміджу / І. Чумакова // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 31-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерський облік
   Бухгалтерский учет

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- фінансовий контроль -- финансовый учет -- аудит -- аудитори -- аудиторы -- державний внутрішній аудит -- государственный внутренний аудит -- державний внутрішній аудитор -- государственный внутренний аудитор -- сертифікація -- сертификация -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- кваліфікаційні вимоги -- квалификационные требования -- стандарти -- стандарты -- кодекси -- кодексы
Анотація: Розглянуті проблемні питання підготовки і професійного розвитку державних внутрішніх аудиторів в зв'язку з реформуванням національної системи державного внутрішнього фінансового контролю і набуття Україною асоційованого членства у ЄС.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Радкевич, В. О. (директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України).
    Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- геоінформаційні технології -- геоинформационная подготовка -- перепідготовка кадрів -- переподготовка кадров -- персонал підприємств -- персонал предприятий -- професійна підготовка -- професійне навчання -- професійний розвиток особистості -- профессиональная подготовка -- профессиональное обучение -- профессиональное развитие
Анотація: Обгрунтовано ефективні системи професійного розвитку персоналу підприємств, що охоплюють процеси адаптації та безперервного професійного навчання на виробництві. Розкрито особливості професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників підприємств.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Васянович, Григорій Петрович (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Інституту технологій і засобів навчання НАПН України).
    Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих працівників сфери обслуговування / Г. П. Васянович // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 32-37. - Бібліографія : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- гуманистическая направленность образования -- гуманистические принципы в обучении -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- гуманістичні цінності -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна підготовка -- професійне навчання -- професійний розвиток особистості -- профессиональная подготовка -- профессиональная подготовка специалистов -- профессиональное обучение -- профессиональное развитие -- работники сферы обслуживания -- робітники сфери обслуговування -- сфера обслуговування -- сфера обслуживания
Анотація: Проаналізовано проблеми формування професійно важливих якостей у майбутніх працівників сфери обслуговування. Акцентовано увагу на гуманістичних цінностях процесу професійного й особистісного становлення майбутнього фахівця окресленого профілю.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Ткач, Т. В.
    Методологічні засади психології професійного розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Ткач // Теоретичні прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. - 2013. - № 3 (32). - С. 264-268. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3132/1/Tkach1.pdf. - Повний текст (308,84 kB)
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Психологія

   Психология

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- образование -- психологія -- психология -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- суб'єктно-об'єктні взаємозв'язки -- субъектно-объектные взаимосвязи -- самоактуалізація -- самоактуализация -- теорія оптимального переживання -- теория оптимального переживания -- КФБС -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (308,84 kB)




    Книш, А. Є. (кандидат психологічних наук; викладач-стажист кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Поняття готовності до професійної діяльності в роботах вітчизняних та зарубіжних учених [Текст] / А. Є. Книш // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 37-45. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- компетентність -- компетенція -- компетенция -- компетентность -- профессиональная деятельность -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- становлення професіонала -- становление профессионала -- готовность к профессиональной деятельности -- готовність до професійної діяльності
Анотація: Подано аналіз вітчизняних та зарубіжних осліджень, присвячених вивченню сутності поняття готовності до професійної діяльності. Розглянуто особливості функціонального та особистісного підходів до визначення професійної готовності до діяльності.

Утримувачі документа:
УІПА




    Мартиненко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 19-24 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Школознавство

   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- педагогічні вміння -- педагогические навыки -- самодіагностика педагогів -- самодиагностика педагогов -- структура самодіагностики -- структура самодиагностики -- діагностичне анкетування -- диагностическое анкетирование -- діагностичне тестування -- диагностическое тестирование -- експертне самооцінювання -- экспертное самооценивание
Анотація: Висвітлюється проблема самодіагностики педагогічної діяльності в сучасному вимірі з урахуванням вимог до вдосконалення професійності фахівця. Охарактеризовано основні напрями, складові самодіагностики, проаналізовано її структуру й алгоритм, що охоплює самоспостереження, самоаналіз, самооцінювання, самоконтроль і самокорекцію. Подано зразки діагностичного анкетування, тестування, експертного самооцінювання, програму спостереження за практичною діяльністю, які допоможуть педагогу об'єктивно оцінити стан власної професійної діяльності та педагогічної майстерності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\4.pdf




    Лещенко, Геннадій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізичної та психофізіологічної підготовки).
    Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті у процесі їх фізичної підготовки [Текст] / Г. Лещенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 81-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійно важливі якості фахівців -- профессионально важные качества специалистов -- професійно-прикладна фізична підготовка -- профессионально-прикладная физическая подготовка -- аварійне обслуговування на авіатранспорті -- аварийное обслуживание на авиатранспорте -- екстремальні ситуації -- экстремальные ситуации -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- фахівці ризиконебезпечних професій -- специалисты рискоопасных профессий -- структура професійно важливих якостей фахівців -- структура профессионально важных качеств специалистов -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається питання професійної підготовки майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті, зокрема формування у них професійно важливих якостей. Встановлено, що невідповідність професійно важливих якостей фахівців авіаційних служб із пошуку і рятування вимогам професійної діяльності призводить до розгубленості, а нерідко й повного нерозуміння ними ситуації, що склалася, неспроможності виконувати аварійно-рятувальні роботи в умовах екстремальних фізичних і психічних навантажень. На підставі експертного опитування досвідчених фахівців аварійно-рятувальних служб цивільної авіації класифіковано професійно важливі якості, котрі необхідно формувати у майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті під час навчання у ВНЗ. Встановлено, що основним засобом формування професійно важливих якостей майбутніх авіафахівців цього профілю є професійно-прикладна фізична підготовка.





    Ковальчук, С. (кандидат культурології; завідувач сектору).
    Києво-Могилянська бізнес-школа для бібліотекарів: перевершені сподівання / С. Ковальчук, С. Кравченко // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 25-26
Рубрики: Библиотечное дело
   Организация библиотечного дела

   Бібліотечна справа

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
якість персоналу -- підвищення кваліфікації -- професійний розвиток -- навчання впродовж життя -- професіоналізм -- інновації в освіті бібліотекарів -- сучасна бібліотека -- качество персоналу -- повышение квалификации -- профессиональное развитие -- учеба на протяжении жизни -- профессионализм -- инновации в образовании библиотекарей
Анотація: Про школу професійного та особистісного розвитку бібліотекарів Києво-Могилянська бізнес-школа для бібліотекарів.


Дод.точки доступу:
Кравченко, С. (головний бібліотекар; Національна парламентська бібліотека)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Курмишева, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри менеджменту освіти).
    Кар'єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? / Н. Курмишева // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
кар'єра педагогів -- карьера педагогов -- цілеспрямована діяльність -- целеустремленная деятельность -- професіоналізм педагогів -- профессионализм педагогов -- професійне зростання -- профессиональный рост -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- становлення професіонала -- становление профессионала -- просування кар'єрними сходами -- продвижение карьерными ступенями -- рух персоналу -- движение персонала -- етапи розвитку кар'єри -- этапы развития карьеры -- види кар'єри -- виды карьеры
Анотація: Досліджуються проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар'єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар'єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей. Визначено бар 'єри, що заважають прогресивному розвитку педагога, та необхідні перетворення для їх подолання. Наголошується на важливості життєвої активної позиції педагогічного працівника.





   
    "STUDIO ВЕСНА 2017" [Текст] // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2017. - № 5. - С. 12-13 : фот.кол. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
международные студенческие форумы -- міжнродні студенські форуми -- методика преподавания -- методика викладання -- профессиональное развитие -- професійний розвиток -- студенты-юристы -- студенти-юристи -- юридические высшие учебные заведения -- юридичні вищі навчальні заклади
Анотація: Інформація про міжнародний курсантсько-студентський форум «STUDIO ВЕСНА 2017», який було проведено 21квітня 2017 року на базі Міністерства юстиції України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Бюл_мін_юст_Укр_2017_5\3.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
STUDIO ВЕСНА 2017, международный курсантско-студенческий форум \о нем\; STUDIO ВЕСНА 2017, міжнародний курсантсько-студентський форум \про нього\




    Antonova, G. A.
    Communication through "Team teaching" technology as a way for professional development / G. A. Antonova // Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції (5-7 березня 2019 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2019. - P175-177. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0138-8
УДК
Рубрики: Навчання
   Обучение

Кл.слова (ненормовані):
"Team teaching" -- «Колективне навчання» -- «Командное обучение» -- сommunication -- спілкування -- коммуникация -- professional development -- професійний розвиток -- профессиональное развитие


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Київський національний університет будівництва і архітектури; Казахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського; Вроцлавський університет науки та технологій

Є примірники у відділах:
АНЛ Інв.866401 - 60.00грн (вільний)