Доброскок, Ірина (здобувач інституту педагогіки АПН України).
    Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки в процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка спеціалістів -- соціальна педагогіка -- фахова підготовка -- магістри соціальної педагогіки -- подготовка специалистов -- социальная педагогика -- специальная подготовка -- магистры социальной педагогики
Анотація: Висвітлюються проблеми розвитку самостійної роботи майбутніх магістрів соціальнї педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки. Розкривається сутність поняття "самостійна робота студентів". Розглядаються її мета, функції та форми, а також особливості підготовки майбутніх магістрів соціальної педагогіки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Доброскок, Ірина (здобувач інституту педагогіки АПН України).
    До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- соціальна педагогіка -- підготовка спеціалістів -- магістри соціальної педагогіки -- соціально-педагогічні працівники -- професійна підготовка -- магістратура -- высшее образование -- социальная педагогика -- подготовка специалистов -- магистры социальной педагогики -- социально-педагогические работники -- профессиональная подготовка -- магистратура
Анотація: Визначено сучасні принципи навчання соціальної педагогіки в умовах магістратури; обгрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, специфічних принципів з урахуванням провідних підходів до навчання соціальної педагогіки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Скрипник, А. В.
    Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект / А. В. Скрипник // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 33-41. - Бібліографія : С.40-41 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дети, лишенные родительськой заботы -- дети-сироты -- детские дома семейного типа -- дитячі будинки сімейного типу -- діти, позбавлені батьківського піклування -- діти-сироти -- захист дітей -- педагогическая поддержка -- педагогическая поддержка личности -- педагогічна підтримка -- педагогічна підтримка особистості -- сирітство -- сиротство -- социальная защита детей -- социальная педагогика -- социальная поддержка -- социальное сиротство -- социально-педагогическая поддержка -- соціальна педагогіка -- соціальна підтримка -- соціальне сирітство -- соціально-педагогічна підтримка
Анотація: Проаналізовані структурна та змістова складові соціальної підтримки дітей, позбавлених батьківського піклування, з'ясовано трактування термінів "соціальна підтримка" та "педагогічна підтримка", складові, принципи і завдання соціальної підтримки названих дітей, її форми. Соціально-педагогічна підтримка - це система засобів, заходів і форм з надання оперативної допомоги певним категоріям громадян, які опинилися у важкому життєвому середовищі, через розв'язання їхніх індивідуальних проблем та забезпечення їх іншими пільгами. Правильно побудована соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, передбачає орієнтацію на особистість, індивідуальність, забезпечення дитині комплексної соціально-педагогічної допомоги в розв'язанні її проблем.





    Доброскок, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри соціальної педагогіки та освіти дорослих ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди").
    Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 37-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- ВНЗ -- ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інформаційні технології -- информационные технологии -- рекламно-інформаційні технології -- рекламно-информационные технологии -- навчальний процес -- учебный процесс -- управління навчальним процесом -- управление учебным процессом -- майбутні соціальні педагоги -- будущие социальные педагоги -- соціальна педагогіка -- социальная педагогика -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- ЗМІ -- СМИ -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Висвітлюється значення інформатизації освіти як одного з найважливіших чинників реформування освітньої галузі. Аналізується роль інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто питання впливу ЗМІ на формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді. З метою забезпечення медіа-грамотності та виховання мадіа-культури студентів - соціальних педагогів автор пропонує ввести спецкурс "ЗМІ і сучасне вітчизняне суспільство", "Медіа-культура і медіа-грамотність"

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.8.pdf




    Щорс, В. В. (аспірант кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського).
    Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 34-47 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- гуманістичне виховання старшокласників -- волонтерська діяльність -- методологічні положення -- тренінгові програми -- тренінгові заняття -- соціальна педагогіка -- старшеклассники -- гуманистическое воспитание старшеклассников -- волонтерская деятельность -- методологические положения -- тренинговые программы -- тренинговые занятия -- социальная педагогика
Анотація: Представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство. Пропонуються вправи тренінгової програми.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гуманізм - основний фактор волонтерської діяльності старшокласників, тренінгова програма \о произв.\