Пасхавер, Б. (академік НААН України).
    Збитки годувальника / Б. Пасхавер // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 3. - С. 46-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства, 1990-2009 рр.

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка сільського господарства -- сільське господарство -- сільськогосподарські підприємства -- економіка апк -- агропромисловий комплекс -- аграрне виробництво -- рівень збитковості -- ціновий диспаритет -- ринок м'ясопродуктів -- оплата праці -- державна підтримка -- продовольча допомога -- програми продовольчої допомоги -- зарубіжний досвід -- экономика сельского хозяйства -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственные предприятия -- экономика апк -- агропромышленный комплекс -- аграрное производство -- уровень убыточности -- ценовой диспаритет -- рынок мясопродуктов -- оплата труда -- государственная поддержка -- продовольственная помощь -- программы продовольственной помощи -- зарубежный опыт

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чеботарьов, Є. В.
    Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопрдуктів Луганської області / Є. В. Чеботарьов // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 201-210 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: М'ясопереробна галузь
   Мясоперерабатывающая отрасль

   Україна
    Луганська область

    Луганская область

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- ринок м'ясопродуктів -- анкетирование -- споживання м'ясних продуктыв -- потребление мясных продуктов -- м'ясопереробні підприємства -- мясоперерабатывающие предприятия -- м'ясопереробна галузь -- мясоперерабатывающая отрасль -- опрос покупателей -- опитування покупців
Анотація: Класифіковано основні риси ринку м'ясопродуктів Луганської області та обгрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів мєясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підгрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційного процесу товаровиробників м'ясопереробної галузі.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА




    Мамчур, Людмила Василівна (молодший науковий співробітник; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Формування організаційно-економічного механізму збалансованого розвитку ринку м'яса та м’ясопродуктів [Текст] / Л. В. Мамчур // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 38-47 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрні ринки -- аграрные рынки -- ринок м'яса -- рынок мяса -- ринок м'ясопродуктів -- рынок мясопродуктов -- виробництво м'яса -- производство мяса -- споживання м'яса -- потребление мяса -- попит на ринку м'яса -- спрос на рынке мяса -- пропозиція на ринку м'яса -- предложение на рынке мяса -- збалансованість ринку м'яса -- сбалансированность рынка мяса
Анотація: Проааналізовано сучасний стан ринку м'яса, дано оцінку його збалансованості. Аналіз показників розвитку ринку м'яса та м’ясопродуктів дав змогу акцентувати увагу щодо значного незбалансування досліджуваного ринку, спричиненого здебільшого нижчим рівнем потенційно можливих перспектив розвитку даного сегмента аграрного ринку, оперуючи показниками попиту й пропозиції. Визначено, що сучасне забезпечення зазначеного ринку знаходиться на рівні власного споживання, який у свою чергу не відповідає раціональним нормам споживання. Розроблено прогнози збалансованості ринку м'яса та м’ясопродуктів з урахуванням попиту й пропозиції, перспективної ємності внутрішнього споживчого ринку, експортного потенціалу і можливі прогнозні сценарії розвитку досліджуваного ринку. Встановлено відсутність комплексного підходу, збалансованого розвитку ринку м'яса та м'ясопродуктів і оцінки результативності його функціонування, що уможливило відповідно до цього сформувати модель розвитку ринку м'яса та м'ясопродуктів, організаційно-економічний механізм забезпечення збалансованості ринку.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ