Муравська, С. М. Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 126-133. - Бібліографія : С.132-133 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Велика Британія Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- воспитание учеников -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- ненасилие -- ненасилля -- ненасильницька педагогіка -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- педагогика ненасилия -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: В статті досліджено особливості організації навчання в школі Саммерхілл, засновником якої є англійський педагог О.С.Нілл (1883-1973), який був прихильником ненасильницької педагогіки. Встановлено, що навчання і виховання на основі ненасилля проходить н аступним чином: відсутність тиску на учнів, залучення школярів до самоврядування, поважання прав та інтересів кожної особистості. Дод.точки доступу: Нілл, Олександр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Нилл, Александр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Школа Саммерхилл \о ней\; Школа Саммерхілл \о ней\ |
Сульниченко, В. М. Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці. |
Плахотнюк, О. Л. Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика США Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- виховання характеру -- виховна внекласна робота -- внекласна робота -- внеклассная работа -- внешкільне виховання -- внешкольное воспитание -- воспитание учеников -- воспитание характера -- воспитательная внеклассная работа -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- концепции воспитания -- концепції виховання -- моральне виховання -- моральне виховання учнів -- нравственное воспитание -- нравственное воспитание учащихся -- образование в США -- освіта в США -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- риси характеру -- середня освіта -- среднее образование -- формирование личности -- формирование личности учащихся -- формування особистості -- характер -- черты характера -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру. |
Балацька, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ). Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Велика Британія Великобритания Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- шкільна освіта -- освіта за кордоном -- приватні школи -- британські школи -- оплата навчання -- реформування освіти -- фінансування державних шкіл -- среднее образование -- школьное образование -- образование за рубежом -- частные школы -- британские школы -- оплата обучения -- реформирование образования -- финансированиегосударственных школ Анотація: Про систему шкільної освіти у Великої Британії. Дод.точки доступу: Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік АПН України). Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- модернізація змісту освіти -- система контролю -- загальна середня освіта -- напрями модернізації змісту -- методологічний напрям -- законодавчо-нормативний напрям -- дидактичний напрям -- методичний напрям -- шкільна освіта -- среднее образование -- модернизация содержания образования -- система контроля -- общее среднее образование -- направления модернизации содержания -- методологическое направление -- законодательно-нормативное направление -- дидактическое направление -- методическон направление -- школьное образование Анотація: Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ващенко, Людмила (доктор педагогічних наук; професор Націоналної академії державного управління при Президенті України; керівник відділу планування політики при МОН України). Планування досліджень з освітньої політики як науковий і суспільний пріоритет / Л. Ващенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Організація освіти Организация образования Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- освітня політика -- фінансова система освіти -- термінологічний апарат -- напрями дослідження -- мета дослідження -- цільові соціальні програми -- школи майбутнього -- среднее образование -- образовательная политика -- финансовая система образования -- терминологический аппарат -- направления исследований -- цель исследований -- целевые социальные программы -- школы будущего Анотація: Обгрунтовується актуальність досліджень щодо стратегічних напрямів освітньої політики України. У контексті цієї проблеми розглядається реалізація завдань спільного проекту Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) з МОН України "Рівний доступ до якісної освіти в Україні" Дод.точки доступу: Комплексне планування та технології впровадження освітньої політики, дослідження \о произв.\; Механізм впровадження компетентнісного підходу до формквання змісту освіти та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, дослідження \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гонтаровська, Н. Б. Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання -- воспитание -- експериментальні школи -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- навчально-виховний комплекс -- образовательная среда -- освітнє середовище -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- учебно-воспитательный комплекс -- целостное развитие -- цілісний розвиток -- шкільна освіта -- школьное образование -- экспериментальные школы Анотація: На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней. |
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості. |
Середа, Л. І. Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- критериальное оценивание -- критеріальне оцінювання -- методи оцінки -- методы оценки -- навчальний процес -- навчальні досягнення -- середня освіта -- среднее образование -- тестирование -- тестування -- учебные достижения -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів. |
Кузь, В. Г. В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\ |
Бордакова, О. М. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. М. Бордакова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 105-114. - Бібліографія : С.114 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Польща Польша Кл.слова (ненормовані): европейское образование -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- консультант -- консультирование -- консультування -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образование в Европейском Союзе -- образование в Польше -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в Польщі -- професійна інформація -- професійна орієнтація -- профессиональная информация -- профессиональная ориентация -- профконсультант -- профконсультационная работа -- профконсультаційна робота -- профориентация школьников -- профорієнтація учнів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Розкрито передумови впровадження посади профконсультанта в школах європейських країн, здійснено науково-педагогічний аналіз роботи профконсультантів в середній ланці освіти Польщі, окреслено основне коло їх діяльності, напрями і методи роботи, завдання і функції даних фахівців. У новій реформованій системі освіти Польщі приділено значну увагу професійній орієнтації молоді на всіх етапах навчання та запроваджено нову посаду "шкільний профконсультант". Перейти к внешнему ресурсу: Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі |
Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Казахстан Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків. Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н |
Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької держ. академії). Система дошкільної та середньої освіти: ретроспектива і структурно-інституційні аспекти змін у сучасних умовах / Д. Є. Швець> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 126-130. - Бібліографія : С.130 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкольное образование -- институт образования -- інститут освіти -- освіченість -- педагогическая деятельность -- педагогічна діяльність -- середня освіта -- система образования -- система освіти -- социализация и семья -- социализация личности -- социализация молодежи -- социология образования -- соціалізація і сім'я -- соціалізація молоді -- соціалізація особистості -- соціологія освіти -- среднее образование Анотація: Розглянуто структурно-інституційні аспекти системи дошкільної та середньої освіти в ретроспективі соціології освіти та особливості її змін у сучасних умовах. |
Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України). Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профильное обучение -- шкільна освіта -- школьное образование -- старша школа -- старшая школа -- середня освіта -- среднее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- зміст освіти -- содержание образования -- профільні предмети -- профильные предметы -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- самостійна познавальна діяльність -- самостоятельная познавательная деятельность Анотація: У статті обгрунтовуєтья необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 126-134, Т. О. (Петі). - Бібліографія : С.133-134 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Німеччина Германия Берлін Берлин Кл.слова (ненормовані): дуальне навчання -- дуальное обучение -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интегрированная средняя школа -- інтегрована середня школа -- образование в Германии -- образовательные услуги -- органи місцевої влади -- органы местной власти -- освіта в Німеччині -- освітні послуги -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Проаналізовано німецькомовні джерела інформації з питань організаційно-структурного реформування шкільної освіти на місцевому рівні (на прикладі Берліна). Можна зробити певні висновки про такі позитівні зрушення в сучасній середній школі: 1) зменшення кількості учнів сприятиме індивідуальному підходу до навчання кожного конкретного учня; 2) усі інтегровані середні школи стануть середніми навчальними закладами повного дня з широким спектром факультативних занять та різних гуртків; 3) запровадження дуального навчання значно полегшить підготовку учнів до опанування обраних професій; 4) для підвищення рівня конкуренції інтегрованої середньої школи існуючі гімназії змушені будуть пропонувати учням додаткові освітні послуги; 5) учителі отримають безплатну інтенсивну перепідготовку на період реформування та матимуть однакове навантаження. |
Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін. |
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): електронний підручник -- навчально-пізнавальна інформація -- операционно-деятельностная информация -- операційно-діяльнісна інформація -- підручники -- середня освіта -- среднее образование -- учебники -- учебно-познавательная информация -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронный учебник Анотація: Описано методику і технологію конструювання електронного підручника. Під час конструювання й змістового наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною, операційно-діяльнісною й керівною інформацією слід забезпечувати: відповідність змісту навчальним програмам і традиційним підручникам; автономність використання в процесі виконання завдань; мультимедійне унаочення явищ і процесів, що їх вивчають учні; інтенсифікацію та раціоналізацію навчання й самонавчання. |
Шаравара, Т. О. Історіографія освітніх реформ у Російській імперії другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Т. О. Шаравара> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 5. - С. 147-161. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 66 назв
Рубрики: Історія, 19-20ст. поч. История, 19-20 ст. нач. Російська імперія Российская империя Россия Росія Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- зарубежная историография -- зарубіжна історіографія -- история высшего образования -- история образования в России -- історіографія -- історія вищої освіти -- історія освіти в Росії -- начальное образование -- образовательные реформы -- освітні реформи -- початкова освіта -- радянська історіографія -- середня освіта -- советская историография -- современная историография -- среднее образование -- сучасна історіографія Анотація: Проаналізовано радянську, зарубіжну та сучасну історіографію реформ вищої, середньої й початкової освіти в Російській імперії. Визначено чинники, що вплинули на характер публікацій, окреслено недостатньо висвітлені проблеми. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Симоненко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри методики навчання, стилістики і культури української мови Навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій). Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- среднее образование -- уроки рідної мови -- уроки родного языка -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітні інновації -- образовательные инновации -- технології навчання -- технологии обучения -- лінгвокульторологічні компетенції -- лингвокультурологические компетенции -- лінгвокультурологічний підхід -- лингвокультурологический подход Анотація: Розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Губерський, Леонід (ректор Київського національного університету ім. Т. Шевченка; академік НАН України; Надзвичайний і повноважний посол України; Герой України; доктор філософських наук; професор). Одна з головних функцій сучасної освіти - плекання людини / Л. Губерський ; редакція журналу "Вища школа"> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 10. - С. 7-14
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): інтерв'ю -- интервью -- функції освіти -- функции образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- гуманітарна освіта -- гумманитарное образование -- фінансування освіти -- финансирование образования -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- середня освіта -- среднее образование -- умови вступу до ВУЗів -- условия поступления в ВУЗы Анотація: Ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка розповідає про невідкладні завдання, які стоять перед вищою освітою в Україні на сучасному етапі. Дод.точки доступу: Вища школа, редакція журналу; Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |