Шопіна, М. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 60-72 : мал. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Психологія розвитку

   Психология развития

Кл.слова (ненормовані):
формування активного мислення -- формирование активного мышления -- активне мислення -- активное мышление -- самостійне мислення -- діти 5-9 років -- дети 5-9 лет -- младшие школьники -- молодші школярі -- підлітки -- подростки -- розвиток мислення -- развитие мышления -- завдання для розвитку мислення -- задания для развития мышления -- самостоятельное мышление -- творче мислення -- творческое мышление -- синергетичне мислення -- синергетическое мышление -- діалектичне мислення -- диалектическое мышление -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Пропонуються завдання та вправи для розвитку творчого мислення дітей 5-9 років і підлітків.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Митник, О. Я. (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення передумов успіху у подальшій професійній кар'єрі учня / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 1-4. - (Наука - освіті). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
знання -- знания -- професійна кар'єра учнів -- профессиональная карьера учеников -- інтелектуально-творчі уміння особистості -- интеллектуально-творческие умения личности -- розвивальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- принципи навчання -- принципы обучения -- психолого-педагогічні умови навчання -- психолого-педагогические условия обучения -- розвиток мислення -- развитие мышления -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розкрито зміст понять: "професійна кар'єра", "розвивальне освітнє середовище". Розглянуті принципи навчання, система цільових орієнтирів. Наведено приклад системи завдань розвивального характеру.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Артуоз, Оксана (вихователь-методист).
    Мислити навчати й про здоров'я дбати. (Екологія розумової діяльності дошкільників) / О. Артуоз // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 27-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.41
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- пізнавальна діяльність -- розумова діяльність -- блоки-таблиці -- ігри -- развитие мышления -- познавтельная деятельность -- умственная деятельность -- блоки-таблицы -- игры -- екологія розумової діяльності дошкільників -- экология умственной деятельности дошкольников
Анотація: Висвітлюються важливі чинники благополучної екології розумової діяльності дошкільників: дотримання режиму дня, чергування розумового напруження з іншими видами діяльності, повноцінне і збалансоване харчування, екологічно сприятливе природне середовище. Подано зразки блок-таблиці для ознайомлення дітей з новою інформацією та рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\11.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Карасьова, Катерина (кандидат психологічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії психології дошкільника).
    Як навчити дітей... грати? / К. Карасьова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.1
Рубрики: Творчі ігри
   Творческие игры

Кл.слова (ненормовані):
сюжетно-рольові ігри -- сюжетно-дидактичні ігри -- бесіди -- психічний розвиток дитини -- сенсоріка -- пізнавальна сфера -- розвиток мислення -- спілкування з однолітками -- керування емоціями -- сюжетно-ролевые игры -- сюжетно-дидактические игры -- беседы -- психическое развитие ребенка -- сенсорика -- сфера познания -- развитие мышления -- общение со сверсниками -- управление эмоциями
Анотація: Подана стаття допоможе педагогам оцінити рівень ігрових умінь своїх вихованців, організувати відповідну роботу і відкрити малюкам чарівний світ гри.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_12\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Новий рік, сюжетно-дидактична гра для дітей молодшої групи \о произв.\; Чарівна перукарня, сюжетно-дидактична гра для дітей середної групи \о произв.\; Морська подорож, сюжетно-дидактична гра для дітей старшої групи \о произв.\




    Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор).
    Stream-освіта дошкільнят : виховуємо культуру інженерного мислення / К. Крутій, Т. Грицишина // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- розвиток мислення -- сенсорні здібності -- інтелектуальні здібності -- творчі здібності -- природничі науки -- інженерія -- міждисциплінарний підхід -- освітні курси для дітей -- дослідницька лабораторія -- інженернене мислення -- интегррованное образование -- развитие мышления -- сенсорные особенности -- интеллектуальные способности -- творческие особенности -- природоведческие науки -- междисциплинарный подход -- образовательные курсы для детей -- исследовательская лаборатория -- освітні програми -- образовательные программы -- структура програм -- структура программ -- напрями програм -- направления программ -- STREAM-центри -- инженерное мышление
Анотація: Розповідається на що націлена STREAM-освіта - новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання та навчання дітей. Про можливості її реалізації в роботі з дошкільнятами.


Дод.точки доступу:
Грицишина, Таїсія (науковий співробітник; керівник); STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт, програма \о произв.\УнікУм, дошкільна академія \о ней\; Логіки світу, освітній курс для дітей \о нем\; Конструювання для пізнання, освітній курс для дітей \о нем\; Арт-студія, освітній курс для дітей \о нем\; У світі чарівного мистецтва, освітній курс для дітей \о нем\; Baby English, освітній курс для дітей \о нем\; Розвивальне читання, освітній курс для дітей \о нем\; Малючок-здоров'ячок, спортивна секція \о ней\; Інформація і навколишній світ, програма \о ней\




    Стеценко, Ірина (науковий співробітник).
    Фрактали : математика, мистецтво, винахідництво : впроваджуємо Stream-освіту / І. Стеценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 8-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - іл.
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
математичні визерунки -- математичне виховання -- математичні здібності -- аплікація -- нежива природа -- жива природа -- анімація -- розвиток мислення -- математические узоры -- математическое воспитание -- математические способности -- неживая природа -- живая природа -- фрактали і мистецтво -- фракталы и искусство -- фрактали в природі -- фракталы в природе -- фрактали в техніці -- фракталы в технике -- фрактали і винахідництво -- фракталы и изобретательство -- анимация -- развитие мышления
Анотація: Розповідається як зацікавити малят математикою, показати її красу, зв'язок з довкіллям допоможуть побачити математичні візерунки - фрактали.


Дод.точки доступу:
Веєрштрасс, Карл (німецький математик ; 1815-1897) \о нем\; Мандельброт, Бенуа (математик, винахіднк фрактальної геометрії ; 1924-2010) \о нем\; STREAM-освіта, програма \о произв.\; Фрактальна геометрія у природі, книга \о произв.\




    Грядовкіна, Жанна (Монтессорі-вчитель; заступник директора з навчально-виховної роботи; інструктор).
    Через дію до пізнання : монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків / Ж. Грядовкіна, О. Решетняк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - іл.
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
молодші групи -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- маніпуляція -- презентації дидактичних матеріалів -- презентации дидактических материалов -- розвиток мислення -- дидактичні матеріали -- младшие группі -- ранний возраст -- сенсорное развитие -- развивающая среда -- манипуляция -- развитие мышления -- дидактические материалы -- Монтессорі-система -- Монтессори-система -- Монтессорі-підхід -- Монтессори-подход -- Монтессорі-матеріали -- Монтессори-материалы -- предметно-маніпулятивна діяльність малюків -- предметно-манипулятивная деятельность малышей
Анотація: Важливе місце у Монтессорі-системі займає предметно-маніпулятивна діяльність малюків, у якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність та незалежність. Свій досвід організації роботи з наймолодшими пропонують Монтессорі-педагоги


Дод.точки доступу:
Решетняк, Олена (Монтессорі-вчитель тоддлер-програми; інструктор Українського Монтессорі-центру); Баночка з отвором для кульок, презентація дидактичного матеріалу \о ней\Полотно з комірками для кульок, презентація дидактичного матеріалу \о ней\; Коробка з хустинкою, презентація дидактичного матеріалу \о ней\




    Дудченко, Рита (заступник директора з НВР).
    Енергія-помічниця : інтерактивні казки для старших дошкільнят / Р. Дудченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 28-30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- розвиток мислення -- дослідницька діяльність -- енергія вітру -- енергія сонця -- енергія води -- старша група -- экологическое воспитание -- развитие мышления -- исследовательская деятельность -- энергия ветра -- энергия солнца -- энергия воды -- природоведение -- старшая группа -- дошкольные учреждения -- дошкільні заклади
Анотація: Розповідається як завдяки спільному творенню інтерактивної казки, участі у пошуково-дослідницькій діяльності діти поступово усвідомлюють зв'язки в природі, власну відповідальність за її збереження.





    Стеценко, Ірина (науковий співробітник).
    Світанки у природі та мистецтві / І. Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.544
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- бесіди з дітьми -- розвиток мислення -- розвиток відчуття -- пізнавальний розвиток -- бесіди-спостереження -- образотворче мистецтво -- поезія -- музика -- емоційний образ -- интегрованное образование -- беседы с детьми -- развитие мышления -- развитие восприятия -- познавательное развитие -- беседы-наблюдения -- изобразительное искусство -- поэзия -- музыка -- эмоциональный образ
Анотація: Подано рекомендації, які допоможуть організувати бесіди з дітьми, активізувати їхнє мислення, пізнавальну діяльність, а ще подарувати малюкам насолоду від спілкування з мистецтвом.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Мілюков, Олександр (художник ; 1974-) \про нього\; Красоткина, Надія (поет ; 1946-) \про неї\; Чайковський, Петро Ілліч (видатний російський композитор; диригент; педагог; музичний журналіст ; 1840-1893) \про нього\; Лунін, Віктор (поет ; 1945-) \про нього\; Коростова, Юлія (художник) \про неї\; Панін, Сергій (художник) \про нього\; Світанок у живописі, бесіда з дітьми \про неї\; Світанок на болоті, картина \о произв.\; Світанок у поезії, бесіда з дітьми \про неї\; Світанок, вірш \о произв.\; Світанок у музиці, бесіда з дітьми \про нього\; Зимовий ранок,картина \о произв.\Зимовий пейзаж,картина \о произв.\; Зимовий ранок, вірш \о произв.\; Зимовий ранок, музична п'єса \о произв.\




    Єніна, Людмила (вихователь-методист).
    Захопливі та незвичні сюжети геометричні : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.414
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
математика -- геометричні фігури -- логіко-математичні завдання -- старші дошкільнята -- розвиток мислення -- математические способности -- математичні здібності -- геометрические фигуры -- логико-математические задания -- старшие дошкольники -- развитие мышления
Анотація: Подано добірку завдань для старших дошкільнят з логічним навантаженням та елементами практичної й пошукової діяльності.

Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології).
    Як виховувати дошкільника-діяча / О. Митник, Л. Рижньова, Л. Захарченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 6-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.41
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
логіка -- умственное развитие дошкольников -- розумовий розвиток дошкільнят -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- школа мислення -- дошкільник-діяч -- розвивальне освітнє середовище -- евристичні запитання -- завдання з логічним навантаженням -- практичні поради -- завдання на складання суджень -- ігри-конструювання -- використання наочних моделей -- круги Ейлера -- Ейлера круги -- дидактичні ігри -- наочне моделювання -- логика -- развитие речи -- развитие мышления -- школа мышления -- дошкольник-деятель -- развивающая образовательная среда -- эвристические вопросы -- соревнования -- задания с логической нагрузкой -- практические советы -- задания на составление суждений -- игры-конструирования -- использование наглядных моделей -- круги Эйлера -- Эйлера круги -- дидактические игры -- наглядное моделирование -- образовательные линии
Анотація: Автори статті пропонують власні перевірені підходи до створення розвивального освітнього простору, в якому зростають дошкільнята, здатні логічно та критично мислити, творити й активно діяти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_2\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Рижньова, Лариса (методист); Захарченко, Лариса (вихователь-методист)




   
    Пізнавальні прогулянки вихідного дня / А. Регент [и др.] // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 13-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- виховання в родині -- робота з батьками -- свідоме батьківство -- відпочинок на природі -- родинний відпочинок -- інтелектуальні ігри -- природничі досліди -- фотографування -- поради батькам -- развитие мышления -- воспитание в семье -- осознанное отцовство -- работа с родителями -- отдых на природе -- семейный отдых -- интелектуальные игры -- исследования природы -- фотографирование -- советы родителям
Анотація: Розповідається про організцію спільного відпочинку дітей та батьків, аються практичні поради з організації прогулянки на природу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Регент, Алла (завідувач); Ночвінова, Олена (науковий співробітник); Смішная, Олена (методист вищої категорії); Гудзь, Надія (провідний спеціаліст)




    Харченко, Оксана (вихователь).
    Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи / О. Харченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
математика -- інтегровані заняття -- розвиток мислення -- бесіди -- вправи -- робота в групах -- вірші -- діти середньої групи -- интегрованные занятия -- развитие мышления -- беседы -- упражнения -- работа в группах -- стихотворения -- дети средней группы -- дошкольные учебные заведения -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Подане заняття допомогає малюкам зрозуміти, що таке порядок у математиці і у житті, для сого він потрібен і як його наводити.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_7\11.pdf




    Завязун, Тетяна (кандидат психологічних наук; викладач).
    До дії треба мотивувати / Т. Завязун // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 14-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- розвиток мислення -- проектна діяльність -- пізнавальна діяльність -- мотивування дитини до діяльності -- дерево бажань -- сюрпризи -- психолого-педагогічне проектування -- психолого-педагогическое проектирование -- мотиваційні етапи проектів -- мотивационные этапы проектов -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- личность ребенка -- развитие мышления -- проектная деятельность -- познавательная деятельность -- мотивирование детей к деятельности -- дерево желаний
Анотація: Розповідається про те, як зацікавити дітей здобувати знання самостійно.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Давидова, Алла (вихователь).
    Повітря - це життя : інтегроване заняття для старших дошкільнят / А. Давидова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 17-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- дослідницька діяльність -- старша дошкільна група -- дошкільні навчальні заклади -- природознавство -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- математичний розвиток -- орієнтування у просторі -- вправи -- развитие речи -- исследовательская деятельность -- старшая дошкольная группа -- природоведение -- развитие мышления -- дошкольные учебные заведения -- математическое развитие -- ориентирование в пространстве -- интегрированные занятия -- інтегровані заняття
Анотація: Надано приклад заняття у формі дослідів, ігор на природі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Повітря-невидимка, дослід \о произв.\; Чи є повітря в людині?, дослід \о нем\; Як відчути повітря?, дослід \о нем\; Чи можна обійтись без повітря?, дослід \о нем\; Добре - погано, вправа \о произв.\; Що таке вітер і яким він буває?, бесіда \о произв.\; Розкрути вітрячок, дихальна вправа \о произв.\; Повітря і вітер, коректурна таблиця \о произв.\; Налетів з-за лісу вітер..., вірш \о произв.\




    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор).
    Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша / О. Митник, С. Задніпрянець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
математика -- логічне виховання -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- дисципліна розуму -- логічні блоки -- ігри -- картки -- круги Ейлера -- Ейлера круги -- ігри з логічними квітами -- логическое воспитание -- развитие речи -- развитие мышления -- дисциплина ума -- логические блоки -- игры -- карточки -- круги Эйлера -- Эйлера круги -- засвоєння математичних знань -- усвоение математических знаний -- ігрові методики -- игровые методики -- блоки Дьєнеша -- Дьєнеша блоки
Анотація: Надані ігрові методики, що поєднують засвоєння математичних понять з розвитком логічного мислення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана (вихователь-методист); Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик; психолог; педагог; професор ; 1916-2014) \о нем\; Ейлер, Леонард (математик; механік ; 1707-1783) \о нем\; Продовж ряд, гра \о произв.\; Добери блок не такої форми, кольору, величини, гра \о произв.\; Засели будиночки, таблиця \о произв.\Побудуй будинок, гра \о произв.\; Знайди квітку за кольором, величиною, формою, гра \о произв.\; Посади квітки на клумбу, гра \о произв.\




    Андрющенко, Тетяна (доктор педагогічних наук).
    Досліджуємо власне здоров'я : формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільнят / Т. Андрющенко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 2-6 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- розвиток мислення -- здоров'язбереження -- навчально-дослідницька діяльність -- раціональне харчування -- рухова активність -- санітарно-гігієнічні навички -- режим діяльності -- режим відпочинку -- старша група -- физическое воспитание -- развитие мышления -- сохранение здоровья -- учебно-исследовательская деятельность -- рациональное питание -- подвижная активность -- санитарно-гигиенические навыки -- режим деятельности -- режим отдыха -- старшая группа
Анотація: Подана методика спрямована на організацію навчально-дослідницької діяльності старших дошкільнят.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
НВК № 1 \о нем\; ДНЗ № 23 \о нем\




    Комарницька, Ірина (вчитель-логопед).
    Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків / І. Комарницька // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 20-22 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- логопедія -- мнемотехніка -- індивідуальна робота з дітьми -- автоматизація звуків -- автоматизация звуков -- диференціація звуків -- дифференциация звуков -- кодування інформації -- мнемотаблиці -- скоромовки -- развитие речи -- развитие мышления -- логопедия -- мнемотехника -- индивидуальная работа с детьми -- кодирование информации -- мнемотаблицы -- скороговорки -- развитие речи -- розвиток мовлення
Анотація: Наводяться приклади використання прийомів мнемотехніки для розвитку мовлення і мислення дітей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Федорчук, Тетяна (практичний психолог).
    Розвиваемо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп / Т. Федорчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ігрові посібники -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- сенсорний розвиток -- математика -- игровые пособия -- развитие речи -- развитие мышления -- сенсорное развитие -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Запропоновано ігрові посібники для дітей усіх вікових груп.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\9.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Підбери ключ, посібник \о произв.\; Веселий їжачок, посібнк \о произв.\




    Обадіна, Світлана (вихователь).
    День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи / С. Обадіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
старша група -- заняття-свята -- інтегрована освіта -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- соціальна компетентність -- ігри -- вправи -- бульбашкові феєрверки -- хвилинки-веселинки -- старшая группа -- занятия-праздники -- интегрованное образование -- развитие мышления -- развитие речи -- социальная компетентность -- игры -- упражнения -- феерверк из пузырей -- минутки веселья -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- разработка занятий -- розробка занять
Анотація: Подано розробку заняття-свята для дітей старшої групи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_11\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Де чє місце?, гра \о произв.\; Повітряні кульки, дихальна вправа \о произв.\; Склади речення, мовленнєва вправа \о произв.\; Добрі побажання, вправа \о произв.\