Шопіна, М. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 60-72 : мал. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Экспериментальная психология Психологія розвитку Психология развития Кл.слова (ненормовані): формування активного мислення -- формирование активного мышления -- активне мислення -- активное мышление -- самостійне мислення -- діти 5-9 років -- дети 5-9 лет -- младшие школьники -- молодші школярі -- підлітки -- подростки -- розвиток мислення -- развитие мышления -- завдання для розвитку мислення -- задания для развития мышления -- самостоятельное мышление -- творче мислення -- творческое мышление -- синергетичне мислення -- синергетическое мышление -- діалектичне мислення -- диалектическое мышление -- логічне мислення -- логическое мышление Анотація: Пропонуються завдання та вправи для розвитку творчого мислення дітей 5-9 років і підлітків. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 |
Митник, О. Я. (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова). Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення передумов успіху у подальшій професійній кар'єрі учня / О. Я. Митник> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 1-4. - (Наука - освіті). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Педагогическая психология Кл.слова (ненормовані): знання -- знания -- професійна кар'єра учнів -- профессиональная карьера учеников -- інтелектуально-творчі уміння особистості -- интеллектуально-творческие умения личности -- розвивальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- принципи навчання -- принципы обучения -- психолого-педагогічні умови навчання -- психолого-педагогические условия обучения -- розвиток мислення -- развитие мышления -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения Анотація: Розкрито зміст понять: "професійна кар'єра", "розвивальне освітнє середовище". Розглянуті принципи навчання, система цільових орієнтирів. Наведено приклад системи завдань розвивального характеру. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 |
Артуоз, Оксана (вихователь-методист). Мислити навчати й про здоров'я дбати. (Екологія розумової діяльності дошкільників) / О. Артуоз> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 27-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільне виховання Дошкольное воспитание Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- пізнавальна діяльність -- розумова діяльність -- блоки-таблиці -- ігри -- развитие мышления -- познавтельная деятельность -- умственная деятельность -- блоки-таблицы -- игры -- екологія розумової діяльності дошкільників -- экология умственной деятельности дошкольников Анотація: Висвітлюються важливі чинники благополучної екології розумової діяльності дошкільників: дотримання режиму дня, чергування розумового напруження з іншими видами діяльності, повноцінне і збалансоване харчування, екологічно сприятливе природне середовище. Подано зразки блок-таблиці для ознайомлення дітей з новою інформацією та рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\11.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Карасьова, Катерина (кандидат психологічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії психології дошкільника). Як навчити дітей... грати? / К. Карасьова> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Творчі ігри Творческие игры Кл.слова (ненормовані): сюжетно-рольові ігри -- сюжетно-дидактичні ігри -- бесіди -- психічний розвиток дитини -- сенсоріка -- пізнавальна сфера -- розвиток мислення -- спілкування з однолітками -- керування емоціями -- сюжетно-ролевые игры -- сюжетно-дидактические игры -- беседы -- психическое развитие ребенка -- сенсорика -- сфера познания -- развитие мышления -- общение со сверсниками -- управление эмоциями Анотація: Подана стаття допоможе педагогам оцінити рівень ігрових умінь своїх вихованців, організувати відповідну роботу і відкрити малюкам чарівний світ гри. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_12\1.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Новий рік, сюжетно-дидактична гра для дітей молодшої групи \о произв.\; Чарівна перукарня, сюжетно-дидактична гра для дітей середної групи \о произв.\; Морська подорож, сюжетно-дидактична гра для дітей старшої групи \о произв.\ |
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор). Stream-освіта дошкільнят : виховуємо культуру інженерного мислення / К. Крутій, Т. Грицишина> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- розвиток мислення -- сенсорні здібності -- інтелектуальні здібності -- творчі здібності -- природничі науки -- інженерія -- міждисциплінарний підхід -- освітні курси для дітей -- дослідницька лабораторія -- інженернене мислення -- интегррованное образование -- развитие мышления -- сенсорные особенности -- интеллектуальные способности -- творческие особенности -- природоведческие науки -- междисциплинарный подход -- образовательные курсы для детей -- исследовательская лаборатория -- освітні програми -- образовательные программы -- структура програм -- структура программ -- напрями програм -- направления программ -- STREAM-центри -- инженерное мышление Анотація: Розповідається на що націлена STREAM-освіта - новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання та навчання дітей. Про можливості її реалізації в роботі з дошкільнятами. Дод.точки доступу: Грицишина, Таїсія (науковий співробітник; керівник); STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт, програма \о произв.\УнікУм, дошкільна академія \о ней\; Логіки світу, освітній курс для дітей \о нем\; Конструювання для пізнання, освітній курс для дітей \о нем\; Арт-студія, освітній курс для дітей \о нем\; У світі чарівного мистецтва, освітній курс для дітей \о нем\; Baby English, освітній курс для дітей \о нем\; Розвивальне читання, освітній курс для дітей \о нем\; Малючок-здоров'ячок, спортивна секція \о ней\; Інформація і навколишній світ, програма \о ней\ |
Стеценко, Ірина (науковий співробітник). Фрактали : математика, мистецтво, винахідництво : впроваджуємо Stream-освіту / І. Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 8-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - іл. Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): математичні визерунки -- математичне виховання -- математичні здібності -- аплікація -- нежива природа -- жива природа -- анімація -- розвиток мислення -- математические узоры -- математическое воспитание -- математические способности -- неживая природа -- живая природа -- фрактали і мистецтво -- фракталы и искусство -- фрактали в природі -- фракталы в природе -- фрактали в техніці -- фракталы в технике -- фрактали і винахідництво -- фракталы и изобретательство -- анимация -- развитие мышления Анотація: Розповідається як зацікавити малят математикою, показати її красу, зв'язок з довкіллям допоможуть побачити математичні візерунки - фрактали. Дод.точки доступу: Веєрштрасс, Карл (німецький математик ; 1815-1897) \о нем\; Мандельброт, Бенуа (математик, винахіднк фрактальної геометрії ; 1924-2010) \о нем\; STREAM-освіта, програма \о произв.\; Фрактальна геометрія у природі, книга \о произв.\ |
Грядовкіна, Жанна (Монтессорі-вчитель; заступник директора з навчально-виховної роботи; інструктор). Через дію до пізнання : монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків / Ж. Грядовкіна, О. Решетняк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - іл. Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): молодші групи -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- маніпуляція -- презентації дидактичних матеріалів -- презентации дидактических материалов -- розвиток мислення -- дидактичні матеріали -- младшие группі -- ранний возраст -- сенсорное развитие -- развивающая среда -- манипуляция -- развитие мышления -- дидактические материалы -- Монтессорі-система -- Монтессори-система -- Монтессорі-підхід -- Монтессори-подход -- Монтессорі-матеріали -- Монтессори-материалы -- предметно-маніпулятивна діяльність малюків -- предметно-манипулятивная деятельность малышей Анотація: Важливе місце у Монтессорі-системі займає предметно-маніпулятивна діяльність малюків, у якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність та незалежність. Свій досвід організації роботи з наймолодшими пропонують Монтессорі-педагоги Дод.точки доступу: Решетняк, Олена (Монтессорі-вчитель тоддлер-програми; інструктор Українського Монтессорі-центру); Баночка з отвором для кульок, презентація дидактичного матеріалу \о ней\Полотно з комірками для кульок, презентація дидактичного матеріалу \о ней\; Коробка з хустинкою, презентація дидактичного матеріалу \о ней\ |
Дудченко, Рита (заступник директора з НВР). Енергія-помічниця : інтерактивні казки для старших дошкільнят / Р. Дудченко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 28-30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- розвиток мислення -- дослідницька діяльність -- енергія вітру -- енергія сонця -- енергія води -- старша група -- экологическое воспитание -- развитие мышления -- исследовательская деятельность -- энергия ветра -- энергия солнца -- энергия воды -- природоведение -- старшая группа -- дошкольные учреждения -- дошкільні заклади Анотація: Розповідається як завдяки спільному творенню інтерактивної казки, участі у пошуково-дослідницькій діяльності діти поступово усвідомлюють зв'язки в природі, власну відповідальність за її збереження. |
Стеценко, Ірина (науковий співробітник). Світанки у природі та мистецтві / І. Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- бесіди з дітьми -- розвиток мислення -- розвиток відчуття -- пізнавальний розвиток -- бесіди-спостереження -- образотворче мистецтво -- поезія -- музика -- емоційний образ -- интегрованное образование -- беседы с детьми -- развитие мышления -- развитие восприятия -- познавательное развитие -- беседы-наблюдения -- изобразительное искусство -- поэзия -- музыка -- эмоциональный образ Анотація: Подано рекомендації, які допоможуть організувати бесіди з дітьми, активізувати їхнє мислення, пізнавальну діяльність, а ще подарувати малюкам насолоду від спілкування з мистецтвом. Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Мілюков, Олександр (художник ; 1974-) \про нього\; Красоткина, Надія (поет ; 1946-) \про неї\; Чайковський, Петро Ілліч (видатний російський композитор; диригент; педагог; музичний журналіст ; 1840-1893) \про нього\; Лунін, Віктор (поет ; 1945-) \про нього\; Коростова, Юлія (художник) \про неї\; Панін, Сергій (художник) \про нього\; Світанок у живописі, бесіда з дітьми \про неї\; Світанок на болоті, картина \о произв.\; Світанок у поезії, бесіда з дітьми \про неї\; Світанок, вірш \о произв.\; Світанок у музиці, бесіда з дітьми \про нього\; Зимовий ранок,картина \о произв.\Зимовий пейзаж,картина \о произв.\; Зимовий ранок, вірш \о произв.\; Зимовий ранок, музична п'єса \о произв.\ |
Єніна, Людмила (вихователь-методист). Захопливі та незвичні сюжети геометричні : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): математика -- геометричні фігури -- логіко-математичні завдання -- старші дошкільнята -- розвиток мислення -- математические способности -- математичні здібності -- геометрические фигуры -- логико-математические задания -- старшие дошкольники -- развитие мышления Анотація: Подано добірку завдань для старших дошкільнят з логічним навантаженням та елементами практичної й пошукової діяльності. Утримувачі документа: НБ МДУ |
Пізнавальні прогулянки вихідного дня / А. Регент [и др.]> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 13-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- виховання в родині -- робота з батьками -- свідоме батьківство -- відпочинок на природі -- родинний відпочинок -- інтелектуальні ігри -- природничі досліди -- фотографування -- поради батькам -- развитие мышления -- воспитание в семье -- осознанное отцовство -- работа с родителями -- отдых на природе -- семейный отдых -- интелектуальные игры -- исследования природы -- фотографирование -- советы родителям Анотація: Розповідається про організцію спільного відпочинку дітей та батьків, аються практичні поради з організації прогулянки на природу. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\5.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Регент, Алла (завідувач); Ночвінова, Олена (науковий співробітник); Смішная, Олена (методист вищої категорії); Гудзь, Надія (провідний спеціаліст) |
Харченко, Оксана (вихователь). Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи / О. Харченко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): математика -- інтегровані заняття -- розвиток мислення -- бесіди -- вправи -- робота в групах -- вірші -- діти середньої групи -- интегрованные занятия -- развитие мышления -- беседы -- упражнения -- работа в группах -- стихотворения -- дети средней группы -- дошкольные учебные заведения -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Подане заняття допомогає малюкам зрозуміти, що таке порядок у математиці і у житті, для сого він потрібен і як його наводити. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_7\11.pdf |
Завязун, Тетяна (кандидат психологічних наук; викладач). До дії треба мотивувати / Т. Завязун> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 14-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- розвиток мислення -- проектна діяльність -- пізнавальна діяльність -- мотивування дитини до діяльності -- дерево бажань -- сюрпризи -- психолого-педагогічне проектування -- психолого-педагогическое проектирование -- мотиваційні етапи проектів -- мотивационные этапы проектов -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- личность ребенка -- развитие мышления -- проектная деятельность -- познавательная деятельность -- мотивирование детей к деятельности -- дерево желаний Анотація: Розповідається про те, як зацікавити дітей здобувати знання самостійно. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\7.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Давидова, Алла (вихователь). Повітря - це життя : інтегроване заняття для старших дошкільнят / А. Давидова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 17-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- дослідницька діяльність -- старша дошкільна група -- дошкільні навчальні заклади -- природознавство -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- математичний розвиток -- орієнтування у просторі -- вправи -- развитие речи -- исследовательская деятельность -- старшая дошкольная группа -- природоведение -- развитие мышления -- дошкольные учебные заведения -- математическое развитие -- ориентирование в пространстве -- интегрированные занятия -- інтегровані заняття Анотація: Надано приклад заняття у формі дослідів, ігор на природі. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\8.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Повітря-невидимка, дослід \о произв.\; Чи є повітря в людині?, дослід \о нем\; Як відчути повітря?, дослід \о нем\; Чи можна обійтись без повітря?, дослід \о нем\; Добре - погано, вправа \о произв.\; Що таке вітер і яким він буває?, бесіда \о произв.\; Розкрути вітрячок, дихальна вправа \о произв.\; Повітря і вітер, коректурна таблиця \о произв.\; Налетів з-за лісу вітер..., вірш \о произв.\ |
Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор). Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша / О. Митник, С. Задніпрянець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): математика -- логічне виховання -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- дисципліна розуму -- логічні блоки -- ігри -- картки -- круги Ейлера -- Ейлера круги -- ігри з логічними квітами -- логическое воспитание -- развитие речи -- развитие мышления -- дисциплина ума -- логические блоки -- игры -- карточки -- круги Эйлера -- Эйлера круги -- засвоєння математичних знань -- усвоение математических знаний -- ігрові методики -- игровые методики -- блоки Дьєнеша -- Дьєнеша блоки Анотація: Надані ігрові методики, що поєднують засвоєння математичних понять з розвитком логічного мислення. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\2.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Задніпрянець, Світлана (вихователь-методист); Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик; психолог; педагог; професор ; 1916-2014) \о нем\; Ейлер, Леонард (математик; механік ; 1707-1783) \о нем\; Продовж ряд, гра \о произв.\; Добери блок не такої форми, кольору, величини, гра \о произв.\; Засели будиночки, таблиця \о произв.\Побудуй будинок, гра \о произв.\; Знайди квітку за кольором, величиною, формою, гра \о произв.\; Посади квітки на клумбу, гра \о произв.\ |
Андрющенко, Тетяна (доктор педагогічних наук). Досліджуємо власне здоров'я : формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільнят / Т. Андрющенко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 2-6 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): фізичне виховання -- розвиток мислення -- здоров'язбереження -- навчально-дослідницька діяльність -- раціональне харчування -- рухова активність -- санітарно-гігієнічні навички -- режим діяльності -- режим відпочинку -- старша група -- физическое воспитание -- развитие мышления -- сохранение здоровья -- учебно-исследовательская деятельность -- рациональное питание -- подвижная активность -- санитарно-гигиенические навыки -- режим деятельности -- режим отдыха -- старшая группа Анотація: Подана методика спрямована на організацію навчально-дослідницької діяльності старших дошкільнят. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\1.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: НВК № 1 \о нем\; ДНЗ № 23 \о нем\ |
Комарницька, Ірина (вчитель-логопед). Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків / І. Комарницька> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 20-22 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- розвиток мислення -- логопедія -- мнемотехніка -- індивідуальна робота з дітьми -- автоматизація звуків -- автоматизация звуков -- диференціація звуків -- дифференциация звуков -- кодування інформації -- мнемотаблиці -- скоромовки -- развитие речи -- развитие мышления -- логопедия -- мнемотехника -- индивидуальная работа с детьми -- кодирование информации -- мнемотаблицы -- скороговорки -- развитие речи -- розвиток мовлення Анотація: Наводяться приклади використання прийомів мнемотехніки для розвитку мовлення і мислення дітей. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\6.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Федорчук, Тетяна (практичний психолог). Розвиваемо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп / Т. Федорчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): ігрові посібники -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- сенсорний розвиток -- математика -- игровые пособия -- развитие речи -- развитие мышления -- сенсорное развитие -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения Анотація: Запропоновано ігрові посібники для дітей усіх вікових груп. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\9.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Підбери ключ, посібник \о произв.\; Веселий їжачок, посібнк \о произв.\ |
Обадіна, Світлана (вихователь). День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи / С. Обадіна> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): старша група -- заняття-свята -- інтегрована освіта -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- соціальна компетентність -- ігри -- вправи -- бульбашкові феєрверки -- хвилинки-веселинки -- старшая группа -- занятия-праздники -- интегрованное образование -- развитие мышления -- развитие речи -- социальная компетентность -- игры -- упражнения -- феерверк из пузырей -- минутки веселья -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- разработка занятий -- розробка занять Анотація: Подано розробку заняття-свята для дітей старшої групи. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\10.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Де чє місце?, гра \о произв.\; Повітряні кульки, дихальна вправа \о произв.\; Склади речення, мовленнєва вправа \о произв.\; Добрі побажання, вправа \о произв.\ |