Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор). Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр. Образование. Педагогика Україна Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти. Дод.точки доступу: Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний) |
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні"). Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 7-26 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- докторська підготовка -- докторская подготовка -- постдокторська підготовка -- пост докторская подготовка -- трициклова структура вищої освіти -- трехцикловая структура высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- освітні кваліфікації -- образовательные квалификации -- освітні програми -- образовательные программы -- класифікація програм -- классификация программ -- рівні освіти -- уровни образования -- міжнародні стандарти освіти -- международные стандарты образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования Анотація: На підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положенями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України. Дод.точки доступу: Міжнародна стандартная класифікація освіти \о произв.\; Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чуканова, Світлана (координатор Американської бібліотеки ім. Китастого у Національному університеті "Києво-Могилянська академія"). Як стають бібліотекарями у США: деякі аспекти вищої бібліотечної освіти / С. Чуканова> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Бібліотечна справа Высшее образование Вища освіта США Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотечное образование -- бібліотечна освіта -- высшее образование -- вища освіта -- структура высшего образования -- структура вищої освіти -- история высшего образования -- історія вищої освіти -- библиотечные школы -- бібліотечні школи -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- стандарты образования -- стандарти освіти -- библиотековедение -- бібліотекознавство -- информология -- інформологія -- типовые учебные планы -- типові навчальні плани -- оценивание знаний -- оцінювання знань -- исследовательские методы -- дослідницькі методи Анотація: Представлено історичні аспекти розвитку та сьогодення американської бібліотечної освіти. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Дьюї, Мелвіл (розробник бібліотечної класифікації ДДК) \про нього\; Американська бібліотечна асоціація \про неї\ |
Тарнавська, Сніжана (кандидат історичних наук; науковий співробітник). Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років [Текст] / С. Тарнавська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 91-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 1920-ті рр. поч. Образование. Педагогика История образования, 1920-е гг. нач. УССР Україна Украина Кл.слова (ненормовані): реорганізація системи вищої освіти -- реорганизация системы высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- інститути -- институты -- технікуми -- техникумы -- робітничі факультети -- рабочие факультеты -- освітні реформи -- образовательные реформы -- реформи освіти -- реформы образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования Анотація: Розкрито сутність процесу реорганізації системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років. Висвітлено причини реорганізації, проаналізовано концептуальні засади освітньої політики, розглянуті особливості української моделі вищої освіти, відображено зміни у структурі та мережі вищих навчальних закладів. Дод.точки доступу: Путь просвещения, часопис \о произв.\; Народний комісаріат освіти УСРР \о нем\ |