Куцевич, В. В. (доктор архітектури).
    Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. / В. В. Куцевич // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2009. - № 9/10. - С. 9-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0135-1699
ББК 85.11
Рубрики: Будівництво
   Строительство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
нормативне забезпечення -- підприємства торгівлі -- об'єкти обслуговування -- типологічні особливості -- торговельні центри -- торговельні зали -- нормативні положення -- нормативное обеспечение -- предприятия торговли -- объекты обслуживания -- типологические особенности -- торговые центры -- торговые залы -- нормативные положения -- проектування підприємств торгівлі -- архітектура підприємств торгівлі -- проектирование предприятий торговли -- архитектура предприятий торговли
Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.





    Чернікова, Г. С. (кандидат економічних наук; Харківський державний університет харчування та торгівлі; м.Харків; Україна).
    Методика оцінювання ефективності торговельних центрів [Текст] / Г. С. Чернікова // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 125-131 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
организационная системность -- організаційна системність -- организационно-экономическая эффективность -- організаційно-економічна ефективність -- оценочная методология -- оціночна методологія -- синергетические эффекты -- синергетичні ефекти -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- торговые центры -- торговельні центри -- ефективність торговельних центрів -- орендна плата торговельних центрів -- арендная плата торговых центров
Анотація: Розкрито системну сутність торговельного центру; встановлено природу ефективності центру як організаційно-економічної системи; розроблено методику та проведено оцінювання ефективності торговельних центрів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
дни лояльного клиента -- дні лояльного клієнта -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- скидки -- знижки -- товарная политика -- товарна політика -- торговые центры -- торговельні центри
Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))