Куцевич, В. В. (доктор архітектури). Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. / В. В. Куцевич> // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2009. - № 9/10. - С. 9-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0135-1699 Рубрики: Будівництво Строительство Україна Кл.слова (ненормовані): нормативне забезпечення -- підприємства торгівлі -- об'єкти обслуговування -- типологічні особливості -- торговельні центри -- торговельні зали -- нормативні положення -- нормативное обеспечение -- предприятия торговли -- объекты обслуживания -- типологические особенности -- торговые центры -- торговые залы -- нормативные положения -- проектування підприємств торгівлі -- архітектура підприємств торгівлі -- проектирование предприятий торговли -- архитектура предприятий торговли Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. |
Чернікова, Г. С. (кандидат економічних наук; Харківський державний університет харчування та торгівлі; м.Харків; Україна). Методика оцінювання ефективності торговельних центрів [Текст] / Г. С. Чернікова> // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 125-131 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика внутренней торговли Економіка внутрішньої торгівлі Кл.слова (ненормовані): организационная системность -- організаційна системність -- организационно-экономическая эффективность -- організаційно-економічна ефективність -- оценочная методология -- оціночна методологія -- синергетические эффекты -- синергетичні ефекти -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- торговые центры -- торговельні центри -- ефективність торговельних центрів -- орендна плата торговельних центрів -- арендная плата торговых центров Анотація: Розкрито системну сутність торговельного центру; встановлено природу ефективності центру як організаційно-економічної системи; розроблено методику та проведено оцінювання ефективності торговельних центрів. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія). Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Малайзия Малайзія Кл.слова (ненормовані): дни лояльного клиента -- дні лояльного клієнта -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- скидки -- знижки -- товарная политика -- товарна політика -- торговые центры -- торговельні центри Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)) |