Волик, Лариса. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик> // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 6-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогічна наука Образование Педагогическая наука Франція Кл.слова (ненормовані): анімація -- інноваційні технології -- жива картинка -- дозвілля -- людина одухотворена -- етимологія -- особистість -- педагогічна анімація -- післяурочна діяльність -- трирівнева система педагогічної анімації -- соціальна практика -- соціальна педагогіка -- дозвіллєва педагогіка -- провідні принципи -- специфічні принципи -- педагоги - аніматори -- групи методів -- анимация -- живая картинка -- досуг -- личность -- социальная практика -- группы методов -- історія анімації -- история анимации Анотація: Педагогічна анімація перебуває у процесі становлення, зберігаючи смислову спорідненість з педагогікою дозвілля та фактично інтегрує специфіку роботи педагога в умовах дозвілля з дітьми, які знаходяться у кризовій ситуації. Анімація як нове явище у площині педагогічної науки. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Іноземцев, В. (російський вчений); Шульга, І.; Дюмазед'є, Ж. (французький вчений); Курдон, А.-М. (французька дослідниця); Сімоно, М. (французький дослідник); Пальчевський, С. (дослідник) |
Гарбар, Галина. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища / Г. Гарбар> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Туризм Кл.слова (ненормовані): особистість -- культура -- туризм -- гостинність -- соціальна практика -- личность -- гостеприимство -- социальная практика Анотація: Розглядаються методологічні засади дослідження гостинності як головного стрижня туристичної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дремин, В. Н. (доктор юридичних наук). К вопросу о предмете институциональной криминологии: от криминальных практик к социальному институту / В. Н. Дремин> // Митна справа. - 2010. - № 6. - С. 68-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Криминология Кримінологія Україна Украина Кл.слова (ненормовані): институциональная криминология -- криминальная практика -- социальные институты -- профилактика преступлений -- институциональная профилактика -- анализ социума -- социальная практика -- інституціональна кримінологія -- кримінальна практика -- соціальні інститути -- профілактика злочинів -- інституціональна профілактика -- аналіз соціума -- соціальні практики Анотація: В статье рассматривается институциональная концепция изучения и сдерживания криминализации общества, в основе которой лежит анализ социума как системы социальных институтов, с которыми люди себя отожествляют и в рамках которых оскществляют различные виды социально-значимой деятельности (социальных практик).Обосновывается возникновение и развитие институциональной криминологии, предметом которой являются криминальные практики, которые формируются в социальные институты, а также институциональная профилактика преступлений. |
Семенов, И. Н. (доктор психологических наук; профессор (НИУ ВШЭ)). Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 76-80. - (История психологии - Історія психології). - Библиогр. в конце ст., 27 названий. - Исследование осуществлено в рамках Программы "Научный фонд НИУ ВШЭ" в 2013-2014 гг., проект № 12-01-0120. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Історія психолгії Кл.слова (ненормовані): рефлексия -- рефлексія -- эволюция изучения рефлексии -- еволюція вивчення рефлексії -- практическое использование рефлексии -- практичне використання рефлексії -- социальная практика -- соціальна практика -- психология рефлексии -- психологія рефлексії -- начно-исследовательские институты -- науково-дослідні інститути -- психологические институты -- психологічні інститути Анотація: Об организующей роли Г. Челпанова в создании первого в России научно-исследовательского института психологии. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Челпанов, Георгий Иванович (психолог; философ; логик ; 1862-1936) \о нем\; Психологический институт имени Л. Щукиной Российской академии образования \о нем\ |
Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; академік; ректор). Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 5-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): соціальна практика -- социальная практика -- організація освіти -- организация образования -- реформа освіти -- реформа образования -- практичне мислення -- практическое мышление -- взаємодія практики і освіти -- взаимодействие практики и образования -- напрями оптимізації взаємодії -- направления оптимизации взаимодействия -- безперервна освіта -- непрерывное образование Анотація: Розглянуто основні напрями оптимізації взаємодії соціальної практики і освіти у сучасному українському суспільстві. |