Білецька, Світлана (доцент кафедри порівняльної педагогіки та історії педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди; кандидат педагогічних наук).
    Дитинство епохи середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. Білецька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 35-42. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
епоха середньовіччя -- виховна практика -- виховання дитини -- середньвічні концепції -- доктрини виховання -- зцілення душі -- исцеление души -- інвізіційні тортути -- сімейне виховання -- дитяче життя -- становлення до дитини -- біблейські доктрини -- христианство -- доктрина первородного гріха -- первородний гріх -- середньовічні традиції -- покора -- неслухняність -- система покарань -- фізичне катування -- катування дітей -- эпоха средневековья -- воспитание ребенка -- семейное воспитание -- отношение к детям -- библейские доктрины -- первородный грех -- покорность -- непослушность -- система наказаний -- физические пытки -- пытки детей
Анотація: Про особливе ставлення до дитини, про виховну практику, про дитинство та сім'ю в загалі в епоху середньовіччя.


Дод.точки доступу:
Гоф, й. \о нем\; Лок, Дж. \о нем\; Святий, Августин \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Федяєва, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету).
    Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління -- молода людина -- мовна особистість -- виховний процес -- становлення особистості -- особистість -- мовленнєва діяльність -- рідна мова -- сімейне виховання -- мовне виховання -- функції мови -- спілкування -- поліфункціональність мови -- цінність мови -- діяльнісна функція мови -- мовлення -- мовленннєвий розвиток дитини -- мовленнєве спілкування -- культура мовлення -- воспитание молодого поколения -- молодой человек -- становление личности -- воспитательный процесс -- личность -- языковая деятельность -- родной язык -- семейное воспитание -- языковое воспитание -- функции языка -- общение -- многофункциональность языка -- ценность языка -- деятельная функция языка -- языковое развитие ребенка -- языковое общение
Анотація: Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бутенко, Ольга (викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Сім'я- провідна виховна інстанція: історичний аспект / О. Бутенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 73-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.9
Рубрики: Сімейне виховання і освіта
   Семейное воспитание и образование

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- соціальні інститути -- родинне виховання -- історія виховання -- виховні традиції -- теорія сімейного виховання -- педагогічна думка -- семейное воспитание -- социальные институты -- история воспитания -- воспитательские традиции -- теория семейного воспитания -- педагогическая мысль
Анотація: Простежено, як відзеркалено ідеї родинного виховання в досвіді видатних діячів минулого.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Радул, Ольга (кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки початкового навчання та соціальної педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    До витоків формування сімейного виховання у давніх слов'ян та їхніх пращурів / О. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 69-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
давні суспільства -- давні слов'яні -- виховання дітей -- шлюбні стосунки -- сімейне виховання -- древние общества -- древние славяне -- воспитание детей -- брачные отношения -- семейное воспитание
Анотація: На основі історичних, археологічних, етнографічних джерел проаналізовано розвиток шлюбних стосунків у східних слов'ян та їх попередників і їхній вплив на виховання дітей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кравченко, Т. В.
    Сім'я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- семейное воспитание -- семья как социальная группа -- семья как социальный институт -- сімейне виховання -- сім'я як соціальна група -- сім'я як соціальний інститут -- социализация -- социализация детей -- социализация и семья -- соціалізація -- соціалізація дітей -- соціалізація і сім'я
Анотація: Розглянуті основні підходи до визначення сутності сім'ї як малої соціальної групи і соціального інституту, простежено взаємозв'язок між характером сімейного виховання та соціалізацієй дитини. Під сімейним вихованням розуміється не тільки спрямований в иховний вплив батьків на дитину, а й уся система внутрішньосімейних стосунків, за якої в дитини формуються ціннісні орієнтири, комплекс потреб, інтересів і звичок, типів соціальної поведінки. Важливість внутрішньосімейних стосунків як чинника соціаліз ації дитини зумовлена тим, що особливості їхнього прояву поступово закріплюються в поведінці дитини та стають моделлю взаємин з іншими людьми. Сім'я є першою й вагомою соціальною групою, в якій дитина опановує культуру, суспільні норми, моральні прави ла, навички індивідуальної, спільної й колективної діяльності.





    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\




    Кравченко, Оксана (аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- творча спадщина -- художня творчість -- освітня політика -- виховний процес -- теорія виховання -- сімейне виховання -- національне виховання -- тема виховання у художніх творах -- українські письменники -- українська література -- педагогічна персоналія -- историко-педагогические исследования -- творческое наследие -- художественное творчество -- образовательная политика -- воспитательный процесс -- теория воспитания -- семейное воспитание -- национальное воспитание -- тема воспитания в художественных произведениях
Анотація: У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення.


Дод.точки доступу:
Куліш, П. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кіян, Ольга (директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська).
    Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.205
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю

   Образование. Педагогика

   Связь школы с семьей и общественностью

Кл.слова (ненормовані):
батьківсько-вчительська взаємодія -- виховання дітей -- виховний процес -- сімейне виховання -- наукові дослідження -- педагогічна спадщина -- педагогічні системи -- ознаки педагогічних систем -- родительско-учительское взаимодействие -- воспитание детей -- воспитательный процесс -- семейное воспитание -- научные исследования -- педагогическое наследие -- педагогические системы -- признаки педагогических систем
Анотація: Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Захаренко, О. (директор Сахнівської середньої школи) \о нем\; Дем'янюк, Т. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тригубенко, Вадим (старший викладач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    Формування гуманістичних цінностей особистості: від Київської Русі до сучасності / В. Тригубенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 56-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Київська Русь
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
система виховання дітей -- виховання дітей -- формування гуманістичних цінностей -- гуманістичні цінності -- родинне виховання -- виховні засоби -- народні традиції -- система воспитания детей -- воспитание детей -- формирование гумманистических ценностей -- гумманитстические ценности -- семейное воспитание -- воспитательные средства -- народные традиции
Анотація: Висвітлюються тенденції і засоби формування гуманістичних цінностей в епоху Київської Русі та шляхи їх упровадження в практику сучасного виховання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Захаренко, Сергій (кандидат педагогічних наук; виконуючий обов'язкі доцента кафедри теорії та історії педагогіки Черкаського національного універсітету імені Богдана Хмельницького).
    Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання / С. Захаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
родина -- мораль -- сімейне виховання -- видатні педагоги -- родинне виховання -- семья -- семейное воспитание -- выдающиеся педагоги
Анотація: Висвітлено погляди видатного українського педагога О.А. Захаренка щодо організації родинного виховання, а також розглянуто запропановані і реалізовані ним у 60-90-ті роки ХХ століття принципи родинного виховання.


Дод.точки доступу:
Захаренко, О.А. (директор Сахнівської школи) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кравченко, О. О.
    Погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання / О. О. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 141-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання -- воспитание -- выдающиеся педагоги -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- семейное воспитание -- семья и школа -- сімейне виховання -- сім'я і школа -- социальное воспитание детей -- соціальне виховання дітей -- шкільне виховання -- школьное воспитание
Анотація: В статті розкриті та охарактеризовані погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання. Становлення особистості, на думку педагога, відбувається під впливом конкретних соціокультурних умов, природних, географічних, соцально-побутових, національно-на родних чинників, зрештою - під впливом найближчого оточення індивіда. Особливої ваги П.О.Куліш надавав дошкільному вихованню. На думку П.О.Куліша, школа - один із основних інститутів соціалізації особистості, тому метою навчально-виховного процесу має бути розвиток розумових задатків та мислення дитини, створення сприятливих умов для входження її в соціум та пристосування до навколишнього середовища. Враховуючи особливості сімейного й шкільного виховання, педагог наголошував на потребі їхнього тіс ного взаємозв'язку, взаємодопомоги і взаємодоповнення. Лише за такої умови можна досягнути спільної мети - виховати соціально позитивні якості особистості.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон (письменник; історик; мовознавець; фольклорист) \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\




    Бондар, Л. С.
    Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщині В.О.Сухомлинсткого та О.А.Захаренка / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 79-87. - Бібліографія : С.87 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання -- воспитание -- выдающиеся педагоги -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- семейное воспитание -- семья и школа -- сімейне виховання -- сім'я і школа -- шкільне виховання -- школьное воспитание
Анотація: В статті проаналізовані основні питання співдружності школи і сім'ї в педагогічній спадщині Сухомлинського і Захаренка. Розкриті загальні підходи і внесок кожного з цих видатних педагогів в створення і вдосконалення системи шкільно-сімейного виховання . Олександр Антонович Захаренка (1937-2002) - академік АПН України, директор Сахнівської середньої школи Корсунь-Шевченківського району. З усіх свіїх директорів-сучасників Захаренко завжди виокремлював Василя Сухомлинського. Велика схожість між В.О.Сухомлинським і О.А.Захаренком спостерігається в їхньому ставленні до офіційної педагогіки, організації навчального процесу, в підходах до дитини, поглядах на розвиток її мислення. В центрі уваги Павлиської й Сахнівської середніх шкіл перебувала сім'я.


Дод.точки доступу:
Захаренко, Александр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\




    Северикова, Н. М.
    Рассеять тьму "мрачной ночи невежества". Реформы М. В. Ломоносова в области образования и воспитания / Н. М. Северикова // Вопросы философии. - 2011. - № 11. - С. 127-131 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Философия
   Педагогика

   Філософія

   Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогические системы -- реформы в образовании -- реформы в воспитании -- педагогические принципы -- семейное воспитание -- эстетическое воспитание -- педагогічні системи -- реформи в освіті -- реформи у вихованні -- педагогічні принципи -- сімейне виховання -- естетичне виховання


Дод.точки доступу:
Ломоносов, М. В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кравченко, Тамара (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії сімейного виховання Інституту проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- діти і батьки -- дети и родители -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічна підготовка сімей -- педагогическая подготовка семей -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи / К. Стецюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 74-79. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- экологическая культура -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- процес формування -- процесс формирования -- поетапне формування -- поэтапное формирование -- принцип послідовності -- принцип последовательности -- родинне виховання -- семейное воспитание -- дошкільна освіта -- дошкольное воспитание -- загальна середня екологічна освіта -- общее среднее экологическое образование -- неформальна екологічна освіта -- неформальное экологическое образование -- етапи формування екологічної культури -- этапы формирования экологического образования -- загальна культура -- общая культура -- професійна культура -- профессиональная культура -- загальна екологічна культура -- общая экологическая культура -- екологічна культура фахівця певної галузі -- экологическая культура специалиста определенной отрасли -- індивідуально-особистісна культура -- индивидуально-личностная культура
Анотація: Розглядається проблема поетапності й систематичності процесу формування екологічної культури як складової професійної компетенції майбутніх фахівців. Такими етапами є: формування загальної культури студента, формування професійної культури майбутнього спеціаліста, формування загальної екологічної культури, екологічної культури спеціаліста, індивідуально-особистісної екологічної культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шкурат, Олена (учитель-методист російської мови та літератури, основ здоров'я Волноваського ліцею; керівник РМО вчителів основ здоров'я; національний педагог-тренер з програм здоров'я).
    Гарна родина - здорова дитина / О. Шкурат, Л. Аксьоненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
родинне виховання -- семейное воспитание -- здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- виховання здорового способу життя -- воспитание здорового способу жизни -- школа-родина -- школа-семья -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна просвіта батьків -- педагогическое просвещение родителей -- соціальний патронаж сім'ї -- социальный патронаж семьи -- виховні позакласні заходи -- воспитательные внеклассные мероприятия -- статеве виховання -- половое воспитание -- духовне виховання -- духовное воспитание -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглянуто особливості інтеграції шкільного і сімейного виховання, ефективні методи та форми роботи школи з батьками щодо зміцнення здоров'я дітей. Пропонується досвід Волноваського ліцею.


Дод.точки доступу:
Аксьоненко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи; учитель української мови та літератури Волноваського ліцею); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Волноваський ліцей \о нем\




    Карасевич, Антоніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української словесності та культури; проректор з виховної роботи та соціальних питань).
    Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім'ї / А. Карасевич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 56-61 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- готовність студентів до створення сім'ї -- готовность студентов к созданию семьи -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічні умови -- педагогические условия -- структурно-функціональні моделі -- структурно-функциональные модели -- особистісно орієнтований підхід -- личностно ориентированный подход -- навчально-виховні програми -- учебно-воспитательные программы -- навчально-методичні плани -- учебно-методические планы
Анотація: Обгрунтовується структурно-функціональна модель формування у студентів готовності до створення сім'ї. Розглянуто мету, завдання та зміст розробленої навчально-виховної програми "Формування готовності студентів до створення сім'ї".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Формування готовності студентів до створення сім'ї, навчально-виховна програма \о произв.\




    Шпонтак, І. М. (методист методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Закарпатської області).
    Виховання без насильства / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 2. - С. 35-39 : фотогр. - (Таємниці виховання)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виховання дитини в сім'ї -- воспитание детей в семье -- насильства проти дитини -- насилия против детей -- застосування насильства проти дитини -- применение насилия против ребенка -- фізичні покарання дитини -- физические наказания ребенка -- моральні покарання дитини -- моральные наказания ребенка -- наслідки насильства над дитиною -- последствия насилия над ребенком -- мотивація батьківського насильства -- мотивация родительского насилия -- гуманізація сімейного виховання -- гуманизация семейного воспитания -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- родительское насилие -- батьківське насилля
Анотація: Розглянуто насильство батьків у сім'ї проти власних дітей, його форми, причини та наслідки. Обгрунтовано необхідність гуманізації сімейного виховання.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Постовий, В. Г. (кандидат педагогічних наук; професор).
    Українська родина - погляд через віки / В. Г. Постовий // Наука і суспільство. - 2013. - № 1/2. - С. 22-28 : портр. - (Духовний світ України і українців: історичні витоки та виклики сьогодення). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - Продовження. Початок у № 11-12 за 2012 р. - ISSN 0130-7037
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Культура
   Етнографія

   Этнография

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культура -- розвиток культури -- развитие культуры -- культура поколінь українського народу -- культура поколений украинского народа -- родинне виховання -- семейное воспитание -- духовні цінності -- духовные ценности -- розвиток українського етносу -- развитие украинского этноса -- рідна мова -- родной язык -- українська мова -- украинский язык -- сучасна українська мова -- современный украинский язык -- староукраїнська мова -- староукраинский язык
Анотація: Мова йде про відродження духовних цінностей українського народу, втрачених протягом 70-80 років.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Дем'яненко, А. В. (аспірантка національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (м. Київ)).
    Психологічні відмінності сімейного виховання в Ісламській Республіці Іран: проекція на підлітковий вік / А. В. Дем'яненко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 52-56. - (Етнопсихологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Етнопсихологія
   Этнопсихология

   Іран
    Иран

Кл.слова (ненормовані):
психологія сімейного виховання -- психология семейного воспитания -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- підлітковий вік -- подростковый возраст -- кроскультурний аналіз -- кроскультурный анализ -- релігійна самосвідомість -- религиозное самосознание -- тароф -- мохаббат -- ісламський стереотип виховання -- исламский стереотип воспитания
Анотація: На основі аналізу автентичної науково-психологічної літератури (фарсі) розкриваються психологічні відмінності сімейного виховання підлітків в Ісламській Республіці Іран.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кареміпур, М-Г. (іранський вчений) \о нем\; Пір, Т. (психолог) \о нем\