Загірняк, М.
    Болонський процес і вища технічна освіта / М. Загірняк, В. Мосьпан // Вища школа. - 2007. - № 3. - С. 14-20 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ--БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
Кл.слова (ненормовані):
ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ


Дод.точки доступу:
Мосьпан, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Франчук, В. (завідувач кафедри гірничих машин та інжинірингу Національного гірничого університету; доктор технічних наук; професор).
    Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, О. Панченко, К. Заболотний // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 29-46 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- професійна підготовка -- технічна освіта -- інженери -- підготовка інженерів -- освітні технології -- інформаційні технології -- віртуальні технології -- модулі програмного комплексу SWEE -- комп'ютерні технології -- навчальні дисципліни -- лабораторні роботи -- 3-D моделі -- высшее образование -- образование -- профессиональная подготовка -- техническое образование -- инженеры -- подготовка инженеров -- образовательные технологии -- информационные технологии -- виртуальные технологии -- модули программного комплекса SWEE -- компьютерные технологии -- учебные дисциплины -- лабораторные работы
Анотація: Висвітлюється досвід НГУ щодо викладання інженерних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій тривимірного моделювання, що дає змогу досягти раціонального співвідношення абстрактної і образної інформації.


Дод.точки доступу:
Панченко, О.; Заболотний, К.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)




    Кліменко, В. (Професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури, доктор філософії).
    Нарис про гуманітизацію технічних дисциплін / В. Кліменко // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
технічна освіта -- гуманітизація дисциплін -- учбові дисципліни -- вища освіта -- техническое образование -- гуманитизация дисциплин -- учебные дисциплины -- высшее образование
Анотація: Викладено особистий погляд автора на гуманітизацію технічних дисциплін як складову загальної гуманітизації вищої технічної освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)




    Сидоренко, Т.
    Досить учитися! Пора на роботу! / Т. Сидоренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 116-125 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- рейтинг ВНЗ -- роботодавці -- технічна освіта -- економічна освіта -- юридична освіта -- гуманітарна освіта -- прохідні бали -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- рейтинг ВУЗов -- работодатели -- техническое образование -- экономическое образование -- юридическое образование -- гуманитарное образование -- проходные баллы
Анотація: Пропонується рейтинг українських ВНЗ, складений на основі оцінки їхніх випускників потенційними роботодавцями.


Дод.точки доступу:
Деньги, журнал \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.





    Сорокіна, Г. (викладач кафедри військових телекомунікаційних транспортних систем та технічного забезпечення зв'язку Військового інституту телекомунікацій та інформатизації НТУУ "КПІ").
    Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку / Г. Сорокіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 34-38 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- компетенції фахівців -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- компетенции специалистов
Анотація: Стаття присвячена виявленню та обгрунтуванню сутності педагогічних умов, які сприяють формуванню функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку в навчальному процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Березюк, О. (доцент кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету).
    Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 53-58. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- іноземні мови -- професійна компетентність -- судноводії -- высшее образование -- техническое образование -- иностранные языки -- профессиональная компетентность -- судноводители
Анотація: Розглядається проблема розвитку особистості майбутнього судноводія у процесі навчання англійської мови професійного спілкування. Аналізуються теоретичні та практичні аспекти проблеми, зокрема способи стимулювання студента до активної пізнавальної діяльності. Визначаються умови, необхідні для підвищення ефективності профільно-орієнтованого вивчення іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Кара, В. (асистент кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету); Савченко, В. (старший викладач кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету)

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Кліменко, Віталій (професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури; кандидат технічних наук).
    Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- принципи освіти -- наступність -- навчальний процес -- вищі навчальні заклади -- виховний процес -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- принципы образования -- последовательный учебный процесс -- высшие учебные заведения -- воспитательный процесс
Анотація: Дотримання принципу наступності розглядається як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю, зокрема у методиці розробки навчальних планів і робочих програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 70-79. - Бібліографія : С.78-79 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- высшее образование Украины -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные конструкции -- комунікативна компетентність -- комунікативні конструкції -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- развитие личности -- розвиток особистості -- техническое образование -- технічна освіта -- формирование личности студента -- формування особистості студента
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій у курсі вивчення математичних дисциплін; запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищіх технічних навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання. Висвітлено досвід розвитку комунікативної компетентності студентів технічних вузів , як інтегративної якості особистості. Зазначено, що розвиток комунікативної компетентності майбутніх фахівців засобами всіх навчальних дисциплін вельми актуальний.





    Добровська, Л. М.
    Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 32-41. - Бібліографія : С.40-41 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- информационные технологии -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології -- інформаційні технології в освіті -- навчально-методичний комплекс -- навчання в вузі -- образование Украины -- обучение в вузе -- технические вузы -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні вузи -- технологии обучения -- технології навчання -- учебно-методический комплекс -- электронный учебно-методический комплекс -- ЭУМК
Анотація: Узагальнено результати власного дослідження з метою визначення властивостей та основних складових електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Визначено, що їх застосування позитивно впливає на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, фо рмування вмінь самостійного здобуття знань, здійснення інформаційно-навчальної дослідницької діяльності, а отже, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу в технічному ВНЗ і якості професійної освіти майбутніх інженерів загалом.





    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.





    Кофанова, О.
    Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 66-74. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Екологія
   Экология

Кл.слова (ненормовані):
екологія -- інженери -- екологи -- технічна освіта -- екологічна освіта -- синергетичний підхід -- экология -- инженеры -- экологи -- техническое образование -- экологическое образование -- синэргетический подход


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


   06
   С 92


    Данилевська, М. І.
    Культурні орієнтації студентів технічних спеціальностей у класичному університеті / М. І. Данилевська // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля : збірник наукових праць. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - Вип. 3(50): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Технічна освіта
   Техническое образование

   Культура

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
технічна освіта -- техническое образование -- культурні орієнтації -- культурные ориентации -- моральне виховання -- нравственное воспитание -- духовність особистості -- духовность личности -- українська молодь -- украинская молодежь -- професійна освіта -- профессиональное образование -- студентська молодь -- студенческая молодежь

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Горун, А. А.
    Гуманитаризация высшего технического образования посредством изучения иностранного языка / А. Горун // Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи України : монографія / за ред. Т.І. Власової. - Д. : АРТ-ПРЕС, 2008. - С. 84-87 . - ISBN 978-966-348-144-9
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КІМ -- техническое образование -- технічна освіта -- иностранные языки -- іноземні мови -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- мировосприятие студентов -- світосприйняття студентів -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   У 45


    Бабанін, О. Б.
    Контроль і оцінка якості навчання працівників локомотивного господарства / О. Б. Бабанін, В. М. Данько // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - Х., 2012. - Вип. 134. - С. 118-123 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Локомотивне господарство

   Образование

   Локомотивное хозяйство

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- локомотивне господарство -- локомотиви -- технічне навчання -- залізничний транспорт -- обучение -- локомотивное хозяйство -- локомотивы -- техническое образование


Дод.точки доступу:
Данько, В. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лєсна, Наталія (в. о. ректора Харківського національного університету радіоелектроніки; професор; кандидат технічних наук).
    Харківський національний університет радіоелектроніки: працюємо для майбутнього / Н. Лєсна, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 9-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- технічна освіта -- техническое образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- рейтингове оцінювання -- рейтинговое оценивание -- тестові технології -- тестовые технологии -- міжнародна діяльність ВНЗ -- международная деятельность ВУЗов -- подвіні дипломи -- двойные дипломы -- проекти Темпус -- проекты Темпус -- Темпус проекти -- Темпус проекты -- міжнародний університетський досвід -- международный университетский опыт -- ректори університетів -- ректоры университетов
Анотація: Розглядається досвід Харківського національного університету радіоелектроніки у застосуванні інноваційних технологій у процесі навчання; використання дистанційної освіти при підготовці бакалаврів, спеціалістів та магістрів. Висвітлюються міжнародна діяльність та участь університету в міжнародних проектах і проектах Темпус; шляхи удосконалення інтеграції університету з академічною та галузевою науками; становлення університету як лідера серед технічних ВНЗ України.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Дод.точки доступу:
Дудар, Зоя (директор центру післядипломної освіти; професор; завідувач кафедри програмної інженерії Харківського національного університету радіоелектроніки); Ревенчук, Ілона (заступник директора центру післядипломної освіти; доцент кафедри програмної інженерії Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук); Бондаренко, Михаїл Федорович (доктор технічних наук; професор; ректор ХНУРЕ (1994-2013)) \о нем\; Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


   656.2
   П 78


    Ковтун, В. В.
    Історичні навчальні курси в системі вищої технічної освіти / В. В. Ковтун // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 314-315
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Історія

   Высшее образование

   История

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- історичні курси -- праці ДІІТу -- КУ -- высшее образование -- техническое образование -- исторические курсы -- труды ДИИТа

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зінковський, Юрій (професор Національного технічного університету України "КПІ"; дійстний член національної Академії педагогічних наук України; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії СРСР та України; доктор технічних наук; професор).
    Інженерія: без чого не можна планувати майбутнє [] / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 25-36
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
креативне навчання -- креативное обучение -- технічна освіта -- техническое образование -- репродуктивне навчання -- репродуктивное образование -- стандартна кваліфікація освіти -- стандартная квалификация образования -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інженерна освіта -- инженерное образование -- кількість навчальних закладів -- количество учебных заведений -- електронне виробництво -- электронное производство -- зарубіжний досвід -- досвід КПІ -- опыт КПИ
Анотація: Розглядаються проблеми сучасного розвитку, традицій вітчизняної інженерної освіти. Показано можливі економічні переваги розвитку інденерної індустрії на прикладі електронних виробництв. Охарактеризована діяльність Національного технічного університету України "КПІ" як флагмана вітчизнянох вищої технічної освіти.


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\; Київський політехнічний інститут, національний технічний університет України \о нем\; НТУУ "КПІ" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кліменко, Віталій (професор Київського національного університету будівництва і архітектури; дійсний член Академії будівництва України; кандидат технічних наук).
    Технічна естетика в інженерних дисциплінах для технічних університетів [] / В. Кліменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 37-43
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- технічна освіта -- техническое образование -- технічна естетика -- техническая эстетика -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- універсалізм вищої освіти -- универсализм высшего образования -- емоційне сприйняття -- эмоциональное восприятие -- гуманітаризація інженерної освіти -- гуманитаризация инженерного образования -- технічні дисципліни -- технические дисциплины -- суть естетики -- суть эстетики -- естетичні почуття -- эстетические чувства
Анотація: Універсалізм технічної освіти передбачає надання майбутньому спеціалісту не тільки інженерних знань, а й освченості - бачення у своїй професії прекрасного. Цьому сприятиме включення до спеціальних технічних дисциплін питання технічної естетики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Муренко, С. М.
    Технічне навчання на сучасній основі / С. М. Муренко // Локомотив-информ. - 2011. - № 4. - С. 32-33
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Освіта

   Технічна освіта

   Железнодорожный транспорт

   Образование

   Техническое образование

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- локомотивні бригади -- технічна освіта -- професійні знання -- железнодорожный транспорт -- локомотивные бригады -- техническое образование -- профессиональные знания


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)