Бикова, О. В. (к. т. н.). Про питання необхідності коригування програм навчальних дисциплін з безпеки з урахуванням основних положень "Концепції державної програми розвитку освіти" / О. В. Бикова> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчальні програми -- навчальні дисципліни -- система освіти -- стандарти освіти -- безпека життєдіяльності -- професійні компетенції -- універсальні компетенції -- нормативно-правове регулювання -- державні програми -- учебные программы -- учебные дисциплины -- система образования -- стандарты образования -- безопасность жизнедеятельности -- профессиональная компетенция -- универсальная компетенция -- нормативно-правовое регулирование -- государственные программы Анотація: Про підвищення ролі освіти у забезпеченні рівня безпеки держави, перелік загальнопрофесійних компетенцій щодо безпеки та критерії оцінки викладання БЖД. Дод.точки доступу: Осипенко С. І. (к. т. н.); Єременко С. А. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний) |
Загвоздкін, Володимир. Стандарти освіти у міжнародному контексті / В. Загвоздкін> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 20-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): стандарти освіти -- адаптивне навчання -- види стандартів -- єдиний державний екзамен -- ЄДЕ -- європейський досвід -- стандарты образования -- адаптивное обучение -- виды стандартов -- единый государственный экзамен -- ЕГЭ -- европейский опыт Анотація: Аналіз міжнародного досвіду розробки й застосусування стандартів у сфері освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України). Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 41-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): государственный языковой стандарт -- державний статус української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- мовний стандарт -- стандарти освіти -- стандарты образования -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- языковое образование -- языковой стандарт Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання. |
Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти : Постанова від 23 листоп. 2011 № 1392> // Уряд. кур'єр. Орієнтир. - 2012. - 1 лют. - С.9-16 Рубрики: Образование Постановления Кабинета Министров Украины ОСВІТА Постанови Кабінету Міністрів України Украина Україна Кл.слова (ненормовані): среднее образование -- постановления КМУ -- стандарты образования -- образовательные отрасли -- середня освіта -- постанови КМУ -- стандарти освіти -- освітні галузі Дод.точки доступу: Україна. Кабінет Міністрів Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Таранік-Ткачук, Катерина (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки; кандидат педагогічних наук; доцент). Нові обрії гуманітарної освіти [Текст] / К. Таранік-Ткачук> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8. - С. 2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі Методика преподавания учебных предметов в общеобразовательной школе Україна Украина Кл.слова (ненормовані): осівта вУкраїні -- методика викладання -- методика викладання гуманітарних дисциплін -- навчальні програми -- реформування освіти -- громадське обговорення освітніх реформ -- участь громадськості в освітніх реформах -- образование в Украине -- методика преподавания -- методика преподавания гуманитарных дисциплин -- учебные программы -- ревормирование образования -- общественное обсуждение образовательных реформ -- участие общественности в образовательных реформах -- школьное образование -- школьное образование в Украине -- реформы школьного образования -- шкільна освіта -- шкільна освіта в Україні -- реформи шкільної освіти -- стандарти освіти -- стандарты образования Анотація: Репортаж з презентації проектів навчальних програм для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови й української літератури у приміщенні Київського міського будинку вчителя. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Дод.точки доступу: Презентація проектів навчальних програм для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з Української мови і української літератури \о произв.\; Державний стандарт загальної середньої освіти \о произв.\; Государственный стандарт общего среднего образования \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (31.08.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Величко, К. Коротко про головне / К. Величко> // ДІІТ сьогодні. - 2012. - 7 листоп. Рубрики: ДІІТ--СТУДЕНТИ ДИИТ--СТУДЕНТЫ Кл.слова (ненормовані): ДІІТ -- студенти -- студентська рада університету -- стандарти освіти -- ДИИТ -- студенты -- студенческий совет университета -- стандарты образования Анотація: 13 жовтня 2012 року в актовій залі ДНУЗТ відбувся Всеукраїнський студентський діалог "Роль органів студентського самоуправління у формуванні ефективної системи громадського управління", на якому були присутні активісти із різних університетів міста, області та України загалом. Дод.точки доступу: Пустова, Марія Іванівна (заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації) \про неї\; Тур, Олександр (голова Всеукраїнської студентської ради) \про нього\; Федоренко, Євген (член Дніпропетровської облосної молодіжної ради) \про нього\; Гололобова, Оксана (голова Студентської ради ДНУЗТ) \про неї\; ДІІТ \про нього\; ДИИТ \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Рекомендації методологічного семінару > // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 60-62
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): образование в Украине -- стандарти освіти -- стандарты образования -- освіта в Україні -- стандартна класифікація освіти -- стандартная классификация образования -- методологические семинары -- методологічні семінари Анотація: Учасники методологічного семінару НАПН України "Концептуальні основи запровадження в Україні Міжнародної стандартної класифікації освіти (2011 р.)" рекомендують уважати МСКО-2011 ключовим методологічним, концептуальним і методичним документом. НАПН та її підвідомчим установам рекомендовано у дослідницько-інноваційній та освітньо-навчальній діяльності керуватися положеннями МСКО, розробити і внести на розгляд загальних зборів НАПН України проект концепції національної стандартної класифікації освіт и, сумісної з МСКО. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная стандартная классификация образования \о произв.\; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Концептуальні основи запровадження в Україні Міжнародної стандартної класифікації освіти, методологічний семінар \о нем\; Концептуальные основы внедрения в Украине Международной стандартной классификации образования, методологический семинар \о нем\ |
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 42-49. - Література : С.48-49 : 12 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- квалификации -- кваліфікації -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- система образования -- система освіти -- стандарты образования -- стандарти освіти Анотація: Досліджено систему вищої педагогічної освіти України в контексті запровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти та Національної рамки кваліфікацій, проаналізовано стан сучасної системи вищої педагогічної освіти та спрогнозовано перспективи в досконалення структури, кваліфікацій і змісту вищої педагогічної освіти в Україні. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Национальная рамка квалификаций \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Международная стандартная классификация образования \о произв.\ |
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження Національної рамки кваліфікації й 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 36-42. - Література : С.42 : 4 назви
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): галузі знань -- галузі науки -- галузі освіти -- навчання -- образование в Украине -- обучение -- освіта в Україні -- отрасли знаний -- отрасли науки -- отрасли образования -- рівні навчання -- уровни обучения -- стандарти освіти -- стандарты образования -- классификация образования -- класифікація освіти Анотація: На основі аналізу існуючих класифікацій освіти і науки України, а також нової редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти запропоновано підходи до побудови нової класифікації освіти України з урахуванням запровадження 3-го циклу навчання та Н аціональної рамки кваліфікацій. Сформульовано рекомендації з реалізації системи класифікації освітянських і наукових спеціальностей на основі галузей освіти. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Андрейчук, С. К.; Международная стандартная классификация образования \о произв.\Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная рамка квалификаций \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\ |
Шевчук, А. В. Стандартизація освіти як важлива умова розвитку регіональних освітніх систем / А. В. Шевчук> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 107-113 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. 113. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
Образование Кл.слова (ненормовані): регіональні освітні системи -- региональные образовательные системы -- стандартизація освіти -- стандартизация образования -- стандарти освіти -- стандарты образования -- інноваційні стандарти освіти -- инновационные стандарты образования -- соціальна політика -- социальная политика -- регіональна політика -- региональная политика Анотація: Сформульовано основні проблемні аспекти реалізації чинних в Україні стандартів освіти як важливих нормативно-правових інструментів розвитку регіональних освітніх систем. Охарактеризовано регламентовані напрями дії стандартів освіти в Україні за традиційним підходом та на основі цього визначено інноваційні вектори їх змін. Систематизовано ключові напрями інноватизації стандартів освіти залежно від їх предметної спрямованості. Утримувачі документа: Библиотека ИНСО ПГАСА |
Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України). Особливості формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових програм з предмету [Текст] / О. Пометун, Н. Гупан> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання Історії Методика преподавания истории Кл.слова (ненормовані): методика викладання історії -- особистісно-орієнтований підхід до навчання -- компетентнісний підхід до навчання -- діяльнісний підхід до навчання -- суспільствознавство -- стандарти освіти -- історичний компонент -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- 8 клас -- 9 клас -- інтерактивні методи навчання -- методика преподавания истории -- личностно-ориентированный подход к обучению -- компетентносный подход к обучению -- деятельностный подход к обучению -- обществоведение -- стандарты образования -- исторический компонент -- 5 класс -- 6 класс -- 7 класс -- 8 класс -- 9 класс -- интерактивные методы обучения Анотація: Представлено підходи до формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових программ з предмету. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Дод.точки доступу: Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти) Є примірники у відділах: ЧЗ (26.09.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Омельчук, Людмила (асистент кафедри теорії та технології програмування факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Щевченка; кандидат фізико-математичних наук). До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики / Л. Омельчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 42-49 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- ІТ-освіта -- ИТ-образование -- стандарти освіти -- стандарты образования -- освітньо-професійна підготовка з інформатики -- образовательно-профессиональная подготовка по информатике -- кваліфікаційні характеристики ІТ-професій -- квалификационные характеристики ИТ-профессий -- навчальні дисципліни -- учебные дисуиплины -- е-компетенції -- е-компетенции Анотація: Представлено огляд шляхів модернізації національної IT-освіти. Наведено порівняльний аналіз українського стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики з визнаними міжнародними зразками. Запропоновано підхід до розробки компетентнісно орієнтованого стандарту вищої IT-освіти, в якому будуть сформовані відповідні вимогам IT-галузі компетентності на основі Європейської рамки ІКТ-компетенцій 2.0 та переліку дисциплін, узгодженого з міжнародними стандартами. Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ" Дод.точки доступу: Європейська рамка ІТ-компетенцій \о произв.\; Національний класифікатор професій ДК 2010 \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Чуканова, Світлана (координатор Американської бібліотеки ім. Китастого у Національному університеті "Києво-Могилянська академія"). Як стають бібліотекарями у США: деякі аспекти вищої бібліотечної освіти / С. Чуканова> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Бібліотечна справа Высшее образование Вища освіта США Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотечное образование -- бібліотечна освіта -- высшее образование -- вища освіта -- структура высшего образования -- структура вищої освіти -- история высшего образования -- історія вищої освіти -- библиотечные школы -- бібліотечні школи -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- стандарты образования -- стандарти освіти -- библиотековедение -- бібліотекознавство -- информология -- інформологія -- типовые учебные планы -- типові навчальні плани -- оценивание знаний -- оцінювання знань -- исследовательские методы -- дослідницькі методи Анотація: Представлено історичні аспекти розвитку та сьогодення американської бібліотечної освіти. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Дьюї, Мелвіл (розробник бібліотечної класифікації ДДК) \про нього\; Американська бібліотечна асоціація \про неї\ |
Pavlenko, O. O. (doctor of pedagogics; head of foreign languages and professional language training department). Standarts for goods and services and education standards: promotion of standards / O. O. Pavlenko, O. O. Triakina, S. I. Kouzmine> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 29-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Міжнародні торгівельні відносини Международные торговые отношения Кл.слова (ненормовані): стандарти на товари -- стандарти на послуги -- стандарти освіти -- впровадження стандартів -- навчання стандартів -- компетенції -- міжнародна торгівля -- стандарты на товары -- стандарты на услуги -- стандарты образования -- внедрение стандартов -- обучение стандартов -- компетенции -- международная торговля Анотація: Статтю присвячено проблемі впливу стандартів у сфері торгівлі товарами та послугами на сприяння міжнародній торгівлі, а також на здатність крмпаній конкурувати на міжнародних ринках. Автори акцентують увагу на компетенціях у сфері стандартів, що необхідні на ринку праці, та аналізують різні аспекти/знання стандартів, важливих на різних рівнях. Розглянуто програми навчання стандартам серед технічних і нетехнічних спеціальностей у рамках різних навчальних закладів. Проаналізовано діяльність ЄЕК ООН щодо впровадження і навчання стандартам. Окреслено міжнародні вимоги до компетенцій посадових осіб митних органів з питань стандартизації, що визначаються професійними стандартами Всесвітньої митної організації. Утримувачі документа: Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000 Дод.точки доступу: Triakina, O.O. (ph. d. of pedagogics, senior instructor of foreign languages and professional language training department); Kouzmine, S.I. (ph. d. of economics; manager of the UNECE education on standardization project) |
Вітренко, Ю. М. (кандидат економічних наук; доцент; заслужений економіст України; завідувач відділу економіки вищої освіти). Вартість і ціни освітніх послуг [Текст] / Ю. М. Вітренко> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 1. - С. 10-25 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Економіка культури, науки, освіти, 2001-2013 рр. Экономика Экономика культуры, науки, образования, 2001-2013 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вартість освітніх послуг -- ціни освітніх послуг -- стандарти освіти -- фінансування освіти -- бюджетне фінансування освіти -- нормативно-правове регулювання -- стоимость образовательных услуг -- цены образовательных услуг -- стандарты образования -- финансирование образования -- бюджетное финансирование образования -- нормативно-правовое регулирование Анотація: Зауважено, що чинна система державного фінансування освіти, яка передбачає бюджетні видатки на утримання освітніх закладів, не відповідає концептуальним засадам ринкової економіки, встановленим у Системі національних рахунків 2008 р. (СНР-2008), згідно з котрою освіта визнана одним із 21 виду економічної діяльності, а її результати розраховуються відповідно до методологічних положень СНР у вартісному виразі. Наведено статистичну інформацію про обсяги виробництва освітніх послуг в Україні за вимогами СНР-2008, котра підтверджує їх важливе місце в загальній вартості всіх товарів і послуг; відзначено стійку тенденцію зростання їхньої частки. Підкреслено, що механізм державного фінансування сфери освіти не має обгрунтованої методики обчислення вартості освітніх послуг в умовах ринкової економіки. викладено визначення відповідно до СНР-2008 основних цін, цін виробника, покупця, рекомендовано додати до цих концептуальних складових розрахунку вартості освітніх послуг терміни їх виробництва й надання, методичні засади обчислення їх фактичної й розрахункової вартості. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Система національних рахунків \о произв.\ |