П78 Профессиональная подготовка специалистов железнодорожного транспорта с использованием тренажеров / С. В. Мямлин, Е. П. Блохин, В. В. Жижко, Е. А. Письменный> // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тезисы LXYI Междунар. науч.-практ. конф. (11.05-12.05 2006) / ДНУЗТ им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2006 = Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. - С. 348-349
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КБМ -- ТРЕНАЖЕРЫ -- ТРЕНАЖЕРИ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Дод.точки доступу: Мямлин, С. В.; Блохин, Е. П.; Жижко, В.В.; Письменный, Е. А. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор). Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр. Образование. Педагогика Україна Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти. Дод.точки доступу: Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний) |
Ткаченко, Л. (методист УМЦ Міністерства транспорту та зв'язку України). МИНУЛЕ... СЬОГОДЕННЯ... МАЙБУТНЄ... / Л. Ткаченко> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 63-64 : фото
Освіта Украина Черновцы Україна Чернівці Кл.слова (ненормовані): образование -- учебные заведения -- подготовка специалистов -- воспитательная работа -- национальное воспитание -- семинар -- освіта -- учбові заклади -- підготовка фахівців -- виховна робота -- національне виховання Анотація: Про роботу Чернівецького транспортного коледжу - державного навчального закладу України першого рівня акредитації, що готує фахівців для транспортної галузі. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Чернівецький транспортний коледж (Чернівецький технікум залізничного транспорту) \про нього\; Художньо-естетичне виховання молоді, відродження духовності та національних традицій українського суспільства, семінар заступників директорів з питань гуманітарної освіти та виховання вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації транспортної галузі \про нього\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (26.08.2009р. Інв.2862ж - Б.ц.) (вільний) |
Виткалов, В. (завідувач кафедри культурології Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат педагогічних наук; професор). Культурологічна освіта у системі гуманітарних знань / В. Виткалов, О. Граб> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 88-95. - Библиогр. в конце ст.
Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- гуманітизація освіти -- підготовка фахівців -- вищі навчальні заклади -- культурологическое образование -- высшее образование -- гуманитизация образования -- подготовка специалистов -- высшие учебные заведения Анотація: Розкривається кризова ситуація щодо планування "Культурології" як нормативної дисципліни у системі вищої освіти некультурологічного спрямування. Наголошується роль культурологічної освіти у формуванні критичного стилю мислення, навичок аналітико-оцінювальної практики. Дод.точки доступу: Граб, О. (доцент кафедри культурології Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат мистецтвознавства) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" : з досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103 / М. Бондаренко [и др.]> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 50-61 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- програмне забезпечення -- інформаційні технології -- напрями навчання -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- высшее образование -- программное обеспечение -- информационные технологии -- направления обучения -- подготовка специалистов -- инженерное образование Анотація: Висвітлено засади створення галузевих стандартів вищої освіти для напряму підготовки 050103 - "Програмна інженерія" і репрезентовано ключові елементи моделі випускника цього бакалаврату. Дод.точки доступу: Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; член-кореспондент НАН України; доктор технічних наук; професор; голова НМП 050103); Сидоров, М. (декан факультету "Комп'ютерні науки", завідувач кафедри "Інженерія програмного забезпечення" Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор; заступник голови НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Морозова, Т. (докторант Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат технічних наук; доцент; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Мендзебровський, І. (віце-президент асоціації "Інформаційні технології України"; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний) |
Коляда, М. (докторант Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; доцент кафедри радіотехніки та захисту інформації Донецького національного технічного університету). Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою / М. Коляда> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 66-76
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека -- інформаційна компетентність -- управління інформаційною безпекою -- підготовка фахівців -- захист інформації -- навчальні дисципліни -- вища школа -- информационная безопасность -- информационная компетентность -- управление информационной безопасностью -- подготовка специалистов -- защита информации -- учебные дисциплины Анотація: Розглядаються питання формування варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою. Як приклад наведено анотації вибірникової частини програми за всіма циклами дисциплін. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний) |
Запорожец, А. Как сворачивается обучение по вопросам охраны труда / А. Запорожец, А. Русаловский, А. Цыбульник> // Охрана труда. - 2009. - № 8. - С. 14-16
ПОДГОТОВКА КАДРОВ ОХОРОНА ПРАЦІ ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Кл.слова (ненормовані): ОХРАНА ТРУДА -- ПОДГОТОВКА КАДРОВ -- ОБУЧЕНИЕ -- ВЫСШИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- ВУЗЫ -- ОХОРОНА ПРАЦІ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- ВНЗ Дод.точки доступу: Русаловский, А.; Цыбульник, А. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.09.2009р. Інв.2891ж - Б.ц.) (вільний) |
Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 96-104. - Бібліографія : С.103-104 : 19 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вчитель молодших класів -- высшее образование -- наступність у навчанні -- образовательные комплексы -- освітні комплекси -- педагогический колледж -- педагогический университет -- педагогічний коледж -- педагогічний університет -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка фахівців -- подготовка учителей младших классов -- последовательность в обучении -- преемственность в обучении -- учитель младших классов Анотація: Докладно розглядається категорія "наступність" та її реалізації у підготовці майбутніх учителів початкових класів. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 87-96. - Бібліографія : С.95-96 : 17 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вчитель іноземної мови -- высшее образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- підготовка вичтелів іноземної мови -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов в высшей школе -- подготовка учителей иностранного языка -- професійна освіта -- профессиональное образование -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- учитель иностранного яыка Анотація: Розглядаються проблеми та моделі професійної підготовки вчителів іноземної мови в сучасний умовах Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
Степко, М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
П 78 Пічурін, В. В. Психофізична підготовка як компонент системи формування фахівця / В. В. Пічурін, Н. В. Лутаєва> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : Тези доповідей 68 Міжнародної науково-практичної конференції. 22.05 - 23.05. 2008 / ДНУЗТ ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - С. 184-185
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФВ -- ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- ПСИХОФИЗИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА -- ПСИХОФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА Дод.точки доступу: Лутаєва, Н. В.; Лутаева, Н. В.; Пичурин, В. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бобало, Ю. (ректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук; професор). Організація контролю якості підготовки фахівців у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 5-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища школа -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- якість освіти -- контроль якості викладання -- навчальний процес -- види контролю -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- качество образования -- контроль за качеством преподавания -- учебный процесс -- виды контроля Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в Національному університеті "Львівська політехніка". Дод.точки доступу: Гунькало, А. (начальник відділу забезпечення функціонування системи управління якістю національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук); Загородній, А. (проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; професор); Національний університет "Львівська політехніка" \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Левочко, М. (доцент кафедри обліку і аудиту Державної академії статистики; кандидат педагогічних наук). Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи / М. Левочко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 111-115. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- економічна освіта -- підготовка фахівців -- высшее образование -- экономическое образование -- подготовка специалистов Анотація: Розглядається проблема нерозробленості теоретичних підходів до покликання та вибору обліково-економічної освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Компанієць, В. В. (кандидат економічних наук; доцент; УкрДАЗТ). Якість трудового життя управлінців залізничного транспорту / В. В. Компанієць> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 37-42 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст.
Кадры на железнодорожном транспорте Залізничний транспорт Кадри на залізничному транспорті Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- кадры на железнодорожном транспорте -- управление -- менеджмент -- управленческий персонал -- руководители -- менеджеры -- трудовая деятельность -- качество трудовой жизни -- система управления -- организационная культура -- потребности -- удовлетворение трудом -- стили управления -- морально-психологический климат -- конфликтность -- духовно-моральное развитие -- социально-психологическая составляющая -- факторы влияния -- личностные характеристики -- престижность труда -- мотивация труда -- подготовка кадров -- переподготовка кадров -- ВУЗ -- высшие учебные заведения -- залізничний транспорт -- кадри на залізничному транспорті -- управління -- управлінський персонал -- керівники -- менеджери -- трудова діяльність -- система управління -- організаційна культура -- потреби -- задоволенність працею -- стилі управління -- морально-психологічний клімат -- конфліктність -- духовно-моральний розвиток -- соціально-психологічна складова -- фактори впливу -- особисті характеристики -- престижність праці -- мотивація праці -- підготовка фахівців -- перепідготовка фахівців -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади Анотація: У публікації доповнено методику оцінки якості трудового життя, розроблену автором, відносно оцінки задоволеності працівників різними сторонами праці, рівнем управління та організаційної культури. Також наведені результати оцінки якості трудового життя управлінців, у тому числі рівня організаційної культури та управління, визначені недоліки та запропонована концепція критичного управлінського потенціалу як шлях до зміни якості трудового життя та якості управління на залізничному транспорті. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Укрзалізниця \про неї\; Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) \про неї\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (02.02.2010р. Інв.3099ж - Б.ц.) (вільний) |
Рудишин, С. Д. Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища. |
Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці. |
Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання. |
Бендера, І. (директор Інституту механізації та електрифікації сільського господарства Подільського державного аграрно-технічного університету; професор кафедри сільськогоподарських машин; кандидат технічних наук). Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. Бендера> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 61-78 : табл., сх. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- підготовка фахівців -- кредитно-модульна система -- нормативні документи -- методична документація -- паспортизація навчального процесу -- індивідуальні навчальні плани -- анкети -- высшее образование -- подготовка специалистов -- нормативные документы -- методическая документация -- паспортизация учебного процесса -- индивидуальные учебные планы Анотація: Наводяться основні вимоги до структури, змісту і наповнення навчально-методичних комплексів (паспортів) студентів з організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Луцький, М. (перший проректор Національного авіаційного університету; кандидат технічних наук; доцент). Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 104-111 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- IT-фахівці -- інженерна освіта -- програмісти -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- программисты Анотація: Розглядаються умови підготовки фахівців з програмного забезпечення в контексті нового бакалаврату "Програмна інженерія" в Національному авіаційному університеті на факультеті комп'ютерних наук. Дод.точки доступу: Сидоров, М. (декан факультету комп'ютерних наук Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор); Національний авіаційний університет \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сорокіна, Г. (викладач кафедри військових телекомунікаційних транспортних систем та технічного забезпечення зв'язку Військового інституту телекомунікацій та інформатизації НТУУ "КПІ"). Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку / Г. Сорокіна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 34-38 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- компетенції фахівців -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- компетенции специалистов Анотація: Стаття присвячена виявленню та обгрунтуванню сутності педагогічних умов, які сприяють формуванню функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку в навчальному процесі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |