Чорний, Олександр (кандидат історичних наук; викладач Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Реформування системи підготовки морських спеціалістів на півдні України у 1850 - 1860-х роках / Олександр Чорний // Історичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 82-90. - Бібліографія : С.90 : 32 назви. - В БИБИЛОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 63.3(4Укр)52
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История

   Україна
    Миколаїв

    Севастополь

Кл.слова (ненормовані):
адмиралтейские мастерские -- адмиралы -- адмірали -- адміралтейські майстерні -- військова освіта -- військово-морська освіта -- військово-морський флот -- военное образование -- военно-морское образование -- военно-морской флот -- история военно-морского флота России -- история образования -- історія військово-морського флоту -- історія освіти -- морские офицеры -- морские специалисты -- морские школы -- морські офіцери -- морські спеціалісти -- морські школи -- офицерский состав флота -- офіцерський склад флоту -- підготовка офіцерів -- підготовка спеціалістів -- подготовка офицеров -- подготовка специалистов -- портові ремісничі школи -- портовые ремесленные школы -- реформирование образования -- реформування освіти -- специальное образование -- спеціальна освіта -- Черноморские морские училища -- школа флотских юнкеров -- школа флотських юнкерів
Анотація: Досвід реформування Чорноморських морських училищ і шкіл у 50 - 60-х рр. 19 ст. у зв'язку з появою парового флоту. Діяльність адміралів М. Лазарєва, В. Корнілова, Є. Путятина щодо реформування воєнно-морської освіти та створення спеціальних військово- морських навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Корнилов, Владимир Алексеевич (генерал ; 1806-1854) \о нем\; Лазарев, Михаил Петрович (1788-1852) \о нем\; Путятин, Ефим Васильевич (1803-1883) \о нем\; Чорноморська гардемаринська рота,учбовий заклад \о нем\; Черноморский флот \о нем\




    Роєнко, А. (директор Українсько-Американського ліцею при Національному гірничому університеті; доктор технічних наук; професор).
    Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти / А. Роєнко // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 72-75
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 1997-2009 рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- середні навчальні заклади -- реформування освіти -- ліцеї -- історія ліцею -- навчальний процес -- навчальні дисципліни -- учебные заведения -- средние учебные заведения -- реформирование образования -- лицей -- история лицея -- учебный процесс -- учебные дисциплины
Анотація: Висвітлюється досвід Українсько-Американського ліцею у підготовці майбутніх студентів, яка базується на принципах гуманізму та націлена на поглиблене вивчення основ фундаментальних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Українсько-Американський ліцей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)




    Швець, Віктор (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри обліку та аудиту Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Бухгалтерська освіта в Україні в контексті Болонського процесу / В. Швець // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Бухгалтерський облік

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- подготовка кадров -- подготовка бухгалтеров -- подготовка аудиторов -- высшее образование -- Болонская декларация -- Болонский процесс -- Болонская конвенция -- реформирование образования -- евроинтеграция -- лицензирование -- аккредитация -- бухгалтерський облік -- підготовка кадрів -- підготовка бухгалтерів -- підготовка аудиторів -- вища освіта -- Болонська декларація -- болонський процес -- Болонська конвенція -- реформування освіти -- євроінтеграція -- ліцензування -- акредитація
Анотація: У статті розглянуто актуальні питання впровадження положень Болонської конвенції в організації бухгалтерської освіти в Україні та конкретні пропозиції щодо вдосконалення підготовки кадрів з обліку і аудиту.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Науково-методична комісія МОН \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.07.2009р. Інв.2817ж - Б.ц.) (вільний)




    Сухарніков, Ю. (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України).
    Диверсифікація вищої освіти в контексті розробки національної рамки кваліфікацій України / Ю. Сухарніков // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 26-43 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- реформування освіти -- соціальний інститут освіти -- Болонський процес -- професійна кваліфікація -- вищі навчальні заклади -- державне регулювання -- высшее образование -- образование -- реформирование образования -- социальный институт образования -- профессиональная квалификация -- высшие учебные заведения -- государственное регулирование
Анотація: Аналізується сучасний стан розробки Національної рамки кваліфікації в Україні, пропонуються заходи, які пришвидшать цей процес.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій України \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)




    Сікорський, Петро (провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- реформування освіти -- система реформування освіти -- концептуальні положення -- диференціація навчання -- загальноосвітні навчальні заклади -- ЗНЗ -- моделі профілізації -- профілізація навчання -- профілізація старшої школи -- профильное обучение -- реформирование образования -- система реформирования образования -- концептуальные положения -- дифференциация обученияобще -- образовательные учебные заведения -- модели профилизации -- профилизация обучения -- профилизация старшей школы
Анотація: Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жовковська, С. М.
    Реформування професійно-технічної освіти залізничної галузі: модель удосконалення організації навчального процесу центрів професійної освіти / С. М. Жовковська // Локомотив-информ. - 2010. - № 1. - С. 37-39
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   ПОДГОТОВКА КАДРОВ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   ПІДГОТОВКА КАДРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ПОДГОТОВКА КАДРОВ -- РЕФОРМИРОВАНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ПІДГОТОВКА КАДРІВ -- РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ -- ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНІ НАВЧАЛЬНА ОСВІТІ -- ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.02.2010р. Інв.3102ж - Б.ц.) (вільний)




    Балацька, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
    Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Велика Британія
    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- шкільна освіта -- освіта за кордоном -- приватні школи -- британські школи -- оплата навчання -- реформування освіти -- фінансування державних шкіл -- среднее образование -- школьное образование -- образование за рубежом -- частные школы -- британские школы -- оплата обучения -- реформирование образования -- финансированиегосударственных школ
Анотація: Про систему шкільної освіти у Великої Британії.


Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Левківський, К. (перший заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат історичних наук; професор).
    Якісна освіта - запорука самореалізації особистості / К. Левківський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 5-14 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2008-2010 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система освіти країни -- освітня політика -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- статистика -- зарубіжний досвід -- модернізація вищої освіти -- Болонський процес -- реформування освіти -- высшее образование -- система образования страны -- образовательная политика -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- зарубежный опыт -- модернизация высшего образования -- Болонский процесс -- реформирование образования
Анотація: Розглядається сучасний стан освіти в Україні; її проблеми та перспективи розвитку з погляду забезпечення необхідних умов для самореалізації особистості.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Зламанюк, Людмила (завідувач кафедри теорії та методики освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічноїосвіти; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- філософські основи освіти -- реформування освіти -- освітні програми -- інституційні перетворення -- інтеграція науки -- інтеграція педагогічної освіти -- модернізація змісту освіти -- система образования -- философские основы образования -- реформирование образования -- образовательные программы -- институционные преобразования -- интеграция науки -- интеграция педагогического образования -- модернизация содержания образования -- Болонский процесс -- личность учащегося -- особистість учня
Анотація: Про певні особливості формування особистості учня у процесі входження освіти в Болонський процес.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Іщенко, Тетяна (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
    Без права на помилку / Т. Іщенко, М. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 11. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформування освіти -- підготовка фахівців -- інтеграція освіти -- молодші спеціалісти -- професійно-технічна освіта -- конкурентоспроможність освіти -- высшее образование -- реформирование образования -- подготовка специалистов -- интеграция образования -- младшие специалисты -- профессионально-техническое образование -- конкурентоспособность образования
Анотація: Вказується необхідність створення сучасної конкурентоспроможності системи вищої освіти з урахуванням аналізу сильних і слабих сторін вищої школи, розмаїття підходів і пропозиції щодо підвищення якості підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор відокремленого структурного підрозділу Науково-методичного центру аграрної освіти України "Навчально-методичний центр"; кандидат педагогічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шевцов, С. В. (профессор кафедры философии Днепропетровского национального университета имени О. Гончара).
    Образование и толерантность / С. В. Шевцов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 94-97. - Бібліографія: С. 97 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
істина -- образ людини -- образ человека -- особистість -- реформирование образования -- реформування освіти -- толерантність -- толерантность в образовании -- толерантность политическая -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Рассматриваются исторические, персоналистические, предметные, лингвистические, диалогические аспекты взаимодействия образования и толерантности.


Дод.точки доступу:
Хабермас, Ю. (немецкий философ; социолог ; 1929-) \о нем\; Витгенштейн, Людвиг (австрийский философ и логик ; 1889-1951) \о нем\; Ильин, Иван Александрович (философ ; 1882-1954) \о нем\; Гегель, Георг Вильгельм Фридрих (философ ; 1770-1831) \о нем\; Вітгенштейн, Л. (австро-англійський філософ) \о нем\




    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н




    Фісун, А. (доцент; кандидат економічних наук).
    Економічний прорив Китаю: досягнення, перспективи та проблеми / А. Фісун // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 5. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.6
Рубрики: Економіка
   Економіка розвинутих країн, 1979-2010 рр.

   Экономика

   Экономика развитых стран, 1979-2010 гг.

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
економіка розвинутих країн -- розвинуті країни -- національні економіки -- економічні реформи -- соціально-економічні реформи -- ринкова економіка -- духовні цінності -- китайський менеджмент -- конфуціанський капіталізм -- підприємницький бізнес -- зовнішня торгівля -- іноземні інвестиції -- вільні економічні зони -- вез -- вища освіта -- реформування освіти -- экономика развитых стран -- развитые страны -- национальные экономики -- экономические реформы -- социально-экономические реформы -- рыночная экономика -- духовные ценности -- конфуцианский капитализм -- предпринимательский бизнес -- внешняя торговля -- иностранные инвестиции -- свободные экономические зоны -- сэз -- высшее образование -- реформирование образования
Анотація: Розглянуто основні засади економічного прориву КНР до лав високорозвинутих країн світу. Проаналізовано прищеплення механізму ринкової економіки колишній командно-адміністративній системі Китаю, протекціонізм вітчизняного виробництва.


Дод.точки доступу:
Сяопин, Дэн (Гос. деятель Китая ; 1904-1997) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сагуйченко, В. В. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Вчитель у контексті суспільства ризику / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 136-139. - Бібліографія : С.139 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
институт образования -- інститут освіти -- общество риска -- педагогическая деятельность -- педагогический риск -- педагогическое образование -- педагогічна діяльність -- педагогічна освіта -- педагогічний ризик -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- система образования -- система освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- суспільство ризику -- управление образованием -- управління освітою -- учитель
Анотація: У статті досліджено специфіку педагогічного ризику, обумовленого сучасними соціокультурними контекстами.





    Кордіяк, Андрій.
    Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування / А. Кордіяк // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 112-115. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584к
Рубрики: Управління вищою освітою
   Управление высшим образованием

   Медицинское профессиональное образование

   Медична професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація освіти -- програмно-цільовий принцип -- вища медична освіта -- нормативно-правова база -- якість освіти -- реформування освіти -- стандартизация образования -- программно-целевой принцип -- высшее медицинское образование -- нормативно-правовая база -- качество образования -- реформирование образования
Анотація: У статті висвітлено загальні принципи реформування вищої медичної освіти в Україні, вказано на доцільність поширення галузевої стандартизації у запровадженні системи державного управління якістю освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Карпенко, О. В.
    Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 126-134, Т. О. (Петі). - Бібліографія : С.133-134 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Німеччина
    Германия

    Берлін

    Берлин

Кл.слова (ненормовані):
дуальне навчання -- дуальное обучение -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интегрированная средняя школа -- інтегрована середня школа -- образование в Германии -- образовательные услуги -- органи місцевої влади -- органы местной власти -- освіта в Німеччині -- освітні послуги -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано німецькомовні джерела інформації з питань організаційно-структурного реформування шкільної освіти на місцевому рівні (на прикладі Берліна). Можна зробити певні висновки про такі позитівні зрушення в сучасній середній школі: 1) зменшення кількості учнів сприятиме індивідуальному підходу до навчання кожного конкретного учня; 2) усі інтегровані середні школи стануть середніми навчальними закладами повного дня з широким спектром факультативних занять та різних гуртків; 3) запровадження дуального навчання значно полегшить підготовку учнів до опанування обраних професій; 4) для підвищення рівня конкуренції інтегрованої середньої школи існуючі гімназії змушені будуть пропонувати учням додаткові освітні послуги; 5) учителі отримають безплатну інтенсивну перепідготовку на період реформування та матимуть однакове навантаження.





    Файнер, М. Ш. (доктор технічних наук).
    Про концепцію реформування та розвитку вищої будівельної освіти в Україні. / М. Ш. Файнер // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2010. - № 6. - С. 38-44 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0135-1699
ББК 38
Рубрики: Будівництво
   Строительство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
будівельна освіта -- реформування освіти -- розвиток освіти -- навчальні дисципліни -- професійна кваліфікація -- будівельні спеціальності -- вища освіта -- строительное образование -- реформирование образования -- развитие образования -- учебные дисциплины -- профессиональная квалификация -- строительные специальности -- высшее образование
Анотація: Про концепцію реформування та розвитку вищої будівельної освіти в Україні.





    Култаєва, Марія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри фіософії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Філософія: життя після смерті = Німецький погляд на постболонські реалії / М. Култаєва // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 70-85. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Німеччина

    Германия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- реформування освіти -- Болонський процес -- наука філософія -- викладання філософії -- навчальний процес -- практика тестування -- філософська освіта -- філософська практика -- зарубіжний досвід -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- реформирование образования -- Болонский процесс -- наука философия -- преподавание философии -- учебный процесс -- практика тестирования -- философское образование -- философская практика -- зарубежный опыт
Анотація: Визначено статус філософії у Болонському процесі та досліджена духовна ситуація, що склалася в світі та в Україні. Аналіз праць вітчизняних авторів утворюють підтекст розгляду німецького дискурсу, що дає підстави зрозуміти його у певному значенні як пригадування майбутнього. Проаналізовано особливості філософської освіти та гуманітарно зорієнтованої філософської практики в Німеччині.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Іванишин, Петро (доктор філологічних наук; професор Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка).
    Мистецтво розуміння [Текст] / П. Іванишин // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 24-27
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- національне виховання -- патріотичне виховання -- освіта -- викладання літератури -- виховання особистості -- громадянське виховання -- культурний розвиток особистості -- реформування освіти -- реформування літературної освіти -- искусство -- литература -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- образование -- преподавание литературы -- воспитание личности -- гражданское воспитание -- культурное развитие личности -- реформирование образования -- реформирование литературного образования
Анотація: Відгук на "Концепцію реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література)" професора Г.Клочека. Схвалюється ідея автора щодо покладення на літературну освіту функцій соціалізації особистості, патріотичного, громадського, культурного виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Концепція реформування літературної освіти в середній школі \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Коляда, Ігор (доктор історичних наук; професор).
    Методика організації та проведення уроку: "Лівобережна та Слобідська Україна" в другій половині XVIII століття [Текст] / І. Коляда // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 1. - С. 27-33 : табл.
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Лівобережна Україна

    Левобережная Украина

    Слобідська Україна

    Слободская Украина

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія України -- методика викладання історії -- плани уроків -- 8 клас -- Гетьманщина -- гетьманство -- реформи Кирила Розумовського -- реформування козацького війська -- реформування освіти -- судова реформа -- культурна реформа -- ліквідація гетьманства -- Російсько-турецька війна 1768-1774 рр. -- ліквідація автономії України -- история Украины -- методика преподавания истории -- планы уроков -- 8 класс -- Гетманщина -- гетманство -- реформы Кирилла Разумовского -- реформирование казаческого войска -- реформирование образования -- судебная реформа -- культурная реформа -- ликвидация гетманства -- Русско-турецкая война 1768-1774 гг. -- ликвидация автономии Украины
Анотація: План уроку з вивчення історії України XVIII століття у 8 класі

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Павлюченко, Вікторія; Щипець, Яна; Розумовський, Кирило (князь ; 1728 - 1803) \о нем\