Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України). Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко). |
Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Педагогічного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка). Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / Світлана Дубовик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- слухання -- слушание -- украинский язык -- українська мова Анотація: Стаття присвячена одній з найактуальніших проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів. |
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии). Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Г. Н. Лаптушко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психология деятельности Психологія діяльності Кл.слова (ненормовані): тренинги для педагогов -- тренінги для педагогів -- личностно-коммуникативный тренинг -- особистісно-комунікативний тренінг -- активное слушание -- активне слухання -- групповое принятие решений -- групове прийняття рішень -- програми тренінгів -- программы тренингов Анотація: Представлено программу проведения личностно-коммуникативного тренинга для педагогов. Дод.точки доступу: Лантушко, Г. Н. (кандидат психологічних наук); Мартыненко, М. И.; Авраменко, Е. О.; Мазур, А. С.; Семенова, Р. С.; Церковный, А. А.; Чигринова, М. В. |
Василець, Вікторія (музичний керівник). Яскраві нотки літа : тематичне музичне заняття для старших дошкільнят / В. Василець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 34-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): старші дошкільнята -- естетичне виховання засобами музики -- эстетическое воспитание средствами музыки -- слухання музики -- музичне виховання -- ігри -- вправи -- хороводи -- старшая группа -- слушание музыки -- музыкальное воспитание -- игры -- упражнения -- хороводы -- музичні здібності дітей -- музыкальные способности детей -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- тематичні музичні заняття -- тематические музыкальные занятия Анотація: Подано розробку тематичного музичного заняття зі слухання музики для дітей старшої музики. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_7\14.pdf |
Пасько, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри психології; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка). Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 72-76. - Бібліогр. в кінці ст. 76 (6 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- продуктивне спілкування -- продуктивное общение -- ефективне спілкування -- эффективное общение -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- психологічні аспекти -- психологические аспекты -- бар'єри спілкування -- барьеры общения -- активне слухання -- активное слушание -- типи слухання -- типы слушания Анотація: Розглядається феномен ефективного спілкування та особливості його впровадження активного використання в межах професійної діяльності сучасного педагога. Висвітлено фактори, що протидіють ефективному спілкуванню вчителя. Розглядаються рівні активного слухання та можливості використання типів слухання в процесі спілкування педагога зі школярем. |
Янкович, О. В. (вчитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький). Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): викладання літератури -- преподавание литературы -- методи навчання -- методы обучения -- щоденні 5 -- ежедневные 5 -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- залучення учнів до читаня -- привлечение учеников к чтению -- навчальні завдання -- учебные задания -- прийоми навчання -- приемы обучения -- читання для себе -- чтение для себя -- читання для когось -- чтение для кого-то -- слухання -- слушание -- робота зі словами -- работа со словами -- письмо для себе -- письмо для себя -- письмо без правил Анотація: Приклади навчальних завдань при вивченні літератури за навчальною технологією "Щоденні 5". Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький) Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |