Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор).
    Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр.
   Образование. Педагогика

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы
Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)




    Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні").
    Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 7-26 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- докторська підготовка -- докторская подготовка -- постдокторська підготовка -- пост докторская подготовка -- трициклова структура вищої освіти -- трехцикловая структура высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- освітні кваліфікації -- образовательные квалификации -- освітні програми -- образовательные программы -- класифікація програм -- классификация программ -- рівні освіти -- уровни образования -- міжнародні стандарти освіти -- международные стандарты образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования
Анотація: На підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положенями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України.



Дод.точки доступу:
Міжнародна стандартная класифікація освіти \о произв.\; Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чуканова, Світлана (координатор Американської бібліотеки ім. Китастого у Національному університеті "Києво-Могилянська академія").
    Як стають бібліотекарями у США: деякі аспекти вищої бібліотечної освіти / С. Чуканова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Высшее образование

   Вища освіта

   США
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотечное образование -- бібліотечна освіта -- высшее образование -- вища освіта -- структура высшего образования -- структура вищої освіти -- история высшего образования -- історія вищої освіти -- библиотечные школы -- бібліотечні школи -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- стандарты образования -- стандарти освіти -- библиотековедение -- бібліотекознавство -- информология -- інформологія -- типовые учебные планы -- типові навчальні плани -- оценивание знаний -- оцінювання знань -- исследовательские методы -- дослідницькі методи
Анотація: Представлено історичні аспекти розвитку та сьогодення американської бібліотечної освіти.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Дьюї, Мелвіл (розробник бібліотечної класифікації ДДК) \про нього\; Американська бібліотечна асоціація \про неї\




    Тарнавська, Сніжана (кандидат історичних наук; науковий співробітник).
    Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років [Текст] / С. Тарнавська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 91-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1920-ті рр. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1920-е гг. нач.

   УССР
    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реорганізація системи вищої освіти -- реорганизация системы высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- інститути -- институты -- технікуми -- техникумы -- робітничі факультети -- рабочие факультеты -- освітні реформи -- образовательные реформы -- реформи освіти -- реформы образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования
Анотація: Розкрито сутність процесу реорганізації системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років. Висвітлено причини реорганізації, проаналізовано концептуальні засади освітньої політики, розглянуті особливості української моделі вищої освіти, відображено зміни у структурі та мережі вищих навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Путь просвещения, часопис \о произв.\; Народний комісаріат освіти УСРР \о нем\